تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

اوژن سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی
شامل بخارشوی اتوبخار جاروبرقی مخلوط کن غذاساز چرخ گوشت آبمیوه گیر خردکن ماکروفر قهوه ساز سرخ کن همزن سشوار و ...شامل برندهای مولینکس تفال فلر دلونگی کروپس روتل میگل براون و ...
09364036032
02146037301

۱۹ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

درب های اتوماتیک

درب های اتوماتیک

درب های اتوماتیک یکی از مفید ترین اختراعات دوران مدرن می باشند .

همگی ما تجربه استفاده از درب های اتوماتیک را داریم ، این درب ها در هنگام استفاده به طور اتوماتیک و بدون نیاز به کنترل از جانب ما و یا شخص دیگری باز و بسته می شوند .

ساختار این درب ها به گونه ای است که می توان ورود و خروج را با کمک تکنولوژی های مدرن کنترل و یا محدود نمود.

درب های اتوماتیک در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند و هرکدام نیاز خاصی را پوشش می دهند.

از انواع مختلف این درب ها می توان به درب های چرخشی ،لغزشی و کشویی اشاره نمود که هرکدام می توانند شامل یک یا چند لت متحرک و ثابت باشند.

مقصود اصلی از طراحی و ساخت درب های اتوماتیک ساده سازی فرآیند عبور و مرور است گرچه این درب ها مزایای دیگری نیر به شرح زیر دارند :

1-کنترل ورود و خروج

2-ایجاد محدودیت اتوماتیک در تردد

3-امنیت بالاتر

4-اتلاف گرما و سرمای کمتر

 

برخی از درب های اتوماتیک به گونه ای برنامه ریزی می شوند که درصورت اسکن کردن کارت شناسایی و یا اثر انگشت اجازه تردد را صادر می کنند و به این صورت امکان محدودیت اتوماتیک برای عبور و مرور وجود خواهد داشت.

مکانیزم عملکرد درب های اتوماتیک :

عملکرد این درب اتوماتیک به این صورت است که سنسور چشمی وجود افراد را در محدوده جلوی درب تشخیص می دهد و اطلاعات را به اپراتور (برد کنترل ) درب می فرستد.

اپراتور نیز به عملگر هایی که وظیقه باز کردن درب را دارند دستور می دهد تا موتور را به کار بیندازند و درب را باز کنند.

در مرحله بعد این سیستم بنا به تنظیماتی که دارد بعد از چند ثانیه درب را می بندد.

برخی از درب اتوماتیک ها فاقد چشمی تشخیص هستند و مستقیما با فرمان کنترلی ما باز و بسته می شوند.

برای مثال می توان درب های پارکینگی را نام برد که با دریافت سیگنال از پیش تعریف شده باز و بسته می شوند.

استفاده از این درب ها در اماکن شلوغ مسکونی،اداری و تجاری بسیار منطقی است و توجیه اقتصادی خواهد داشت

 

مهردرب ایرانیان تامین کننده انواع درب اتوماتیک

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

نصب و فروش درب اتوماتیک به همراه گارانتی در تهرانپارس

خرید درب اتوماتیک امر بسیار وقت گیریست زیرا نیاز به اگاهی شما نسبت به مدل های مختلف این سیستم ها برای انتخاب مدل مناسب با محیط خاص شما میباشد ,  قطعات به کار رفته ان و همچنین برند های استفاده شده ,   اصل بودن و تمامی جزییاتی که قطعا در زمان خرید و نصب مورد برسی قرار گیرد که بدون دانش و اگاهی میتواند باعث دردسر شما شود . ما تجربه و دانش بیش از 20ساله خود را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا انتخابی صحیح داشته باشید و کارشناسان ما اماده اند شما را برای انتخابی دقیق راهنمایی کنند

درب اتوماتیک چیست؟

یک ساختمان پر تردد عمومی را تصور کنید که دارای دربی معمولی باشد و افراد پس از هر بار ورود و خروج به اجبار آن را باز و بسته کنند. قطعا در چنین ساختمانی وجود درب اتوماتیک ضروری می باشد. اما درب های اتوماتیک به غیر افزایش راحتی چه مزایای دیگری دارند و انواع آن ها چگونه است؟

متحدان صنعت ، ارائه دهنده انواع درب، شما را به خواندن ادامه ی این مطلب دعوت می کند.

امروزه درب اتوماتیک در اکثر ساختمان‌ها به کار می‌رود. تنوع محصول، کیفیت و کارایی مطلوب باعث شده است که تمام افراد از این تولید نوین استقبال کنند. البته این تنوع مشکلاتی را نیز ایجاد کرده است. به عنوان مثال بسیاری از صاحبان املاک تجاری و اداری نمی‌دانند که کدام نوع درب اتوماتیک در فضای مورد نظر آن‌ها کاربرد بیشتری دارد.به همین دلیل در این مقاله قصد داریم راهنمای کاملی در مورد درب اتوماتیک به شما ارائه دهیم.

 

انواع طرح درب اتوماتیک

شناخت انواع مختلف درب اتوماتیک اولین نکته‌ای است که باید از آن اطلاع داشته باشید. این درب‌ها در انواع و طرح‌های بسیاری تولید می‌شوند. هر کدام از آن‌ها کاربرد و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. شما با شناخت این ویژگی‌ها می‌توانید برای کاربرد مورد نظر، درب مناسب را انتخاب کنید. البته مشورت با افراد حرفه‌ای در این زمینه نیز خالی از لطف نیست.

درب اسلایدینگ

می‌توان گفت این درب‌ها جزو کاربردی‌ترین نمونه‌های درب اتوماتیک محسوب می‌شوند که برای فضاهای مختلف کاربرد دارند. این درب‌ها برای پارتیشن‌بندی فضاهای داخلی و ورودی آن‌ها کاربرد دارند. درب‌ اسلایدینگ یا کشویی معمولا به صورت شیشه‌ای ساخته می‌شود. شیشه‌های آن‌ها می‌تواند دوجداره، رفلکس و… باشد. درب‌های مثلثی و نیم گرد نیز مدل خاصی از اسلایدینگ‌ها محسوب می‌شوند.

درب‌ اتوماتیک اسلایدینگ علاوه بر شیشه از فلز نیز ساخته می‌شوند. درب‌های فلزی کشویی برای ساختمان‌های صنعتی و ورودی پارکینگ‌های خانه‌ها به کار می‌روند.

 

درب گرد

درب‌ گرد اتوماتیک برای ورودی و خروجی فضاهای خیلی بزرگ مانند پاساژ‌ها، مال‌ها و سیتی‌سنترها انتخاب مناسبی محسوب می‌شوند. این درب‌ها تأثیر بسزایی در نمای ساختمان دارند. متریال اصلی این درب‌ها نیز شیشه است. بنابراین برای پارتیشن بندی نیز انتخاب مناسبی محسوب می‌شوند.

درب تلسکوپی و تاشو

درب‌ تلسکوپی و تاشو کاربردهای گسترده‌تری دارند. همانطور که گفته شد درب‌های اسلایدینگ، به دیوار یا فضای کناری برای باز شدن نیاز دارند. درب‌های گرد نیز در ورودی‌های بزرگ کاربرد دارند. زمانی که ورودی نه بزرگ باشد و نه فضایی برای باز شدن درب داشته باشد، این دو نوع درب اتوماتیک به کار می‌روند. درب‌های تلسکوپی دارای لت‌های کوچکی هستند که هنگام باز شدن روی هم جمع می‌شود. درب‌های تاشو نیز تا حدودی به همین صورت کار می‌کنند. درب تلسکوپی در کناره‌ی ورودی و درب تاشو در دو طرف دهانه‌ی ورودی جمع می‌شود. این موضوع مهم‌ترین تفاوت میان دو مدل درب تاشو و تلسکوپی است. این درب‌ها با استفاده از متریال مختلفی چون شیشه و فلز ساخته می‌شوند.

درب لولایی

درب‌های لولایی بیشتر برای فضاهای صنعتی و پارکینگ‌ها کاربرد دارند. این درب‌ها بیشترین شباهت را به درب‌های دستی دارند. در واقع اگر برای درب‌های معمولی بازوی الکترومکانیکی تعبیه شود، به درب لولایی تبدیل می‌شوند. مهم‌ترین مزیت این درب‌ها امنیت بسیار زیاد و امکان استفاده برای ورودی فضاهای مختلف است.

