تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

اوژن سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی
شامل بخارشوی اتوبخار جاروبرقی مخلوط کن غذاساز چرخ گوشت آبمیوه گیر خردکن ماکروفر قهوه ساز سرخ کن همزن سشوار و ...شامل برندهای مولینکس تفال فلر دلونگی کروپس روتل میگل براون و ...
09364036032
02146037301

۱۸ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعمیرات سماور برقی آرزوم / شیر سماوربرقی آرزوم

 

سماور برقی جایگزینی بسیار ایده‌آل برای سماورهای گازی یا نفتی قدیمی و حتی کتری‌های برقی است. به همین خاطر بسیاری از افراد از این محصول در آشپزخانه خود برای تهیه چای، قهوه و دیگر نوشیدنی‌های گرم استفاده می‌کنند و شامل برندهای مختلفی از جمله آرزوم می باشد. اما برند دستگاه شما هرچقدر هم که باکیفیت باشد باز هم خرابی و نیاز به تعمیر آن اتفاقی اجتناب ناپذیر می باشد. در این مواقع به یک تعمیرگاه سماور برقی آرزوم معتبر برای تعمیر یا سرویس دستگاه خود نیاز دارید.

چرا که تعمیرات سماور برقی آرزوم تخصصی است و باید توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص انجام شود.

 

ویژگی‌های ما به‌عنوان  تعمیرات سماور برقی آرزوم

مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و خدمات منحصربه‌فرد است که یک تعمیرات سماور برقیآرزوم را به بهترین مرکز تعمیر این دستگاه تبدیل می‌کند. تعمیرگاه مجاز اوژن سرویس به‌عنوان تعمیرات آرزوم ، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که در کنار خدمات عالی، رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کرده است. یکی از بهترین ویژگی‌های مجموعه ما، ارائه خدمات تعمیرات در محل است.

با استفاده از این سرویس شما دیگر به جابه‌جایی سماور برقی آرزوم برای تعمیر آن نیاز ندارید و تنها با یک تماس می‌توانید دستگاه خود را تعمیر کنید. تعمیرکاران مجموعه ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محلتان حاضر می‌شوند تا کار تعمیر سماور برقی آرزوم شما را شروع کنند. باید اشاره کرد که تعمیرکاران مجموعه ما از میان مجرب‌ترین و بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی و برقی انتخاب شده‌اند تا کیفیت کار آن‌ها ایده‌آل باشد.

 

هزینه‌های تعمیرات در تعمیر سماور برقی آرزوم  در تهران

یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای افرادی که سماور برقی ر آن‌ها خراب شده است، هزینه تعمیرات دستگاه می‌باشد. میزان هزینه‌های تعمیرات در تعمیرات سماور برقی آرزوم به مولفه‌های مختلفی بستگی دارد و نمی‌تواند مقدار آن را به طور دقیق مشخص کرد. برای مثال اگر قطعه‌ای از سماور برقی آرزوم شما معیوب شده باشد، تعمیرکار مجموعه ما باید آن را با یک قطعه جدید جایگزین کند.

هزینه قطعات اورجینال موجود در تعمیرگاه ما با نرخ روز محاسبه می‌شود و این یکی دیگر از دلایلی است که نمی‌توان قیمتی مشخص برای هزینه‌های تعمیرات سماور برقی آرزوم مشخص کرد. باید اشاره کرد که تمام نرخ‌های مجموعه ما مطابق با نرخ مصوب اتحادیه استان تهران است و مجموعه ما تلاش می‌کند خدمات خود را با بهترین و منصفانه‌ترین قیمت به مشتریان ارائه دهد.

یکی دیگر از مولفه‌های تاثیرگذار بر میزان هزینه تعمیر سماور برقی آرزوم  ، میزان خرابی دستگاه است. برای مثال اگر کلید پاور سماور برقی شما خراب شده باشد، این قطعه با هزینه‌ای بسیار اندک تعویض یا تعمیر می‌شود. از طرف دیگر در بسیاری از موارد امکان تعمیر قطعات سماور برقیآرزوم وجود ندارد و تعمیرکاران مجموعه ما باید قطعه معیوب دستگاه شما را تعویض کنند. . باید اشاره کرد که هزینه تعمیر قطعات از تعویض آن‌ها در مجموعه ما پایین‌تر است.

با سماور برقی آرزوم همیشه می‌توانید چای دم کنید!

از زمان‌های قدیم ایرانیان از سماور برای تهیه چای استفاده می‌کردند. هرچند که سماور ریشه‌ای روسیه‌ای دارد اما همچنان در ایران یکی از محبوب‌ترین وسایل آشپزخانه به‌شمار می‌آید. سماور برقی عملکرد بسیار ساده‌ای دارد و با استفاده از آن می‌توان به‌خوبی چای و دیگر نوشیدنی‌های گرم را تهیه کرد.

عیوب رایج در تعمیرات سماور برقی ریوالد توسط نمایندگی

عیوب رایج در تعمیرات سماور برقی آرزوم و دلایل بروز آن‌ها

برای عیب‌یابی اصولی سماورهای برقی آرزوم تنها شناخت قطعات آن کافی نیست و باید با ایرادات متداول آن نیز آشنا بود. چرا که با شناخت این ایرادات و مقایسه با عملکرد هر یک از قطعات، می‌توان عیب اصلی وسیله را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کرد.

برخی عیوب رایج سماورهای برقی آرزوم عبارت‌اند از:

  • سماور برقی روشن نمی‌شود: اگر سماور برقی آرزوم شما روشن نمی‌شود، دلایل زیادی برای بروز این مشکل وجود دارد. از جمله این دلایل می‌توان به خرابی دوشاخه، پریز برق، ترموستات و اتصالی در سیم‌کشی سماور اشاره کرد. باتوجه به حساسیت بالا این مشکل، پیشنهاد می‌شود تعمیر آن را به یک تعمیرات سماور برقی آرزوم رمانند اوژن سرویس بسپارید.
  • ترموستات سماور خاموش می‌شود: این مشکل در زمانی پیش می‌آید که ترموستات سماور برقیآرزوم شما تنظیم نیست. شما می‌توانید با کمی بررسی، ترموستات سماور خود را به‌تنهایی تنظیم کنید یا تنظیم آن را به یک متخصص تعمیر سماور برقی آرزوم بسپارید.
  • خرابی المنت سماور برقی: در برخی موارد با نشتی آب از تنوره سماور، المنت‌های آن یکی پس از دیگری می‌سوزند. برای رفع این مشکل باید از چسب دوقلو برای رفع نشتی مخزن سماور برقیآرزوم خود استفاده کنید.
  • نشتی آب از کف سماور: اگر واشرهای آب‌بندی المنت سماورآرزوم بسوزد، در این زمان از کف سماور شما آب نشت می‌کند. برای رفع این مشکل کافی است واشرهای المنت‌های حرارتی را تعویض نمایید.

نکاتی برای افزایش طول عمر سماور برقی آرزوم

سماورهای برقی آرزوم ساختار پیچیده‌ای ندارند و می‌توان با رعایت برخی نکات ساده، عمر آن‌ها را به‌خوبی افزایش داد. از جمله این نکات می‌توان به عدم استفاده از آب تصفیه نشده و دارای املاح سنگین اشاره کرد. چرا که استفاده از این نوع آب‌ها باعث رسوب‌گذاری درون مخزن سماور می‌شود و بعد از مدتی جداره‌های سماور برقی دچار مشکل می‌شوند. همچنین رسوب‌گذاری طعم و رنگ چای یا قهوه تهیه شده با سماور را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نکته دیگر عدم استفاده مداوم و بدون وقفه از سماور است که باعث آسیب دیدن المنت‌ها و ترموستات آن می‌شود. همچنین باید اشاره کرد که برای جلوگیری از آسیب دیدن سماور برقی، از قرار دادن اجسام خارجی مانند کنسرو در مخزن دستگاه خودداری کنید.

معرفی قطعات و لوازم یدکی سماور برقی آرزوم

سماورهای برقی آرزوم ساختار بسیار ساده‌ای دارند و از این نظر بسیار به کتری‌های برقی شباهت دارند. از قطعات به‌کاررفته در این سماورها می‌توان به المنت‌های حرارتی، ترموستات، لامپ خبر و بدنه پلاستیکی یا استیل اشاره کرد. برای عیب‌یابی اصولی این وسیله باید با عملکرد هر یک از این قطعات و تاثیر آن‌ها در عملکرد نهایی سماور آشنایی داشت. به همین خاطر با مهم‌ترین قطعات سماور برقی آرزوم آشنا می‌شویم. توصیه می شود برای تهیه قطعات دستگاه خود حتما به تعمیر سماور برقی آرزوم مانند اوژن سرویس تماس حاصل نمایید.

المنت‌های حرارتی سماور برقی آرزوم

وظیفه رساندن دمای آب به نقطه جوش در سماورهای برقیآرزوم برعهده قطعه‌ای بسیار مهم با نام المنت حرارتی است. این قطعه با عبور جریان مستقیم برق از درون خود، دمای آب سماور را به نقطه جوش می‌رساند تا آب درون مخزن آن به جوش آید. باید اشاره کرد که این المنت وظیفه گرم نگه‌داشتن آب درون سماور را نیز برعهده دارد. المنت‌های حرارتی سماور برقی به علت نوسان برق و یا عدم استفاده درست می‌توانند خراب شوند.

ترموستات سماور برقی آرزوم

تمام وسایل حرارتی دارای ترموستات هستند و سماورهای برقی آرزوم  نیز از این قاعده جدا نیستند. ترموستات قطعه‌ای بسیار مهم در عملکرد سماورهای برقی آرزوم است و باید به سلامت آن توجه لازم را داشت. چرا که این قطعه وظیفه دارد تا از افزایش دمای بیش از اندازه المنت‌های حرارتی جلوگیری کند. همچنین با کاهش دمای آب، ترموستات المنت‌های سماور برقی را به‌صورت اتوماتیک روشن می‌کند.

