تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

اوژن سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی
شامل بخارشوی اتوبخار جاروبرقی مخلوط کن غذاساز چرخ گوشت آبمیوه گیر خردکن ماکروفر قهوه ساز سرخ کن همزن سشوار و ...شامل برندهای مولینکس تفال فلر دلونگی کروپس روتل میگل براون و ...
09364036032
02146037301

۲۶ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعمیرات سماور برقی بیم / شیر سماوربرقی بیم

 

سماور برقی جایگزینی بسیار ایده‌آل برای سماورهای گازی یا نفتی قدیمی و حتی کتری‌های برقی است. به همین خاطر بسیاری از افراد از این محصول در آشپزخانه خود برای تهیه چای، قهوه و دیگر نوشیدنی‌های گرم استفاده می‌کنند و شامل برندهای مختلفی از جمله بیم ساننیز می باشد. اما برند دستگاه شما هرچقدر هم که باکیفیت باشد باز هم خرابی و نیاز به تعمیر آن اتفاقی اجتناب ناپذیر می باشد. در این مواقع به یک تعمیرگاه سماور برقی بیم سان معتبر برای تعمیر یا سرویس دستگاه خود نیاز دارید.

چرا که تعمیرات سماور برقی راسل تخصصی است و باید توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص انجام شود.

 

ویژگی‌های ما به‌عنوان  تعمیرات سماور برقی بیم

مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و خدمات منحصربه‌فرد است که یک تعمیرات سماور برقی بیم سان را به بهترین مرکز تعمیر این دستگاه تبدیل می‌کند. تعمیرگاه مجاز اوژن سرویس به‌عنوان تعمیرات راسل  ، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که در کنار خدمات عالی، رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کرده است. یکی از بهترین ویژگی‌های مجموعه ما، ارائه خدمات تعمیرات در محل است.

با استفاده از این سرویس شما دیگر به جابه‌جایی سماور برقی راسل خود برای تعمیر آن نیاز ندارید و تنها با یک تماس می‌توانید دستگاه خود را تعمیر کنید. تعمیرکاران مجموعه ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محلتان حاضر می‌شوند تا کار تعمیر سماور برقی بیم سان شما را شروع کنند. باید اشاره کرد که تعمیرکاران مجموعه ما از میان مجرب‌ترین و بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی و برقی انتخاب شده‌اند تا کیفیت کار آن‌ها ایده‌آل باشد.

 

هزینه‌های تعمیرات در تعمیر سماور برقی بیم در تهران

یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای افرادی که سماور برقی ر آن‌ها خراب شده است، هزینه تعمیرات دستگاه می‌باشد. میزان هزینه‌های تعمیرات در تعمیرات سماور برقی راسل  به مولفه‌های مختلفی بستگی دارد و نمی‌تواند مقدار آن را به طور دقیق مشخص کرد. برای مثال اگر قطعه‌ای از سماور برقی بیم سان شما معیوب شده باشد، تعمیرکار مجموعه ما باید آن را با یک قطعه جدید جایگزین کند.

هزینه قطعات اورجینال موجود در تعمیرگاه ما با نرخ روز محاسبه می‌شود و این یکی دیگر از دلایلی است که نمی‌توان قیمتی مشخص برای هزینه‌های تعمیرات سماور برقی بیم سان مشخص کرد. باید اشاره کرد که تمام نرخ‌های مجموعه ما مطابق با نرخ مصوب اتحادیه استان تهران است و مجموعه ما تلاش می‌کند خدمات خود را با بهترین و منصفانه‌ترین قیمت به مشتریان ارائه دهد.

یکی دیگر از مولفه‌های تاثیرگذار بر میزان هزینه تعمیر سماور برقی راسل  ، میزان خرابی دستگاه است. برای مثال اگر کلید پاور سماور برقی شما خراب شده باشد، این قطعه با هزینه‌ای بسیار اندک تعویض یا تعمیر می‌شود. از طرف دیگر در بسیاری از موارد امکان تعمیر قطعات سماور برقی راسل وجود ندارد و تعمیرکاران مجموعه ما باید قطعه معیوب دستگاه شما را تعویض کنند. . باید اشاره کرد که هزینه تعمیر قطعات از تعویض آن‌ها در مجموعه ما پایین‌تر است.

با سماور برقی بیم  همیشه می‌توانید چای دم کنید!

از زمان‌های قدیم ایرانیان از سماور برای تهیه چای استفاده می‌کردند. هرچند که سماور ریشه‌ای روسیه‌ای دارد اما همچنان در ایران یکی از محبوب‌ترین وسایل آشپزخانه به‌شمار می‌آید. سماور برقی عملکرد بسیار ساده‌ای دارد و با استفاده از آن می‌توان به‌خوبی چای و دیگر نوشیدنی‌های گرم را تهیه کرد.

عیوب رایج در تعمیرات سماور برقی ریوالد توسط نمایندگی

عیوب رایج در تعمیرات سماور برقی بیم و دلایل بروز آن‌ها

برای عیب‌یابی اصولی سماورهای برقی راسل تنها شناخت قطعات آن کافی نیست و باید با ایرادات متداول آن نیز آشنا بود. چرا که با شناخت این ایرادات و مقایسه با عملکرد هر یک از قطعات، می‌توان عیب اصلی وسیله را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کرد.

برخی عیوب رایج سماورهای برقی بیم عبارت‌اند از:

  • سماور برقی روشن نمی‌شود: اگر سماور برقی بیم رشما روشن نمی‌شود، دلایل زیادی برای بروز این مشکل وجود دارد. از جمله این دلایل می‌توان به خرابی دوشاخه، پریز برق، ترموستات و اتصالی در سیم‌کشی سماور اشاره کرد. باتوجه به حساسیت بالا این مشکل، پیشنهاد می‌شود تعمیر آن را به یک تعمیرات سماور برقی بیم مانند اوژن سرویس بسپارید.
  • ترموستات سماور خاموش می‌شود: این مشکل در زمانی پیش می‌آید که ترموستات سماور برقی بیم سانشما تنظیم نیست. شما می‌توانید با کمی بررسی، ترموستات سماور خود را به‌تنهایی تنظیم کنید یا تنظیم آن را به یک متخصص تعمیر سماور برقی بیم بسپارید.
  • خرابی المنت سماور برقی: در برخی موارد با نشتی آب از تنوره سماور، المنت‌های آن یکی پس از دیگری می‌سوزند. برای رفع این مشکل باید از چسب دوقلو برای رفع نشتی مخزن سماور برقی بیم خود استفاده کنید.
  • نشتی آب از کف سماور: اگر واشرهای آب‌بندی المنت سماور بیم بسوزد، در این زمان از کف سماور شما آب نشت می‌کند. برای رفع این مشکل کافی است واشرهای المنت‌های حرارتی را تعویض نمایید.

نکاتی برای افزایش طول عمر سماور برقی بیم

سماورهای برقی بیم ساختار پیچیده‌ای ندارند و می‌توان با رعایت برخی نکات ساده، عمر آن‌ها را به‌خوبی افزایش داد. از جمله این نکات می‌توان به عدم استفاده از آب تصفیه نشده و دارای املاح سنگین اشاره کرد. چرا که استفاده از این نوع آب‌ها باعث رسوب‌گذاری درون مخزن سماور می‌شود و بعد از مدتی جداره‌های سماور برقی دچار مشکل می‌شوند. همچنین رسوب‌گذاری طعم و رنگ چای یا قهوه تهیه شده با سماور را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نکته دیگر عدم استفاده مداوم و بدون وقفه از سماور است که باعث آسیب دیدن المنت‌ها و ترموستات آن می‌شود. همچنین باید اشاره کرد که برای جلوگیری از آسیب دیدن سماور برقی، از قرار دادن اجسام خارجی مانند کنسرو در مخزن دستگاه خودداری کنید.