درب کرکره‌ای

کرکره‌های برقی و اتوماتیک نیز کاربرد گسترده‌ای دارند. آن‌ها از امنیت بسیار زیادی برخوردار هستند. به همین دلیل برای مغازه‌ها و فضاهای تجاری و حتی پارکینگ منازل به کار می‌روند. کرکره‌ها با استفاده از متریال مرغوبی چون فلز، PVC و… طراحی و تولید می‌شوند.

نحوه کار درب های اتوماتیک

وقتی روبروی در می ایستیم، سنسورها سیگنالی را به درهای اتوماتیک می فرستند. اینگونه می دانند که باز شوند. سایر درب های اتوماتیک با حسگرهای نوری یا حرکتی کار می کنند. … وقتی این حسگرهای نوری یا حرکتی حرکت را در نزدیکی احساس می کنند ، موجب باز و بسته شدن درب می شوند.

جنس درب اتوماتیک

در قسمت‌های قبلی به صورت پراکنده در مورد مواد اولیه‌ای که برای ساخت انواع درب‌های اتوماتیک به کار می‌روند،‌ صحبت شد. در این قسمت به صورت کامل در مورد جنس درب‌های مختلف صحبت می‌کنیم.

  1. شیشه: بسیاری از انواع درب اتوماتیک با استفاده از شیشه ساخته می‌شوند تا ظاهر زیبا و کیفیت مطلوبی داشته باشند. این درب‌ها معمولا از شیشه سکوریت یا شیشه‌های دوجداره ساخته می‌شوند.
  2. فلز: درب‌های فلزی استحکام زیادی دارند. در برابر حرارت مقاومند و برای فضاهای صنعتی و پارکینگ‌ها به کار می‌روند. درب‌های فلزی با استفاده از آلیاژهای مختلفی تولید می‌شوند. فولاد یکی از بهترین متریال برای تولید این درب‌هاست.
  3. سایر موارد: تیغه‌های درب اتومانیک با استفاده از متریال مختلفی ساخته می‌شوند. پلی کربنات، فولاد، گالوانیزه، PVC موادی هستند که برای تولید تیغه‌ها استفاده می‌شوند.

 

نمونه کار متحدان صنعت

شناخت انواع مختلف درب اتوماتیک اولین نکته‌ای است که باید از آن اطلاع داشته باشید. این درب‌ها در انواع و طرح‌های بسیاری تولید می‌شوند. هر کدام از آن‌ها کاربرد و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. شما با شناخت این ویژگی‌ها می‌توانید برای کاربرد مورد نظر، درب مناسب را انتخاب کنید. البته مشورت با افراد حرفه‌ای در این زمینه نیز خالی از لطف نیست.

 

 

قطعات درب اتوماتیک

قطعات به کار رفته در درب اتوماتیک در ۶ دسته قابل تفکیک هستند که در ادامه آن ها را عنوان خواهیم کرد.

گیربکس یا جعبه دنده

این بخش از درب وظیفه ی انتقال نیرو موتور به تسمه تایم را بر عهده دارد، گیربکس بر اساس نوع درب میتواند زنجیری یا تسمه بازویی باشد.

برد الکترونیک

یکی از مهم ترین قسمت های درب اتوماتیک برد الکترونیک است که وظیفه ی تنظیم زمان باز و بسته شدن درب را بر عهده دارد. البته باید بگوییم محل قرار گیری این بخش در درب های اتوماتیک مختلف فرق میکند.

موتور الکتریکی

موتور الکتریکی قلب تپنده درب اتوماتیک است که با ولتاژ ۲۴ ولت تا ۹۰ ولت کار میکند، اکثر موتورها از نوع DC و تک فاز هستند. از ویژگی های این موتورها این است که با کمترین میزان نویز و سرو صدا کار میکنند. میتوان با استفاده از یک خازن جهت حرکت موتورهای درب اتوماتیک را عوض کرد. انواع درب اتوماتیک میتوانند با یک موتور عملکرد مناسبی داشته باشند اما برای درب های دو لنگه باید از دو موتور استفاده کرد.

شستی کنترل دستی

در صورت قطع برق و یا نبود ریموت کنترل میتوانید برای باز و بسته کردن درب از این شستی ها استفاده کنید. شستی ها دو عدد هستند، یکی از آن ها در خارج از درب و دیگری در محیط داخلی قرار داده میشود.

تجهیزات ایمنی

تجهیزاتی که به منظور محافظت از افراد و اشیا برای جلوگیری از برخورد درب با آن ها در این درب ها به کار رفته اند مثل مادون قرمز و سنسور چشمی در دو طرف درب قرار میگیرند و در صورت وجود مانع و یا افراد جلو درب، فرمان بسته شدن صادر نمی شود. اینگونه است که نه افراد و اشیایی که مابین درب قرار گرفته اند آسیب میبنند و نه خود درب آسیب میبیند.

ریموت کنترل

ریموت ها برای کنترل از راه دور ساخته شده اند، ریموت ها دارای برد الکترونیکی و کلیدهایی برای فرمان دادن هستند. حال که با قطعات درب اتوماتیک آشنا شدیم بهتر است در مورد نحوه نصب این درب ها نیز بگوییم.

 

نصب درب اتوماتیک

نصب درب اتوماتیک از جمله کارهای تخصصی است که باید آن را به افراد با تجربه و حرفه ای واگذار کرد زیرا درب ها به عنوان ورودی هر مکان نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت آن مکان و کنترل رفت و آمد ها دارند.

در پایان مطلب لازم میدانیم یکی از برترین شرکت های تولید کننده انواع درب اتوماتیک و درب اتوماتیک شیشه ای و همچنین متخصص در زمینه نصب درب اتوماتیک به شما معرفی کنیم؛ گروه صنعتی مدرن درب تولید کننده انواع درب های اتوماتیک، درب های شیشه ای اتوماتیک، انواع جک، موتور کرکره، درب شیشه ای کشویی و … با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است، همه ی محصولات این شرکت مطابق با استاندارد روز دنیا ساخته میشوند و در صورتی که نیاز به خرید و نصب این نوع درب ها داشتید میتوانید روی گروه صنعتی مدرن درب حساب کنید. تکنسین ها و مهندسین این مجموعه باتجربه، حرفه ای و دلسوز هستند و نصب درب اتوماتیک را به نحو احسنت انجام خواهند داد.

قیمت درب اتوماتیک

تعیین قیمت درب اتوماتیک بدون توجه به جزئیات امکان‌پذیر نیست. حتی اگر قیمت درب اتوماتیک را حدودی به دست آورید،‌ ممکن است بعد از تعیین جزئیات و سفارش، تفاوت زیادی به قیمت اولیه و هزینه‌ی تمام شده‌ی کار مشاهده کنید.

قیمت درب اتوماتیک به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • ابعاد
  • جنس درب
  • نوع درب
  • یراق آلات و سایر
  • قسمت‌های به کار رفته در تولید درب
  • موتور،‌ بازوهای الکترومکانیکی، سنسورها و…
  • تعداد درب‌های مورد نیاز برای ساختمان

بهترین راه برای اطمینان از قیمت مناسب درب اتوماتیک، همکاری با مجموعه‌ی معتبر است. در این صورت شما اطمینان خواهید داشت که محصول باکیفیت را با بهترین قیمت تهیه می‌کنید. البته این موضوع تنها مزیت همکاری با یک برند معتبر نیست. کیفیت محصول، طول عمر و عدم نیاز به تعمیر از مهم‌ترین مزیت‌هایی است که به دست خواهید آورد.

 

 

مقایسه درب اتوماتیک از نظر جنس و ابعاد

مقایسه میان انواع درب اتوماتیک یکی از بهترین کارهایی است که می‌تواند به شما در انتخاب محصول مناسب کاربردی باشد. ما با توجه به ویژگی‌های هر نوع درب، مقایسه‌ای انجام داده‌ایم. در جدول زیر می‌توانید اطلاعات کلی و مفیدی به دست آورید.