لامپ خبر آرزوم

لامپ خبر یکی دیگر از قطعات ساده اما بسیار مهم سماورهای برقی آرزوم است. این لامپ روشن یا خاموش بودن المنت‌های دستگاه را به افراد اطلاع می‌دهد. در زمانی که این لامپ خاموش باشد، المنت‌های دستگاه نیز خاموش هستند و آب درون سماور در محدوده نقطه جوش قرار دارد. هر زمان که این لامپ نیز روشن باشد، المنت‌های سماور برقی در حال به جوش آوردن آب درون مخزن هستند.

بدنه سماور برقی آرزوم

سماورهای برقی آرزوم بسته به مدلشان دارای بدنه‌هایی با جنس مختلف هستند. برخی از مدل‌های این دستگاه با بدنه استیل و براق و برخی دیگر با بدنه پلاستیکی تولید می‌شوند. باید اشاره کرد که بدنه سماور برقی در کنار زیبایی، نقش عایق حرارتی را نیز برعهده دارد. به همین خاطر وجود ترک یا فرورفتگی در این قطعه مهم سماور برقی آرزوم   خود را حتما جدی بگیرید. اگر بدنه سماور شما آسیب دیده است، می‌توانید از تعمیرگاه اوژن سرویس به‌عنوان برترین تعمیرات سماور برقی آرزوم   یک جایگزین اورجینال آن را خریداری کنید.

فروش و ارسال قطعات سماور برقی آرزوم به سراسر کشور

قطعات سماور برقی اکثر برندها در بازار بسیار کمیاب هستند. با این‌حال شما می‌توانید تمام قطعات اورجینال برند سماور برقی آرزوم   خود را از تعمیرات سماور برقی  آرزوم خریداری کنید و در جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید.

تعمیرات سماور برقی آرزوم خود را به ما بسپارید

پشتیبانی شبانه‌روزی، تعمیر در محل و استفاده از قطعات اورجینال تنها سه عدد از خدمات منحصربه‌فرد تعمیرگاه اوژن سرویس به‌عنوان تعمیرات سماور برق آرزوم  است. شما با سپردن تعمیر وسیله خود به ما می‌توانید از خدمات بی‌نظیر ما استفاده کنید. همچنین دستگاه سماور برقی آرزوم شما با کم‌ترین هزینه و بیشترین کیفیت توسط تعمیرکاران مجرب ما تعمیر می‌شود.

معرفی سماور برقی آرزوم

سه برادر Kolbaşı پایه های شرکت Arzum Electrical Appliances Manufacturing and Trading را در سال 1953 تاسیس کرد و شرکت Imports Güney را که در زمینه تولید محصولات گوناگون مانند لوازم کوچک، رادیو، دوچرخه و تلویزیون ها فعالیت می کرد را نیز تاسیس کردند. اعضای خانواده علامت تجاری مارک Arzum  را  در سال 1966 و با تمرکز بر بازار لوازم خانگی کوچک ثبت کردند.

امروزه اطلاعات بازار نشان می دهد که Arzum یکی از شرکت های پیشرو در زمینه لوازم خانگی در ترکیه از نظر واحدهای فروش شده است. Arzum  به دنبال پیروی از چشم انداز خود و تبدیل شدن به یک شرکت با ارزش لوازم کوچک برای تمام سهامداران خود و به دنبال آن یکی از بازیگران اصلی در بازار لوازم خانگی کوچک است.

Arzum Asia Pacific در سال 2008 تاسیس شده و در هنگ کنگ مستقر است، و مسئول عملیات شرکت در آسیای شرقی می باشد. این شرکت محصولات خود را به اروپا، آسیای میانه / قفقاز، آفریقا و خاورمیانه صادر می کند. Arzum Adriatic در Skopje در مقدونیه واقع شده است و در سال 2011 به Arzum پیوست و اولین فروشگاه خرده فروشی این شرکت است.

روزم را می توان یکی از تولید کنندگان محصولات برقی کوچک در آشپزخانه ها معرفی کرد . این برند در کشور ترکیه فعالیت دارد و مجموعا این شرکت بیش از 250 نوع محصول متفاوت را تولید کند که محصولات آن در 8 دسته قرار دارد و این 8 دسته شامل محصولات آمادگی غذا ، آبمیوه گیری ، و مخلوط کن ، پخت و پز ، سرخ کن ، نظافت و گردگیری ، آرایشی و بهداشتی ، اتو بخار و محصولات کودک و لوازم جانبی نیز می باشد .

برند آرزوم با تولید محصولات نوین و با کیفیت توانسته نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند .

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B

[caption id="attachment_1416" align="alignnone" width="287"]تعمیر جاروشارژی مولینکس MOULINEX با قطعات اورجینال تعمیر جاروشارژی [/caption]

جاروشارژی بلک اندکر SVA420B : جارو شارژی ها در انواع مدل ها و شکل های مختلفی ساخته شدن که هر کدام از آنها کارایی هایی دارند.

جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B از این مدل جارو شارژی های ایستاده ای است که بدنه اصلی آن جدا می شود و با جدا شدن بدنه تبدیل به یک جارو شارژی دستی می شود که می توان از آن به این صورت نیز استفاده کرد.

بنابراین این مدل از جارو شارژی بلک اند دکر هم به صورت دستی و هم به صورت ایستاده قابل استفاده است. که یک جارو شارژی این مدلی مزایای بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد.

استفاده از جارو شارژی بلک اند دکر بسیار راحت است و از آنجایی که بی سیم است و سیمی ندارد که جلوی دست و پای شما را بگیرید به آسانی می توانید قسمت های مختلفی از خانه را به وسیله این جارو شارژی تمیز کنید. جارو شارژی بلک اند دکر SVA420B ساخته شده توسط کشور آمریکا است.

معرفی شرکت

این شرکت یکی از بهترین شرکت ها در زمینه تولید لوازم نظافت خانگی و لوازم الکترونیکی به شمار می آید که کیفیت محصولات این شرکت حرف اول را در جهان را می زند. جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B بر اساس جدیدترین تکنولوژی ها با قابلیت های بسیار منحصر به فرد و شگفت انگیزی ساخته شده که تمامی این قابلیت ها موجب شده این مدل از جارو شارژی BLACK+DECKER به یکی از بهترین جارو شارژی های موجود در بازار تبدیل شود و بتواند طرفداران بسیاری را به سوی خود بکشاند. این جارو شارژی قدرت بسیار خوبی دارد و باتری جاروشارژی بلک اند دکر  بسیار با کیفیت و قدرتمندی دارد. اگر علاقه مند به خرید یک جارو شارژی با این مدل و کارایی ها هستید تا ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی ها و مشخصات جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B

یکی از ویژگی های بسیار خوب جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B توان مصرفی و قدرت آن است که توان آن 28.8 وات است.

جارو شارژی بلک اند دکر با این توان و با دارا بودن ولتاژ 14.4 ولتی قابلیت این را دارد که کوچکترین ذرات و گرد و غبار ها را از روی سطوح پاک کنند. از آنجایی که وزن بسیار سبکی دارد قابل حمل به هر مکانی است. وزن جارو شارژی SVA420B بلک اند دکر در حالت ایستاده 2.25 کیلوگرم است و همچنین وزن آن در حالت دستی نیز 980 گرم است.

جارو شارژی دستی بلک اند دکر به علت وزن بسیار کمی نسبت به مدل های دیگر جارو شارژی دارد، استفاده از آن راحت شده است و با سری کوچک آن می توانید گوشه های مبلمان و یا قفسه های کابینت را جارو بکشید و تمیز کنید.

باتری جارو شارژی بلک اند دکر لیتیومی و از نوع Li-ion می باشد. ولتاژ این باتری 14.4 ولت است از این رو این باتری می تواند به صورت مداوم در صورت پر بودن شارژ آن 18 دقیقه به صورت مداوم برای شما کار کند و تنها برای پر شدن شارژ آن 6 ساعت زمان لازم است که این مدت زمان شارژدهی نسبت به مدلهای دیگر جارو شارژی بسیار کم است و بسیار سریع شارژ آن پر خواهد شد.

 

باطری لیتیومی قدرتمند

از این رو در هر زمان که نیاز است می توانید از آن استفاده کنید و دغدغه کمبود شارژ آن نخواهید داشت. ظرفیت این باتری بسیار مقاوم 2000 وات است و به صورتی طراحی شده است که عمر زیادی دارد که موجب دوام بیشتر دستگاه جارو شارژی شده است. از دیگر ویژگی های بسیار خوب جارو شارژی SVA420B صدای بسیار کم آن است که در حدود 75 دسی بل است. ظرفیت این جارو شارژی نیز 500 میلی لیتر است و مخزن آن به آسانی جدا خواهد شد.

 

مشخصات ظاهری و کارایی قطعات و لوازم یدکی جارو شارژی بلک اند دکر

جنس بدنه جاروشارژی بلک اندکر SVA420B از پلاستیک فشرده است و طراحی ارگونومیک آن موجب شده استفاده از آن بسیار راحت باشد. بدنه این جارو شارژی بسیار مقاوم در برابر ضربه و خط و خش می باشد. رنگ جارو شارژی ایستاده و دستی بلک اند دکر نیز مشکی و نقره ای است که این رنگ طرفداران بسیاری دارد.

با استفاده از لوازم جانبی که به همراه این جارو شارژی آورده شده می توان درز ها، گوشه کناره ها و یا مکان های بسیار باریک را به آسانی جارو کرد.

پایه شارژ جارو شارژی نیز به منظور شارژ کردن آسان آن ساخته شده که با قرار گیری جارو شارژی به شارژر و وصل کردن آن به پریز برق جارو شارژی شارژ خواهد شد و نشانگری که بر روی دستگاه جارو شارژی مشاهده می کنید شما را از پر شدن شارژ آن مطلع خواهد کرد.

در قسمت پارویی جارو شارژی بلک اند دکر یک برس گردان تعبیه شده که این برس گردان می تواند آشغال های ریز و درشت، مو و پرز های موجود در فرش و یا سرامیک را به سوی مخزن جارو شارژی خواهد کشاند.

