تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

اوژن سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی
شامل بخارشوی اتوبخار جاروبرقی مخلوط کن غذاساز چرخ گوشت آبمیوه گیر خردکن ماکروفر قهوه ساز سرخ کن همزن سشوار و ...شامل برندهای مولینکس تفال فلر دلونگی کروپس روتل میگل براون و ...
09364036032
02146037301

۱۱ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جاروشارژی GRV 21 میگل

[caption id="attachment_1416" align="alignnone" width="287"]تعمیر جاروشارژی مولینکس MOULINEX با قطعات اورجینال تعمیر جاروشارژی مولینکس MOULINEX با قطعات اورجینال[/caption]

جاروشارژی میگل مدل GRV 21 با طراحی ارگونومیک و با اشغال حداقل فضای خالی، وسیله ای فوق العاده جهت نظافت خانه، خودرو ، مبلمان و مکانهایی که دسترسی راحتی ندارند، می باشد.قابلیت جداسازی جارو از دسته عصایی از دیگر مزیت های این دستگاه به شمار می آید.

توان (ولت) 18
گنجایش مخزن (لیتر) 0.35
زمان کار (دقیقه) بیش از 20 دقیقه در حالت توربو
نوع باطری Li-Ion (یون لیتیوم)
قابلیت استفاده به صورت جاروی دستی
قابلیت استفاده به صورت عصایی (ایستاده)
قابلیت مکش مایعات
عملکرد توربو (حداکثرتوان)
عملکرد اکو
نشانگر LED جهت نمایش میزان شارژ
قطع جریان شارژ بعد از شارژ کامل
شارژ سریع
پاروی چند منظوره
لوازم جانبی پاروی توربو (پارویی موتوردار) / سری دو منظوره گوشه گیر و فرچه دار / شارژر ویژگی ها: دارای حالت اکو / دارای استند نگهدارنده دستگاه و لوازم جانبی / دارای چراغ نشانگر در زمان شارژ شدن
ولتاژ/فرکانس (ولت / هرتز) 100-240/50-60
ابعاد(طول،عمق،ارتفاع)(میلی‌متر) 270*212*1090
وزن محصول با جعبه ( کیلوگرم)

 

 

3,800.0

اوژن سرویس مرکز تعمیر جاروشارژی GRV 21 میگل

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

تعمیر جاروشارژی میگل صادقیه

[caption id="attachment_1416" align="alignnone" width="287"]تعمیر جاروشارژی مولینکس MOULINEX با قطعات اورجینال تعمیر جاروشارژی مولینکس MOULINEX با قطعات اورجینال[/caption]

عیب یابی مشکلات جارو شارژی میگل توسط تعمیرکار نمایندگی اوژن سرویس

برخی از ایرادات و مشکلاتی که برای جاروشارژی میگل به وجود می آید، رایج است. با رعایت بعضی از نکات میتوانید این مشکلات پیشگیری کنید و به صورت دوره ای جاروشارژی را بررسی و عیب یابی کنید.

  1. داغ شدن سریع جاروشارژی میگل
  2. کاهش قدرت مکش جاروشارژی میگل
  3. مشکل کار نکردن جاروشارژی میگل

رفع مشکل داغ شدن سریع جاروشارژی میگل

  • در صورت استفاده طولانی مدت از جاروشارژی شاهد داغ شدن جاروشارژی هستیم. بهتر است استفاده از این دستگاه را در فواصل زمانی انجام دهید.
  • از دلایل داغ شدن جاروشارژی می توان به خرابی در ترموستات اشاره کرد که برای بررسی و تعمیر این قطعه باید از یک تعمیرکار جاروشارژی میگل کمک بخواهید.
  • کثیف بودن فیلتر به مدت طولانی و نرسیدن هوای کافی به موتور دستگاه شما نیز می تواند از علل داغ شدن دستگاه جاروشارژی میگل باشد.

تعمیر مشکل کاهش قدرت مکش جاروشارژی میگل

عوامل کاهش قدرت مکش جاروشارژی مانند نیم سوز شدن موتور جاروشارژی، پر شدن کیسه جاروشارژی، گرفتگی لوله خرطومی جاروشارژی، کثیف شدن فیلتر و آسیب دیدن پروانه در این دستگاه، ممکن است باعث کم شدن مکش جاروشارژی میگل شوند‌

عیب یابی کار نکردن جارو شارژی میگل

یکی از نگران کننده ترین مشکلات جاروشارژی میگل، کار نکردن آن است. از دلایل شایع کارنکردن جاروشارژی میگل می توان به سوختن یا آسیب دیدن موتور، خرابی دوشاخه یا کابل برق، آسیب دیدن کیت الکتریکی و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی اوژن سرویس صادقیه

یکی از مواردی که کاربران در فهرست ویژگی های تعمیرات لوازم خانگی از آن یاد می کنند، سطح تخصصی بالای خدمات در این مرکز است. این تخصص، به دلیل حضور تکنسین های دوره دیده و استفاده از تجهیزات پیشرفته در این نمایندگی حاصل شده است.

در واقع کارشناسان ازشد تعمیر در این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین ابزارآلات و روش های روز دنیا، این توانایی را دارند که ریزترین مشکلات لوازم خانگی را به صورت حرفه ای ترمیم نمایند. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه نمایندگی مورد بحث، رعایت اصول مشتری مداری به معنای واقعی است.

مدیریت این مرکز احترام ویژه ای برای حقوق کاربران قائل بوده و کارکنان بخش های مختلف را موظف به تلاش در مسیر مشتری مداری کرده است. به همین دلیل کاربران در مراجعه به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی، شاهد رعایت حقوق خود بوده و از خدمات این مرکز ابراز رضایت می کنند.

 

اوژن سرویس مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در ستارخان

 

خیابان ستارخان (نام پیشین: خیابان تاج)[۱] یکی از مهمترین خیابان‌های شهر تهران است که تماماً در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار گرفته‌است. ستارخان در واقع نام یکی از سرداران جنبش مشروطه ایران است.[۲][۳]

این خیابان که پیش از انقلاب اسلامی ایران خیابان تاج نام داشت، از میدان دوم صادقیه (آریاشهر) آغاز شده و پس از گذر از میدان اول صادقیه به تقاطع خیابان خسرو می‌رسد. پس از آن خیابان دو طرفه شده و از زیر پل‌های بزرگراه یادگار امام و پل ستارخان عبور می‌کند تا به سه راه تهران ویلا برسد. پس از آن خیابان باقرخان از آن منشعب می‌شود تا در میدان توحید که در گذشته میدان کندی نام داشت[۱] به انتهای خود می‌رسد.

خیابان ستارخان از طریق ایستگاه مترو توحید و ایستگاه مترو مدافعان سلامت و ایستگاه مترو طرشت قابل دسترسی است.

گفته می شود که محله ستارخان در ابتدا جزو باغات طرشت بوده است که چند سال پیش از انقلاب به مرور در آن ساخت و ساز توسط مهاجرین اهل خمین و یزد انجام شد. [۴]

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

تعمیرات سماور برقی شفر / شیر سماوربرقی شفر

 

سماور برقی جایگزینی بسیار ایده‌آل برای سماورهای گازی یا نفتی قدیمی و حتی کتری‌های برقی است. به همین خاطر بسیاری از افراد از این محصول در آشپزخانه خود برای تهیه چای، قهوه و دیگر نوشیدنی‌های گرم استفاده می‌کنند و شامل برندهای مختلفی از جمله شفر  می باشد. اما برند دستگاه شما هرچقدر هم که باکیفیت باشد باز هم خرابی و نیاز به تعمیر آن اتفاقی اجتناب ناپذیر می باشد. در این مواقع به یک تعمیرگاه سماور برقی شفر  معتبر برای تعمیر یا سرویس دستگاه خود نیاز دارید.