نوع درب

جنس ابعاد مناسب کاربرد
 اسلایدینگ شیشه، فلز ورودی‌های مخصوص عابر پیاده ساختمان‌های تجاری، اداری، هتل‌ها.
 گرد شیشه ورودی مخصوص عابر پیاده ساختمان‌های تجاری، سیتی‌سنترها و هتل‌ها
لولایی شیشه، فلز ورودی مخصوص وسایل نقلیه و عابر پیاده پارکینگ‌ها، ساختمان‌های صنعتی، بیمارستان‌ها.
تلسکوپی و تاشو شیشه، فلز ورودی مخصوص عابر پیاده بیمارستان‌ها، ساختمان‌های دارای ورودی کوچک، اداره‌ها
کرکره فلز، پلی کربنات، PVC ورودی مخصوص عابر پیاده و وسایل نقلیه مغازه‌ها، پارکینگ‌ها و فضاهای صنعتی

مقایسه درب اتوماتیک از نظر جنس و ابعاد

ساختار درب اتوماتیک شکل‌های مختلفی دارد. ورودی ساختمان اولین چیزی است که مخاطب به آن توجه می‌کند.

بنابراین ظاهر درب به خصوص برای فضاهای تجاری اهمیت بسیاری دارد. از طرف دیگر ورودی اولین جایی است که سارقان از طریق آن اقدام می‌کنند. بنابراین درب‌ها باید از کیفیت و امنیت بالایی برخوردار باشند.

برای انتخاب بهترین ساختار درب مورد نظر خود بهتر است با متخصصین این حوزه مشورت کنید. همکاران ما در مدرن درب آماده راهنمایی شما در این زمینه هستند. مدرن درب همچنین کلیه خدمات مورد نیاز شما را در زمینه‌ی انواع درب اتوماتیک ارائه می‌دهد.

تنظیمات درب

آموزش‌های مختلفی در فضای اینترنت برای نصب و تنظیم درب اتوماتیک وجود دارد. اما اگر تاکنون این کار را انجام نداده‌اید، بهتر است آن را به تکنسین‌های حرفه‌ای واگذار کنید.لازم به ذکر است که چک کردن و تنظیم مجدد درب‌های اتوماتیک به افزایش طول عمر و کارایی بهتر محصول کمک می‌کند.

بنابراین هر زمانی که درب اتوماتیک مورد نظر شما به تنظیم مجدد یا حتی تعمیر نیاز داشته باشد، برای انجام کارهای مورد نیاز میتوانید با مشاوران متحدان صنعت تماس حاصل فرمایید.

 

معرفی تهرانپارس:

تهرانپارس نام کویی است که در شمال شرق شهر تهران، پایتخت ایران و در محدوده منطقه ۴ شهرداری تهران و نیز منطقه ۸ شهرداری تهران واقع شده‌است. این محله از سه طرف به پارک ملی خجیر، بوستان‌های جنگلی سرخه حصار، بوستان پلیس ، یاس فاطمی و لویزان، محدود شده است. طبق تقسیم‌بندی انجام شده توسط شهرداری تهران، این محله خود شامل دو قسمت تهران‌پارس شرقی و تهران‌پارس‌ غربی است.

تهران‌پارس غربی از غرب به بزرگراه شهید باقری، از شرق به بلوار شاهد (پروین)، از جنوب به خیابان دماوند و از شمال به بزرگراه شهید زین‌الدین محدود می‌شود.

تهران‌پارس شرقی از شرق به خیابان‌های ۱۳۹ و بخشی از خیابان شهید شفیعی مکرم (۱۳۵)، از غرب به بلوار پروین (شاهد)، از جنوب به خیابان طالقانی و از شمال به بزرگراه شهید زین الدین محدود می‌شود. همسایه این محله از شرق، محلات گلشن (خاک سفید) و جوادیه تهرانپارس هستند. تهرانپارس به دلیل داشتن شمار بسیاری رستوران و کافی‌شاپ و فست‌فود و همچنین تعداد زیادی پاساژ و مراکز تجاری و تفریحی به یکى از قطب هاى گردشگری مردم شرق تهران تبدیل شده است.[نیازمند منبع] محله تهرانپارس غربی از محله شرقی آن مدرن‌تر و دارای خانه‌های گران‌تری است.[نیازمند منبع] بزرگراه‌هایی از قبیل رسالت (شهید سلیمانی)، شهید زین الدین، شهید باقری از این منطقه عبور می‌کنند.[۲]

از لحاظ مرزبندی با محلات اطراف، تهران پارس از شمال با محلات کوهسار و قنات کوثر و مجیدآباد، از غرب با محلات اوقاف و ده نارمک و دردشت و علم‌وصنعت، از جنوب با محلهٔ آشتیانی و از شرق با محلات گلشن و جوادیه در ارتباط است.

خیابان‌ها و میدان‌های اصلی[ویرایش]

تهرانپارس دارای ۶۰ کوچه بلند و افقی می‌باشد که از شماره ۱۰۱ در خروجی خیابان دماوند به میدان شقایق تا ۲۵۰ در بالای بزرگراه زین الدین خیابان استخر به صورت شماره‌های زوج طبقه‌بندی شده‌است. همچنین تهرانپارس دارای ۱۱ خیابان عمودی بوده که به صورت فرد از خیابان ۱۰۳ تا ۱۳۹ نامگذاری شده‌اند. فرعی‌های کادوس (شهید سجده‌ای)، عادل (شهید آهنی آمینه)، زرین (شهید گلشنی)، رشید، رستم، گیو (برادران شهید مظفری) و پارسیان (شهید کمیل میرزازاده)، ۱۲۱ ( طاهری) ۱۲۳ ( اخوت )بخشی از این خیابان‌های عمودی هستند که هم‌چنان با نام قدیم خود شناخته می‌شوند. خیابان ۱۳۱ هم‌اکنون به نام شهید شادالویی، خیابان ۱۳۳ به نام شهید شبستری، خیابان ۱۳۵ به نام شهید شفیعی مکرم، و خیابان ۱۳۷ به نام شهید سلطانی نام گذاری شده‌اند.

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

نصب و فروش درب اتوماتیک به همراه گارانتی در کرج

خرید درب اتوماتیک امر بسیار وقت گیریست زیرا نیاز به اگاهی شما نسبت به مدل های مختلف این سیستم ها برای انتخاب مدل مناسب با محیط خاص شما میباشد ,  قطعات به کار رفته ان و همچنین برند های استفاده شده ,   اصل بودن و تمامی جزییاتی که قطعا در زمان خرید و نصب مورد برسی قرار گیرد که بدون دانش و اگاهی میتواند باعث دردسر شما شود . ما تجربه و دانش بیش از 20ساله خود را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا انتخابی صحیح داشته باشید و کارشناسان ما اماده اند شما را برای انتخابی دقیق راهنمایی کنند

درب اتوماتیک چیست؟

یک ساختمان پر تردد عمومی را تصور کنید که دارای دربی معمولی باشد و افراد پس از هر بار ورود و خروج به اجبار آن را باز و بسته کنند. قطعا در چنین ساختمانی وجود درب اتوماتیک ضروری می باشد. اما درب های اتوماتیک به غیر افزایش راحتی چه مزایای دیگری دارند و انواع آن ها چگونه است؟

متحدان صنعت ، ارائه دهنده انواع درب، شما را به خواندن ادامه ی این مطلب دعوت می کند.

امروزه درب اتوماتیک در اکثر ساختمان‌ها به کار می‌رود. تنوع محصول، کیفیت و کارایی مطلوب باعث شده است که تمام افراد از این تولید نوین استقبال کنند. البته این تنوع مشکلاتی را نیز ایجاد کرده است. به عنوان مثال بسیاری از صاحبان املاک تجاری و اداری نمی‌دانند که کدام نوع درب اتوماتیک در فضای مورد نظر آن‌ها کاربرد بیشتری دارد.به همین دلیل در این مقاله قصد داریم راهنمای کاملی در مورد درب اتوماتیک به شما ارائه دهیم.

 

انواع طرح درب اتوماتیک

شناخت انواع مختلف درب اتوماتیک اولین نکته‌ای است که باید از آن اطلاع داشته باشید. این درب‌ها در انواع و طرح‌های بسیاری تولید می‌شوند. هر کدام از آن‌ها کاربرد و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. شما با شناخت این ویژگی‌ها می‌توانید برای کاربرد مورد نظر، درب مناسب را انتخاب کنید. البته مشورت با افراد حرفه‌ای در این زمینه نیز خالی از لطف نیست.