معرفی قطعات و لوازم یدکی سماور برقی بیم

سماورهای برقی بیم ساختار بسیار ساده‌ای دارند و از این نظر بسیار به کتری‌های برقی شباهت دارند. از قطعات به‌کاررفته در این سماورها می‌توان به المنت‌های حرارتی، ترموستات، لامپ خبر و بدنه پلاستیکی یا استیل اشاره کرد. برای عیب‌یابی اصولی این وسیله باید با عملکرد هر یک از این قطعات و تاثیر آن‌ها در عملکرد نهایی سماور آشنایی داشت. به همین خاطر با مهم‌ترین قطعات سماور برقی بیم آشنا می‌شویم. توصیه می شود برای تهیه قطعات دستگاه خود حتما به تعمیر سماور برقی بیم مانند اوژن سرویس تماس حاصل نمایید.

المنت‌های حرارتی سماور برقی بیم

وظیفه رساندن دمای آب به نقطه جوش در سماورهای برقی بیم برعهده قطعه‌ای بسیار مهم با نام المنت حرارتی است. این قطعه با عبور جریان مستقیم برق از درون خود، دمای آب سماور را به نقطه جوش می‌رساند تا آب درون مخزن آن به جوش آید. باید اشاره کرد که این المنت وظیفه گرم نگه‌داشتن آب درون سماور را نیز برعهده دارد. المنت‌های حرارتی سماور برقی به علت نوسان برق و یا عدم استفاده درست می‌توانند خراب شوند.

ترموستات سماور برقی بیم

تمام وسایل حرارتی دارای ترموستات هستند و سماورهای برقی بیم نیز از این قاعده جدا نیستند. ترموستات قطعه‌ای بسیار مهم در عملکرد سماورهای برقی بیم است و باید به سلامت آن توجه لازم را داشت. چرا که این قطعه وظیفه دارد تا از افزایش دمای بیش از اندازه المنت‌های حرارتی جلوگیری کند. همچنین با کاهش دمای آب، ترموستات المنت‌های سماور برقی را به‌صورت اتوماتیک روشن می‌کند.

لامپ خبر بیم

لامپ خبر یکی دیگر از قطعات ساده اما بسیار مهم سماورهای برقی بیم است. این لامپ روشن یا خاموش بودن المنت‌های دستگاه را به افراد اطلاع می‌دهد. در زمانی که این لامپ خاموش باشد، المنت‌های دستگاه نیز خاموش هستند و آب درون سماور در محدوده نقطه جوش قرار دارد. هر زمان که این لامپ نیز روشن باشد، المنت‌های سماور برقی در حال به جوش آوردن آب درون مخزن هستند.

بدنه سماور برقی بیم

سماورهای برقی بیم بسته به مدلشان دارای بدنه‌هایی با جنس مختلف هستند. برخی از مدل‌های این دستگاه با بدنه استیل و براق و برخی دیگر با بدنه پلاستیکی تولید می‌شوند. باید اشاره کرد که بدنه سماور برقی در کنار زیبایی، نقش عایق حرارتی را نیز برعهده دارد. به همین خاطر وجود ترک یا فرورفتگی در این قطعه مهم سماور برقی بیم خود را حتما جدی بگیرید. اگر بدنه سماور شما آسیب دیده است، می‌توانید از تعمیرگاه اوژن سرویس به‌عنوان برترین تعمیرات سماور برقی بیم یک جایگزین اورجینال آن را خریداری کنید.

فروش و ارسال قطعات سماور برقی بیم به سراسر کشور

قطعات سماور برقی اکثر برندها در بازار بسیار کمیاب هستند. با این‌حال شما می‌توانید تمام قطعات اورجینال برند سماور برقی بیم خود را از تعمیرات سماور برقی بیم سان خریداری کنید و در جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید.

تعمیرات سماور برقی بیم خود را به ما بسپارید

پشتیبانی شبانه‌روزی، تعمیر در محل و استفاده از قطعات اورجینال تنها سه عدد از خدمات منحصربه‌فرد تعمیرگاه اوژن سرویس به‌عنوان تعمیرات سماور برق بیم است. شما با سپردن تعمیر وسیله خود به ما می‌توانید از خدمات بی‌نظیر ما استفاده کنید. همچنین دستگاه سماور برقی بیم شما با کم‌ترین هزینه و بیشترین کیفیت توسط تعمیرکاران مجرب ما تعمیر می‌شود.

معرفی سماور برقی بیم

چای سازها تولید شدند تا سرعت جوشاندن آب و همچنین دم کشیدن چای را کم کنند. اما کیفیت چایی که با کتری و قوری معمولی دم می‌شد به کیفیت چای این دستگاه‌ها نمی‌رسید. برند بیم با توجه به این موضوع چای ساز برقی را طراحی و تولید کرده که کیفیت چای آن تفاوتی با قوری معمولی نداشته جه‌بسا که بهتر است. شما می‌توانید دمای مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از شنیدن صدای هشدار آب جوش، چای را دم کنید. همچنین از ویژگی‌های بارز این دستگاه، توانایی نگهداری دما است؛ این ویژگی به شما کمک می‌کند تا هرزمان که نیاز داشتید چای گرم بنوشید. بیم این دستگاه را محدود به چای نکرده بلکه با داشتن فیلتر مخصوص دمنوش، دستگاهی همه کاره برای شما تولید کرده. ظرفیت کتری این دستگاه معادل با 1.5 تا 2 لیتر و ظرفیت قوری آن برابر با حداکثر 1 لیتر است. از مشخصات ظاهری چای ساز بیم می‌توان به بدنه شیشه‌ای، شش کلید لمسی  اشاره کرد.
  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

جاروشارژی مولینکس MX523

[caption id="attachment_1416" align="alignnone" width="287"]تعمیر جاروشارژی مولینکس MOULINEX با قطعات اورجینال تعمیر جاروشارژی مولینکس MOULINEX با قطعات اورجینال[/caption]

جاروشارژی آب و خاک، دارای فیلتر دائم و قابل شستشو، دارای دهانه مخصوص جمع آوری مایعات و سری مخصوص گوشه ها، قابل نصب بر روی دیوار

محدوده میزان شارژدهی باتری

۱۵.۱ تا ۲۰ دقیقه

نوع جارو

دستی

نحوه نصب

نصب بر روی دیوار

ویژگی‌های نظافتی

فیلتر قابل شست‌وشو

نوع اتصال به منبع تغذیه

بی‌سیم

دارای داک شارژ

ولتاژ باتری جارو شارژی مولینکس

۱۲

ظرفیت مخزن مایعات

۰.۱۵

ابعاد

۴۵۰x۱۵۰x۱۵۰ سانتی‌متر

نوع باتری

 

ظرفیت مخزن

۰.۳۹

وزن

۱.۵ گرم

اوژن سرویس مرکز تعمیرات جاروشارژی مولینکس و قطعه کالا مرکز فروش لوازم یدکی و قطعات جاروشارژی مولینکس

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

تعمیر جارو شارژی مولینکس Moulinex صادقیه تهران

[caption id="attachment_1416" align="alignnone" width="287"]تعمیر جاروشارژی مولینکس MOULINEX با قطعات اورجینال تعمیر جاروشارژی مولینکس MOULINEX با قطعات اورجینال[/caption]

توجه داشته باشید در صورتی که نیاز به تعمیر جارو شارژی مولینکس Moulinex داشتید حتما از متخصصین تعمیر جارو شارژی اوژن سرویس کمک بگیرید.

جارو شارژی نیز گاهی دچار مشکلاتی در عملکرد خود می‌ شود که ما در این مقاله این ایرادات را بررسی میکنیم.

استفاده از جارو شارژی در هر خانه‌ ای ضروری است و کاربرد بسیاری در تمیزی منزل دارد.

این جارو وزن سبکی دارد و می توان به راحتی آن را حمل کرد و به همین خاطر است که این وسیله به یکی از لوازم ضروری در منازل و ادارات تبدیل شده است.

تعمیر جارو شارژی مولینکس Moulinex

مشکلات رایج در جارو شارژی مولینکس و قطعات و لوازم یدکی جاروشارژی مولینکس

  1. چرا جارو شارژی شارژ نمی شود.
  2. غلتک برس جارو شارژی نمی چرخد.
  3. مشکل مکش جارو شارژی.
  4. چرا جارو شارژی بلافاصله پس از روشن شدن خاموش می شود.
  5. علت بوی سوختگی از جارو شارژی.

۱) چرا جارو شارژی شارژ نمی شود

شارژ نشدن جارو شارژی می تواند به دلیل خرابی پایه ی شارژ باشد.