چرا که تعمیرات سماور برقی شفر  تخصصی است و باید توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص انجام شود.

 

ویژگی‌های ما به‌عنوان  تعمیرات سماور برقی شفر

مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و خدمات منحصربه‌فرد است که یک تعمیرات سماور برقی شفر  را به بهترین مرکز تعمیر این دستگاه تبدیل می‌کند. تعمیرگاه مجاز اوژن سرویس به‌عنوان تعمیرات شفر  ، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که در کنار خدمات عالی، رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کرده است. یکی از بهترین ویژگی‌های مجموعه ما، ارائه خدمات تعمیرات در محل است.

با استفاده از این سرویس شما دیگر به جابه‌جایی سماور برقی  شفر  برای تعمیر آن نیاز ندارید و تنها با یک تماس می‌توانید دستگاه خود را تعمیر کنید. تعمیرکاران مجموعه ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محلتان حاضر می‌شوند تا کار تعمیر سماور برقی شفر  شما را شروع کنند. باید اشاره کرد که تعمیرکاران مجموعه ما از میان مجرب‌ترین و بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی و برقی انتخاب شده‌اند تا کیفیت کار آن‌ها ایده‌آل باشد.

 

هزینه‌های تعمیرات در تعمیر سماور برقی شفر در تهران

یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای افرادی که سماور برقی شفر آن‌ها خراب شده است، هزینه تعمیرات دستگاه می‌باشد. میزان هزینه‌های تعمیرات در تعمیرات سماور برقی شفر  به مولفه‌های مختلفی بستگی دارد و نمی‌تواند مقدار آن را به طور دقیق مشخص کرد. برای مثال اگر قطعه‌ای از سماور برقی شفر  شما معیوب شده باشد، تعمیرکار مجموعه ما باید آن را با یک قطعه جدید جایگزین کند.

هزینه قطعات اورجینال موجود در تعمیرگاه ما با نرخ روز محاسبه می‌شود و این یکی دیگر از دلایلی است که نمی‌توان قیمتی مشخص برای هزینه‌های تعمیرات سماور برقی شفر  مشخص کرد. باید اشاره کرد که تمام نرخ‌های مجموعه ما مطابق با نرخ مصوب اتحادیه استان تهران است و مجموعه ما تلاش می‌کند خدمات خود را با بهترین و منصفانه‌ترین قیمت به مشتریان ارائه دهد.

یکی دیگر از مولفه‌های تاثیرگذار بر میزان هزینه تعمیر سماور برقی شفر  ، میزان خرابی دستگاه است. برای مثال اگر کلید پاور سماور برقی شما خراب شده باشد، این قطعه با هزینه‌ای بسیار اندک تعویض یا تعمیر می‌شود. از طرف دیگر در بسیاری از موارد امکان تعمیر قطعات سماور برقی شفر  وجود ندارد و تعمیرکاران مجموعه ما باید قطعه معیوب دستگاه شما را تعویض کنند. . باید اشاره کرد که هزینه تعمیر قطعات از تعویض آن‌ها در مجموعه ما پایین‌تر است.

با سماور برقی شفر  همیشه می‌توانید چای دم کنید!

از زمان‌های قدیم ایرانیان از سماور برای تهیه چای استفاده می‌کردند. هرچند که سماور ریشه‌ای روسیه‌ای دارد اما همچنان در ایران یکی از محبوب‌ترین وسایل آشپزخانه به‌شمار می‌آید. سماور برقی عملکرد بسیار ساده‌ای دارد و با استفاده از آن می‌توان به‌خوبی چای و دیگر نوشیدنی‌های گرم را تهیه کرد.

عیوب رایج در تعمیرات سماور برقی ریوالد توسط نمایندگی

عیوب رایج در تعمیرات سماور برقی شفر و دلایل بروز آن‌ها

برای عیب‌یابی اصولی سماورهای برقی شفر  تنها شناخت قطعات آن کافی نیست و باید با ایرادات متداول آن نیز آشنا بود. چرا که با شناخت این ایرادات و مقایسه با عملکرد هر یک از قطعات، می‌توان عیب اصلی وسیله را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کرد.

برخی عیوب رایج سماورهای برقی شفر عبارت‌اند از:

  • سماور برقی روشن نمی‌شود: اگر سماور برقی شفر  شما روشن نمی‌شود، دلایل زیادی برای بروز این مشکل وجود دارد. از جمله این دلایل می‌توان به خرابی دوشاخه، پریز برق، ترموستات و اتصالی در سیم‌کشی سماور اشاره کرد. باتوجه به حساسیت بالا این مشکل، پیشنهاد می‌شود تعمیر آن را به یک تعمیرات سماور برقی شفر  رمانند اوژن سرویس بسپارید.
  • ترموستات سماور خاموش می‌شود: این مشکل در زمانی پیش می‌آید که ترموستات سماور برقی شفر  شما تنظیم نیست. شما می‌توانید با کمی بررسی، ترموستات سماور خود را به‌تنهایی تنظیم کنید یا تنظیم آن را به یک متخصص تعمیر سماور برقی شفر  بسپارید.
  • خرابی المنت سماور برقی: در برخی موارد با نشتی آب از تنوره سماور، المنت‌های آن یکی پس از دیگری می‌سوزند. برای رفع این مشکل باید از چسب دوقلو برای رفع نشتی مخزن سماور برقی شفر  خود استفاده کنید.
  • نشتی آب از کف سماور: اگر واشرهای آب‌بندی المنت سماور شفر  بسوزد، در این زمان از کف سماور شما آب نشت می‌کند. برای رفع این مشکل کافی است واشرهای المنت‌های حرارتی را تعویض نمایید.

نکاتی برای افزایش طول عمر سماور برقی شفر

سماورهای برقی شفر  ساختار پیچیده‌ای ندارند و می‌توان با رعایت برخی نکات ساده، عمر آن‌ها را به‌خوبی افزایش داد. از جمله این نکات می‌توان به عدم استفاده از آب تصفیه نشده و دارای املاح سنگین اشاره کرد. چرا که استفاده از این نوع آب‌ها باعث رسوب‌گذاری درون مخزن سماور می‌شود و بعد از مدتی جداره‌های سماور برقی دچار مشکل می‌شوند. همچنین رسوب‌گذاری طعم و رنگ چای یا قهوه تهیه شده با سماور را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نکته دیگر عدم استفاده مداوم و بدون وقفه از سماور است که باعث آسیب دیدن المنت‌ها و ترموستات آن می‌شود. همچنین باید اشاره کرد که برای جلوگیری از آسیب دیدن سماور برقی، از قرار دادن اجسام خارجی مانند کنسرو در مخزن دستگاه خودداری کنید.

معرفی قطعات و لوازم یدکی سماور برقی شفر

سماورهای برقی شفر  ساختار بسیار ساده‌ای دارند و از این نظر بسیار به کتری‌های برقی شباهت دارند. از قطعات به‌کاررفته در این سماورها می‌توان به المنت‌های حرارتی، ترموستات، لامپ خبر و بدنه پلاستیکی یا استیل اشاره کرد. برای عیب‌یابی اصولی این وسیله باید با عملکرد هر یک از این قطعات و تاثیر آن‌ها در عملکرد نهایی سماور آشنایی داشت. به همین خاطر با مهم‌ترین قطعات سماور برقی شفر  آشنا می‌شویم. توصیه می شود برای تهیه قطعات دستگاه خود حتما به تعمیر سماور برقی شفر  مانند اوژن سرویس تماس حاصل نمایید.