درب اسلایدینگ

می‌توان گفت این درب‌ها جزو کاربردی‌ترین نمونه‌های درب اتوماتیک محسوب می‌شوند که برای فضاهای مختلف کاربرد دارند. این درب‌ها برای پارتیشن‌بندی فضاهای داخلی و ورودی آن‌ها کاربرد دارند. درب‌ اسلایدینگ یا کشویی معمولا به صورت شیشه‌ای ساخته می‌شود. شیشه‌های آن‌ها می‌تواند دوجداره، رفلکس و… باشد. درب‌های مثلثی و نیم گرد نیز مدل خاصی از اسلایدینگ‌ها محسوب می‌شوند.

درب‌ اتوماتیک اسلایدینگ علاوه بر شیشه از فلز نیز ساخته می‌شوند. درب‌های فلزی کشویی برای ساختمان‌های صنعتی و ورودی پارکینگ‌های خانه‌ها به کار می‌روند.

 

درب گرد

درب‌ گرد اتوماتیک برای ورودی و خروجی فضاهای خیلی بزرگ مانند پاساژ‌ها، مال‌ها و سیتی‌سنترها انتخاب مناسبی محسوب می‌شوند. این درب‌ها تأثیر بسزایی در نمای ساختمان دارند. متریال اصلی این درب‌ها نیز شیشه است. بنابراین برای پارتیشن بندی نیز انتخاب مناسبی محسوب می‌شوند.

درب تلسکوپی و تاشو

درب‌ تلسکوپی و تاشو کاربردهای گسترده‌تری دارند. همانطور که گفته شد درب‌های اسلایدینگ، به دیوار یا فضای کناری برای باز شدن نیاز دارند. درب‌های گرد نیز در ورودی‌های بزرگ کاربرد دارند. زمانی که ورودی نه بزرگ باشد و نه فضایی برای باز شدن درب داشته باشد، این دو نوع درب اتوماتیک به کار می‌روند. درب‌های تلسکوپی دارای لت‌های کوچکی هستند که هنگام باز شدن روی هم جمع می‌شود. درب‌های تاشو نیز تا حدودی به همین صورت کار می‌کنند. درب تلسکوپی در کناره‌ی ورودی و درب تاشو در دو طرف دهانه‌ی ورودی جمع می‌شود. این موضوع مهم‌ترین تفاوت میان دو مدل درب تاشو و تلسکوپی است. این درب‌ها با استفاده از متریال مختلفی چون شیشه و فلز ساخته می‌شوند.

درب لولایی

درب‌های لولایی بیشتر برای فضاهای صنعتی و پارکینگ‌ها کاربرد دارند. این درب‌ها بیشترین شباهت را به درب‌های دستی دارند. در واقع اگر برای درب‌های معمولی بازوی الکترومکانیکی تعبیه شود، به درب لولایی تبدیل می‌شوند. مهم‌ترین مزیت این درب‌ها امنیت بسیار زیاد و امکان استفاده برای ورودی فضاهای مختلف است.

درب کرکره‌ای

کرکره‌های برقی و اتوماتیک نیز کاربرد گسترده‌ای دارند. آن‌ها از امنیت بسیار زیادی برخوردار هستند. به همین دلیل برای مغازه‌ها و فضاهای تجاری و حتی پارکینگ منازل به کار می‌روند. کرکره‌ها با استفاده از متریال مرغوبی چون فلز، PVC و… طراحی و تولید می‌شوند.

نحوه کار درب های اتوماتیک

وقتی روبروی در می ایستیم، سنسورها سیگنالی را به درهای اتوماتیک می فرستند. اینگونه می دانند که باز شوند. سایر درب های اتوماتیک با حسگرهای نوری یا حرکتی کار می کنند. … وقتی این حسگرهای نوری یا حرکتی حرکت را در نزدیکی احساس می کنند ، موجب باز و بسته شدن درب می شوند.

جنس درب اتوماتیک

در قسمت‌های قبلی به صورت پراکنده در مورد مواد اولیه‌ای که برای ساخت انواع درب‌های اتوماتیک به کار می‌روند،‌ صحبت شد. در این قسمت به صورت کامل در مورد جنس درب‌های مختلف صحبت می‌کنیم.

  1. شیشه: بسیاری از انواع درب اتوماتیک با استفاده از شیشه ساخته می‌شوند تا ظاهر زیبا و کیفیت مطلوبی داشته باشند. این درب‌ها معمولا از شیشه سکوریت یا شیشه‌های دوجداره ساخته می‌شوند.
  2. فلز: درب‌های فلزی استحکام زیادی دارند. در برابر حرارت مقاومند و برای فضاهای صنعتی و پارکینگ‌ها به کار می‌روند. درب‌های فلزی با استفاده از آلیاژهای مختلفی تولید می‌شوند. فولاد یکی از بهترین متریال برای تولید این درب‌هاست.
  3. سایر موارد: تیغه‌های درب اتومانیک با استفاده از متریال مختلفی ساخته می‌شوند. پلی کربنات، فولاد، گالوانیزه، PVC موادی هستند که برای تولید تیغه‌ها استفاده می‌شوند.

 

نمونه کار متحدان صنعت

شناخت انواع مختلف درب اتوماتیک اولین نکته‌ای است که باید از آن اطلاع داشته باشید. این درب‌ها در انواع و طرح‌های بسیاری تولید می‌شوند. هر کدام از آن‌ها کاربرد و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. شما با شناخت این ویژگی‌ها می‌توانید برای کاربرد مورد نظر، درب مناسب را انتخاب کنید. البته مشورت با افراد حرفه‌ای در این زمینه نیز خالی از لطف نیست.

 

 

قطعات درب اتوماتیک

قطعات به کار رفته در درب اتوماتیک در ۶ دسته قابل تفکیک هستند که در ادامه آن ها را عنوان خواهیم کرد.

گیربکس یا جعبه دنده

این بخش از درب وظیفه ی انتقال نیرو موتور به تسمه تایم را بر عهده دارد، گیربکس بر اساس نوع درب میتواند زنجیری یا تسمه بازویی باشد.

برد الکترونیک

یکی از مهم ترین قسمت های درب اتوماتیک برد الکترونیک است که وظیفه ی تنظیم زمان باز و بسته شدن درب را بر عهده دارد. البته باید بگوییم محل قرار گیری این بخش در درب های اتوماتیک مختلف فرق میکند.

موتور الکتریکی

موتور الکتریکی قلب تپنده درب اتوماتیک است که با ولتاژ ۲۴ ولت تا ۹۰ ولت کار میکند، اکثر موتورها از نوع DC و تک فاز هستند. از ویژگی های این موتورها این است که با کمترین میزان نویز و سرو صدا کار میکنند. میتوان با استفاده از یک خازن جهت حرکت موتورهای درب اتوماتیک را عوض کرد. انواع درب اتوماتیک میتوانند با یک موتور عملکرد مناسبی داشته باشند اما برای درب های دو لنگه باید از دو موتور استفاده کرد.

شستی کنترل دستی

در صورت قطع برق و یا نبود ریموت کنترل میتوانید برای باز و بسته کردن درب از این شستی ها استفاده کنید. شستی ها دو عدد هستند، یکی از آن ها در خارج از درب و دیگری در محیط داخلی قرار داده میشود.

تجهیزات ایمنی

تجهیزاتی که به منظور محافظت از افراد و اشیا برای جلوگیری از برخورد درب با آن ها در این درب ها به کار رفته اند مثل مادون قرمز و سنسور چشمی در دو طرف درب قرار میگیرند و در صورت وجود مانع و یا افراد جلو درب، فرمان بسته شدن صادر نمی شود. اینگونه است که نه افراد و اشیایی که مابین درب قرار گرفته اند آسیب میبنند و نه خود درب آسیب میبیند.

ریموت کنترل

ریموت ها برای کنترل از راه دور ساخته شده اند، ریموت ها دارای برد الکترونیکی و کلیدهایی برای فرمان دادن هستند. حال که با قطعات درب اتوماتیک آشنا شدیم بهتر است در مورد نحوه نصب این درب ها نیز بگوییم.