 

جاروشارژی بلک اندکر SVA420B و دو حالت مختلف

از این جارو شارژی می توانید در دو حالت استفاده کنید یکی از حالت های آن حالت مکشی و حالت دیگر حالت چرخشی آن است که بسته به نیاز یکی از آن دو حالت را می توانید برای تمیز کاری استفاده کنید. از دیگر قابلیت های جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B عملکرد سایکلونیک آن است. این کار کرد عملکرد به این صورت است که زباله های جمع آوری شده درون مخزن جارو شارژی خواهد چرخید و به قسمت نیمه بالای آن هدایت می شود تا قدرت مکش جارو شارژی هنگام پر شدن مخزن کم نشود و بتواند با همان قدرت اولیه به کار خود ادامه دهد.

 

 

نتیجه گیری

جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B از آن جایی که هم به صورت دستی و هم به صورت ایستاده مورد استفاده قرار می گیرد، کارایی بسیاری دارد.

اگر قصد خرید یک جارو شارژی در این مدل و با مقاومت زیاد را دارید، پیشنهاد ما به شما جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B می باشد چرا که نمونه این جارو شارژی را با این کیفیت پیدا نخواهید کرد و از آنجایی که این جارو شارژی از یک برند معتبر است خیالتان از همه لحاظ راحت خواهد بود.

 

اوژن سرویس مرکز تعمیرات جاروشارژی بلک اند دگر

قطعه کالا مرکز فروش لوازم یدکی و قطعات جاروشارژی بلک اند دکر

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر صادقیه

[caption id="attachment_1416" align="alignnone" width="287"]تعمیر جاروشارژی مولینکس MOULINEX با قطعات اورجینال تعمیر جاروشارژی[/caption]

جارو شارژی از یک پک باتری جاروشارژی بلک اند دکر  ، یک موتور فن و یک محفظه برای جمع آوری گرد و غبار و زباله استفاده میکند ، در روال کار کرد جارو شارژی گاها مشکلات و یا خرابی هایی نمایان میشود ، جای هیچ گونه نگرانی نیست مرکز تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر همواره در کنار شماست تا خدمات سرویس و تعمیرات جارو شارژی بلک اند دکر را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفت به شما ارائه کند .

 

عیب یابی قطعات و لوازم یدکی جارو شارژی بلک اند دکر

مراحل عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جارو شارژی بلک اند دکر به شرح زیر انجام می شود:

نمایندگی ما در تهران برای این که تعمیرات لوازم خانگی نظیر جارو شارژی بلک اند دکر به صورت تخصصی انجام گیرد از تعمیرکاران مختص همان دستگاه استفاده می کند. تعمیرکارانی که در این مرکز حاضر هستند از دانش و تجربه ی کافی برای تعمیرات لوازم خانگی برخوردار می باشند. این افراد دارای حس مسئولیت پذیری بوده و با تمام اصول تعمیرات آشنایی کامل دارند. به همین دلیل نیز در کمترین زمان جارو شارژی را عیب یابی کرده و آن را تعمیر می کنند. آنها در تعمیر لوازم خانگی تعمیر قطعه ی معیوب به جای تعویض قطعه را در اولویت کار خود قرار داده اند. همین امر نیز سبب شده تا کیفیت عملکرد دستگاه بعد از تعمیر افت پیدا نکند.

در نمایندگی تعمیرات جارو شارژی بلک اند دکر تنها زمانی اقدام به تعویض قطعه ی معیوب می شود که قطعه به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد. در این موارد نیز استفاده از قطعات اورجینال باعث شده است تا راندمان دستگاه های تعمیر شده به هیچ عنوان کاهش پیدا نکند.

مشکلات و ایرادات متداول جارو شارژی بلک اند دکر

اگر می خواهید از مشکلات متداول جارو شارژی بلک اند دکر آگاه شده و راه های رفع آنها را بیاموزید با ما در این بخش از مقاله همراه باشید. اگر با اقداماتی که در این بخش توضیح داده می شود مشکل دستگاه رفع نشد بهترین کار بهتر است با نمایندگی تعمیرات جارو شارژی بلک اند دکر در تهران تماس بگیرید.

چرا جارو شارژی بلک اند دکر شارژ نمی شود؟

در صورت شارژ نشدن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر استفاده کنید:

  • یکی از مشکلاتی که برای ممکن است برای جارو شارژی Black & Decker شما پیش آید شارژ نشدن آن می باشد.
  • این مشکل ممکن است از پایه ی شارژ دستگاه باشد.
  • در صورت بروز این مشکل بهتر است ابتدا کنترل کنید تا مطمئن شوید که جارو به درستی بر روی پایه قرار گرفته است.
  • بعد از آن نوبت به بررسی اتصالات شارژر می رسد. اگر قطع شدگی در این اتصالات وجود داشته باشد منجر به شارژ نشدن دستگاه می شود.
  • البته توجه کنید که در اولین مرتبه ی شارژ به زمانی در حدود 12 ساعت نیاز است.
  • اگر با این اقدامات مشکل رفع نشد بهترین کار استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جارو شارژی بلک اند دکر برای تعمیر ان است.

علت نچرخیدن غلتک جارو شارژی بلک اند دکر از چیست؟

در صورتنچرخیدن غلتک دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات جارو شارژی بلک اند دکر استفاده کنید:

  • یکی از دلایلی که باعث نچرخیدن غلتک جاروشارژی می شود خرابی تسمه ی دستگاه است.
  • تسمه را چک کنید تا پارگی و یا کشیدگی نداشته باشد. اگر تسمه کشیدگی داشت آن را آزاد کنید ولی اگر پاره شده باشد باید آن را تعویض نمایید.
  • در ضمن فشار و اصطکاک ناشی از مو و پرزی که به برس چسبیده است نیز می تواند باعث عدم چرخش غلتک شود.
  • برس را تمیز کنید و سپس دستگاه را تست نمایید. اگر غلتک باز هم نچرخید بهتر است آن را تعویض کنید.

چرا مکش جارو شارژی بلک اند دکر ضعیف شده است؟

در صورت ضعیف شدن مکش دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر استفاده کنید:

  • برخلاف دیگر مشکلات جاروشارژی که فنی می باشند، پایین بودن قدرت مکش ممکن است در اثر عواملی چون پر بودن محفظه ی دستگاه رخ دهد.
  • آن را خالی کنید و بررسی نمایید که انسداد و گرفتگی در آن وجود نداشته باشد.
  • یکی دیگر از دلایل کم شدن قدرت مکش جاروشارژی برس های دستگاه است.
  • اگر برس های جارو شارژی از آلودگی ها و ذرات پر باشد ممکن است قدرت مکش آن را کاهش دهد.
  • برای رفع آن بهتر است برس ها را نیز تمیز کنید.

چرا جارو شارژی بلک اند دکر بعد از روشن شدن به صورت خودکار خاموش می شود؟

در صورت خاموش شدن خودکار دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات جارو شارژی بلک اند دکر استفاده کنید:

  • جاروی شارژی بلک اند دکر برای این که به خوبی کار کند و راندمان بالایی داشته باشد به گردش ثابت هوا نیاز دارد.
  • این در حالی است که پر بودن محفظه مانع از گردش هوا می شود. عدم وجود گردش هوای ثابت نیز منجر به خاموش شدن دستگاه به صورت خودکار می گردد.
  • محفظه ی آن را خالی کنید اگر مشکل رفع نشد باید به سراغ فیلتر هوای جارو شارژی بروید.
  • این فیلتر ذرات گرد و غبار را به خود جذب کرده و مانع از آسیب دیدن موتور می شود.
  • اما اگر فیلتر پر از آلودگی باشد مانع از گردش هوا در داخل دستگاه شده و به این ترتیب باعث خاموش آن می شود.
  • بهتر است هر ماه فیلتر جارو شارژی را چک کنید.

علت روشن نشدن جارو شارژی بلک اند دکر چیست؟ برای تعمیرات و رفع مشکل چه باید کرد؟

در صورت روشن نشدن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر استفاده کنید:

  • اگر به هنگام روشن کردن جارو شارژی متوجه شدید که دستگاه روشن نمی شود بهتر است آن را دست کاری نکنید.
  • در این مواقع بهترین کار مراجعه به نمایندگی تعمیرات جارو شارژی بلک اند دکر می باشد.
  • اما اگر دستی در تعمیرات داشته باشید توصیه می کنیم کابل و سیم کشی داخلی دستگاه را بررسی نمایید.
  • در مرحله ی بعدی باید موتور آن را چک کنید.
  • سوختن موتور جارو شارژی، خرابی برد دستگاه و خرابی دکمه های آن نیز ممکن است در روشن نشدن دستگاه تاثیر گذار باشد.

چرا جارو شارژی بلک اند دکر صدای ناهنجاری از خود تولید می کند؟

اگر می خواهید مشکل صدای زیاد جارو شارژی بلک اند دکر خود را رفع کنید، می توانید از موارد زیر استفاده کنید:

  • در ابتدا فیلتر را بررسی کنید تا از هر گونه آلودگی عاری باشد.
  • این امکان وجود دارد که تجمع آشغال در لوله، باعث ایجاد صدای بد در جارو شارژی شود.
  • حتما از سلامت بلبرینگ دستگاه اطمینان خاطر کسب کنید.

دلیل کم شدن مکش جارو شارژی بلک اند دکر چیست؟ برای تعمیر آن چه کاری انجام دهیم؟

برای رفع مشکل کم شدن مکش جارو شارژی بلک اند دکر می توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • این امکان وجود دارد محفظه جارو شارژی پر شده باشد.
  • حتما از تمیز بودن برس های دستگاه اطمینان خاطر کسب کنید.

 

اوژن سرویس مرکز تعمیرات جاروشارژی بلک اند دگر

قطعه کالا مرکز فروش لوازم یدکی و قطعات جاروشارژی بلک اند دکر

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

 نمایندگی تعمیرات ماکروفر مولینکس صادقیه

 

 

تعمیرات و عیب یابی مایکروویو مولینکس

در این بخش از معرفی نمایندگی تعمیرات ماکروفر مولینکس در تهران قصد داریم تا رایج ترین ایرادات و مشکلات این دستگاه را از زبان تعمیرکار نمایندگی مجاز مرکزی با هم مرور کنیم.