المنت‌های حرارتی سماور برقی شفر

وظیفه رساندن دمای آب به نقطه جوش در سماورهای برقی شفر  برعهده قطعه‌ای بسیار مهم با نام المنت حرارتی است. این قطعه با عبور جریان مستقیم برق از درون خود، دمای آب سماور را به نقطه جوش می‌رساند تا آب درون مخزن آن به جوش آید. باید اشاره کرد که این المنت وظیفه گرم نگه‌داشتن آب درون سماور را نیز برعهده دارد. المنت‌های حرارتی سماور برقی به علت نوسان برق و یا عدم استفاده درست می‌توانند خراب شوند.

ترموستات سماور برقی شفر

تمام وسایل حرارتی دارای ترموستات هستند و سماورهای برقی شفر  نیز از این قاعده جدا نیستند. ترموستات قطعه‌ای بسیار مهم در عملکرد سماورهای برقی شفر  است و باید به سلامت آن توجه لازم را داشت. چرا که این قطعه وظیفه دارد تا از افزایش دمای بیش از اندازه المنت‌های حرارتی جلوگیری کند. همچنین با کاهش دمای آب، ترموستات المنت‌های سماور برقی را به‌صورت اتوماتیک روشن می‌کند.

لامپ خبر شفر

لامپ خبر یکی دیگر از قطعات ساده اما بسیار مهم سماورهای برقی شفر  است. این لامپ روشن یا خاموش بودن المنت‌های دستگاه را به افراد اطلاع می‌دهد. در زمانی که این لامپ خاموش باشد، المنت‌های دستگاه نیز خاموش هستند و آب درون سماور در محدوده نقطه جوش قرار دارد. هر زمان که این لامپ نیز روشن باشد، المنت‌های سماور برقی در حال به جوش آوردن آب درون مخزن هستند.

بدنه سماور برقی شفر

سماورهای برقی شفر  بسته به مدلشان دارای بدنه‌هایی با جنس مختلف هستند. برخی از مدل‌های این دستگاه با بدنه استیل و براق و برخی دیگر با بدنه پلاستیکی تولید می‌شوند. باید اشاره کرد که بدنه سماور برقی در کنار زیبایی، نقش عایق حرارتی را نیز برعهده دارد. به همین خاطر وجود ترک یا فرورفتگی در این قطعه مهم سماور برقی شفر  خود را حتما جدی بگیرید. اگر بدنه سماور شما آسیب دیده است، می‌توانید از تعمیرگاه اوژن سرویس به‌عنوان برترین تعمیرات سماور برقی شفر  یک جایگزین اورجینال آن را خریداری کنید.

فروش و ارسال قطعات سماور برقی شفر به سراسر کشور

قطعات سماور برقی اکثر برندها در بازار بسیار کمیاب هستند. با این‌حال شما می‌توانید تمام قطعات اورجینال برند سماور برقی شفر  خود را از تعمیرات سماور برقی  شفر  خریداری کنید و در جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید.

تعمیرات سماور برقی شفر خود را به ما بسپارید

پشتیبانی شبانه‌روزی، تعمیر در محل و استفاده از قطعات اورجینال تنها سه عدد از خدمات منحصربه‌فرد تعمیرگاه اوژن سرویس به‌عنوان تعمیرات سماور برق شفر  است. شما با سپردن تعمیر وسیله خود به ما می‌توانید از خدمات بی‌نظیر ما استفاده کنید. همچنین دستگاه سماور برقی شفر  شما با کم‌ترین هزینه و بیشترین کیفیت توسط تعمیرکاران مجرب ما تعمیر می‌شود.

معرفی سماور برقی شفر

به لطف مواد اولیه باکیفیت قابلیت تمیز شدن بسیار آسان است .

شما می توانید بچای ساز برقی Teepoint برند SCHAFER در زمان و حجم کار صرفه جویی کنید.

چای ساز برقی Teepoint برند SCHAFER با کاربرد و کارایی عملی خود یکی از محبوب ترین محصولات در آشپزخانه هستند.

با طراحی ارگونومیک خود به شما این امکان را می دهد که چای مورد نیاز  را در مدت زمان کوتاهی آماده کنید.

این محصول فضای زیادی از آشپزخانه را اشغال نمی کند، به راحتی روی ست کابینت آشپزخانه  قابل نگهداری است.

 
  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

جارو شارژی روتل

[caption id="attachment_1416" align="alignnone" width="287"]تعمیر جاروشارژی مولینکس MOULINEX با قطعات اورجینال تعمیر جاروشارژی[/caption]

 

برند روتل
ابعاد 380 × 105 × 114 میلی‌متر
گارانتی 24 ماهه پانیذ گستر پرشیا
سایر امکانات تولید شده تحت کنترل کیفی روتل سوئیس
دارای سری های مختلف
دارای فیلتر قابل شست و شو
قابلیت جذب مایعات : دارد
کنترل روی دسته : دارد
میزان شارژدهی باتری جاروشارژی  : 11الی 14 دقیقه
توان 25 وات
وزن 750 گرم

 

Handheld cordless vacuum cleaner Wet & Dry, 4.8 V

 

Article characteristics

Gross weight:0.95

Output V, Hz:230 V, 50 Hz

Output W, V:25 W

LxWxH device in cm:37.3 x 10.3 x 11.1

Definition of L x B x H (Length x Width x Height):Length: Expansion from left to right

Width: Expansion from front to back (depth)

Height: Expansion from bottom to top

اوژن سرویس مرکز تخصصی تعمیرات جاروشارژی روتل

قطعه کالا مرکز فروش لوازم یدکی و قطعات جاروشارژی روتل

 

 

همچنین بخوانید دو مطلب زیر را :

  تعمیرگاه لوازم خانگی صادقیه 
  تعمیرگاه لوازم خانگی نارمک
  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

تعمیرات جارو شارژی روتل صادقیه

[caption id="attachment_1416" align="alignnone" width="287"]تعمیر جاروشارژی مولینکس MOULINEX با قطعات اورجینال تعمیر جاروشارژی مولینکس MOULINEX با قطعات اورجینال[/caption]

عیب یابی جارو شارژی روتل

عیب یابی و تعمیرات جارو شارژی روتل توسط تعمیرکار به شرح زیر می باشد:

عیب یابی و تعمیر جارو شارژی روتل حتما باید توسط تعمیرکار با تجربه انجام شود. چرا که این وسیله یکی از لوازم خانگی های مدرن است که تعمیر آن نیاز به داشتن اطلاعات کامل درباره قطعات آن دارد. و اگر به دست فرد نا آشنا سپرده شود احتمال دارد به دلیل عیب یابی اشتباه، قطعات دیگری باز و بسته شوند و جارو شارژی دچار آسیب های جدی تری نیز شود. تکنسین هایی که در نمایندگی تعمیرات جارو شارژی روتل مشغول به کار هستند همواره با شرکت در کلاس های آموزشی، دانش خود را در این زمینه به روز می کنند و به همین دلیل می توانند مشکل جاروی شما را در کمترین زمان ممکن شناسایی و برطرف کنند. بنابراین اگر جاروشارژی روتل شما دچار مشکل شده است با خیال راحت آن را به دست این تعمیرکاران ماهر بسپارید. تا در اسرع وقت عیب یابی و تعمیر کنند.