 

نصب درب اتوماتیک

نصب درب اتوماتیک از جمله کارهای تخصصی است که باید آن را به افراد با تجربه و حرفه ای واگذار کرد زیرا درب ها به عنوان ورودی هر مکان نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت آن مکان و کنترل رفت و آمد ها دارند.

در پایان مطلب لازم میدانیم یکی از برترین شرکت های تولید کننده انواع درب اتوماتیک و درب اتوماتیک شیشه ای و همچنین متخصص در زمینه نصب درب اتوماتیک به شما معرفی کنیم؛ گروه صنعتی مدرن درب تولید کننده انواع درب های اتوماتیک، درب های شیشه ای اتوماتیک، انواع جک، موتور کرکره، درب شیشه ای کشویی و … با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است، همه ی محصولات این شرکت مطابق با استاندارد روز دنیا ساخته میشوند و در صورتی که نیاز به خرید و نصب این نوع درب ها داشتید میتوانید روی گروه صنعتی مدرن درب حساب کنید. تکنسین ها و مهندسین این مجموعه باتجربه، حرفه ای و دلسوز هستند و نصب درب اتوماتیک را به نحو احسنت انجام خواهند داد.

قیمت درب اتوماتیک

تعیین قیمت درب اتوماتیک بدون توجه به جزئیات امکان‌پذیر نیست. حتی اگر قیمت درب اتوماتیک را حدودی به دست آورید،‌ ممکن است بعد از تعیین جزئیات و سفارش، تفاوت زیادی به قیمت اولیه و هزینه‌ی تمام شده‌ی کار مشاهده کنید.

قیمت درب اتوماتیک به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • ابعاد
  • جنس درب
  • نوع درب
  • یراق آلات و سایر
  • قسمت‌های به کار رفته در تولید درب
  • موتور،‌ بازوهای الکترومکانیکی، سنسورها و…
  • تعداد درب‌های مورد نیاز برای ساختمان

بهترین راه برای اطمینان از قیمت مناسب درب اتوماتیک، همکاری با مجموعه‌ی معتبر است. در این صورت شما اطمینان خواهید داشت که محصول باکیفیت را با بهترین قیمت تهیه می‌کنید. البته این موضوع تنها مزیت همکاری با یک برند معتبر نیست. کیفیت محصول، طول عمر و عدم نیاز به تعمیر از مهم‌ترین مزیت‌هایی است که به دست خواهید آورد.

 

 

مقایسه درب اتوماتیک از نظر جنس و ابعاد

مقایسه میان انواع درب اتوماتیک یکی از بهترین کارهایی است که می‌تواند به شما در انتخاب محصول مناسب کاربردی باشد. ما با توجه به ویژگی‌های هر نوع درب، مقایسه‌ای انجام داده‌ایم. در جدول زیر می‌توانید اطلاعات کلی و مفیدی به دست آورید.

نوع درب

جنس ابعاد مناسب کاربرد
 اسلایدینگ شیشه، فلز ورودی‌های مخصوص عابر پیاده ساختمان‌های تجاری، اداری، هتل‌ها.
 گرد شیشه ورودی مخصوص عابر پیاده ساختمان‌های تجاری، سیتی‌سنترها و هتل‌ها
لولایی شیشه، فلز ورودی مخصوص وسایل نقلیه و عابر پیاده پارکینگ‌ها، ساختمان‌های صنعتی، بیمارستان‌ها.
تلسکوپی و تاشو شیشه، فلز ورودی مخصوص عابر پیاده بیمارستان‌ها، ساختمان‌های دارای ورودی کوچک، اداره‌ها
کرکره فلز، پلی کربنات، PVC ورودی مخصوص عابر پیاده و وسایل نقلیه مغازه‌ها، پارکینگ‌ها و فضاهای صنعتی

مقایسه درب اتوماتیک از نظر جنس و ابعاد

ساختار درب اتوماتیک شکل‌های مختلفی دارد. ورودی ساختمان اولین چیزی است که مخاطب به آن توجه می‌کند.

بنابراین ظاهر درب به خصوص برای فضاهای تجاری اهمیت بسیاری دارد. از طرف دیگر ورودی اولین جایی است که سارقان از طریق آن اقدام می‌کنند. بنابراین درب‌ها باید از کیفیت و امنیت بالایی برخوردار باشند.

برای انتخاب بهترین ساختار درب مورد نظر خود بهتر است با متخصصین این حوزه مشورت کنید. همکاران ما در مدرن درب آماده راهنمایی شما در این زمینه هستند. مدرن درب همچنین کلیه خدمات مورد نیاز شما را در زمینه‌ی انواع درب اتوماتیک ارائه می‌دهد.

تنظیمات درب

آموزش‌های مختلفی در فضای اینترنت برای نصب و تنظیم درب اتوماتیک وجود دارد. اما اگر تاکنون این کار را انجام نداده‌اید، بهتر است آن را به تکنسین‌های حرفه‌ای واگذار کنید.لازم به ذکر است که چک کردن و تنظیم مجدد درب‌های اتوماتیک به افزایش طول عمر و کارایی بهتر محصول کمک می‌کند.

بنابراین هر زمانی که درب اتوماتیک مورد نظر شما به تنظیم مجدد یا حتی تعمیر نیاز داشته باشد، برای انجام کارهای مورد نیاز میتوانید با مشاوران متحدان صنعت تماس حاصل فرمایید.

 

معرفی شهر کرج  :

کَرَج (دربارهٔ این پرونده آوا) مرکز استان البرز، مرکز شهرستان کرج و یکی از کلان‌شهرهای ایران است. کلان‌شهر کرج نیز بیست و دومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است. کرج در کوهپایه‌های البرز مرکزی با وسعت ۱۶۰ کیلومتر مربع قرار دارد. کرج تا قبل از تشکیل استان البرز در سال ۱۳۸۹ جزو استان تهران بود؛ با تشکیل استان البرز کرج به عنوان مرکز استان البرز قرار گرفت. این شهر به علت موقعیت جغرافیایی مناسب، داشتن شهرک‌های صنعتی، موقعیت اقتصادی و همجواری با کلانشهر تهران بسیار مهاجرپذیر است. کرج پس از تهران بزرگ‌ترین شهر مهاجرپذیر ایران است و به همین دلیل به آن لقب «ایران کوچک» داده شده‌است. همچنین جمعیت این شهر نسبت به سایر شهرهای بزرگ ایران جوان‌تر است، و بالاترین میزان رشد موالید یا زاد و ولد را به خود اختصاص داده‌است. این شهر در میان کلان‌شهرهای ایران با رشد جمعیت سالانهٔ ۴/۷ درصد یکی از بالاترین رشد جمعیت را دارد.

نام[ویرایش]

برای نام کرج تعابیر مختلفی ارائه شده‌است، که البته این تعابیر مختلف معانی به نسبت مشابهی ارائه می‌دهند.

فرهنگ نفیسی کرج (karj) را به معنی گوی، گریبان، چاک و شکاف جامه معنا کرده‌است. همچنین محمدحسین بن خلف تبریزی در کتاب برهان قاطع دربارهٔ نام کرج چنین گفته‌است: بفتح اول وسکون ثانی وجیم گوی گریبان را گویند. که این تعبیر نیز همان معنی را می‌دهد.

فریدون جنیدی از صاحب نظران زبان و فرهنگ ایران در مقاله‌ای به نام «گزارشی پیرامون معنی واژه کرمان» بخش نخست این واژه یعنی «کر» را در نام مناطق فلات ایران نظیر کرمان، کرکوک، کرمانشاه، کرند، کرج و … را هم خانواده می‌داند و آنها را از واژه اوستایی کئری (kaeri) برگرفته می‌داند که به معنای رشته‌کوه است.