باید بررسی کنید که جارو شارژی به درستی بر روی پایه شارژر خود قرار گرفته باشد، همچنین باید اتصالات شارژر را چک کنید و در صورت وجود قطعی آن را برطرف کنید.

۲) غلتک برس جارو شارژی نمی چرخد

اگر غلتک برس جارو شارژی نمی چرخد ابتدا تسمه را چک کنید و در صورتی که پاره و یا کشیده شده بود اقدام به تعویض آن کنید.

همچنین باید تسمه در محل مناسب قرار گرفته باشد.

 

غلتک برس جارو شارژی نمی چرخد

۳) مشکل مکش جارو شارژی

مشکل مکش جارو شارژی یکی از ایرادات  عمده و رایج این دستگاه است.

اگر محفظه ی جارو شارژی شما مسدود شده باشد با خالی کردن محفظه ی جارو شارژی مشکل دستگاهتان نیز بر طرف می شود.

۴) چرا جارو شارژی بلافاصله پس از روشن شدن خاموش می شود

دستگاه برای کار کردن نیاز به گردش ثابت هوا دارد، محفظه پر مانع گردش هوا می شود بعد از بررسی محفظه، قسمت های دیگر مانند پارویی و لوله را بررسی کنید که مسدود نشده باشد.

۵) علت بوی سوختگی از جارو شارژی

علت بوی سوختگی جارو شارژی می تواند به خاطر خرابی موتور باشد.

عمر باتری جارو شارژی مولینکس به چه عواملی بستگی دارد؟

  1. اکثر افراد در استفاده از جارو شارژی از الگوی مناسبی استفاده نمی کنند، معمولا این باتری ها به میزان استاندارد کارایی خود نمیرسند و زودتر از موعد از کار می افتند اما به منظور جلوگیری از این مشکل سعی کنید زمان استفاده از جارو شارژی به اندازه یک دوره شارژ آن باشد.
  2. لازم به ذکر است میزان آمپر باتری شما نشان دهنده این است که جارو شما بعد از شارژ چه مدت میتواند کار کند.

عمر باتری جارو شارژی به چه عواملی بستگی دارد؟

انواع جارو شارژی 

  1. جارو شارژی دسته‌دار
  2. جارو شارژی با محفظه خلأ
  3. جارو شارژی دسته‌ دار کوچک

نکات کلیدی برای استفاده و نگهداری از جارو شارژی مولینکس

  1. به صورت منظم مخزن جارو را خالی کنید تا به موتور آن فشار وارد نشود.
  2. هر از گاهی فیلتر جارو شارژی را بشویید تا گرد و غبار موجود بر روی آن قدرت مکش آن را کم نکند.
  3. سری جارو را بررسی کنید تا ذرات کوچک باعث مسدود شدن آن نشوند.
  4. مراقبت کنید که زمان شارژ کامل شود و سپس از آن استفاده کنید و موقع شارژ کردن از دستگاه استفاده نکنید.
  5. هرگز مدت طولانی از جارو استفاده نکنید.

 

خدمات تعمیر جارو شارژی در تهران

در صورتیکه مسواک برقی شما با مشکل روبرو شد و به منظور انجام تعمیر جارو شارژی مولینکس Moulinex میتوانید با مجموعه اوژن سرویس تماس بگیرید.

بهترین راه برای جلوگیری از تعمیر جارو شارژی، نگهداری صحیح و اصولی آن است.

خدمات این مجوعه دارای گارانتی ۹۰ روزه می باشد.

به مشتریانی که برای بار اول از خدمات اوژن سرویس استفاده می‌کنند کد اشتراک داده می شود که در مراجعات بعدی می توانند از کدهای تخفیف ویژه مشترکین استفاده نمایند.

چنانچه نیاز به خدمات تعمیر جارو شارژی مولینکس را دارید می توانید با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر جارو شارژی مولینکس را در وبسایت پر کرده و منتظر تماس همکاران بخش پذیرش بمانید.

همچنین اوژن سرویس برای مشترکین خود کدهای تخفیف دوره ای در نظر گرفته است و در موارد اضطراری سرویسهای ویژه خدمات تعمیر ۴۸ ساعته وجود دارد.

اوژن سرویس مرکز تعمیرات جاروشارژی مولینکس و قطعه کالا مرکز فروش لوازم یدکی و قطعات جاروشارژی مولینکس 

 

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

 تعمیرگاه مرکزی جاروشارژی مولینکس

اگر از جاروشارژی در منزل یا محل کار استفاده می کنید، ممکن است در عملکرد آن با مشکلاتی مواجه شوید که نیاز به تعمیر خاصی دارد. تعمیرگاه مجاز جاروشارزی مولینکس در اوژن سرویس با شعب مختلف در سراسر تهران آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیر جاروشارژی مولینکس می باشد. 

 

علت روشن نشدن جارو شارژی چیست؟ چگونه اقدام به تعمیر جاروشارژی مولینکس نماییم؟

اگر جارو شارژی روشن نمیشود، جهت عیب یابی و تعمیرات جاروشارژی مولینکس موارد زیر را بررسی نمایید:

  • موتور جارو شارژی را بررسی نمایید.
  • برد الکترونیکی نیز لازم است بررسی شود.
  • دکمه جارو شارژی اگر دچار مشکل شده باشد میتواند باعث روشن نشدن جارو شارژی شود.
  • اتصالات موتور جارو شارژی را نیز بررسی نمایید.

علت شارژ نشدن باتری جاروشارژی چیست؟ نحوه تعمیرات جارو شارژی مولینکس چگونه است؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای جارو شارژی پیش بیاید، شارژ نشدن باتری جاروشارژی مولینکس آن است. دلایل اصلی شارژ نکردن باتری عبارتند از:

  • مهم ترین علت شارژ نشدن باتری جارو شارژی مولینکس خراب بودن پایه شارژر است.
  • همچنین ممکن است اشکال از اتصالات جارو شارژی باشد.
  • دلیل شایع دیگری که موجب شارژ نشدن باتری جارو شارژی میشود به پایان رسیدن عمر باتری است.

هزینه تعمیرات قطعات و لوازم یدکی جاروشارژی مولینکس

هزینه تعمیر جاروشارژی مولینکس در این نمایندگی معادل نرخ مصوب اتحادیه و رگولاتوری می باشد. این مرکز با در نظر گرفتن نرخ تعمیر تعیین شده اقدام به تعمیر دستگاه می کند. تکنسین های ما ابتدا هزینه تعمیر را برای مشتری روشن می کنند تا در صورت تمایل آن را تعمیر کنند. با تماس با این مرکز در تهران برای تعمیرات جاروشارژی مولینکس، هزینه تعمیر به حداقل ممکن کاهش یافته و در نتیجه رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت.

اوژن سرویس مرکز تعمیرات جاروشارژی مولینکس و قطعه کالا مرکز فروش لوازم یدکی و قطعات جاروشارژی مولینکس 

 

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

بازسازی ظروف تفلون دروس

بازسازی ظروف تفلون

به دنبال مرکز بازسازی ظروف تفلون در دروس می گردید ؟

پیشنهاد ما سنتر سرویس است

بازسازی ظروف تفلون از دسته خدمات مورد استقبال مشتریان سنتر سرویس در تمامی مناطق تهران است.این سرویس از جمله سرویس های مرتبط با لوازم خانگی در تهران محسوب می شود.

بازسازی تفلون، بازسازی دیگ و قابلمه و بازسازی ماهیتابه تفلون

سنتر سرویس در جهت آسایش و راحتی کاربران و با همکاری متخصصین خدمات بازسازی ظروف تفلون در محله دروس  تلاش کرده است خدماتی نظیر بازسازی ظروف تفلون دروس  , تعمیر ماهیتابه تلفون دروس  , تعمیر و بازسازی قابلمه چدن در دروس  , گرانیت کردن قابلمه و تعمیر و گرانیتی کردن دیگ و قابلمه پلوپز در دروس  ارائه داده و تجریه خوبی را برای کلیه مشتریان خود از جمله مشتریان عزیز خود ارائه نماید.

 

چگونه  از سنتر سرویس برای بازسازی ظروف تفلون و چدن و گرانیت استفاده کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت : سنتر سرویس و مشاهده آدرس و ساعت کاری به این مرکز مراجعه فرمایید همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس مرکز سنتر سرویس تماس بگیرید.