مشکلات و ایرادات متداول جارو شارژی روتل

مشکلات و ایرادات متداول جارو شارژی روتل در زیر شرح داده شده است:

آشنایی با مشکلات و ایرادات متداول جارو شارژی روتل باعث می شود تا حد زیادی از بروز آن ها جلوگیری کنیم و یا در هنگام رو به رو شدن با این مشکلات، بسیاری آن ها را به راحتی رفع و رجوع کنیم. چرا که برخی از این ایرادات بسیار جزئی بوده و با یک بررسی ساده برطرف می شوند. اما دقت کنید که اگر مشکلی که به وجود آمده ، مشکلی اساسی است و نیاز به باز کردن اجزای جارو شارژی دارد، توصیه می شود این کار را به دست افراد با تجربه بسپارید. نمایندگی تعمیرات جارو شارژی روتل، می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. برخی از ایرادات متداولی که ممکن است برای جارو شارژی روتل پیش آیند، عبارتند از:

چرا باتری جارو شارژی روتل شارژ نمی شود؟

در صورتی که باتری جاروشارژی روتل شارژ نمی شود، باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار برد:

  • اگر باتری جاروی شما شارژ نمی شود ممکن است ایراد از پریز برق باشد یا اینکه شارژر به درستی به جارو متصل نشده باشد.
  • پس ابتدا این موضوعات را بررسی کنید.
  • اما اگر باز با مشکل شارژ باتری مواجه هستید احتمال دارد عمر مفید باتری شما به پایان رسیده باشد که در این صورت باید باتری آن عوض شود.
  • درباره باتری نکاتی هستند که رعایت آن ها باعث افزایش عمر باتری می شوند.
  • برای مثال توجه داشته باشید که جارو شارژی را مدام شارژ نکنید و آن را تا تمام شدن شارژ استفاده کنید.
  • در ضمن پس از اینکه شارژ باتری پر شد، جارو را از شارژر جدا کنید.
  • دلیل دیگری که می تواند موجب شارژ نشدن جارو شارژی شود معیوب بودن شارژر است که باید بررسی شود.

 

جارو شارژی روتل خاموش شده و دیگر روشن نمی شود، برای تعمیرات چه کنیم؟

در صورتی که جارو شارژی روتل خاموش می شود برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

  • شاید شارژ باتری به اتمام رسیده است.
  • اما اگر مطمئنید که باتری شارژ دارد، احتمالا برد شارژ ایراد پیدا کرده است و برق به موتور نمی رسد.
  • احتمال سوم، خراب بودن کلید روشن و خاموش کردن جارو شارژی می باشد.

جهت تعمیر میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جارو شارژی روتل استفاده نمایید

چرا قدرت مکش جارو شارژی روتل کم شده است؟ 

در صورت کم شدن قدرت مکش جاروبرقی روتل موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب در نظر بگیرید:

  • اگر جارو شارژی قدرت همیشگی را در جمع کردن زباله ها ندارد، ابتدا داخل محفظه آن را بررسی و در صورت پر بودن، خالی کنید.
  • ممکن است فیلتر آن کثیف شده باشد و نیاز به شستشو و یا حتی تعویض داشته باشد. آن را از جایش در آورده و مشکل را برطرف کنید.
  • حتما طول عمر باتری جاروشارژی چک شود

 

علت اینکه برس جارو شارژی روتل چرخش ندارد چیست؟

در صورتی که برس جاروشارژی روتل نمی چرخد، برای رفع عیب و تعمیرات چه کنیم؟

  • ابتدا برس را خوب تمیز کنید. به احتمال زیاد، برس جاروی شما توسط زباله هایی مثل مو و پرز پوشانده شده و امکان چرخش ندارد.
  • اگر ایراد برطرف نشد، ممکن است ایراد از تسمه جارو شارژی باشد.
  • اما در بدبینانه ترین حالت، امکان دارد ایراد از موتور جاروشارژی باشد که در این صورت نیاز به تعمیر تخصصی دارد.

 

چرا جارو شارژی روتل در هنگام کار کردن صدای زیادی تولید می کند؟

در صورت صدای زیاد جاروشارژی در هنگام کار کردن، موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار بگیرید:

  • اگر ایجاد صدای زیاد به صورت ناگهانی اتفاق بیفتد ممکن است به دلیل گیر کردن برس یا غلتک جارویی باشد. که در این صورت می توانید جارو را خاموش کنید و مشکل را برطرف کنید.
  • دلیل دیگر بروز این ایراد، شکستن بلبرینگ برس است.
  • احتمال سوم کثیف بودن فیلتر جاروشارژی است.

 

مشکل گرم شدن جارو شارژی روتل از چیست؟

در صورت گرم شدن مشکل جاروشارژی روتل موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار ببرید:

  • پر شدن مخزن جارو برقی یکی از علت های این ایراد است، آن را بررسی کنید.
  • احتمال دارد فیلتر جارو شارژی کثیف باشد در این صورت گرد و غبار روی فیلتر، موجب اختلال در رد و بدل هوا می شود و جارو شارژی داغ می کند. آن را بشویید.
  • دلیل دیگر گرم شدن جارو شارژی گیر کردن برس جارو است.

 

چرا جارو شارژی روتل بوی سوختگی می دهد؟ برای تعمیرات چه باید کرد؟

در صورتی که جاروشارژی روتل دچار بوی سوختگی می شود، موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار برد:

اگر هنگام کار کردن با جارو شارژی روتل خود بوی سوختگی احساس کردید به هیچ وجه آن را نادیده نگیرید و سریعا جارو شارژی را خاموش کنید. چرا که این بوی سوختگی هشداری مهم است و ممکن است در اثر سوختن تسمه و یا حتی موتور جارو شارژی به وجود آمده باشد. به همین دلیل جارو شارژی نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت

 

اوژن سرویس مرکز تخصصی تعمیرات جاروشارژی روتل

قطعه کالا مرکز فروش لوازم یدکی و قطعات جاروشارژی روتل

 

 

همچنین بخوانید دو مطلب زیر را :

  تعمیرگاه لوازم خانگی صادقیه 
  تعمیرگاه لوازم خانگی نارمک

 

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

 تعمیر آب مرکبات گیری مولینکس

تعمیر آب مرکبات گیری مولینکس یکی از کارهایی است که تعمیرکاران ما آن را به بهترین شکل و با بهترین قیمت برای شما انجام خواهند داد.

عیب یابی مشکلات آب مرکبات گیری مولینکس

در این مطلب به حل مشکلات آب مرکبات گیری مولینکس پرداخته ایم و با مطالعه آن می توانید مشکلات دستگاه را برطرف کنید

  1. تعمیرات مشکل خرابی موتور آب مرکبات گیری
  2. نحوه تعمیر خرابی در صفحه آبگیری آب مرکبات گیری
  3. طریقه عیب یابی خرابی در سیم برق و پلاگ

تعمیرات مشکل خرابی موتور آب مرکبات گیری مولینکس

برای تعمیر موتور آب مرکبات گیری در صورتی که دارای مشکل خرابی است، می‌ توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا بررسی کنید که آیا جریان برق به موتور می‌ رسد یا خیر. برای این کار می‌ توانید از یک تستر استفاده کرده و جریان برق را اندازه بگیرید. در صورتی که جریان برق به موتور نرسید، ممکن است مسئله در قسمت سیم‌ های اتصال به موتور باشد.
  • در صورتی که مشکل جریان برق نیست، باید بررسی کنید که آیا اجزای داخلی موتور درست کار می‌ کنند یا خیر. برای این کار، بهتر است قطعه‌ ای اضافی نیز با خود داشته باشید تا در صورتی که قطعه ای مشکل داشت بتوانید آن را تعویض کنید.
  • همچنین یکی از دلایل مشکل در موتور آب مرکبات‌ گیر می‌ تواند گرفتگی شفت باشد. اگر شفت گیر کرده، باید آن را با کمک ظرفی خیس‌ کنید تا گردش آن راحت‌ تر شود.