جنیدی با توجه به موقعیت جغرافیایی کوهستانی کرج، این تعبیر از نام این شهر را منطقی‌ترین معنای نام کرج خوانده‌است که ریشه‌ای ایرانی و اوستایی دارد.[۵]

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

تعویض کلید چای ساز بلانزو

[caption id="attachment_1177" align="alignnone" width="300"]تعمیرات چای ساز تعمیرات چای ساز[/caption]

تعمیرگاه تخصصی تعمیرات چای ساز بلانزو با داشتن شعبه های مختلف در تهران مانند شمال، جنوب شرق و غرب آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

چای ساز آاگ یکی از لوازم اساسی در منزل است، که اکثر به صورت روزانه استفاده می شود، در واقع با توجه به اینکه مصرف روزانه چای، یکی از عادتهای هر ایرانی می باشد و همیشه نوشیدن یک لیوان چای خوش طعم می تواند تمام خستگی های روزانه را از بین ببرد، به همین دلیل اگر مشکلی در این دستگاه به وجود بیاید، سریعا افراد اقدام به تعمیرات آن میکنند. به یاد داشته باشید که با بهره مندی از خدمات تعمیرات چای ساز آاگ میتوانید در سریع ترین زمان ممکن و با نازل ترین قیمت ا اقدام به عیب یابی و تعمیر چای ساز آاگ خود نمایید.

 

 

عوامل اصلی روشن نشدن چای ساز آاگ چیست و برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

اگر چای ساز آاگ روشن نمی شود در این حالت برای تعمیر دستگاه باید به موارد زیر دقت نمایید:

  • در مرحله اول بهتر است دو شاخه و پریز را بررسی کنید و از برقرار بودن اتصال صحیح، در دستگاه اطمینان حاصل کنید.
  • مورد دومی که باید بررسی شود، کابل های دستگاه می باشد، چون ممکن است قطعی و یا بریدگی درسیم وجود داشته باشد،که مانع از روشن شدن چای ساز گردد.
  • در مرحله بعدی باید کلیدهای دستگاه را کنترل کنید.
  • اگر تمام موارد را بررسی کردید ولی مشکل حل نشد، در این حالت ممکن است، مشکل جدی در بخش دیگر چای ساز وجود داشته باشد که بهتر است به وسیله افراد متخصص رفع گردد.

دلیل خاموش نشدن چای ساز بعد از جوشیدن آب چیست و برای رفع عیب و تعمیر چه باید کرد؟

اگر چای ساز آاگ بعد از اینکه آب جوش آمد خاموش نمی شود، در این صورت برای تعمیر موارد زیر را بررسی نمایید.:

  •  مهم ترین دلیلی که می تواند باعث خاموش نشدن به موقع چای ساز آاگ گردد، وجود مشکل در ترموستات و یا سنسور دما می باشد.
  •  با توجه به اینکه وظیفه اصلی سنسور دما تشخیص دقیق دمای آب و صدور فرمان خاموشی دستگاه می باشد پس اگر مشکلی در سنسور وجود داشته باشد، دمای آب به صورت دقیق تشخیص داده نمی شود و در نتیجه چای ساز به موقع خاموش نمیشود.

علت خاموش شدن چای ساز قبل از جوشیدن آب چیست و برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

اگر چای ساز آاگ قبل از جوشیدن آب خاموش می شود، در این صورت برای تعمیر باید موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

  • مهمترین موردی که می تواند باعث خاموش شدن چای ساز قبل از جوشیدن آب شود، وجود مشکل در سنسور دما می باشد، چون دستگاه نمی تواند به صورت دقیق دمای آب را تشخیص دهد، به همین دلیل قبل از رسیدن به نقطه جوش فرمان خاموشی دستگاه را صادر می کند.
  • همچنین عوامل دیگری مانند مسدود بودن لوله های بخار دستگاه، ضعیف بودن فشار برق و همچنین بسته نشدن صحیح درب کتری میتواند باعث بروز چنین مشکلی گردد.

لوازم یدکی چای ساز

دلیل ایجاد لایه چربی در چای ساز آاگ چیست و برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

اگر در چای ساز آاگ یک لایه چربی ایجاد می‌شود، در این حالت برای عیب یابی و تعمیر موارد زیر را بررسی نمایید:

  • هم ترین علتی که می تواند باعث ایجاد لایه چربی در چای ساز آاگ شود، املاح موجود در آب می باشد و هیچگونه ربطی به نوع چای ساز و یا قطعات چای ساز ندارد، که برای عیب یابی و تعمیر، می توانید با استفاده از سرکه رسوبات موجود در دستگاه را تمیز کنید.

دلیل پریدن فیوز برق هنگام استفاده از چای ساز آاگ چیست و برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

اگر فیوز برق هنگام استفاده از چای ساز آاگ می پرد، در این حالت برای عیب یابی باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • وجود اتصالات داخلی در قطعات چای ساز می تواند باعث پریدن فیوز برق هنگام استفاده از چای ساز شود.
  • همچنین یکی دیگر از دلایلی که می تواند باعث بروز چنین مشکلی گردد، وجود اتصالی در برق ساختمان می باشد، که باید مشکل به وجود آمده به وسیله افراد متخصص رفع گردد.

علت داغ نشدن چای ساز بلانزو چیست و برای عیب یابی و تعمیر چه  باید کرد؟

اگر چای ساز آاگ داغ نمی شود در اینصورت برای عیب یابی و تعمیرات دستگاه موارد زیر را بررسی نمایید.:

  • تنها دلیلی که باعث عملکرد صحیح دستگاه و گرم شدن چای ساز می شود سالم بودن المنت می باشد، که بروز مشکل در المنت میتواند از داغ شدن چای ساز جلوگیری کند، پس در صورت بروز چنین مشکلی باید اقدام به تعمیر و یا تعویض المنت کرد.

اوژن سرویس مرکز تعویض و تعمیر کلید چای ساز بلانزو

قطعات چای ساز را از قطعه کالا بخواهید.

معرفی بهترین چای ساز بلانزو

چای ساز بلانزو مدل BTM-2190

چای نوشیدنی بسیار رایجی در بین همه خانواده‌های ایرانی است. از این‌رو دم کردن یک چای خوش‌طمع و دلنشین بسیار اهمیت پیدا می‌کند. با چای ساز بلانزو مدل BTM-2190 می‌توانیم علاوه‌بر صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه، به نوشیدنی باکیفیتی نیز دست پیدا کنید. این دستگاه 1800 واتی دارای کتری 2.3 لیتری و یک قوری 1.2 لیتری است که جنس بدنه هر دوی آن‌ها از شیشه بسیار باکیفیت و ظریف است و در سه رنگ مشکی، قرمز و سفید تولید شده است. کتری به قسمت زیرین آن به شکل بدون سیم متصل است و سیم دستگاه در زیر آن قابلیت جمع شدن و نگهداری منظم دارد. این سیم همچنین با 360 درجه قابلیت چرخش، قدرت مانور بیشتری به شما خواهد داد. چای ساز بلانزو مدل BTM-2190 دارای کنترل جوش آوری به طور اتوماتیک و 2 ترموستات اتوماتیک ایمنی است. هر دوی صافی چای و صافی آب این دستگاه از جنس فولاد ضدزنگ است که در نوع خود این دستگاه را خوش‌ساخت و باصرفه می‌کند.

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

تعمیر بخارشور دلونگی در ساختمان آلومینیوم

[caption id="attachment_1538" align="alignnone" width="300"]تعمیرات دلونگی Delonghi تعمیرات دلونگی Delonghi[/caption]

در اوژن سرویس تعمیر بخارشوی دلونگی توسط تکنسین های متخصص و با تجربه  انجام می گردد. با توجه به اینکه دستگاه بخارشور حجم زیادی بخار تولید می کند و ان را در بویلر( دیگ بخار ) دخیره می کند، در صورتی که در هنگام تعمیر بخارشوی دلونگی از قطعات با کیفیت و اصل استفاده نشود و نکات ایمنی رعایت نگردد ممکن است خطرآفرین شود.

مشکلات رایجی که در بخارشوی های دلونگی پیش می آید می توان به بخار نکردن، گرم نشدن، روشن نشدن و در بعضی از مدل های بخارشور دلونگی و به مشکل خوردن فیلتر اشاره کرد.

تاریخچه دلونگی

نمایندگی تعمیر بخارشور دلونگی – تعمیرگاه بخارشوی | گروه دلونگی یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی در ایتالیا است که دفتر اصلی آن مستقر در شهر ترویزو ایتالیا است. بخار شوی دلونگی یکی از محصولات این شرکت است که در ایران بازار خود را دارا است.این شرکت به عنوان یک کارگاه کوچک قطعه ساز صنعتی در سال ۱۲۸۱ تاسیس شد و در سال ۱۳۲۹  به ثبت رسید.