تعمیرات و عیب یابی مایکروویو مولینکس توسط تعمیرکار نمایندگی منجر به استخراج متداول ترین ایرادات این دستگاه شده است.

در ادامه به بررسی راهکارهای حل متداول ترین ایرادات ماکروفر مولینکس می پردازیم.

چرا مایکروویو مولینکس برنامه پخت را اجرا نمی‌کند، برای تعمیرات و رفع عیب چه باید کرد؟

برنامه های پخت عمدتا برای راحتی و رفاه مشتریان در ماکروفر طراحی می شود و طبیعتا با از کار افتادن این برنامه های پخت در ماکروفر احساس خوشایندی به مصرف کننده دست نمی دهد به همین دلیل هم در این بخش از مقاله نمایندگی تعمیرات ماکروفر مولینکس به بررسی علل و راهکار های این مشکل می پردازیم.

  • احتمالا قفل درب دستگاه خراب است و باز می ماند.
  • قفل کودک را نیز چک کنید تا فعال نباشد.

اگر دستگاه همچنان برنامه پخت را اجرا نکرد، برای رفع مشکل از نمایندگی تعمیرات ماکروفر مولینکس کمک بخواهید.

چرا ماکروویو مولینکس غذا را گرم نمی‌کند، برای تعمیرات و عیب یابی چه باید کرد؟

در صورت گرم نشدن داخل دستگاه، برای تعمیر مایکروویو مولینکس در منزل از نکات زیر بهره ببرید:

  • اگر مایکروویو شما گرم نمی کند، شما باید دیود ولتاژ بالا، سوئیچ درب و مگنترون را بررسی کنید.
  • یاد بگیرید این قطعات را تست کنید و مایکروویو خود را تعمیر کنید.
  • تعداد مشتریانی که این خرابی ماکروفر مولینکس را اعلام کرده اند:
  • 9٪ از مشتریان این خرابی را اعلام کرده اند.

اگر باز هم داخل دستگاه شما گرم نشد، از تعمیرکار مایکروفر مولینکس کمک بخواهید.

چرا مایکروفر مولینکس پشت سر هم روشن و خاموش می‌شود، برای تعمیر و رفع عیب چه باید کرد؟

در صورت خاموش و روشن شدن پیاپی دستگاه، برای تعمیر ماکروویو مولینکس در محل از نکات زیر بهره ببرید:

  • احتمال دارد کلیدها خراب شده باشند.
  • شاید همزمان چند دستور در دستگاه فعال باشد.
  • تایمر را نیز چک کنید تا فعال نباشد.
  • در موارد اندکی نیز برد کنترل دستگاه دچار مشکل شده است.

اگر ایراد خاموش شدن دستگاه حل نشد، برای رفع مشکل از نمایندگی تعمیرات ماکروویو مولینکس کمک بخواهید.

چرا ماکروفر مولینکس در حین کار کردن خاموش می‌شود، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

خاموش شدن ماکروفر در حین کار یکی از مشکلاتی است که معمولا صرف کنندگان زیادی برای حل آن به نمایندگی تعمیرات ماکروفر مولینکس مراجعه می کنند؛ در همین راستا در ادامه نگاهی به علل این مشکل خواهیم انداخت.

  • این مشل معمولا به دلیل استفاده زیاد . پشت سرهم از دستگاه است.
  • در این موارد به دستگاه استراحت بدهید.
  • داغ شدن شدید دستگاه هم می تواند چنین نتیجه ای به دنبال داشته باشد.
  • اگر دستگاه شما به محافظ وصل است، ممکن است خاموشی محافظ، موجب خاموش شدن دستگاه در حین کار کردن شود.

اگر ایراد خاموش شدن دستگاه در حین کار حل نشد، برای رفع مشکل از تعمیرگاه مجاز مرکزی مایکروویو مولینکس کمک بخواهید.

چرا لامپ ماکروفر مولینکس روشن نمی شود و کار نمیکند؟، برای تعمیر و رفع مشکل چه باید کرد؟

در صورت کار نکردن لامپ داخل دستگاه، برای تعمیر ماکروویو مولینکس در تهران از نکات زیر بهره ببرید:

  • احتمالا لامپ سوخته است و باید تعویض شود.
  • سوکت و سیم اتصال خراب نیز می‌تواند باعث بروز این مشکل شود.
  • این کار را با استفاده از یک مولتی متر انجام دهید.

اگر لامپ دستگاه همچنان روشن نشد، برای رفع آن از نمایندگی تعمیرات ماکروفر مولینکس کمک بخواهید.

چرا مایکروفر مولینکس جرقه میزند، جهت تعمیر و رفع عیب چه باید کرد؟

اگر ماکروفر مولینکس جرقه میزند، جهت تعمیر و عیب یابی و موارد زیر را در لوازم یدکی و قطعات ماکروفر مولینکس بررسی نمایید:

  • ابتدا لامپ مگنتران را بررسی نمایید.
  • خرابی لامپ مگنتران ممکن است موجب جرقه در ماکروفر مولینکس شود.
  • همچنین بررسی نمایید ورق میکا نسوخته یا سوراخ نشده باشد.
  • ممکن است اشکال از وجود یک تکه فلز در ماکروفر باشد.

اگر ماکروفر مولینکس مدام فیوز میسوزاند جهت رفع عیب و تعمیرات چه باید کرد؟

اگر ماکروفر مولینکس مدام فیوز میسواند، جههت عیب یابی و تعمیرات موارد زیر را بررسی نمایید:

  •  کلیدهای درب ماکروفر مولینکس را چک کنید.
  • خازن یا دیود احتمالا خراب شده باشند.
  • خازن را تخلیه الکتریکی کنید.
  • برای تست کردن دیود، آن را از دستگاه و خازن جدا کنید.
  • ممکن است اشکال از خرابی مگنترون باشد.
  • جهت عیب یابی و تعمیر لامپ مگنترون حتما از یک فرد متخصص کمک بخواهید.

اگر مشکل فیوز پراندن ماکروفر مولینکس حل نشد، میتوانید از تعمیرگاه مجاز ماکروفر مولینکس کمک بخواهید.

اوژن سرویس مرکز تعمیرات ماکروفر مولینکس 

قطعه کالا مرکز فروش لوازم یدکی و قطعات ماکروفر مولینکس 

 

 

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

تعمیرات سماور برقی ناسا الکتریک / شیر سماوربرقی ناسا الکتریک

 

سماور برقی جایگزینی بسیار ایده‌آل برای سماورهای گازی یا نفتی قدیمی و حتی کتری‌های برقی است. به همین خاطر بسیاری از افراد از این محصول در آشپزخانه خود برای تهیه چای، قهوه و دیگر نوشیدنی‌های گرم استفاده می‌کنند و شامل برندهای مختلفی از جمله ناسا الکتریک می باشد. اما برند دستگاه شما هرچقدر هم که باکیفیت باشد باز هم خرابی و نیاز به تعمیر آن اتفاقی اجتناب ناپذیر می باشد. در این مواقع به یک تعمیرگاه سماور برقی ناسا الکتریک معتبر برای تعمیر یا سرویس دستگاه خود نیاز دارید.

چرا که تعمیرات سماور برقی ناسا الکتریک تخصصی است و باید توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص انجام شود.

 

ویژگی‌های ما به‌عنوان  تعمیرات سماور برقی ناسا الکتریک

مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و خدمات منحصربه‌فرد است که یک تعمیرات سماور برقی ناسا الکتریک را به بهترین مرکز تعمیر این دستگاه تبدیل می‌کند. تعمیرگاه مجاز اوژن سرویس به‌عنوان تعمیرات ناسا الکتریک ، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که در کنار خدمات عالی، رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کرده است. یکی از بهترین ویژگی‌های مجموعه ما، ارائه خدمات تعمیرات در محل است.

با استفاده از این سرویس شما دیگر به جابه‌جایی سماور برقی ناسا الکتریک برای تعمیر آن نیاز ندارید و تنها با یک تماس می‌توانید دستگاه خود را تعمیر کنید. تعمیرکاران مجموعه ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محلتان حاضر می‌شوند تا کار تعمیر سماور برقی ناسا الکتریک شما را شروع کنند. باید اشاره کرد که تعمیرکاران مجموعه ما از میان مجرب‌ترین و بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی و برقی انتخاب شده‌اند تا کیفیت کار آن‌ها ایده‌آل باشد.

 

هزینه‌های تعمیرات در تعمیر سماور برقی ناسا الکتریکدر تهران

یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای افرادی که سماور برقی ر آن‌ها خراب شده است، هزینه تعمیرات دستگاه می‌باشد. میزان هزینه‌های تعمیرات در تعمیرات سماور برقی ناسا الکتریک به مولفه‌های مختلفی بستگی دارد و نمی‌تواند مقدار آن را به طور دقیق مشخص کرد. برای مثال اگر قطعه‌ای از سماور برقی ناسا الکتریک شما معیوب شده باشد، تعمیرکار مجموعه ما باید آن را با یک قطعه جدید جایگزین کند.

هزینه قطعات اورجینال موجود در تعمیرگاه ما با نرخ روز محاسبه می‌شود و این یکی دیگر از دلایلی است که نمی‌توان قیمتی مشخص برای هزینه‌های تعمیرات سماور برقی ناسا الکتریک مشخص کرد. باید اشاره کرد که تمام نرخ‌های مجموعه ما مطابق با نرخ مصوب اتحادیه استان تهران است و مجموعه ما تلاش می‌کند خدمات خود را با بهترین و منصفانه‌ترین قیمت به مشتریان ارائه دهد.