نحوه تعمیر خرابی در صفحه آبگیری آب مرکبات گیری مولینکس

برای تعمیر صفحه آب مرکبات گیری، می‌ توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا، صفحه را از دستگاه جدا کنید. برای این کار باید پیچ‌ های مربوط به صفحه را باز کرده و صفحه را با دقت جدا کنید.
  • سپس، با یک برس کوچک و نرم، صفحه آبگیری و بخش‌ های داخلی آن را تمیز کنید. اگر صداهای عجیبی از بخش داخلی صفحه می‌ شنوید، می‌ توانید بخش های درونی را با ماژیک یا روکش کاغذ بپوشانید تا صدای آن‌ ها رفع شود.
  • در صورتی که صفحه آبگیری داغ شده یا به شدت خشک شده است، آن را درون آب گرم بگذارید تا به اندازه‌ ی کافی گرم شود. سپس، آن را با یک پارچه خشک تمیز کنید.
  • اگر صفحه آبگیری شما خراب شده است، باید بخش مربوطه را با یک قطعه یدکی جدید جایگزین کنید. در صورتی که کوچکترین شکستگی یا خراشی در صفحه آبگیری وجود دارد، بهتر است آن را تعویض کنید.
  • در نهایت، پس از تعمیر و یا تعویض صفحه آبگیری، آن را دوباره با دقت به دستگاه وصل کنید و با چندین دفعه استفاده آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه چیز به طور درست کار می‌ کند.

طریقه عیب یابی خرابی در سیم برق و پلاگ آب مرکبات گیری مولینکس

برای عیب یابی خرابی در سیم برق و پلاگ آب مرکبات گیری، می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • در ابتدا، باید سیم برق را با یک تستر بررسی کنید و مطمئن شوید که جریان برق به خوبی از آن عبور می‌ کند. در صورتی که جریان درست نیست، ممکن است سیم برق خراب یا قطع شده باشد.
  • بعد از بررسی سیم برق، باید پلاگ را با یک تستر یا مولتی‌ متر بررسی کنید تا مطمئن شوید که پلاگ قابل استفاده است. در صورتی که پلاگ نیز با مشکل روبروست، ممکن است نقص در آن وجود داشته باشد.
  • در صورتی که مشکل در سیم برق و پلاگ نیست، باید اتصال بین سیم برق و پلاگ را بررسی کنید. ممکن است مسئله در بخش اتصال این دو باشد که مانع انتقال جریان شده و بنابراین سیم برق قطع می‌ شود.
  • همچنین اگر پلاگ با خرابی ظاهری روبرو شده است، بهتر است که آن را با یک پلاگ جدید تعویض کنید.
  • در نهایت، برای عیب یابی دقیق‌ تر و در صورتی که هیچ یک از راه حل‌ های فوق نتوانستند مشکل را برطرف کنند، بهتر است به یک تعمیرکار متخصص مراجعه کنید.
  • تعمیرکار می‌ تواند به شما کمک کند تا مشکل خرابی در سیم برق و پلاگ را درست تشخیص داده و نحوه تعمیر آن را به شما توضیح دهد.

قطعات آب مرکبات گیری مولینکس را از قطعه کالا بخواهید.

اوژن سرویس مرکز تخصصی تعمیرات آب مرکبات گیر مولینکس 

 

همچنین بخوانید دو مطلب زیر را :

  تعمیرگاه لوازم خانگی صادقیه 

  تعمیرگاه لوازم خانگی نارمک

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

تعمیرات سماور برقی فوما / شیر سماوربرقی فوما

 

سماور برقی جایگزینی بسیار ایده‌آل برای سماورهای گازی یا نفتی قدیمی و حتی کتری‌های برقی است. به همین خاطر بسیاری از افراد از این محصول در آشپزخانه خود برای تهیه چای، قهوه و دیگر نوشیدنی‌های گرم استفاده می‌کنند و شامل برندهای مختلفی از جمله فوما می باشد. اما برند دستگاه شما هرچقدر هم که باکیفیت باشد باز هم خرابی و نیاز به تعمیر آن اتفاقی اجتناب ناپذیر می باشد. در این مواقع به یک تعمیرگاه سماور برقی فوما معتبر برای تعمیر یا سرویس دستگاه خود نیاز دارید.

چرا که تعمیرات سماور برقی فوما تخصصی است و باید توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص انجام شود.

 

ویژگی‌های ما به‌عنوان  تعمیرات سماور برقی فوما

مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و خدمات منحصربه‌فرد است که یک تعمیرات سماور برقی فوما را به بهترین مرکز تعمیر این دستگاه تبدیل می‌کند. تعمیرگاه مجاز اوژن سرویس به‌عنوان تعمیرات فوما ، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که در کنار خدمات عالی، رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کرده است. یکی از بهترین ویژگی‌های مجموعه ما، ارائه خدمات تعمیرات در محل است.

با استفاده از این سرویس شما دیگر به جابه‌جایی سماور برقی فوما برای تعمیر آن نیاز ندارید و تنها با یک تماس می‌توانید دستگاه خود را تعمیر کنید. تعمیرکاران مجموعه ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محلتان حاضر می‌شوند تا کار تعمیر سماور برقی فوما شما را شروع کنند. باید اشاره کرد که تعمیرکاران مجموعه ما از میان مجرب‌ترین و بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی و برقی انتخاب شده‌اند تا کیفیت کار آن‌ها ایده‌آل باشد.

 

هزینه‌های تعمیرات در تعمیر سماور برقی فوما در تهران

یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای افرادی که سماور برقی ر آن‌ها خراب شده است، هزینه تعمیرات دستگاه می‌باشد. میزان هزینه‌های تعمیرات در تعمیرات سماور برقی فوما به مولفه‌های مختلفی بستگی دارد و نمی‌تواند مقدار آن را به طور دقیق مشخص کرد. برای مثال اگر قطعه‌ای از سماور برقی فوما شما معیوب شده باشد، تعمیرکار مجموعه ما باید آن را با یک قطعه جدید جایگزین کند.

هزینه قطعات اورجینال موجود در تعمیرگاه ما با نرخ روز محاسبه می‌شود و این یکی دیگر از دلایلی است که نمی‌توان قیمتی مشخص برای هزینه‌های تعمیرات سماور برقی فوما مشخص کرد. باید اشاره کرد که تمام نرخ‌های مجموعه ما مطابق با نرخ مصوب اتحادیه استان تهران است و مجموعه ما تلاش می‌کند خدمات خود را با بهترین و منصفانه‌ترین قیمت به مشتریان ارائه دهد.

یکی دیگر از مولفه‌های تاثیرگذار بر میزان هزینه تعمیر سماور برقی فوما ، میزان خرابی دستگاه است. برای مثال اگر کلید پاور سماور برقی شما خراب شده باشد، این قطعه با هزینه‌ای بسیار اندک تعویض یا تعمیر می‌شود. از طرف دیگر در بسیاری از موارد امکان تعمیر قطعات سماور برقی فوما وجود ندارد و تعمیرکاران مجموعه ما باید قطعه معیوب دستگاه شما را تعویض کنند. . باید اشاره کرد که هزینه تعمیر قطعات از تعویض آن‌ها در مجموعه ما پایین‌تر است.

با سماور برقی فوما همیشه می‌توانید چای دم کنید!

از زمان‌های قدیم ایرانیان از سماور برای تهیه چای استفاده می‌کردند. هرچند که سماور ریشه‌ای روسیه‌ای دارد اما همچنان در ایران یکی از محبوب‌ترین وسایل آشپزخانه به‌شمار می‌آید. سماور برقی عملکرد بسیار ساده‌ای دارد و با استفاده از آن می‌توان به‌خوبی چای و دیگر نوشیدنی‌های گرم را تهیه کرد.

عیوب رایج در تعمیرات سماور برقی ریوالد توسط نمایندگی

عیوب رایج در تعمیرات سماور برقی فوما و دلایل بروز آن‌ها

برای عیب‌یابی اصولی سماورهای برقی فوما تنها شناخت قطعات آن کافی نیست و باید با ایرادات متداول آن نیز آشنا بود. چرا که با شناخت این ایرادات و مقایسه با عملکرد هر یک از قطعات، می‌توان عیب اصلی وسیله را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کرد.