 

 

معرفی محله دروس

دَرّوس از محله‌های قدیمی و اعیان نشین شهر تهران واقع در شهرستان شمیرانات است. این محله در منطقه ۳ شهرداری تهران واقع شده‌است. مرز جنوبی این منطقه بلوار شهرزاد (شیدائی) و مرز شمالی آن کمی بالاتر از خیابان دولت (کلاهدوز) می‌باشد. درّوس از شرق به خیابان پاسداران و از غرب به خیابان شریعتی (جاده شمیران) منتهی می‌شود.

خیابان‌بندی منظم و رعایت اصول شهرسازی در خیابان‌های درّوس از ویژگی‌های این محله است، که آن را به‌یکی از گرا‌ن‌ترین محله‌های شهر تهران تبدیل کرده‌است. مقبره مهدیقلی هدایت ملقب به مخبرالسلطنه سومین نخست‌وزیر رضا شاه (دوران پهلوی) و نویسنده کتاب خاطرات و خطرات در محله دروس خیابان بهداد نبش کوچه مسجد واقع است.[۱]

نام درّوس

ظاهراً نام محلۀ درّوس مرکب از دو کلمه دره و روس می‌باشد؛ زیرا روس‌ها در آنجا اقامت تابستانی داشتند و مهمانی‌ها و جلسه‌های اداری خود را این محله برگزار می‌کردند.[۲]

پیشینه

درّوس محله‌ای بسیار قدیمی است که در زمان‌های دور دهکده‌ای ارمنی‌نشین در بخش شمال شرقی آن قرار داشت و مردم در زمین‌های اطراف آن به کشاورزی و دامداری مشغول بودند و ساکنانش در قلعه‌ای به نام قلعه ارمنی‌ها که در آن حدود قرار داشت، زندگی می‌کردند.

تا پیش از کشف تمدن قیطریه و هم چنین کشف آثاری در تپه‌های عباس‌آباد، گمان می‌رفت پیشینهٔ تاریخی شهر تهران به همان آثار یافت‌شده در حوالی شهر ری محدود می‌شود، ولی اکتشافات باستان‌شناسی در تپه‌های عباس‌آباد، بوستان پنجم خیابان پاسداران و درّوس، نشان داد تمام آبادی‌های ناحیهٔ تاریخی قصران (شمیران)، دوره‌ای درخشان از استقرار اقوام کهن و خلاقیت‌های فرهنگی را پشت سر گذارده‌اند.

در این ده، دو رشته قنات جاری بود که آب مصرفی و کشاورزی مردم ده دروس از آن تأمین می‌شد. یکی قنات نصرت در محل چهارراه قنات فعلی و دیگری در خاور دروس به نام قنات شیبانی که هردو هنوز هم جاری هستند.[۱]

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

تعمیر دستگاه بخور میگل صادقیه

[caption id="attachment_1410" align="alignnone" width="300"]تعمیرات بخور سرد فلر با قطعات اصلی تعمیرات بخور سرد فلر با قطعات اصلی[/caption]

 

عیب یابی مشکلات لوازم یدکی و قطعات دستگاه بخور میگل

اگر دستگاه بخور میگل شما خراب است، باید در اسرع وقت آن را تعمیر کنید. در این شرایط می توانید با مرکز تعمیرات دستگاه بخور میگل در تهران تماس بگیرید. همچنین در صورتی که تعمیرکار هستید، می توانید برای عیب یابی و تعمیر دستگاه بخور خود از راهنمای زیر کمک بگیرید:

  1. عیب یابی چکیدن آب از دستگاه بخور میگل
  2. تعمیر مشکل کار نکردن دستگاه بخور میگل
  3. تعمیرات صدای غیرعادی دستگاه بخور میگل
  4. تعمیر خارج نشدن بخار از دستگاه بخور میگل
  5. عیب یابی بوی نامطبوع دستگاه بخور میگل

عیب یابی چکیدن آب از دستگاه بخور میگل

چکه کردن آب از دستگاه بخور می تواند نشانه ای از چندین مشکل باشد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم:

  • اگر سطح آب در مخزن دستگاه بخور بیش از حد بالا باشد، می تواند باعث سرریز شدن آب و چکه آن از دستگاه بخور شود. مطمئن شوید که مخزن را تا حد توصیه شده پر می کنید.
  • چنانچه اجزای دستگاه بخور، مانند نازل یا فیلتر، با تجمع مواد معدنی و … مسدود شده باشد، می تواند باعث چکه آب از دستگاه بخور شود. سعی کنید قطعات را تمیز کنید.
  • در صورتی که شیر یا آب بند دستگاه بخور به درستی کار نکند، می تواند باعث نشت آب از دستگاه شود.
  • اگر دستگاه بخور روی سطحی ناهموار قرار بگیرد، ممکن است کج شده و باعث چکه شدن آب شود. اطمینان حاصل کنید که دستگاه بخور روی سطح صاف و ثابتی قرار گرفته است.
  • در برخی مواقع، چکیدن آب ممکن است به دلیل چگالی باشد که روی سطح دستگاه بخور ایجاد شده است که یک اتفاق طبیعی در هنگام مرطوب کردن هوای خشک است و نشانه ای از مشکل دستگاه نیست.

تعمیر مشکل کار نکردن دستگاه بخور میگل

در صورتی که دستگاه شما کار نمی کند، برای رفع مشکل از نکات زیر کمک بگیرید:

  • اگر دستگاه بخور برق دریافت نکند، کار نخواهد کرد. بررسی کنید که دستگاه بخور به برق وصل شده باشد و منبع تغذیه به درستی کار کند.
  • اگر سطح آب در مخزن دستگاه بخور خیلی کم باشد، نمی تواند به درستی کار نکند.
  • بروز هرگونه انسداد یا گرفتگی در بخش های مختلف دستگاه نیز منجر به بروز این مشکل خواهد شد.
  • چنانچه قسمتی از دستگاه بخور خراب باشد، به درستی کار نمی کند. این ایرادات می تواند شامل فن، موتور یا سایر اجزا باشد.
  • دستگاه بخور تنظیماتی دارد که باید تنظیم شوند، مانند سطح رطوبت یا سطح خروجی بخار، مطمئن شوید که به درستی تنظیم شده اند.

تعمیرات صدای غیرعادی دستگاه بخور میگل

در این بخش به بررسی دلایل موثر در بروز مشکل صدای دستگاه بخور و راه حل رفع آن خواهیم پرداخت:

  • اگر در مخزن دستگاه بخور یا اجزای آن مواد جمع شده باشد، می تواند در حین کار دستگاه بخور، صدای تق تق یا وزوز ایجاد کند. سعی کنید دستگاه بخور را تمیز کنید تا هرگونه تجمع مواد معدنی از بین برود.
  • اگر قطعه ای از دستگاه بخور شل باشد، ممکن است در حین کار بلرزد و یا صدایی غیرعادی ایجاد کند. تمام قسمت های دستگاه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که قطعات به درستی محکم شده اند.
  • در صورتی که فن یا موتور دستگاه بخور خراب باشد، می تواند صدای بلند و غیر عادی ایجاد کند. این مسئله ممکن است به دلیل فرسوده شدن یا آسیب دیدن قطعات یا عدم روغن کاری آنها باشد.
  • چنانچه ورودی یا خروجی هوای دستگاه مسدود باشد، می‌ تواند صدای بلند و غیرعادی ایجاد کند؛ زیرا دستگاه برای گردش هوا تلاش می ‌کند. بررسی کنید که ورودی و خروجی هوا بدون مانع باشند.

تعمیر خارج نشدن بخار از دستگاه بخور میگل

در صورتی که از دستگاه بخور شما بخار خارج نمی شود، برای رفع مشکل موارد زیر را بررسی کنید:

  • اگر سطح آب در مخزن دستگاه بخور خیلی کم باشد، ممکن است آب کافی برای تولید بخار وجود نداشته باشد. مطمئن شوید که سطح آب در سطح توصیه شده یا کمی بالاتر از آن باشد.
  • چنانچه فیلتر یا فتیله دستگاه بخور با رسوبات معدنی یا سایر آلاینده ها مسدود شده باشد، ممکن است نتواند آب کافی برای تولید بخار جذب کند.
  • اگر دستگاه بخور برق کافی دریافت نکند، نمی تواند آب را برای تولید بخار خارج کند. مطمئن شوید که دستگاه بخور به درستی به برق وصل شده است و منبع تغذیه به درستی کار می کند.
  • در صورتی که نازل بخار دستگاه مسدود شود، نمی تواند بخار لازم را تولید کند.