یکی دیگر از مولفه‌های تاثیرگذار بر میزان هزینه تعمیر سماور برقی ناسا الکتریک، میزان خرابی دستگاه است. برای مثال اگر کلید پاور سماور برقی شما خراب شده باشد، این قطعه با هزینه‌ای بسیار اندک تعویض یا تعمیر می‌شود. از طرف دیگر در بسیاری از موارد امکان تعمیر قطعات سماور برقی ناسا الکتریک وجود ندارد و تعمیرکاران مجموعه ما باید قطعه معیوب دستگاه شما را تعویض کنند. . باید اشاره کرد که هزینه تعمیر قطعات از تعویض آن‌ها در مجموعه ما پایین‌تر است.

با سماور برقی ناسا الکتریک همیشه می‌توانید چای دم کنید!

از زمان‌های قدیم ایرانیان از سماور برای تهیه چای استفاده می‌کردند. هرچند که سماور ریشه‌ای روسیه‌ای دارد اما همچنان در ایران یکی از محبوب‌ترین وسایل آشپزخانه به‌شمار می‌آید. سماور برقی عملکرد بسیار ساده‌ای دارد و با استفاده از آن می‌توان به‌خوبی چای و دیگر نوشیدنی‌های گرم را تهیه کرد.

عیوب رایج در تعمیرات سماور برقی ریوالد توسط نمایندگی

عیوب رایج در تعمیرات سماور برقی ناسا الکتریک و دلایل بروز آن‌ها

برای عیب‌یابی اصولی سماورهای برقی ناسا الکتریک تنها شناخت قطعات آن کافی نیست و باید با ایرادات متداول آن نیز آشنا بود. چرا که با شناخت این ایرادات و مقایسه با عملکرد هر یک از قطعات، می‌توان عیب اصلی وسیله را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کرد.

برخی عیوب رایج سماورهای برقی ناسا الکتریک عبارت‌اند از:

  • سماور برقی روشن نمی‌شود: اگر سماور برقی ناسا الکتریک شما روشن نمی‌شود، دلایل زیادی برای بروز این مشکل وجود دارد. از جمله این دلایل می‌توان به خرابی دوشاخه، پریز برق، ترموستات و اتصالی در سیم‌کشی سماور اشاره کرد. باتوجه به حساسیت بالا این مشکل، پیشنهاد می‌شود تعمیر آن را به یک تعمیرات سماور برقی ناسا الکتریک رمانند اوژن سرویس بسپارید.
  • ترموستات سماور خاموش می‌شود: این مشکل در زمانی پیش می‌آید که ترموستات سماور برقی ناسا الکتریک شما تنظیم نیست. شما می‌توانید با کمی بررسی، ترموستات سماور خود را به‌تنهایی تنظیم کنید یا تنظیم آن را به یک متخصص تعمیر سماور برقی ناسا الکتریک بسپارید.
  • خرابی المنت سماور برقی: در برخی موارد با نشتی آب از تنوره سماور، المنت‌های آن یکی پس از دیگری می‌سوزند. برای رفع این مشکل باید از چسب دوقلو برای رفع نشتی مخزن سماور برقی ناسا الکتریک خود استفاده کنید.
  • نشتی آب از کف سماور: اگر واشرهای آب‌بندی المنت سماور ناسا الکتریک بسوزد، در این زمان از کف سماور شما آب نشت می‌کند. برای رفع این مشکل کافی است واشرهای المنت‌های حرارتی را تعویض نمایید.

نکاتی برای افزایش طول عمر سماور برقی ناسا الکتریک

سماورهای برقی ناسا الکتریک ساختار پیچیده‌ای ندارند و می‌توان با رعایت برخی نکات ساده، عمر آن‌ها را به‌خوبی افزایش داد. از جمله این نکات می‌توان به عدم استفاده از آب تصفیه نشده و دارای املاح سنگین اشاره کرد. چرا که استفاده از این نوع آب‌ها باعث رسوب‌گذاری درون مخزن سماور می‌شود و بعد از مدتی جداره‌های سماور برقی دچار مشکل می‌شوند. همچنین رسوب‌گذاری طعم و رنگ چای یا قهوه تهیه شده با سماور را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نکته دیگر عدم استفاده مداوم و بدون وقفه از سماور است که باعث آسیب دیدن المنت‌ها و ترموستات آن می‌شود. همچنین باید اشاره کرد که برای جلوگیری از آسیب دیدن سماور برقی، از قرار دادن اجسام خارجی مانند کنسرو در مخزن دستگاه خودداری کنید.

معرفی قطعات و لوازم یدکی سماور برقی ناسا الکتریک

سماورهای برقی ناسا الکتریک ساختار بسیار ساده‌ای دارند و از این نظر بسیار به کتری‌های برقی شباهت دارند. از قطعات به‌کاررفته در این سماورها می‌توان به المنت‌های حرارتی، ترموستات، لامپ خبر و بدنه پلاستیکی یا استیل اشاره کرد. برای عیب‌یابی اصولی این وسیله باید با عملکرد هر یک از این قطعات و تاثیر آن‌ها در عملکرد نهایی سماور آشنایی داشت. به همین خاطر با مهم‌ترین قطعات سماور برقی ناسا الکتریک آشنا می‌شویم. توصیه می شود برای تهیه قطعات دستگاه خود حتما به تعمیر سماور برقی ناسا الکتریک مانند اوژن سرویس تماس حاصل نمایید.

المنت‌های حرارتی سماور برقی ناسا الکتریک

وظیفه رساندن دمای آب به نقطه جوش در سماورهای برقی ناسا الکتریک برعهده قطعه‌ای بسیار مهم با نام المنت حرارتی است. این قطعه با عبور جریان مستقیم برق از درون خود، دمای آب سماور را به نقطه جوش می‌رساند تا آب درون مخزن آن به جوش آید. باید اشاره کرد که این المنت وظیفه گرم نگه‌داشتن آب درون سماور را نیز برعهده دارد. المنت‌های حرارتی سماور برقی به علت نوسان برق و یا عدم استفاده درست می‌توانند خراب شوند.

ترموستات سماور برقی ناسا الکتریک

تمام وسایل حرارتی دارای ترموستات هستند و سماورهای برقی ناسا الکتریکنیز از این قاعده جدا نیستند. ترموستات قطعه‌ای بسیار مهم در عملکرد سماورهای برقی ناسا الکتریک است و باید به سلامت آن توجه لازم را داشت. چرا که این قطعه وظیفه دارد تا از افزایش دمای بیش از اندازه المنت‌های حرارتی جلوگیری کند. همچنین با کاهش دمای آب، ترموستات المنت‌های سماور برقی را به‌صورت اتوماتیک روشن می‌کند.

لامپ خبر ناسا الکتریک

لامپ خبر یکی دیگر از قطعات ساده اما بسیار مهم سماورهای برقی ناسا الکتریک است. این لامپ روشن یا خاموش بودن المنت‌های دستگاه را به افراد اطلاع می‌دهد. در زمانی که این لامپ خاموش باشد، المنت‌های دستگاه نیز خاموش هستند و آب درون سماور در محدوده نقطه جوش قرار دارد. هر زمان که این لامپ نیز روشن باشد، المنت‌های سماور برقی در حال به جوش آوردن آب درون مخزن هستند.

بدنه سماور برقی ناسا الکتریک

سماورهای برقی ناسا الکتریک بسته به مدلشان دارای بدنه‌هایی با جنس مختلف هستند. برخی از مدل‌های این دستگاه با بدنه استیل و براق و برخی دیگر با بدنه پلاستیکی تولید می‌شوند. باید اشاره کرد که بدنه سماور برقی در کنار زیبایی، نقش عایق حرارتی را نیز برعهده دارد. به همین خاطر وجود ترک یا فرورفتگی در این قطعه مهم سماور برقی ناسا الکتریک خود را حتما جدی بگیرید. اگر بدنه سماور شما آسیب دیده است، می‌توانید از تعمیرگاه اوژن سرویس به‌عنوان برترین تعمیرات سماور برقی ناسا الکتریک یک جایگزین اورجینال آن را خریداری کنید.

فروش و ارسال قطعات سماور برقی ناسا الکتریک به سراسر کشور

قطعات سماور برقی اکثر برندها در بازار بسیار کمیاب هستند. با این‌حال شما می‌توانید تمام قطعات اورجینال برند سماور برقی ناسا الکتریک خود را از تعمیرات سماور برقی ناسا الکتریکخریداری کنید و در جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید.

تعمیرات سماور برقی ناسا الکتریک خود را به ما بسپارید

پشتیبانی شبانه‌روزی، تعمیر در محل و استفاده از قطعات اورجینال تنها سه عدد از خدمات منحصربه‌فرد تعمیرگاه اوژن سرویس به‌عنوان تعمیرات سماور برق ناسا الکتریک است. شما با سپردن تعمیر وسیله خود به ما می‌توانید از خدمات بی‌نظیر ما استفاده کنید. همچنین دستگاه سماور برقی ناسا الکتریک شما با کم‌ترین هزینه و بیشترین کیفیت توسط تعمیرکاران مجرب ما تعمیر می‌شود.

معرفی سماور برقی ناسا الکتریک

سماور برقی ناسا الکتریک  یکی از محصولات با کیفیت و کاربردی است که از کتری و قوری تشکیل شده است. این مجموعه کامل برای تهیه چای مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سماور برقی دارای تعدادی المنت می‌باشد، که این المنت‌ها با جریان برق گرم شده و آب را به جوش می‌آورند. این نوع چای ساز به دلیل استفاده از جریان برق ظرف مدت زمانی کوتاه آب را به نقطه جوش می‌رسانند، به همین دلیل از محبوبیت خاصی برخوردارند. موتور قدرتمندی که برای این سماور برقی در نظر گرفته شده دارای توان مصرفی 1800 وات می‌باشد و همین موتور پر توان در به جوش آمدن سریع آب نقش دارد. ترموستات ویژه‌ای که برای این محصول تعبیه شده از نوع پدالی بوده و ساخت شرکت STRIX انگلستان است. یکی از ویژگی‌های متمایز کننده سماور برقی ناسا الکتریک NS-525 شیشه‌ای بودنش می‌باشد. در واقع بدنه این چای ساز از جنس شیشه برو سیلیکاتی بوده که نسبت به سایر شیشه‌ها از مقاومت بالاتری در برابر شوک حرارتی برخوردار است. ظرفیت مخزن آب این سماور 3 لیتر بوده و این ظرفیت بالا شما را از پر کردن سریع و مکرر آن بی نیاز می‌سازد. به واسطه شیشه‌ای بودن بدنه NS-525 به چای ساز شیشه‌ای نیز معروف است. قوری نیز از جنس همان شیشه بوده و از کیفیت و مقاومت بالایی بهره می‌برد. در ادامه شما را با سایر ویژگی‌های سماور برقی ناسا الکتریک 525 آشنا خواهیم ساخت.
 