برخی عیوب رایج سماورهای برقی فوماعبارت‌اند از:

  • سماور برقی روشن نمی‌شود: اگر سماور برقی فوما شما روشن نمی‌شود، دلایل زیادی برای بروز این مشکل وجود دارد. از جمله این دلایل می‌توان به خرابی دوشاخه، پریز برق، ترموستات و اتصالی در سیم‌کشی سماور اشاره کرد. باتوجه به حساسیت بالا این مشکل، پیشنهاد می‌شود تعمیر آن را به یک تعمیرات سماور برقی فوما رمانند اوژن سرویس بسپارید.
  • ترموستات سماور خاموش می‌شود: این مشکل در زمانی پیش می‌آید که ترموستات سماور برقی فوما شما تنظیم نیست. شما می‌توانید با کمی بررسی، ترموستات سماور خود را به‌تنهایی تنظیم کنید یا تنظیم آن را به یک متخصص تعمیر سماور برقی فوما بسپارید.
  • خرابی المنت سماور برقی: در برخی موارد با نشتی آب از تنوره سماور، المنت‌های آن یکی پس از دیگری می‌سوزند. برای رفع این مشکل باید از چسب دوقلو برای رفع نشتی مخزن سماور برقی فوما خود استفاده کنید.
  • نشتی آب از کف سماور: اگر واشرهای آب‌بندی المنت سماور فوما بسوزد، در این زمان از کف سماور شما آب نشت می‌کند. برای رفع این مشکل کافی است واشرهای المنت‌های حرارتی را تعویض نمایید.

نکاتی برای افزایش طول عمر سماور برقی فوما

سماورهای برقی فوما ساختار پیچیده‌ای ندارند و می‌توان با رعایت برخی نکات ساده، عمر آن‌ها را به‌خوبی افزایش داد. از جمله این نکات می‌توان به عدم استفاده از آب تصفیه نشده و دارای املاح سنگین اشاره کرد. چرا که استفاده از این نوع آب‌ها باعث رسوب‌گذاری درون مخزن سماور می‌شود و بعد از مدتی جداره‌های سماور برقی دچار مشکل می‌شوند. همچنین رسوب‌گذاری طعم و رنگ چای یا قهوه تهیه شده با سماور را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نکته دیگر عدم استفاده مداوم و بدون وقفه از سماور است که باعث آسیب دیدن المنت‌ها و ترموستات آن می‌شود. همچنین باید اشاره کرد که برای جلوگیری از آسیب دیدن سماور برقی، از قرار دادن اجسام خارجی مانند کنسرو در مخزن دستگاه خودداری کنید.

معرفی قطعات و لوازم یدکی سماور برقی فوما

سماورهای برقی فوما ساختار بسیار ساده‌ای دارند و از این نظر بسیار به کتری‌های برقی شباهت دارند. از قطعات به‌کاررفته در این سماورها می‌توان به المنت‌های حرارتی، ترموستات، لامپ خبر و بدنه پلاستیکی یا استیل اشاره کرد. برای عیب‌یابی اصولی این وسیله باید با عملکرد هر یک از این قطعات و تاثیر آن‌ها در عملکرد نهایی سماور آشنایی داشت. به همین خاطر با مهم‌ترین قطعات سماور برقی فوما آشنا می‌شویم. توصیه می شود برای تهیه قطعات دستگاه خود حتما به تعمیر سماور برقی فوما مانند اوژن سرویس تماس حاصل نمایید.

المنت‌های حرارتی سماور برقی فوما

وظیفه رساندن دمای آب به نقطه جوش در سماورهای برقی فوما برعهده قطعه‌ای بسیار مهم با نام المنت حرارتی است. این قطعه با عبور جریان مستقیم برق از درون خود، دمای آب سماور را به نقطه جوش می‌رساند تا آب درون مخزن آن به جوش آید. باید اشاره کرد که این المنت وظیفه گرم نگه‌داشتن آب درون سماور را نیز برعهده دارد. المنت‌های حرارتی سماور برقی به علت نوسان برق و یا عدم استفاده درست می‌توانند خراب شوند.

ترموستات سماور برقی فوما

تمام وسایل حرارتی دارای ترموستات هستند و سماورهای برقی فوما نیز از این قاعده جدا نیستند. ترموستات قطعه‌ای بسیار مهم در عملکرد سماورهای برقی فوما است و باید به سلامت آن توجه لازم را داشت. چرا که این قطعه وظیفه دارد تا از افزایش دمای بیش از اندازه المنت‌های حرارتی جلوگیری کند. همچنین با کاهش دمای آب، ترموستات المنت‌های سماور برقی را به‌صورت اتوماتیک روشن می‌کند.

لامپ خبر فوما

لامپ خبر یکی دیگر از قطعات ساده اما بسیار مهم سماورهای برقی فوما است. این لامپ روشن یا خاموش بودن المنت‌های دستگاه را به افراد اطلاع می‌دهد. در زمانی که این لامپ خاموش باشد، المنت‌های دستگاه نیز خاموش هستند و آب درون سماور در محدوده نقطه جوش قرار دارد. هر زمان که این لامپ نیز روشن باشد، المنت‌های سماور برقی در حال به جوش آوردن آب درون مخزن هستند.

بدنه سماور برقی فوما

سماورهای برقی فوما بسته به مدلشان دارای بدنه‌هایی با جنس مختلف هستند. برخی از مدل‌های این دستگاه با بدنه استیل و براق و برخی دیگر با بدنه پلاستیکی تولید می‌شوند. باید اشاره کرد که بدنه سماور برقی در کنار زیبایی، نقش عایق حرارتی را نیز برعهده دارد. به همین خاطر وجود ترک یا فرورفتگی در این قطعه مهم سماور برقی فوما خود را حتما جدی بگیرید. اگر بدنه سماور شما آسیب دیده است، می‌توانید از تعمیرگاه اوژن سرویس به‌عنوان برترین تعمیرات سماور برقی فوما یک جایگزین اورجینال آن را خریداری کنید.

فروش و ارسال قطعات سماور برقی فوما به سراسر کشور

قطعات سماور برقی اکثر برندها در بازار بسیار کمیاب هستند. با این‌حال شما می‌توانید تمام قطعات اورجینال برند سماور برقی فوما خود را از تعمیرات سماور برقی  فوما خریداری کنید و در جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید.

تعمیرات سماور برقی فوما خود را به ما بسپارید

پشتیبانی شبانه‌روزی، تعمیر در محل و استفاده از قطعات اورجینال تنها سه عدد از خدمات منحصربه‌فرد تعمیرگاه اوژن سرویس به‌عنوان تعمیرات سماور برق فوما است. شما با سپردن تعمیر وسیله خود به ما می‌توانید از خدمات بی‌نظیر ما استفاده کنید. همچنین دستگاه سماور برقی فوما شما با کم‌ترین هزینه و بیشترین کیفیت توسط تعمیرکاران مجرب ما تعمیر می‌شود.

معرفی سماور برقی فوما

چای‌ساز فوما مدل FU-771 محصولی خوش‌ساخت و کارآمد است که برای دم‌کردن و آماده‌سازی سریع چای طراحی شده است. این محصول دارای کتری از جنس شیشه است که زیبایی خاصی دارد و با وجود دستگیره‌های عایق گرما، به‌راحتی قابل‌حمل است. قوری این مدل از جنس شیشه دارای صافی توری فلزی است که مانع ورود تفاله چای به استکان یا لیوان می‌شود و به‌ این‌ ترتیب چای صاف و گوارا سرو می‌شود. گنجایش کتری ۲٫۸ لیتر و ظرفیت قوری ۱٫۵ لیتر است که می‌توان در هر وعده برای تعداد زیادی از مهمانان چای آماده کرد. بالا بودن توان و قدرت کتری برقی این چای‌ساز می‌تواند ظرفیت کامل آب را ظرف چند دقیقه به جوش آورد. حالت گرم نگه‌دار این چای‌ساز نیز باعث می‌شود پس از آماده شدن چای درصورتی که مدتی برای سرو آن طول بکشد، حرارت چای مطلوب بماند.
  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

 تعمیرات تخصصی لوازم خانگی اوژن سرویس صادقیه ستارخان

 

تعمیرگاه اوژن سرویس 

اوژن سرویس یکی از معتبر ترین تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران می باشد که سال ‌هاست به ‌صورت

کاملاً تخصصی و علمی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد.