اگر هیچ یک از این راه حل ها جواب نداد، بهتر است برای رفع مشکل با نمایندگی تعمیرات دستگاه بخور تماس بگیرید.

عیب یابی بوی نامطبوع دستگاه بخور میگل

بوی نامطبوع دستگاه بخور میگل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت:

  • یکی از دلایل رشد باکتری یا کپک در مخزن آب یا روی فیلتر یا فتیله دستگاه بخور است.
  • هنگامی که دستگاه مرطوب کننده روشن می شود، غبار گرم یا خنک می تواند ذرات ایجاد کننده بو را به هوا منتقل کند و در نتیجه بوی نامطبوعی در اتاق ایجاد شود.
  • همچنین این مشکل می تواند به دلیل تجمع رسوبات معدنی یا آب سخت در دستگاه باشد که می تواند بوی نامطبوعی نیز ایجاد کند.
  • برای رفع این مشکل، تمیز کردن و نگهداری منظم دستگاه، از جمله تخلیه و پر کردن روزانه مخزن آب و تمیز کردن فیلتر یا فیتیله به طور منظم لازم است.

نحوه سرویس دستگاه بخور میگل

سرویس دستگاه بخور میگل معمولاً شامل چندین مرحله برای اطمینان از نگهداری و عملکرد مناسب است. در ادامه به یک راهنمای کلی در مورد نحوه سرویس دهی دستگاه بخور اشاره کرده ایم:

  • قبل از تعمیر دستگاه بخور میگل، ضروری است که آن را از منبع تغذیه جدا کنید تا از خطرات احتمالی الکتریکی جلوگیری شود.
  • بسته به نوع و مدل دستگاه بخور، آن را جدا کنید. این کار می تواند شامل برداشتن المنت، مخزن آب و سایر اجزای قابل جدا شدن باشد.
  • از یک برس نرم، پارچه یا محلول تمیزکننده مناسب برای تمیز کردن کامل دستگاه بخور استفاده کنید. به عنصر گرمایش توجه زیادی کنید، زیرا می تواند در طول زمان بقایایی را جمع کند. مخزن آب و هر جزء دیگر را تمیز کنید و هرگونه تجمع مواد معدنی، باقیمانده یا زباله را از بین ببرید. اگر دستگاه بخور میگل دارای فیلتر یا صفحه است، در صورت نیاز آنها را تمیز یا تعویض کنید.
  • تمام اجزای دستگاه بخور را از نظر هر گونه علائم آسیب یا فرسودگی بررسی کنید. این کار شامل بررسی ترک، نشتی یا هر مشکل قابل مشاهده دیگری است که ممکن است بر عملکرد بخور میگل تأثیر بگذارد. در صورت لزوم قطعات آسیب دیده را تعویض کنید.
  • پس از تمیز کردن تمام اجزا و بررسی آسیب دیدگی، قطعات را دوباره به هم دیگر متصل کنید. اطمینان حاصل کنید که همه اتصالات به درستی نصب شده اند.
  • دستگاه بخور میگل را دوباره به منبع برق وصل کنید و عملکرد آن را تست کنید. بررسی کنید که به درستی گرم شود و همانطور که انتظار می رود بخار تولید کند. اگر متوجه هر گونه مشکلی شدید، دوباره بررسی کنید که همه اجزا به درستی متصل شده و در شرایط خوبی قرار دارند.

 

اوژن سرویس مرکز تعمیرات بخور سرد میگل

لوازم یدکی و قطعات بخور سرد میگل را از قطعه کالا بخواهید.

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

بخور سرد میگل مدل GAH 60

[caption id="attachment_1410" align="alignnone" width="300"]تعمیرات بخور سرد فلر با قطعات اصلی تعمیرات بخور سرد فلر با قطعات اصلی[/caption]

 

بخور سرد بری میگل مدل «GAH 60» یک دستگاه بخور کاربردی است که می‌تواند میزان رطوبت هوای خانه را به حد مطلوب برساند. این دستگاه برای فضایی با حداکثر مساحت 30 متر مربع مناسب خواهد بود. از این رو برای آپارتمان‌ها ایده‌‌ال است و به طور مثال اتاق پذیرایی را به خوبی پوشش می‌دهد. مخزن مدل GAH 60 شش لیتر ظرفیت دارد و باتوجه به میزان بخار خروجی، دستگاه می‌تواند در حدود 6 ساعت کارکرد مداوم داشته باشد. البته میزان بخار خروجی دستگاه قابل تنظیم است و کاربر می‌تواند بسته به نیاز خود آن را تغییر دهد. این دستگاه یک قابلیت بسیار جالب دارد و می‌توان از آن به عنوان چراغ خواب هم استفاده کرد؛ البته این چراغ در داخل مخزن آب قرار گرفته است. از این رو برای استفاده در اتاق خواب نیز بسیار مناسب خواهد بود. این مدل فاقد خاموشی خودکار است، البته میزان آب مخزن قابل مشاهده است و کاربر می‌تواند قبل از اتمام آب مخزن را پر کند. در پایان این که مدل GAH 60 در رنگ‌های متنوع عرضه می‌شود و جزو مدل‌های مقرون به صرفه است.

لطافت هوا

در فصل‌های زمستان و پاییز که هوا نسبت به سایر فصول سال سردتر است، میزان استفاده از سیستم‌های گرمایشی به حداکثر خود می‌رسد. همین مسئله باعث خشکی هر چه بیش‌تر هوای منازل می‌شود. در این حالت، نیاز است تا رطوبت از دست رفته را به روشی به محیط خانه‌ یا محل کار خود برگردانید. بهترین راه‌کار جبران این رطوبت از دست رفته، استفاده از دستگاه‌های رطوبت‌رسان محیطی‌ است. بخور سرد میگل مدل  GAH 60یکی از این دستگاه‌هاست که دمای خانه را تنظیم می‌کند و سلامت را به ارمغان می‌آورد.

 

روش کار بخورهای سرد این‌گونه است که قطرات نانوی معلق در هوای خشک را به ذرات کوچک‌ تبدیل کرده و در هوا پخش می‌کنند. سپس این ذرات را به سه گروه تقسیم کرده  و مجددا آن‌ها را می‌شکند تا اندازه‌شان کوچک‌تر شود. در این حالت فاصله‌ی مولکولی بین این ذرات معلق از یکدیگر بیش‌تر شده و با چرخش در هوا باعث تعادل دمای محیط می‌شوند. این دستگاه ۱۴۰ گرم وزن دارد و ظرفیت مخزن آن، ۱۳ صدمِ لیتر است. زمانی‌که مخزن بخور سرد میگل را از آب پر می‌کنید، به طور معمول تا ۶ الی ۷ ساعت به صورت مداوم کار می‌کند، با این حال بهتر است در فواصل زمانی مختلف، آب مخزن آن را چک کنید تا از میزان آب باقی مانده در آن مطلع شوید.

بخور سرد میگل دارای ابعاد 215 × 335 × 395 و وزنی معادل ۲۷۰۰ گرم است. درون مخزن آب این دستگاه، یک چراغ LED  وجود دارد که به محض شروع به کار روشن و فعال می‌شود. جالب است بدانید که این بخور سرد می‌تواند یک چراغ‌ خواب زیبا نیز برای اتاق شما باشد. نور ملایمی که از دیواره‌های این بخور عبور می‌کند جلوه‌ی آرامش‌بخش و دلنشینی به اتاق شما خواهد داد. مخزن این دستگاه، ۶ لیتر گنجایش آب دارد. می‌توانید در آب آن از خوشبو کننده‌های مایع استفاده کنید تا محیط مطبوع و لذت‌بخشی داشته باشید. هم‌چنین استفاده از آب مقطر به جای آب معمولی، می‌تواند عملکرد این دستگاه را تا حد به‌سزایی بهبود بخشد. بخور سرد میگل مدل  GAH 60در رنگ‌های شاد و متنوعی در بازار موجود است که پرطرفدارترین این رنگ‌ها میان کاربران، آبی و خاکستری‌ست.