  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

جاروشارژی RV 18 فلر

[caption id="attachment_1416" align="alignnone" width="287"]تعمیر جاروشارژی مولینکس MOULINEX با قطعات اورجینال تعمیر جاروشارژی [/caption]
توان (ولت) 18
گنجایش مخزن (لیتر) 0.35
زمان کار (دقیقه) بیش از 20 دقیقه در حالت توربو
نوع باطری Li-Ion (یون لیتیوم) باتری جاروشارژی فلر
قابلیت استفاده به صورت جاروی دستی
قابلیت استفاده به صورت عصایی (ایستاده)
قابلیت مکش مایعات
عملکرد توربو (حداکثرتوان)
عملکرد اکو
نشانگر LED جهت نمایش میزان شارژ
قطع جریان شارژ بعد از شارژ کامل
شارژ سریع
پاروی چند منظوره
لوازم جانبی پاروی توربو (پارویی موتوردار) / سری دو منظوره گوشه گیر و فرچه دار / شارژر ویژگی ها: دارای حالت اکو / دارای استند نگهدارنده دستگاه و لوازم جانبی / دارای چراغ نشانگر در زمان شارژ شدن
ولتاژ/فرکانس (ولت / هرتز) 100-240/50-60
ابعاد(طول،عمق،ارتفاع)(میلی‌متر) 270*212*1090
وزن محصول با جعبه ( کیلوگرم) 3,800.0

مان کاربری بیش از ۲۰ دقیقه

 ۲ کاره, استفاده به صورت جارودستی و عصایی 

عملکرد Eco, زمان کاربری بیشتر

 

 قابلیت تنظیم قدرت مکش کم و زیاد 

 دارای چراغ نشانگر هنگام شارژ کم و شارژ کامل 

 شارژ کامل و سریع پس از ۶-۴ ساعت 

 

 گنجایش مخزن: ۰.۳۵ لیتر

 

 پارویی موتوردار با فرچه چرخشی و نازل باریک ۲ منظوره همراه با پایه نگهدارنده

اوژن سرویس مرکز تعمیرات جاروشارژی فلر  و قطعه کالا مرکز فروش لوازم یدکی جاروشارژی فلر

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

تعمیر جاروشارژی فلر صادقیه

[caption id="attachment_1416" align="alignnone" width="287"]تعمیر جاروشارژی مولینکس MOULINEX با قطعات اورجینال تعمیر جاروشارژی [/caption]

نمایندگی تعمیرات جاروشارژی فلر در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با استفاده از خدمات تعمیرکار آموزش دیده آی پی امداد در محل به عیب یابی و تعمیر جاروشارژی فلر شما عزیزان می پردازد. توجه به این موضوع ضروری است که تعمیرات جاروشارژی فلر نیازمند تخصص است و هرگونه خرابکاری در حین خدمات ممکن است به دستگاه شما آسیب جدی برساند. بنابراین هنگام عیب یابی و تعمیرات جاروشارژی فلر حتما از خدمات رسمی تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یا تعمیرگاه های مجاز تعمیرات جارو شارژی فلر بهره مند شوید.

 

 

راهنمای عیب یابی مشکلات جاروشارژی فلر

استفاده طولانی مدت از دستگاه‌ های مختلف مخصوصا جاروشارژی ها در برخی مواقع ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود. در اکثر مواقع رعایت نکردن نکات فنی و یا ندانستن روش استفاده صحیح از دستگاه باعث بروز مشکلات جدی در جارو شارژی فلر می‌ شود که باید رفع تمام این مشکلات و ایرادها به وسیله افراد متخصص انجام شود. در ادامه به بررسی مشکلات رایج دستگاه و نحوه عیب یابی و تعمیر لوازم یدکی و قطعات جاروشارژی فلر خواهیم پرداخت.

دلیل کاهش مکش جارو شارژی چیست؟ برای تعمیر جاروشارژی فلر چه باید کرد؟

هنگامی که جارو شارژی فلر مکش کافی نداشته باشد در این حالت بهتر است کار های زیر را برای تعمیرات جاروشارژی فلر انجام دهید:

  • مهم‌ترین دلیل کاهش مکش در جارو شارژی فلر پر بودن محفظه جارو شارژی می باشد. برای رفع مشکل باید محفظه را به صورت کامل تمیز کنید تا قدرت جارو شارژی فلر افزایش پیدا کند.
  • همچنین اگر غلتک های برس جاروشارژی کثیف شده باشد، در این حالت نیز ممکن است مکش جارو شارژی کاهش یابد که باید بخش پارویی را از لوله جدا کنید و بشویید.
  • همچنین مورد دیگر بسته بودن لوله های جارو شارژی می باشد که باید قبل از شروع به کار از باز بودن لوله جارو شارژی نیز اطمینان حاصل کنید.
  • اگر مشکل کاهش مکش جارو شارژی برطرف نشد، می توانید از نمایندگی تعمیرات جاروشارژی فلر کمک بخواهید.

علت صدای زیاد در جارو شارژی چیست؟ برای تعمیرات جارو شارژی فلر چگونه عمل کنیم؟

هنگامی که صدای زیادی در جارو شارژی فلر مشاهده کردید، در این حالت باید برای تعمیر جارو شارژی فلر اقدامات زیر را انجام دهید:

  • مهمترین موردی که می‌ تواند باعث ایجاد صدای زیاد در جارو شارژی شود؛ مسدود بودن لوله ها می باشد که برای رفع مشکل باید لوله ها را به صورت کامل تمیز کنید.
  • همچنین اگر بخش پارویی جارو شارژی دچار شکستگی شده باشد، در این حالت هنگام تماس با سطوح صدای زیادی ایجاد می‌ کند.
  • همچنین وجود شکستگی در بلبرینگ جاروشارژی نیز باعث تولید صدای زیاد در دستگاه می‌ شود.

دلیل شارژ نشدن جارو شارژی چیست؟ چه اقداماتی برای تعمیر جاروشارژی فلر انجام دهیم؟

هنگامی که جارو شارژی شارژ نمی شود، در این حالت باید کارهای زیر را انجام دهید تا مشکل رفع گردد.

  • اگر پایه های شارژر خراب شده باشد، در این حالت جارو شارژی به خوبی شارژ نخواهد کرد.
  • همچنین هنگام شارژ دستگاه دقت نمایید که به درستی اتصال برقرار شده باشد. زیرا در برخی مواقع مشکل اتصال در پایه شارژر ممکن است باعث قطع شدن جریان گردد.
  • یکی دیگر از مواردی که می تواند در شارژ نشدن جارو دخیل باشد، این است که عمر مفید باتری تمام شده باشد که در این حالت  باید باتری جاروشارژی فلر را تعویض نمایید.

هزینه تعمیرات جاروشارژی فلر

هزینه تعمیر جاروشارژی فلر را برای شما عزیزان در ادامه شفاف سازی نموده ایم تا با دانش و آگاهی از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروشارژی فلر در تهران بهره مند شوید. همچنین لازم است بدانید که اختلاف هزینه به دلایل زیر مربوط است:

  1. استفاده از قطعات فابریک یا متفرقه هزینه تعمیرات جاروشارژی فلر را تغییر می دهد.
  2. مدت زمانی که تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جارو شارژی فلر بابت خدمات ارائه شده به شما گارانتی می دهد، قیمت را تحت شعاع قرار می دهد.
  3. مدل دستگاه شما یا تکنولوژی به کار رفته شده در جاروشارژی فلر هزینه تعمیرات را تغییر می دهد.

اوژن سرویس مرکز تعمیرات جاروشارژی فلر  و قطعه کالا مرکز فروش لوازم یدکی جاروشارژی فلر

 

 

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

نمایندگی تعمیرات مخلوط کن مولینکس

در گذشته تهیه غذا به علت نبودن ابزارآلات گوناگون کار بسیار دشواری بود و برای تهیه انواع پوره‌ها، سوپ‌ها، نوشیدنی‌ها و نرم کردن مواد غذایی باید زمان طولانی طی می‌شد. امروزه ابزارآلاتی مانند مخلوط کن کار را تسهیل کرده و مخلوط کردن مواد در کسری از ثانیه و به‌ راحتی صورت می‌گیرد. یکی از برندهای خوب مخلوط کن در بازار که از فروش بالایی برخوردار است، مخلوط کن مولینکس است. چنانچه روزی مخلوط کن مولینکس شما با مشکلی مواجه شد و نیاز به تعمیر داشت، اوژن سرویس، نمایندگی تعمیرات مخلوط کن مولینکس در سطح شهر تهران مخلوط کن شما را  تعمیر می‌کند تا هرچه سریع‌تر روند آشپزخانه شما به حالت عادی برگردد.

مشکلات متداول مخلوط کن مولینکس

هر وسیله برقی براثر استفاده نادرست یا طولانی ‌مدت ممکن است خراب شود. بنابراین خرابی یک دستگاه ارتباطی باکیفیت دستگاه ندارد. مخلوط کن مولینکس نیز از این قاعده مستثنا نیست. چنانچه هر یک از مشکلات زیر در مخلوط کن مولینکس شما مشاهده شد، باید نسبت به تعمیر آن اقدام شود:

مخلوط کن مولینکس روشن نمی‌شود

چنانچه علت روشن نشدن دستگاه خرابی پریز، سیم رابط یا کلیدهای دستگاه نباشد، یا موتور سوخته یا اورلود خراب ‌شده است.