اوژن  سرویس با ارائه خدمات تخصصی تعمیر لوازم خانگی توسط تعمیرکاران متخصص خود در تهران توانسته

‌تجربه چندین ساله خود را در تعمیر لوازم خانگی با علم روز دنیا گره بزند و یکی از به روز ترین تعمیرگاه در این زمینه باشد.

 

ارائه خدمات در تعمیرگاه اوژن سرویس

ما با خدمات ویژه ی خود بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود، تا به محض بروز مشکلات در دستگاه شما علاوه بر

برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

 

 

نحوه ارائه خدمات در اوژن سرویس

پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان

تعمیر مطلع خواهیم کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعمیر یا تعویض خواهند شد.در غیر این صورت

دستگاه را مجددا بسته و بدون هزینه تحویل مشتری می گردد.درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اصلی استفاده می گردد .

 

خدمات ما شامل تعمیرات :

جاروبرقی 

جاروشارژی 

مخلوط کن 

غذاساز 

چای ساز 

ماکروفر 

سرخ کن 

سماور برقی 

کتری برقی 

آب مرکبات گیری 

آبمیوه گیری 

اتو بخار 

اتو مخزندار 

بخارشوی 

ماکروفر

آون توستر 

خردکن

اسپرسوساز 

قهوه ساز 

پلوپز 

زودپز 

آرام پز 

چرخ گوشت 

گوشت کوب برقی 

همزن برقی 

سشوار 

بخور سرد 

و غیره می باشد 

همچنین قطعات و لوازم یدکی لوازم خانگی ما شامل برندهای برتر فلر ، مولینکس ، تفال ، کروپس ، دلونگی ، میگل ، بلک اند دکر ، روتل و ... می باشد 

 

قطعه کالا مرکز فروش لوازم یدکی و قطعات لوازم خانگی 

اوژن سرویس مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی 

 

معرفی محله صادقیه ستارخان

صادقیه محله‌ای در غرب تهران است. پیش از انقلاب ۱۳۵۷ نام رسمی این محله آریاشهر بوده‌است. اکنون دربردارنده محله‌های از جمله صادقیه، طرشت شمالی، صادقیه شمالی، ارمکان و بلوار فردوس است.

بخشی از این محله در منطقه ۲ شهرداری تهران و بخش‌های دیگر آن نیز در منطقه ۵ شهرداری تهران جای گرفته‌است. بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح مرز میان این دو منطقه می‌باشد که از فلکهٔ دوم آریاشهر آغاز می‌شود به سمت شمال ادامه دارد.[۳] فلکهٔ دوم صادقیه در این محله قرار دارد که بزرگراه‌های محمدعلی جناح از جنوب و بزرگراه اشرفی اصفهانی از شمال، بزرگراه آیت‌الله کاشانی از غرب و خیابان ستارخان از شرق را به هم پیوند می‌دهد. در جنوب غربی این میدان ایستگاه متروی صادقیه جای گرفته‌است.

نام[ویرایش]

نام محله به صورت عمومی در رسانه‌ها و میان مردم ساکن تهران آریاشهر است[۴] اما در رسانه‌های رسمی ایران بیشتر نام جدید آن، یعنی صادقیه به کار برده شده‌است. بسیاری حذف نام آریاشهر را اقدامی نالازم و غیر کارشناسی خوانده‌اند و شهرداری و شورای شهر تهران نیز بعدها دلیلی برای تداوم این تغییر نام اعلام نکردند. گروهی تندرو نیز اعلام کرده‌اند که صادقیه، نام جدید، دارای تشابه اسمی و مختصاتی با یک مدرسه تحت حمایت خانواده پهلوی در مصر است و باور دارند که این تغییر نام به صادقیه در راستای «گسترش نفوذ پهلوی در کشور» بوده‌است. این در حالی است که خود واژه آریاشهر دارای بار ملی و ایرانی بیشتری بوده و برخی باور دارند تغییر نام انجام شده تنها یک تغییر نام انقلابی جهت حذف نام‌های ملی یا پیش از انقلاب بوده‌است و حمایتی از رژیم سابق صورت نگرفته‌است.[۵]

تاریخچه[ویرایش]

در روایت‌های گوناگون آمده‌است که این محله از دوران ناصرالدین شاه قاجار بر پا شده و رفته رفته گسترش یافته‌است. نخست این محله دربرگیرنده محلات کنونی ارمکان، برق آلستوم، مجتمع دادگستری و کاشانی بود که امروزه این محلات از هم جدا افتاده‌اند.[۳] با آغاز دگرگونی‌ها و مدرنیزاسیون دوره پهلوی، تهران بسیار شتابان دستخوش دگردیسی شد و در پی آن محلاتش هم دگرگون شدند. آریاشهر هم به دلیل خوش آب وهوا بودن و نزدیک بودن به نخستین بزرگراه‌های تهران از این دگرگونی شتابان تهران بیشترین بهره را برد. در نیمه‌های دوره پهلوی دوم (سال‌های ۱۳۴۱–۱۳۳۲) در پیرامون جاده شهر به سوی کن و سولقان (ساخت محله نوساز شهر زیبا)، شهرآرا و آریاشهر ساخت و ساز بسیاری انجام گرفت. مجموعه آپارتمان‌های شهرآرا، خانه‌های ویلایی تهران ویلا و هسته‌های نخستین آریاشهر از دستاوردهای این دوره از گسترش شهر تهران هستند. در سال‌های پسین محله گسترش بیشتری یافت و خیابان‌هاو بزرگراه‌های بیشتری ساخته شد که از آن جمله بزرگراه محمدعلی جناح و بزرگراه طرشت (شیخ فضل اله) بودند.[۳]

در سال‌های آغازین دهه هشتاد، طرح ساخت نخستین مونوریل تهران هم در این محله پیشنهاد شد و اجرای پروژه آغاز شد و پایه‌های این مونوریل ساخته شد؛ اما به دلیل اختلافات شهرداری، شورای شهر و دولت بر سر اقتصادی بودن طرح، پروژه متوقف شد و پس از چندی پایه‌ها برچیده شد.[۳] چهاردهمین فروشگاه زنجیره‌ای شهروند نیز در آذر ماه ۱۳۸۵ در کنار ایستگاه متروی صادقیّه افتتاح گردید.[۳]

تا سال ۱۴۰۰ مشکل شلوغی در مرکزهای ترابری این منطقه و اعتراض مردم به این مشکل همواره در گزارش‌های شهری می‌آمده‌است و در این سال نیز برنامه‌ای برای بهبود شرایط از سوی شهرداری اعلام نشد.[۶]

فرهنگ و هنر[ویرایش]

معماری[ویرایش]

با اینکه دگردیسی و تغییرها محله را به سوی نوسازی برده‌اند اما هنوز هم ساختمان‌هایی در محل از دوره مدرنیزاسیون پهلوی به جای مانده‌است.[۷] معماری که پس از انقلاب ۱۳۵۷ در تقلید از سبک غربی در این محله به کار برده شد، دارای مشکلات ظاهری و ایمنی جدی بوده‌است و هیچگونه نمای شهری استانداردی ارائه نمی‌دهند.[۴]

جغرافیا[ویرایش]

صادقیه یا آریاشهر دارای دو میدان است که به نام‌های فلکه اول و دوم خوانده می‌شوند. در فاصله میان این دو فلکه شمار بسیاری مراکز تجاری و آموزشی وجود دارد که معروف‌ترین و بزرگترین آن‌ها مجتمع تجاری گلدیس است. در هر دو فلکه صادقیه تعداد زیادی شعب بانکی نیز وجود دارد.[۳] صادقیه از شمال به باغ فیض (پونک)، از جنوب به میدان آزادی، از شرق به برق آلستوم و از غرب به پل علامه جعفری (میدان نور پیشین) و شهر زیبا منتهی می‌شود. باغ‌های طرشت نیز از اراضی صادقیه به‌شمار می‌آیند. خیابان ستارخان یکی از خیابان‌های اصلی آریاشهر است.