مزایا

این دستگاه به راحتی پاسخگوی فضاهایی با مساحت ۳۰ متر مربع است. بخور سرد میگل مدل  GAH 60 قابلیت‌های فراوانی دارد، که یکی از آن‌ها تنظیم درجه‌ی بخور است. به طوری‌که مصرف کننده‌ی آن، به راحتی می‌تواند میزان بخوری که از دستگاه خارج می‌شود را بسته به نیاز خود تنظیم کند. بخور سرد میگل مدل  GAH 60قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد که همین امر موجب می‌شود کاربران زیادی داشته باشد. از دیگر فوایدی که این دستگاه دارد، متوقف کردن رشد باکتری‌هاست، با این قابلیت می‌تواند میزان سرماخوردگی در کودکان و بزرگسالان را به حداقل برساند و فضای تنفسی عاری از میکروب برای مصرف کنندگان خود ایجاد کند. استفاده از بخور سرد میگل مدل  GAH 6 در هنگام خواب، باعث نرم شدن راه‌های تنفسی و سینوس‌ها می‌شود. این دستگاه برای گیاهان نیز بسیار مناسب است و نتایج مطلوبی به همراه داشته است، به طوری که از خشکی آن‌ها جلوگیری کرده، و به سلامت گیاهان آپارتمانی در فصل سرد کمک خواهد کرد.

نگاه کلی

اوژن سرویس مرکز تعمیرات بخور سرد میگل

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

تعمیرات سماور برقی نوردیا / شیر سماوربرقی نوردیا

 

سماور برقی جایگزینی بسیار ایده‌آل برای سماورهای گازی یا نفتی قدیمی و حتی کتری‌های برقی است. به همین خاطر بسیاری از افراد از این محصول در آشپزخانه خود برای تهیه چای، قهوه و دیگر نوشیدنی‌های گرم استفاده می‌کنند و شامل برندهای مختلفی از جمله نوردیا ساننیز می باشد. اما برند دستگاه شما هرچقدر هم که باکیفیت باشد باز هم خرابی و نیاز به تعمیر آن اتفاقی اجتناب ناپذیر می باشد. در این مواقع به یک تعمیرگاه سماور برقی نوردیا سان معتبر برای تعمیر یا سرویس دستگاه خود نیاز دارید.

چرا که تعمیرات سماور برقی راسل تخصصی است و باید توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص انجام شود.

 

ویژگی‌های ما به‌عنوان  تعمیرات سماور برقی نوردیا

مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و خدمات منحصربه‌فرد است که یک تعمیرات سماور برقی نوردیا سان را به بهترین مرکز تعمیر این دستگاه تبدیل می‌کند. تعمیرگاه مجاز اوژن سرویس به‌عنوان تعمیرات راسل  ، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که در کنار خدمات عالی، رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کرده است. یکی از بهترین ویژگی‌های مجموعه ما، ارائه خدمات تعمیرات در محل است.

با استفاده از این سرویس شما دیگر به جابه‌جایی سماور برقی راسل خود برای تعمیر آن نیاز ندارید و تنها با یک تماس می‌توانید دستگاه خود را تعمیر کنید. تعمیرکاران مجموعه ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محلتان حاضر می‌شوند تا کار تعمیر سماور برقی نوردیا سان شما را شروع کنند. باید اشاره کرد که تعمیرکاران مجموعه ما از میان مجرب‌ترین و بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی و برقی انتخاب شده‌اند تا کیفیت کار آن‌ها ایده‌آل باشد.

 

هزینه‌های تعمیرات در تعمیر سماور برقی نوردیا سان در تهران

یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای افرادی که سماور برقی ر آن‌ها خراب شده است، هزینه تعمیرات دستگاه می‌باشد. میزان هزینه‌های تعمیرات در تعمیرات سماور برقی راسل  به مولفه‌های مختلفی بستگی دارد و نمی‌تواند مقدار آن را به طور دقیق مشخص کرد. برای مثال اگر قطعه‌ای از سماور برقی نوردیا سان شما معیوب شده باشد، تعمیرکار مجموعه ما باید آن را با یک قطعه جدید جایگزین کند.

هزینه قطعات اورجینال موجود در تعمیرگاه ما با نرخ روز محاسبه می‌شود و این یکی دیگر از دلایلی است که نمی‌توان قیمتی مشخص برای هزینه‌های تعمیرات سماور برقینوردیا   سان مشخص کرد. باید اشاره کرد که تمام نرخ‌های مجموعه ما مطابق با نرخ مصوب اتحادیه استان تهران است و مجموعه ما تلاش می‌کند خدمات خود را با بهترین و منصفانه‌ترین قیمت به مشتریان ارائه دهد.

یکی دیگر از مولفه‌های تاثیرگذار بر میزان هزینه تعمیر سماور برقی راسل  ، میزان خرابی دستگاه است. برای مثال اگر کلید پاور سماور برقی شما خراب شده باشد، این قطعه با هزینه‌ای بسیار اندک تعویض یا تعمیر می‌شود. از طرف دیگر در بسیاری از موارد امکان تعمیر قطعات سماور برقی راسل وجود ندارد و تعمیرکاران مجموعه ما باید قطعه معیوب دستگاه شما را تعویض کنند. . باید اشاره کرد که هزینه تعمیر قطعات از تعویض آن‌ها در مجموعه ما پایین‌تر است.

با سماور برقی نوردیا همیشه می‌توانید چای دم کنید!

از زمان‌های قدیم ایرانیان از سماور برای تهیه چای استفاده می‌کردند. هرچند که سماور ریشه‌ای روسیه‌ای دارد اما همچنان در ایران یکی از محبوب‌ترین وسایل آشپزخانه به‌شمار می‌آید. سماور برقی عملکرد بسیار ساده‌ای دارد و با استفاده از آن می‌توان به‌خوبی چای و دیگر نوشیدنی‌های گرم را تهیه کرد.

عیوب رایج در تعمیرات سماور برقی ریوالد توسط نمایندگی

عیوب رایج در تعمیرات سماور برقی نوردیا و دلایل بروز آن‌ها

برای عیب‌یابی اصولی سماورهای برقی راسل تنها شناخت قطعات آن کافی نیست و باید با ایرادات متداول آن نیز آشنا بود. چرا که با شناخت این ایرادات و مقایسه با عملکرد هر یک از قطعات، می‌توان عیب اصلی وسیله را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کرد.

برخی عیوب رایج سماورهای برقی نوردیا عبارت‌اند از:

  • سماور برقی روشن نمی‌شود: اگر سماور برقی نوردیا رشما روشن نمی‌شود، دلایل زیادی برای بروز این مشکل وجود دارد. از جمله این دلایل می‌توان به خرابی دوشاخه، پریز برق، ترموستات و اتصالی در سیم‌کشی سماور اشاره کرد. باتوجه به حساسیت بالا این مشکل، پیشنهاد می‌شود تعمیر آن را به یک تعمیرات سماور برقی نوردیا مانند اوژن سرویس بسپارید.
  • ترموستات سماور خاموش می‌شود: این مشکل در زمانی پیش می‌آید که ترموستات سماور برقی نوردیا سانشما تنظیم نیست. شما می‌توانید با کمی بررسی، ترموستات سماور خود را به‌تنهایی تنظیم کنید یا تنظیم آن را به یک متخصص تعمیر سماور برقی نوردیا بسپارید.
  • خرابی المنت سماور برقی: در برخی موارد با نشتی آب از تنوره سماور، المنت‌های آن یکی پس از دیگری می‌سوزند. برای رفع این مشکل باید از چسب دوقلو برای رفع نشتی مخزن سماور برقی نوردیا خود استفاده کنید.
  • نشتی آب از کف سماور: اگر واشرهای آب‌بندی المنت سماور برقینوردیا ا بسوزد، در این زمان از کف سماور شما آب نشت می‌کند. برای رفع این مشکل کافی است واشرهای المنت‌های حرارتی را تعویض نمایید.