مخلوط کن مولینکس صدایی نامعمول می‌دهد

در برخی موارد تغییر شکل تیغه باعث می‌شود تیغه‌ها به بدنه گیرکرده و صدا ایجاد شود. اگر مشکل از تیغه‌ها نباشد، بوش‌ها و هسته فلزی آرمیچر با هسته فلزی کفشک درگیر شده و باید قطعه تعویض شود. این‌گونه تعمیرات کار مشکل و پیچیده‌ای است و باید برای انجام آن با نمایندگی تعمیرات مخلوط کن مولینکس تماس گرفت.

غالباً ساییدگی پیچ شش‌ضلعی ته پارچ موجب نشتی می‌شود. چنانچه با تعویض پیچ مشکل برطرف نشد، واشرهای زیر پیچ باید تعویض شود.

کم شدن قدرت مخلوط کن مولینکس

عوامل گوناگونی مانند خراب شدن بوش تیغ، بوش موتور، کثیفی کلکتور، کم شدن ذغال دستگاه یا نیم سوز بودن آرمیچر یا بالشتک‌ها، موجب کم شدن قدرت دستگاه می‌شود. با مراجعه به نمایندگی تعمیرات و لوازم یدکی و قطعات مخلوط کن مولینکس در تهران، تعمیرکاران حرفه‌ای به ‌راحتی می‌توانند متوجه مشکل شده و عیب دستگاه شما را برطرف نمایند.

مخلوط کن روشن و سریع خاموش می‌شود

در این گونه موارد غالباً محافظ الکترونیکی(اورلود) دستگاه خراب است. چنانچه پس از بررسی مشکل از اورلود نبود، باید موتور، هرزگرد شدن موتور پروانه و یا بار اضافی موتور چک شود.

اوژن سرویس، تعمیرگاه مخلوط کن مولینکس ، همواره برای انجام تعمیرات تخصصی مخلوط کن مولینکس شما در دسترس می‌باشد و در راستای دستیابی به رضایت مشتری سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود دارد.

قطعات مخلوط کن مولینکس را از قطعه کالا بخواهید.

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

بازسازی ظروف تفلون ازگل

بازسازی ظروف تفلون

به دنبال مرکز بازسازی ظروف تفلون در ازگل می گردید ؟

پیشنهاد ما سنتر سرویس است

بازسازی ظروف تفلون از دسته خدمات مورد استقبال مشتریان سنتر سرویس در تمامی مناطق تهران است.این سرویس از جمله سرویس های مرتبط با لوازم خانگی در تهران محسوب می شود.

بازسازی تفلون، بازسازی دیگ و قابلمه و بازسازی ماهیتابه تفلون

سنتر سرویس در جهت آسایش و راحتی کاربران و با همکاری متخصصین خدمات بازسازی ظروف تفلون در محله جماران  تلاش کرده است خدماتی نظیر بازسازی ظروف تفلون جماران , تعمیر ماهیتابه تلفون جماران , تعمیر و بازسازی قابلمه چدن در جماران , گرانیت کردن قابلمه و تعمیر و گرانیتی کردن دیگ و قابلمه پلوپز در جماران ارائه داده و تجریه خوبی را برای کلیه مشتریان خود از جمله مشتریان عزیز خود ارائه نماید.

 

چگونه  از سنتر سرویس برای بازسازی ظروف تفلون و چدن و گرانیت استفاده کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت : سنتر سرویس و مشاهده آدرس و ساعت کاری به این مرکز مراجعه فرمایید همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس مرکز سنتر سرویس تماس بگیرید.

 

 

معرفی محله ازگل

ازگُل یکی از محله‌های شمال تهران واقع در منطقه ۱ شهرداری تهران ناحیه ۹ است. این محله در پنج کیلومتری شرق تجریش واقع است و از شمال به شهرک شهید محلاتی، از شمال غرب به اقدسیه و آجودانیه، از جنوب به لویزان، از شرق به بلوار نیروی زمینی و از غرب به اقدسیه و محله اراج منتهی می‌شود.[۱]

امکانات

وجود بزرگراه‌های ارتش، امام علی و شهید بابایی دسترسی مناسبی را برای مردم محله ازگل به سایر مناطق تهران ایجاد نموده‌است.

مدارس و مراکز آموزشی منطقه ازگل: مدرسه ابتدایی دکتر احمد ناصری و زرین تاج (ساخته شده توسط همسر ناصرالدین شاه)، ابتدایی دخترانه تقوی نیا، مجتمع آموزشی راه امیرکبیر(پیش دبستان، ابتدایی، متوسطه یک(راهنمایی))، متوسط دوره دوم دخترانه تقوی نیا.

مراکز ورزشی محله ازگل : سالن ورزشی پوریای ولی، استخر و باشگاه جیم سنتر، مجموعه ورزشی سام فیت

مراکز خرید محله ازگل : میوه و تره بار ازگل، شهروند ازگل و مجتمع های موجود در محله ازگل و تجاری الماس

مراکز مذهبی محله ازگل : مسجد جامع ازگل، حوزه علمیه امام خمینی، مسجد امام رضا

بوستان و مراکز تفریحی محله ازگل : پارک ازگل، بوستان غرب ازگل، پارک بزرگ کامران، مجموعه ژاپنی اسپا هانا

مجتمع‌های تجاری محله ازگل : مجتمع تجاری الماس، مجتمع هنری الماس

کوچه باغ‌های ازگل

خطوط حمل و نقل عمومی

خیابان اصلی ازگل

در حال حاضر از داخل بافت این محله خط اتوبوسرانی ۲۲۰ میدان ازگل به پایانه تجریش تردد دارد. سایر خطوط اتوبوس عبوری اطراف این محله بشرح ذیل می‌باشند:

■ خط ۳۰۱ پایانه شهید حقانی به انتهای بلوار ارتش

■ خط ۱۰۹ اتوبوسهای تندرو از مبدأی پایانه لاله به متروی جوانمرد قصاب

■ خط ۱۰۶ پایانه لاله به پایانه شهید افشار (پارک وی)

■ خط ۲۱۷ شهرک صدف به متروی قیطریه (بلوار صبا)

■ خط ۳۸۷ میدان رسالت به میدان قدس (فقط در مسیر رفت)

■ خط ۲۱۶ شهرک شهید محلاتی به پایانه علم و صنعت

■ خط ۳۰۰ شهرک قائم به پایانه تجریش

■ خط ۲۱۵ سوهانک به سه راه ضرابخانه (تقاطع خیابان شریعتی و پاسداران)

■ ایستگاه متروی شهید محلاتی مربوط به خط ۳ مترو (شهرک قائم - آزادگان) در ضلع شمال شرقی این محله است.[۲]

 

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

تعمیرات سماور برقی هایگر/ شیر سماوربرقی هایگر

 

سماور برقی جایگزینی بسیار ایده‌آل برای سماورهای گازی یا نفتی قدیمی و حتی کتری‌های برقی است. به همین خاطر بسیاری از افراد از این محصول در آشپزخانه خود برای تهیه چای، قهوه و دیگر نوشیدنی‌های گرم استفاده می‌کنند و شامل برندهای مختلفی از جمله هایگر می باشد. اما برند دستگاه شما هرچقدر هم که باکیفیت باشد باز هم خرابی و نیاز به تعمیر آن اتفاقی اجتناب ناپذیر می باشد. در این مواقع به یک تعمیرگاه سماور برقی هایگر معتبر برای تعمیر یا سرویس دستگاه خود نیاز دارید.

چرا که تعمیرات سماور برقی هایگر تخصصی است و باید توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص انجام شود.

 

ویژگی‌های ما به‌عنوان  تعمیرات سماور برقی هایگر

مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و خدمات منحصربه‌فرد است که یک تعمیرات سماور برقی هایگر سان را به بهترین مرکز تعمیر این دستگاه تبدیل می‌کند. تعمیرگاه مجاز اوژن سرویس به‌عنوان تعمیرات هایگر ، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که در کنار خدمات عالی، رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کرده است. یکی از بهترین ویژگی‌های مجموعه ما، ارائه خدمات تعمیرات در محل است.

با استفاده از این سرویس شما دیگر به جابه‌جایی سماور برقی هایگرخود برای تعمیر آن نیاز ندارید و تنها با یک تماس می‌توانید دستگاه خود را تعمیر کنید. تعمیرکاران مجموعه ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محلتان حاضر می‌شوند تا کار تعمیر سماور برقی هایگر شما را شروع کنند. باید اشاره کرد که تعمیرکاران مجموعه ما از میان مجرب‌ترین و بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی و برقی انتخاب شده‌اند تا کیفیت کار آن‌ها ایده‌آل باشد.

 

هزینه‌های تعمیرات در تعمیر سماور برقی هایگر در تهران

یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای افرادی که سماور برقی ر آن‌ها خراب شده است، هزینه تعمیرات دستگاه می‌باشد. میزان هزینه‌های تعمیرات در تعمیرات سماور برقی هایگر به مولفه‌های مختلفی بستگی دارد و نمی‌تواند مقدار آن را به طور دقیق مشخص کرد. برای مثال اگر قطعه‌ای از سماور برقی هایگرشما معیوب شده باشد، تعمیرکار مجموعه ما باید آن را با یک قطعه جدید جایگزین کند.

هزینه قطعات اورجینال موجود در تعمیرگاه ما با نرخ روز محاسبه می‌شود و این یکی دیگر از دلایلی است که نمی‌توان قیمتی مشخص برای هزینه‌های تعمیرات سماور برقی هایگر مشخص کرد. باید اشاره کرد که تمام نرخ‌های مجموعه ما مطابق با نرخ مصوب اتحادیه استان تهران است و مجموعه ما تلاش می‌کند خدمات خود را با بهترین و منصفانه‌ترین قیمت به مشتریان ارائه دهد.

یکی دیگر از مولفه‌های تاثیرگذار بر میزان هزینه تعمیر سماور برقی هایگر ، میزان خرابی دستگاه است. برای مثال اگر کلید پاور سماور برقی شما خراب شده باشد، این قطعه با هزینه‌ای بسیار اندک تعویض یا تعمیر می‌شود. از طرف دیگر در بسیاری از موارد امکان تعمیر قطعات سماور برقی هایگروجود ندارد و تعمیرکاران مجموعه ما باید قطعه معیوب دستگاه شما را تعویض کنند. . باید اشاره کرد که هزینه تعمیر قطعات از تعویض آن‌ها در مجموعه ما پایین‌تر است.