بلوار فردوس نیز در این محله واقع شده‌است. از محل‌های معروف واقع در بلوار فردوس می‌توان به مجموعه ورزشی برادران خادم، بازار میوه و تره بار شهرداری و ایستگاه متروی صادقیه اشاره کرد.

 

 

 

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

بازسازی ظروف تفلون مینی سیتی

بازسازی ظروف تفلون

به دنبال مرکز بازسازی ظروف تفلون در مینی سیتی می گردید ؟

پیشنهاد ما سنتر سرویس است

بازسازی ظروف تفلون از دسته خدمات مورد استقبال مشتریان سنتر سرویس در تمامی مناطق تهران است.این سرویس از جمله سرویس های مرتبط با لوازم خانگی در تهران محسوب می شود.

بازسازی تفلون، بازسازی دیگ و قابلمه و بازسازی ماهیتابه تفلون

سنتر سرویس در جهت آسایش و راحتی کاربران و با همکاری متخصصین خدمات بازسازی ظروف تفلون در محله لویزان تلاش کرده است خدماتی نظیر بازسازی ظروف تفلون مینی سیتی , تعمیر ماهیتابه تلفون مینی سیتی, تعمیر و بازسازی قابلمه چدن در مینی سیتی, گرانیت کردن قابلمه و تعمیر و گرانیتی کردن دیگ و قابلمه پلوپز در مینی سیتی ارائه داده و تجریه خوبی را برای کلیه مشتریان خود از جمله مشتریان عزیز خود ارائه نماید.

 

چگونه  از سنتر سرویس برای بازسازی ظروف تفلون و چدن و گرانیت استفاده کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت : سنتر سرویس و مشاهده آدرس و ساعت کاری به این مرکز مراجعه فرمایید همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس مرکز سنتر سرویس تماس بگیرید.

 

 

معرفی محله مینی سیتی

مینی سیتی نام محله ایست که در شمال شهر تهران (شمیران)، پایتخت ایران و در محدوده شرق منطقه ۱ شهرداری تهران واقع شده‌است. این محله به لحاظ آب و هوا به دلیل قرار گرفتن در مجاورت ارتفاعات رشته کوه البرز و همچنین پارک‌های جنگلی سوهانک و لویزان، از خوش آب و هواترین مناطق تهران می‌باشد.[۱]

مینی سیتی از «شمال» در مجاورت ارتفاعات کوه؛ از «جنوب» به اراضی ازگل، اراج و لویزان؛ از «شرق» به سوهانک و لواسانات و از «غرب» به محله دارآباد و اقدسیه محدود می‌شود.[۲] این محدوده شامل محله‌های قدیمی سوهانک، ازگل، اراج، لارک، باقالی زار و شهرک‌های ارغوان، لاله، یاس، کوثر، آتی ساز، ابوذر، قائم، محلاتی، نفت، البرز، اقتدار، صدف، گلها، دانشگاه، مهرگان، خلبانان (پرواز)، ولیعصر، خوشرو، بابایی، صادقی و خیابان یاران شامل شهرک‌های مهتاب، آفتاب و فراز و … می‌شود.

علت نام‌گذاری

اولین شهربازی تهران[۳] به نام شهربازی مینی سیتی (پارک شادی مینی سیتی) در این مکان احداث شده بود، به مرور زمان اسم این شهربازی برای این منطقه استفاده شد؛ تا آنجا که این نام هنوز به این منطقه گفته می‌شود. این شهربازی چند سال پیش به منظور احداث ایستگاه متروی شهید محلاتی تخریب شد. از سوی دیگر مینی سیتی به معنای شهر کوچک یا همان شهرک است و اصطلاح مینی سیتی با وجود بیش از ۲۰ شهرک در این محدوده به خوبی بیانگر شهرک نشین بودن این محله است.

ویژگی‌های محله

این محله یکی از خوش آب و هواترین مناطق شهر تهران به‌شمار می‌آید و زمستان‌هایی سرد تر از سایر مناطق تهران دارد. یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد این منطقه وجود بیش از ۲۰ شهرک در مجاورت یکدیگر است.

خطوط حمل و نقل عمومی

از امکانات حمل و نقل عمومی این محله می‌توان به ایستگاه‌های خط ۳ متروی تهران (قائم به آزادگان) با نام‌های ایستگاه متروی قائم (در تقاطع شهرک‌های قائم، ابوذر و محلاتی) و ایستگاه متروی شهید محلاتی (در ابتدای شهرک محلاتی) و ایستگاه مترو اقدسیه (انتهای غربی بزرگراه ارتش) اشاره نمود.

در این محله خطوط اتوبوس بشرح ذیل فعالیت دارند:

۱- خط ۹ BRT - از مبدأ جوانمرد قصاب (شهر ری) به مقصد پایانه لاله (انتهای شرقی بزرگراه ارتش)

۲- خط ۶ BRT – از مبدأ پایانه افشار (پارک‌وی (چهارراه)) به مقصد پایانه لاله (انتهای شرقی بزرگراه ارتش)

۳- خط ۲۱۳ – از مبدأ میدان رسالت به مقصد شهرک محلاتی

۴- خط ۲۱۵ – از مبدأ سه راه ضرابخانه به مقصد سوهانک

۵- خط ۲۱۷ – از مبدأ مترو قیطریه به مقصد شهرک صدف

۶- خط ۲۲۰ – از مبدأ تجریش به مقصد ازگل

۷- خط ۲۹۸ – از مبدأ تجریش به مقصد شهرک قائم

۸- خط ۳۰۱ – از مبدأ پایانه حقانی به مقصد پایانه لاله (انتهای شرقی بزرگراه ارتش)

مراکز مهم دولتی

سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری ایران (بزرگراه ارتش)

اداره کار شمیرانات (شهرک ابوذر)

پزشکی قانونی شمیرانات (بزرگراه ارتش)

باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه

اداره راهنمایی و رانندگی منطقه یک (انتهای بلوار اوشان)

کلانتری ۱۶۴ قائم (بزرگراه ارتش)

ایستگاه آتش‌نشانی ۳۶ (مینی سیتی)

ایستگاه آتش‌نشانی ۱۳۱ (شهرک ابوذر)

دفتر پست لشگرک (منطقه ۱۹ پستی) (بزرگراه ارتش)

مراکز علمی

رصدخانه ملی ایران

پژوهشکده علوم شناختی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی (IPM)

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

ساختمان مرکزی دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور واحد تهران شمال

واحدها و دانشگاه‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران

مراکز تفریحی

موزه نقشه تهران (GIS)

باشگاه سوارکاری اقدسیه

باشگاه سوارکاری بنانیه

باشگاه سوارکاری بام سوهانک

مسیر کوهنوری دارآباد

پارک جنگلی سوهانک

بوستان مهرگان (بزرگترین بوستان منطقه یک)

بوستان نیایش (شهرک قائم)

بوستان خانواده (شهرک محلاتی)

اسکیت پارک لیو

بوستان ساحلی دارآباد

تالارهای پذیرایی (باغ بهشت، بنانیه، اقدسیه، دیپلماتیک)

 

 

  • ozhan service