نکاتی برای افزایش طول عمر سماور برقی نوردیا

سماورهای برقی نوردیا ساختار پیچیده‌ای ندارند و می‌توان با رعایت برخی نکات ساده، عمر آن‌ها را به‌خوبی افزایش داد. از جمله این نکات می‌توان به عدم استفاده از آب تصفیه نشده و دارای املاح سنگین اشاره کرد. چرا که استفاده از این نوع آب‌ها باعث رسوب‌گذاری درون مخزن سماور می‌شود و بعد از مدتی جداره‌های سماور برقی دچار مشکل می‌شوند. همچنین رسوب‌گذاری طعم و رنگ چای یا قهوه تهیه شده با سماور را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نکته دیگر عدم استفاده مداوم و بدون وقفه از سماور است که باعث آسیب دیدن المنت‌ها و ترموستات آن می‌شود. همچنین باید اشاره کرد که برای جلوگیری از آسیب دیدن سماور برقی، از قرار دادن اجسام خارجی مانند کنسرو در مخزن دستگاه خودداری کنید.

معرفی قطعات و لوازم یدکی سماور برقی نوردیا

سماورهای برقی نوردیا ساختار بسیار ساده‌ای دارند و از این نظر بسیار به کتری‌های برقی شباهت دارند. از قطعات به‌کاررفته در این سماورها می‌توان به المنت‌های حرارتی، ترموستات، لامپ خبر و بدنه پلاستیکی یا استیل اشاره کرد. برای عیب‌یابی اصولی این وسیله باید با عملکرد هر یک از این قطعات و تاثیر آن‌ها در عملکرد نهایی سماور آشنایی داشت. به همین خاطر با مهم‌ترین قطعات سماور برقی نوردیا آشنا می‌شویم. توصیه می شود برای تهیه قطعات دستگاه خود حتما به تعمیر سماور برقی نوردیا مانند اوژن سرویس تماس حاصل نمایید.

المنت‌های حرارتی سماور برقی نوردیا

وظیفه رساندن دمای آب به نقطه جوش در سماورهای برقی نوردیا برعهده قطعه‌ای بسیار مهم با نام المنت حرارتی است. این قطعه با عبور جریان مستقیم برق از درون خود، دمای آب سماور را به نقطه جوش می‌رساند تا آب درون مخزن آن به جوش آید. باید اشاره کرد که این المنت وظیفه گرم نگه‌داشتن آب درون سماور را نیز برعهده دارد. المنت‌های حرارتی سماور برقی به علت نوسان برق و یا عدم استفاده درست می‌توانند خراب شوند.

ترموستات سماور برقی نوردیا

تمام وسایل حرارتی دارای ترموستات هستند و سماورهای برقی نوردیا نیز از این قاعده جدا نیستند. ترموستات قطعه‌ای بسیار مهم در عملکرد سماورهای برقی نوردیا است و باید به سلامت آن توجه لازم را داشت. چرا که این قطعه وظیفه دارد تا از افزایش دمای بیش از اندازه المنت‌های حرارتی جلوگیری کند. همچنین با کاهش دمای آب، ترموستات المنت‌های سماور برقی را به‌صورت اتوماتیک روشن می‌کند.

لامپ خبر نوردیا

لامپ خبر یکی دیگر از قطعات ساده اما بسیار مهم سماورهای برقی نوردیا است. این لامپ روشن یا خاموش بودن المنت‌های دستگاه را به افراد اطلاع می‌دهد. در زمانی که این لامپ خاموش باشد، المنت‌های دستگاه نیز خاموش هستند و آب درون سماور در محدوده نقطه جوش قرار دارد. هر زمان که این لامپ نیز روشن باشد، المنت‌های سماور برقی در حال به جوش آوردن آب درون مخزن هستند.

بدنه سماور برقی نوردیا

سماورهای برقی نوردیا بسته به مدلشان دارای بدنه‌هایی با جنس مختلف هستند. برخی از مدل‌های این دستگاه با بدنه استیل و براق و برخی دیگر با بدنه پلاستیکی تولید می‌شوند. باید اشاره کرد که بدنه سماور برقی در کنار زیبایی، نقش عایق حرارتی را نیز برعهده دارد. به همین خاطر وجود ترک یا فرورفتگی در این قطعه مهم سماور برقینوردیا خود را حتما جدی بگیرید. اگر بدنه سماور شما آسیب دیده است، می‌توانید از تعمیرگاه اوژن سرویس به‌عنوان برترین تعمیرات سماور برقی نوردیا یک جایگزین اورجینال آن را خریداری کنید.

فروش و ارسال قطعات سماور برقی نوردیا به سراسر کشور

قطعات سماور برقی اکثر برندها در بازار بسیار کمیاب هستند. با این‌حال شما می‌توانید تمام قطعات اورجینال برند سماور برقی نوردیا خود را از تعمیرات سماور برقی نوردیا سان خریداری کنید و در جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید.

تعمیرات سماور برقی نوردیا خود را به ما بسپارید

پشتیبانی شبانه‌روزی، تعمیر در محل و استفاده از قطعات اورجینال تنها سه عدد از خدمات منحصربه‌فرد تعمیرگاه اوژن سرویس به‌عنوان تعمیرات سماور برقینوردیا است. شما با سپردن تعمیر وسیله خود به ما می‌توانید از خدمات بی‌نظیر ما استفاده کنید. همچنین دستگاه سماور برقی نوردیا شما با کم‌ترین هزینه و بیشترین کیفیت توسط تعمیرکاران مجرب ما تعمیر می‌شود.

معرفی سماور برقی نوردیا

شرکت نوردیا با تکیه بر تخصص و تجربه توانسته محصولات متنوعی را در حوزه لوازم خانگی تولید و به بازار عرضه نماید. سماور برقی نوردیا Nordia مدل Molt قوری چینی که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت یکی از محصولات با کیفیت این برند می باشد.این محصول از ظاهر زیبایی برخوردار است و بدنه آن از جنس پلاستیک و شیشه پیرکس آلمان تولید شده و از استحکام بالایی بهره مند است و به جهت برخورداری از عایق حرارتی دچار مشکل و آسیب نخواهد شد. یکی از مزیت های بدنه شیشه ای سماور این است که شما می توانید به آسانی میزان آب موجود در مخزن را ببینید. سماور برقی نوردیا مدل Molto دارای توان مصرفی 1500 وات می باشد و با توجه به قدرتی که دارد می توان در مدت زمان بسیار کوتاهی آب را به دمای جوش رسانده و آن را برای دم کردن چای در اختیار شما قرار دهد. صرفه جویی در مصرف برق با المت دوم سماور، با مصرف کم 175 واتی برای گرم نگه داشتن با مصرف کم برق در زمان جوش ماندن آب و گرم نگاه داشتن، خیال شما برای مصرف برق راحت خواهد کرد.۹۰ %صرفه جویی در مصرف برق. مخزن سماور برقی نوردیا از گنجایش 3 لیتر برخوردار بوده و میزان آب زیادی را درون خود جای می دهد بنابراین شما در هر بار استفاده تعداد زیادی چای را می توانید سرو نمایید. این سماور برای خانواده های پرجمعیت و یا برای دفاتر کاری بسیار مناسب می باشد. برای قوری این سماور نیز ظرفیت 1 لیتر در نظر گرفته شده است. قوری این محصول نیز از جنس چینی بوده و برای آن یک صافی از جنس استیل ضد زنگ در نظر گرفته شده است بنابراین شما می توانید چای و دمنوش خود را بدون ذره ای تفاله میل نمایید.درب اضافی جهت جوش آوردن آب مثل کتری. این صافی را می توانید از داخل قوری بیرون آورده و بشویید. کلید روشن و خاموش کردن این محصول در قسمت پایین قرار دارد و با توجه به چراغ نشانگر روشن بودن دستگاه شما از وضعیت آن مطلع خواهید شد. اگر ظرفیت و کارکرد خوب یک سماور مد نظر شماست به طور قطع سماور برقی نوردیا یکی از محصولاتی است که می تواند خواسته شما را برآورده نماید
  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

تعمیر چرخ گوشت مولینکس

به منظور ارائه بهترین خدمات به مشتریان این شرکت، نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت مولینکس در شعبه هایی ایجاد کرده است که در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران فعالیت می کنند تا بتوانید از خدمات تعمیرات این شرکت بهره مند شوید.