با سماور برقی هایگر همیشه می‌توانید چای دم کنید!

از زمان‌های قدیم ایرانیان از سماور برای تهیه چای استفاده می‌کردند. هرچند که سماور ریشه‌ای روسیه‌ای دارد اما همچنان در ایران یکی از محبوب‌ترین وسایل آشپزخانه به‌شمار می‌آید. سماور برقی عملکرد بسیار ساده‌ای دارد و با استفاده از آن می‌توان به‌خوبی چای و دیگر نوشیدنی‌های گرم را تهیه کرد.

عیوب رایج در تعمیرات سماور برقی ریوالد توسط نمایندگی

عیوب رایج در تعمیرات سماور برقی هایگر و دلایل بروز آن‌ها

برای عیب‌یابی اصولی سماورهای برقی هایگر تنها شناخت قطعات آن کافی نیست و باید با ایرادات متداول آن نیز آشنا بود. چرا که با شناخت این ایرادات و مقایسه با عملکرد هر یک از قطعات، می‌توان عیب اصلی وسیله را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کرد.

برخی عیوب رایج سماورهای برقی هایگر عبارت‌اند از:

  • سماور برقی روشن نمی‌شود: اگر سماور برقی هایگر شما روشن نمی‌شود، دلایل زیادی برای بروز این مشکل وجود دارد. از جمله این دلایل می‌توان به خرابی دوشاخه، پریز برق، ترموستات و اتصالی در سیم‌کشی سماور اشاره کرد. باتوجه به حساسیت بالا این مشکل، پیشنهاد می‌شود تعمیر آن را به یک تعمیرات سماور برقی هایگر مانند اوژن سرویس بسپارید.
  • ترموستات سماور خاموش می‌شود: این مشکل در زمانی پیش می‌آید که ترموستات سماور برقی هایگر شما تنظیم نیست. شما می‌توانید با کمی بررسی، ترموستات سماور خود را به‌تنهایی تنظیم کنید یا تنظیم آن را به یک متخصص تعمیر سماور برقی هایگر بسپارید.
  • خرابی المنت سماور برقی: در برخی موارد با نشتی آب از تنوره سماور، المنت‌های آن یکی پس از دیگری می‌سوزند. برای رفع این مشکل باید از چسب دوقلو برای رفع نشتی مخزن سماور برقی هایگر خود استفاده کنید.
  • نشتی آب از کف سماور: اگر واشرهای آب‌بندی المنت سماور هایگر بسوزد، در این زمان از کف سماور شما آب نشت می‌کند. برای رفع این مشکل کافی است واشرهای المنت‌های حرارتی را تعویض نمایید.

نکاتی برای افزایش طول عمر سماور برقی هایگر

سماورهای برقی هایگر ساختار پیچیده‌ای ندارند و می‌توان با رعایت برخی نکات ساده، عمر آن‌ها را به‌خوبی افزایش داد. از جمله این نکات می‌توان به عدم استفاده از آب تصفیه نشده و دارای املاح سنگین اشاره کرد. چرا که استفاده از این نوع آب‌ها باعث رسوب‌گذاری درون مخزن سماور می‌شود و بعد از مدتی جداره‌های سماور برقی دچار مشکل می‌شوند. همچنین رسوب‌گذاری طعم و رنگ چای یا قهوه تهیه شده با سماور را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نکته دیگر عدم استفاده مداوم و بدون وقفه از سماور است که باعث آسیب دیدن المنت‌ها و ترموستات آن می‌شود. همچنین باید اشاره کرد که برای جلوگیری از آسیب دیدن سماور برقی، از قرار دادن اجسام خارجی مانند کنسرو در مخزن دستگاه خودداری کنید.

معرفی قطعات و لوازم یدکی سماور برقی هایگر

سماورهای برقی هایگر ساختار بسیار ساده‌ای دارند و از این نظر بسیار به کتری‌های برقی شباهت دارند. از قطعات به‌کاررفته در این سماورها می‌توان به المنت‌های حرارتی، ترموستات، لامپ خبر و بدنه پلاستیکی یا استیل اشاره کرد. برای عیب‌یابی اصولی این وسیله باید با عملکرد هر یک از این قطعات و تاثیر آن‌ها در عملکرد نهایی سماور آشنایی داشت. به همین خاطر با مهم‌ترین قطعات سماور برقی هایگر آشنا می‌شویم. توصیه می شود برای تهیه قطعات دستگاه خود حتما به تعمیر سماور برقی هایگر مانند اوژن سرویس تماس حاصل نمایید.

المنت‌های حرارتی سماور برقی هایگر

وظیفه رساندن دمای آب به نقطه جوش در سماورهای برقی هایگر برعهده قطعه‌ای بسیار مهم با نام المنت حرارتی است. این قطعه با عبور جریان مستقیم برق از درون خود، دمای آب سماور را به نقطه جوش می‌رساند تا آب درون مخزن آن به جوش آید. باید اشاره کرد که این المنت وظیفه گرم نگه‌داشتن آب درون سماور را نیز برعهده دارد. المنت‌های حرارتی سماور برقی به علت نوسان برق و یا عدم استفاده درست می‌توانند خراب شوند.

ترموستات سماور برقی هایگر

تمام وسایل حرارتی دارای ترموستات هستند و سماورهای برقی هایگر نیز از این قاعده جدا نیستند. ترموستات قطعه‌ای بسیار مهم در عملکرد سماورهای برقی هایگر است و باید به سلامت آن توجه لازم را داشت. چرا که این قطعه وظیفه دارد تا از افزایش دمای بیش از اندازه المنت‌های حرارتی جلوگیری کند. همچنین با کاهش دمای آب، ترموستات المنت‌های سماور برقی را به‌صورت اتوماتیک روشن می‌کند.

لامپ خبر هایگر

لامپ خبر یکی دیگر از قطعات ساده اما بسیار مهم سماورهای برقی هایگر است. این لامپ روشن یا خاموش بودن المنت‌های دستگاه را به افراد اطلاع می‌دهد. در زمانی که این لامپ خاموش باشد، المنت‌های دستگاه نیز خاموش هستند و آب درون سماور در محدوده نقطه جوش قرار دارد. هر زمان که این لامپ نیز روشن باشد، المنت‌های سماور برقی در حال به جوش آوردن آب درون مخزن هستند.

بدنه سماور برقی هایگر

سماورهای برقی هایگر بسته به مدلشان دارای بدنه‌هایی با جنس مختلف هستند. برخی از مدل‌های این دستگاه با بدنه استیل و براق و برخی دیگر با بدنه پلاستیکی تولید می‌شوند. باید اشاره کرد که بدنه سماور برقی در کنار زیبایی، نقش عایق حرارتی را نیز برعهده دارد. به همین خاطر وجود ترک یا فرورفتگی در این قطعه مهم سماور برقی هایگر خود را حتما جدی بگیرید. اگر بدنه سماور شما آسیب دیده است، می‌توانید از تعمیرگاه اوژن سرویس به‌عنوان برترین تعمیرات سماور برقی هایگر یک جایگزین اورجینال آن را خریداری کنید.

فروش و ارسال قطعات سماور برقی هایگر به سراسر کشور

قطعات سماور برقی اکثر برندها در بازار بسیار کمیاب هستند. با این‌حال شما می‌توانید تمام قطعات اورجینال برند سماور برقی هایگر خود را از تعمیرات سماور برقی هایگر خریداری کنید و در جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید.

تعمیرات سماور برقی هایگر خود را به ما بسپارید

پشتیبانی شبانه‌روزی، تعمیر در محل و استفاده از قطعات اورجینال تنها سه عدد از خدمات منحصربه‌فرد تعمیرگاه اوژن سرویس به‌عنوان تعمیرات سماور برق هایگر است. شما با سپردن تعمیر وسیله خود به ما می‌توانید از خدمات بی‌نظیر ما استفاده کنید. همچنین دستگاه سماور برقی هایگر شما با کم‌ترین هزینه و بیشترین کیفیت توسط تعمیرکاران مجرب ما تعمیر می‌شود.

معرفی سماور برقی هایگر

سماور برقی روهم هایگر HAEGER HG-7115 از محصولات شرکت «هایگر» (HAEGER) است که با آن به‌راحتی می‌توانید چای یا دم‌نوش مورد علاقه‌ی خود را تهیه کرده و برای مدتی طولانی گرم نگه دارید. در جنس بدنه و قطعات این محصول، دقت زیادی شده است. دستگاه به واسطه‌ی دستگیره‌های عایق و پلاستیکی، به‌راحتی قابل‌استفاده است. استفاده از استیل ضدزنگ در بدنه‌ی سماور نه‌تنها به زیبایی آن می‌افزاید؛ بلکه این امکان را فراهم می‌سازد که کاربر میزان آب موجود داخل سماور را مشاهده کند. قوری سماور برقی سماور برقی روهم هایگر HAEGER HG-7115 از ظرفیت مناسبی بهره می‌برد و از جنس چینی ساخته شده است. درپوش سماور هم به‌گونه‌ای طراحی‌ شده که زمان قرارگیری قوری روی آن، مسیر انتقال بخار باز می‌ماند و قوری به بهترین شکل گرم نگه داشته می‌شود. استفاده از این سماور، فوق‌العاده ساده بوده و برای روشن‌شدن کافی است کلید کناری آن را فشرده و حالات جوشاندن آب سماور یا گرم‌نگهدارنده را از طریق دکمه‌ی تعبیه‌شده روی دسته انتخاب کنید. در مدل HG-7115 سینی چکه گیر هم در نظر گرفته شده است. شرکت هایگر، برندی چینی در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی لوازم‌خانگی با کیفیت است. محصولات این شرکت، طیف گسترده‌ای از لوازم‌خانگی را دربرمی‌گیرد.
  • ozhan service