شرکت دلونگی

این شرکت در ابتدا، یک تولیدکننده عمده گرم کننده‌ها و هواسازهای قابل حمل بود، که بعدها به تولید انواع لوازم خانگی پرداخت.شرکت دلونگی، درسال ۱۳۸۰توانست مالکیت گروه انحصاری کنوود انگلستان،که موردنزاع صاحبانش بود رابدست آورد. این امر سبب شد که این شرکت، به کارخانه‌های شرکت کنوود در آسیا و خصوصاً چین دسترسی پیدا کند. نتیجه این دسترسی، تولید بسیاری از محصولات این شرکت در چین، با طراحی اصلی بود.

رفع رسوب دستگاه بخارشوی دلونگی در منزل

همانطور که مشاهده کردید یکی از عمده دلایلی که منجر به تعمیر بخارشوی دلونگی می شود رسوب بستن دستگاه است. توصیه هایی در طی متن برای جلوگیری از رسوب بستن بخارشوی دلونگی مطرح کردیم، اما با این وجود اگر باز هم دستگاه شما با این مشکل مواجه شد می توانید رسوب را با استفاده از سرکه و آب از بین ببرید. البته توصیه می کنیم حتما قبل از انجام هر کاری  دستگاه را از برق جدا کنید تا به سلامت شما و دستگاه آسیب جدی وارد نشود.

برای این کار باید از آب معدنی یا مقطر استفاده کنید، چون خود آب معمولی می تواند دلیلی بر رسوب بستن بیشتر دستگاه شود. در مورد سرکه نیز سرکه سفید گزینه مناسبی برای این کار است. محلول خود را داخل مخزن خالی بریزید و دستگاه را روشن کنید. دستگاه باید تا خالی شدن کامل محلول کار کند تا همه رسوبات از داخل آن خارج شود.

توصیه هایی دیگر در مورد تمیز کردن رسوبات بخارشوی مطرح می شود که اکیداً آن را توصیه نمی کنیم. بسیاری از این روش ها منجر به وارد کردن آسیب بیشتر به دستگاه می شود. ضمن آنکه نباید فراموش کنید که ممانعت از رسوب بستن دستگاه به مراتب ساده تر از این است که بخواهید این رسوبات را رفع کنید.

 

 

اوژن سرویس تعمیرات برند دلونگی در ساختمان آلومینیوم

 

ساختمان آلومینیوم ساختمانی تجاری در خیابان جمهوری نرسیده به پل حافظ تهران است.

این ساختمان ۱۳ طبقه که اسکلت فلزی است در سال ۱۳۴۳ خورشیدی گشایش یافت. ساختمان در زمان ساخت سومین بنای بلندمرتبه و دارای آسانسور در ایران بوده‌است. حدود ۶۰۰ واحد تجاری در این ساختمان فعالیت دارند.

ساختمان آلومینیوم به حبیب‌الله اِلقانیان، مالک کارخانجات صنایع پروفیل آلومینیوم ایران و پلاسکو، تعلق داشت.

این ساختمان پس از انقلاب توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مصادره شد و هم‌اکنون قسمت فروشگاه‌های آن به تعمیرگاه‌های ساعت و طبقات آن به موسسات کوچک اجاره داده شده‌است.

در کنار این ساختمان فروشگاه‌های لوازم صوتی و تصویری، ساعت فروشی و لوازم خانگی وجود دارد.

 

 

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

بخار شوی دلونگی مدل SC100

[caption id="attachment_1095" align="alignnone" width="300"]تعمیرات بخارشوی دلونگی تعمیرات بخارشوی دلونگی[/caption]

ابعاد

۴۰۰ × ۲۵۰ × ۳۰۰ سانتی‌متر

وزن

۴.۳ گرم

اقلام همراه محصول

- لوله های گسترش - سری ویژه درزها و شکاف ها همراه با تی و برس - سری ویژه فرش و سطوح - برس مخصوص آهار زدن پوشاک - آویز لباس به همراه پایه - پارچه ویژه سری فرش و سطوح

حداکثر توان مصرفی

۱۴۰۰

ظرفیت مخزن آب

۱.۵

مناسب برای شست‌و‌شوی

زمین

دیوار

تعمیرات بخارشوی دلونگی توسط اوژن سرویس

قطعه کالا مرکز فروش قطعات بخارشوی دلونگی

 

 

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

تعویض کلید چای ساز آاگ

[caption id="attachment_1177" align="alignnone" width="300"]تعمیرات چای ساز تعمیرات چای ساز[/caption]

تعمیرگاه تخصصی تعمیرات چای ساز آاگ با داشتن شعبه های مختلف در تهران مانند شمال، جنوب شرق و غرب آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

چای ساز آاگ یکی از لوازم اساسی در منزل است، که اکثر به صورت روزانه استفاده می شود، در واقع با توجه به اینکه مصرف روزانه چای، یکی از عادتهای هر ایرانی می باشد و همیشه نوشیدن یک لیوان چای خوش طعم می تواند تمام خستگی های روزانه را از بین ببرد، به همین دلیل اگر مشکلی در این دستگاه به وجود بیاید، سریعا افراد اقدام به تعمیرات آن میکنند. به یاد داشته باشید که با بهره مندی از خدمات تعمیرات چای ساز آاگ میتوانید در سریع ترین زمان ممکن و با نازل ترین قیمت ا اقدام به عیب یابی و تعمیر چای ساز آاگ خود نمایید.

 

 

عوامل اصلی روشن نشدن چای ساز آاگ چیست و برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

اگر چای ساز آاگ روشن نمی شود در این حالت برای تعمیر دستگاه باید به موارد زیر دقت نمایید:

  • در مرحله اول بهتر است دو شاخه و پریز را بررسی کنید و از برقرار بودن اتصال صحیح، در دستگاه اطمینان حاصل کنید.
  • مورد دومی که باید بررسی شود، کابل های دستگاه می باشد، چون ممکن است قطعی و یا بریدگی درسیم وجود داشته باشد،که مانع از روشن شدن چای ساز گردد.
  • در مرحله بعدی باید کلیدهای دستگاه را کنترل کنید.
  • اگر تمام موارد را بررسی کردید ولی مشکل حل نشد، در این حالت ممکن است، مشکل جدی در بخش دیگر چای ساز وجود داشته باشد که بهتر است به وسیله افراد متخصص رفع گردد.

دلیل خاموش نشدن چای ساز بعد از جوشیدن آب چیست و برای رفع عیب و تعمیر چه باید کرد؟

اگر چای ساز آاگ بعد از اینکه آب جوش آمد خاموش نمی شود، در این صورت برای تعمیر موارد زیر را بررسی نمایید.:

  •  مهم ترین دلیلی که می تواند باعث خاموش نشدن به موقع چای ساز آاگ گردد، وجود مشکل در ترموستات و یا سنسور دما می باشد.
  •  با توجه به اینکه وظیفه اصلی سنسور دما تشخیص دقیق دمای آب و صدور فرمان خاموشی دستگاه می باشد پس اگر مشکلی در سنسور وجود داشته باشد، دمای آب به صورت دقیق تشخیص داده نمی شود و در نتیجه چای ساز به موقع خاموش نمیشود.

علت خاموش شدن چای ساز قبل از جوشیدن آب چیست و برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

اگر چای ساز آاگ قبل از جوشیدن آب خاموش می شود، در این صورت برای تعمیر باید موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

  • مهمترین موردی که می تواند باعث خاموش شدن چای ساز قبل از جوشیدن آب شود، وجود مشکل در سنسور دما می باشد، چون دستگاه نمی تواند به صورت دقیق دمای آب را تشخیص دهد، به همین دلیل قبل از رسیدن به نقطه جوش فرمان خاموشی دستگاه را صادر می کند.
  • همچنین عوامل دیگری مانند مسدود بودن لوله های بخار دستگاه، ضعیف بودن فشار برق و همچنین بسته نشدن صحیح درب کتری میتواند باعث بروز چنین مشکلی گردد.

لوازم یدکی چای ساز

دلیل ایجاد لایه چربی در چای ساز آاگ چیست و برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

اگر در چای ساز آاگ یک لایه چربی ایجاد می‌شود، در این حالت برای عیب یابی و تعمیر موارد زیر را بررسی نمایید:

  • هم ترین علتی که می تواند باعث ایجاد لایه چربی در چای ساز آاگ شود، املاح موجود در آب می باشد و هیچگونه ربطی به نوع چای ساز و یا قطعات چای ساز ندارد، که برای عیب یابی و تعمیر، می توانید با استفاده از سرکه رسوبات موجود در دستگاه را تمیز کنید.