 

 

عیب یابی مشکلات چرخ گوشت مولینکس توسط تعمیرکار نمایندگی

عیب یابی چرخ گوشت مولینکس را توسط تعمیرکار تعمیرات شرح داده ایم تا با دانش و آگاهی از خدمات ما بهره مند شوید. همچنین در صورتی که فنی هستید، می توانید با مطالعه ادامه مقاله به راحتی به عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت مولینکس خود بپردازید.

علت جرقه زدن چرخ گوشت چیست؟ چگونه اقدام به تعمیر چرخ گوشت مولینکس نماییم؟

یکی دیگر از مشکلات چرخ گوشت ها جرقه زدن این دستگاه است که در ادامه به بررسی نحوه تعمیر چرخ گوشت مولینکس می پردازیم:

  • ممکن است در اثر ورود رطوبت به درون دستگاه شما شاهد ایجاد جرقه در آن باشید.
  • در صورتی که سیم پیچی داخلی چرخ گوشت شما معیوب شده باشد نیز باید برای رفع مشکل با نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت مولینکس تماس بگیرید.
  • همچنین اصطکاک می تواند عامل دیگری برای ایجاد جرقه در دستگاه شما باشد.

علت روشن نشدن چرخ گوشت چیست؟ برای تعمیرات چرخ گوشت مولینکس چه کنیم؟

یکی از مشکلات رایج چرخ گوشت مولینکس روشن نشدن آن است. در این شرایط برای تعمیرات چرخ گوشت مولینکس می توانید موارد زیر را بررسی کنید:

  • ممکن است علت روشن نشدن چرخ گوشت شما به دلیل خرابی و یا اتصالی داخلی سیم های چرخ گوشت باشد.
  • در صورتی خرابی در کلید روشن و خاموش چرخ گوشت میتوانید برای تعمیرات آن از تعمیرکار چرخ گوشت مولینکس کمک بگیرید.

هزینه تعمیرات لوازم یدکی و قطعات چرخ گوشت مولینکس

تعمیرگاه مجاز چرخ گوشت مولینکس تحت مجوز رسمی و نظارت سازمان های مربوطه فعالیت می کند. هزینه تعمیر چرخ گوشت مولینکس در این مراکز از نرخ مصوب تبعیت می کند. هزینه تعمیر چرخ گوشت مولینکس  به دلایل زیر کاملا مقرون به صرفه است:

  • نرخ توسط اتحادیه تعیین می شود.
  • نیازی به جابجایی دستگاه نیست.

اوژن سرویس مرکز تعمیرات چرخ گوشت مولینکس 

قطعه کالا مرکز فروش لوازم یدکی چرخ گوشت مولینکس 

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

بازسازی ظروف تفلون قلهک

بازسازی ظروف تفلون

به دنبال مرکز بازسازی ظروف تفلون در قلهک می گردید ؟

پیشنهاد ما سنتر سرویس است

بازسازی ظروف تفلون از دسته خدمات مورد استقبال مشتریان سنتر سرویس در تمامی مناطق تهران است.این سرویس از جمله سرویس های مرتبط با لوازم خانگی در تهران محسوب می شود.

بازسازی تفلون، بازسازی دیگ و قابلمه و بازسازی ماهیتابه تفلون

سنتر سرویس در جهت آسایش و راحتی کاربران و با همکاری متخصصین خدمات بازسازی ظروف تفلون در محله قلهک تلاش کرده است خدماتی نظیر بازسازی ظروف تفلون قلهک , تعمیر ماهیتابه تلفون قلهک , تعمیر و بازسازی قابلمه چدن در قلهک , گرانیت کردن قابلمه و تعمیر و گرانیتی کردن دیگ و قابلمه پلوپز در قلهک ارائه داده و تجریه خوبی را برای کلیه مشتریان خود از جمله مشتریان عزیز خود ارائه نماید.

 

چگونه  از سنتر سرویس برای بازسازی ظروف تفلون و چدن و گرانیت استفاده کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت : سنتر سرویس و مشاهده آدرس و ساعت کاری به این مرکز مراجعه فرمایید همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس مرکز سنتر سرویس تماس بگیرید.

 

 

معرفی محله قلهک

قُلْهَک محله‌ای در شمال تهران واقع در شهرستان شمیرانات است. این محله از شرق به محله دروس، از غرب به رودخانه قلهک، از شمال به باغ سفارت بریتانیا و از جنوب با خیابان پورمشکانی و خیابان ظفر (دستگردی) هم‌مرز است.

این منطقه از گذشته‌های دور دارای چندین رشته قنات بوده که برخی از آن‌ها هنوز جاری هستند. آب قنات جاری در سفارت که بسیار پرحجم و همچنان جاری است، درختان چنار کهنسال منطقه را سیراب می‌کند. در منطقه قلهک، دو مسجد به نام‌های مسجد جامع و مسجد اعظم قلهک وجود دارد. قدیمی‌ترین مسجد آن، مسجد اعظم قلهک می‌باشد که در آن در ایام تاسوعا و عاشورا نخل قلهک برای ایام سوگواری بیرون آورده می‌شود. همچنین حمام اهالی قلهک، واقع در خیابان جلالی جنب بن‌بست شریعتی می‌باشد که به نام گرمابه حافظ تا چندین سال پیش معروف بوده‌است، ولی در حال حاضر تعطیل است. این حمام قدمتی نزدیک به صدسال دارد و تاریخ احداث آن به طور دقیق مشخص نیست. شواهد نشان می‌دهد که آب قنات که از باغ سفارت انگلیس وارد حوضچه حمام می‌شده و در کوره پزخانه توسط برگ درختان و الوار سوزانده شده، آب گرم می‌شده و اهالی حمام می‌کرده‌اند که بعدها لوله‌کشی آب و گاز آمده و دوش حمام نصب شده‌است.[۱]

تاریخچه

محدوده محله قلهک

قلهک در سیزده کیلومتری جنوب امامزاده صالح سر راه آسفالته بوده‌است. سکنۀ آن در دوران قاجار هزار تن شمرده شده‌اند. این قریه نخستین روستای شمیران محسوب می‌شود و از آنجا رودخانه‌های متعددی به اطراف منشعب می‌شده‌است. یکی به سوی سفارتخانه خارجی‌ها، دیگری به سوی قصرهای اعیان و باغهای ییلاقی درباریان یا کارمندان می‌رفته‌است. منوچهر ستوده در کتاب خود محدود و مشخصات قلهک را به شرح زیر بیان می‌دارد: قلهک در دو طرف جاده قدیم شمیران واقع است و محدود است از شمال به تجریش و از جنوب به اراضی چالهرز و داودیه و از مشرق به دروس و از مغرب به تپه‌های الهیه و قسمتی از زرگنده.[۲]

نخستین تماس تلفنی که از شمیران با تهران برقرار شد، از قلهک و در تلفن‌خانه‌ای که در کوچهٔ تلفن‌خانه (یزدانیان فعلی) بود، گرفته شد.[۳] تلفنخانه قلهک برای برقراری تماس تلفنی شاه با وزرا و کاخ سلطنتی راه اندازی شده بود تا زمانی که شاه در ییلاق شمیران به سر می‌برد از احوال کاخ بی‌خبر نماند.[۴]

نام قلهک

قلهک (به ضم قاف و فتح‌ها و سکون بقیه) به معنی قلۀ کوچک است؛ و کلمه مرکب است از قله و از کاف پسوند که علامت تصغیر است. مرتضی رازفر در رابطه با مصداق نام قلهک می‌گوید: " در کنار جاده قدیم شمیران (شریعتی کنونی) که بسیار باریک بود محله قلهک کنونی وجود داشت که سکنه بسیار کمی داشت و قلعه کوچکی آنجا بود بر این اساس به محله این قلعه کوچک، «قلعهک» می‌گفتند که پس از مرور زمان به قلهک تبدیل شد. مدارکی نیز در حسینیۀ قلهک واقع در مسجد اعظم قلهک وجود دارد که این موضوع را تأیید می‌کند؛ به طور مثال بر روی خیلی از بناها، ستون‌ها و … حک شده‌است قلعهک.[۵]

 

  • ozhan service