دلیل پریدن فیوز برق هنگام استفاده از چای ساز آاگ چیست و برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

اگر فیوز برق هنگام استفاده از چای ساز آاگ می پرد، در این حالت برای عیب یابی باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • وجود اتصالات داخلی در قطعات چای ساز می تواند باعث پریدن فیوز برق هنگام استفاده از چای ساز شود.
  • همچنین یکی دیگر از دلایلی که می تواند باعث بروز چنین مشکلی گردد، وجود اتصالی در برق ساختمان می باشد، که باید مشکل به وجود آمده به وسیله افراد متخصص رفع گردد.

علت داغ نشدن چای ساز آاگ چیست و برای عیب یابی و تعمیر چه  باید کرد؟

اگر چای ساز آاگ داغ نمی شود در اینصورت برای عیب یابی و تعمیرات دستگاه موارد زیر را بررسی نمایید.:

  • تنها دلیلی که باعث عملکرد صحیح دستگاه و گرم شدن چای ساز می شود سالم بودن المنت می باشد، که بروز مشکل در المنت میتواند از داغ شدن چای ساز جلوگیری کند، پس در صورت بروز چنین مشکلی باید اقدام به تعمیر و یا تعویض المنت کرد.

اوژن سرویس مرکز تعویض و تعمیر کلید چای ساز آاگ

قطعات چای ساز را از قطعه کالا بخواهید.

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

گوشت کوب برقی میگل مدل GHB 400 ا Migel GHB 400 Hand Blender

[caption id="attachment_1200" align="alignnone" width="275"]تعمیرات همزن تعمیرات همزن[/caption]

گوشت کوب برقی میگل مدل GHB 400 با طراحی ساده در عین حال زیبا و کاربردی خود توانسته پاسخگوی نیاز هر فرد در آشپزخانه باشد.

وجود 3 تیغه استیل ضد زنگ برروی یک محور باعث بالا رفتن کارایی گوشت کوب برقی میگل مدل GHB 400 شده است.

ستراتژى برند میگل ارائه ى کالاهایى متناسب با سبک و روش زندگى مدرن ایرانى به همراه استانداردهاى اروپایى و کیفیت جهانى مى باشد.

  • وزن 1 کیلوگرم
    • توان مصرفی

      400 وات

  • نوع

    برقی تک کاره

  • جنس بدنه

    استیل ضد زنگ

  • تنظیمات سرعت

    2 سرعته

  • جنس تیغه

    دارای تیغه 3 پره از جنس استیل ضد زنگ

  • جنس میله

    استیل ضد زنگ

  • سایر مشخصات

    قابلیت استفاده سری مخلوط کن در مواد داغ
    نوع موتور : DC

اوژن سرویس مرکز تعمیرات همزن برقی

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

همزن میگل مدل GMB 250 WS/BKS

[caption id="attachment_1200" align="alignnone" width="275"]تعمیرات همزن تعمیرات همزن[/caption]
همزن‌های برقی ازجمله وسایل کاربردی خانه هستند که معمولاً در دو نوع پایه‌دار و بدون پایه تولید می‌شوند. همزن مدل «GMB 250 WS/BKS» یکی از محصولات کاربردی ساخت برند «میگل» (Migel) است که از نوع همزن‌های پایه‌دار است. این محصول در دو رنگ سفید و مشکی وارد بازار شده است. این مدل مانند دیگر محصولات برند میگل، از طراحی ساده و ارگونومیک برخوردار است و با یک کاسه همراه شده است. کاسه این مدل، از جنس پلاستیک تهیه شده و قابلیت چرخش با دست را دارد. همزن GMB 250 WS/BKS با دو سری مخصوص ارائه شده است که علاوه‌بر هم‌زدن یا میکس‌کردن، از قابلیت خمیرزنی و همچنین ورز دهنده نیز برخوردار است. این سری‌ها از جنس کروم ساخته شده‌اند که از مقاومت خوبی برخوردارند. یکی از مزایای این مدل امکان تنظیم سرعت کارکرد آن در 6 سطح از کم تا زیاد است. تنظیمات سرعت دستگاه از طریق دکمه‌ی تعبیه‌شده روی بدنه‌ی دستگاه امکان‌پذیر است. با استفاده از دکمه‌ی آزادکننده، سری‌های همزن جدا شده و به‌راحتی تعویض و شسته می‌شوند.

سایر توضیحات

دارای درپوش روی کاسه مجهز به موتور AC چرخش کاسه به صورت دستی دارای دکمه آزاد کننده سری (Eject) همزن و قلاب تهیه شده از جنس کروم

جنس کاسه

پلاستیک

نوع کاسه

ثابت

تعداد پره‌های همزن

دو عدد

تعداد تنظیمات سرعت

شش عدد

اوژن سرویس مرکز تعمیرات همزن برقی

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

تعمیر همزن برقی و گوشت کوب برقی کرج

تعمیرات همزن برقی
تعمیرات همزن برقی

تعمیر همزن برقی با توجه به مدل های آن متفاوت است. همزن برقی در دو مدل وجود دارد٬ همزن برقی دستی و همزن برقی کاسه دار. همزن برقی دستی که همزن برقی معمولی یا بدون کاسه هم گفته میشود٬

نوع ساده همزن برقی است که دارای ۳ سرعت چرخش موتور است. در حالیکه همزن برقی کاسه دار ۳ تا ۶ سرعت چرخش موتور دارد. همین تفاوت موتور٬ نوع تعمیر موتور آن را نیز متفاوت خواهد کرد.

فرقی نمی‌کند بهترین همزن برقی خانگی را داشته باشید یا بهترین همزن حرفه‌ای کاسه دار، خراب شدن آنها می‌تواند لذت آشپزی را از شما بگیرد.

این وسایل نیز مانند هر وسیله برقی دیگری با گذشت زمان دچار مشکلاتی در روند کارکرد خود خواهند شد.

بهترین راه این است که برای تعمیر همزن برقی خانگی یا حرفه‌ای خود به دنبال یک تعمیرکار ماهر باشید.

گاهی همزن برقی سالم است و نیازی به تعمیر آن نیست. تنها با یک سرویس ساده دستگاه، خراب شدن آن را به تاخیر خواهید انداخت.

  • بررسی اتصالات مدار الکترونیکی
  • بررسی کارکرد قطعات
  • بررسی سلامت فنی قطعات مکانیکی مانند پره ها٬ دنده ها و … و در صورت نیاز تعویض قطعه

اوژن سرویس مرکز تعمیر همزن

معرفی کرج

کَرَج (دربارهٔ این پرونده آوا) مرکز استان البرز، مرکز شهرستان کرج و یکی از کلان‌شهرهای ایران است. این شهر با ۱٬۵۹۲٬۴۹۲ تن جمعیت[

چهارمین شهر پرجمعیت ایران است. کلان‌شهر کرج نیز بیست و دومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است.

کرج در کوهپایه‌های البرز مرکزی با وسعت ۱۶۰ کیلومتر مربع قرار دارد. کرج تا قبل از تشکیل استان البرز در سال ۱۳۸۹ جزو استان تهران بود؛

با تشکیل استان البرز کرج به عنوان مرکز استان البرز قرار گرفت. این شهر به علت موقعیت جغرافیایی مناسب، داشتن شهرک‌های صنعتی ، موقعیت اقتصادی و همجواری با کلانشهر تهران بسیار مهاجرپذیر است.

کرج پس از تهران بزرگ‌ترین شهر مهاجرپذیر ایران است و به همین دلیل به آن لقب «ایران کوچک» داده شده‌است.

همچنین جمعیت این شهر نسبت به سایر شهرهای بزرگ ایران جوان‌تر است، و بالاترین میزان رشد موالید یا زاد و ولد را به خود اختصاص داده‌است.

این شهر در میان کلان‌شهرهای ایران با رشد جمعیت سالانهٔ ۴/۷ درصد یکی از بالاترین رشد جمعیت را دارد.

 

  • ozhan service