تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

اوژن سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی
شامل بخارشوی اتوبخار جاروبرقی مخلوط کن غذاساز چرخ گوشت آبمیوه گیر خردکن ماکروفر قهوه ساز سرخ کن همزن سشوار و ...شامل برندهای مولینکس تفال فلر دلونگی کروپس روتل میگل براون و ...
09364036032
02146037301

  • ۰
  • ۰

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی سلسبیل

یکی از مواردی که کاربران در فهرست ویژگی های تعمیرات لوازم خانگی از آن یاد می کنند، سطح تخصصی بالای خدمات در این مرکز است. این تخصص، به دلیل حضور تکنسین های دوره دیده و استفاده از تجهیزات پیشرفته در این نمایندگی حاصل شده است.

در واقع کارشناسان ازشد تعمیر در این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین ابزارآلات و روش های روز دنیا، این توانایی را دارند که ریزترین مشکلات لوازم خانگی را به صورت حرفه ای ترمیم نمایند. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه نمایندگی مورد بحث، رعایت اصول مشتری مداری به معنای واقعی است.

مدیریت این مرکز احترام ویژه ای برای حقوق کاربران قائل بوده و کارکنان بخش های مختلف را موظف به تلاش در مسیر مشتری مداری کرده است. به همین دلیل کاربران در مراجعه به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی، شاهد رعایت حقوق خود بوده و از خدمات این مرکز ابراز رضایت می کنند.

اوژن سرویس مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در سلسبیل

محله رودکی یا سلسبیل تهران در منطقه 10 کلان شهر و در محدوده مرکزی شهر قرار دارد. در شمال این منطقه خیابان هاشمی، در جنوب آن نیز خیابان کمیل قرار دارد. همچنین غرب این محله با خیابان قصرالدشت و شرق آن با بزرگراه نواب احاطه شده است. به سبب در مرکز بودن این محله، دسترسی آن به سایر محلاتی که در مجاورتش قرار دارند مانند محله بریانک، کارون جنوبی و ... بسیار راحت است.

سلسبیل نام چشمه ای در بهشت که مومنان به آن وعده داده شده اند،در تهران قدیم، بر روی محله ای که آب چشمه ی فرمانفرمایان از آن می گذشت و باغ های زیبایی را پدید آورده بود، قرار گرفت.

محله سلسبیل که امروزه با نام رودکی هم شناخته می شود که در منطقه ی 10 شهر تهران قرار داد، از محلاتی است که از تهران قدیم به یادگار مانده است و بافت سنتی و اصیلی که هنوز می توان در آن پیدا کرد، از مناظری در تهران است که باید دید. با وجود این، محله سلسبیل یا رودکی امروزی، تاریخچه ی نسبتا قدیمی ای دارد و خانه هایی که هنوز به چنگال ساخت و ساز نیفتاده اند، با وسعت زمین و تراکمشان نشان می دهد که چطور افراد در قدیم به دور یک منبع آب جمع می شدند و سکونت می گزیدند.

در طی زمان و با توسعه ی شهر تهران، در بسیاری از محله های مرکز شهر زیرساخت هایی برای رشد و پیشرفت آنها ایجاد شد که محله سلسبیل نیز از آن بی بهره نمانده است و به همین دلیل بخش زیادی از بافت سنتی این محله، به بافت مدرن و برج سازی های زیاد، تغییر یافته است.

امروزه اگر شما به گشت و گذار در این محله بپردازید با محله یا در قلب تهران رو به رو می شوید که همان جنب و جوش معروف پایتخت را دارد با بسیاری از خانه های ویلایی قدیمی در کنار برج های بلند مسکونی و تجاری.

از شاخص های مورد توجه دیگر در محله ی سلسبیل یا رودکی می توان به تبدیل شدن آن به یکی از مراکز فروش پوشاک و البسه اشاره کرد که یکی از دلایل ازدحام در این خیابان است.

قیمت

واقع شدن محله رودکی امروزی در نزدیکی مرکز شهر و درگیری با شلوغی و ازدحام خاص این منطقه باعث شده با وجود مزایای زیادی که این محله دارد، قیمت آپارتمان و خانه همچنان در این محله مناسب مانده است. این مناسب بودن میانگین قیمت مسکن در رودکی تهران، تنها به خانه های ویلایی و قدیمی این منطقه برنمی گردد و شامل آپارتمان ها نیز می شود.

دسترسی

محلات مرکزی شهر تهران از جهت دسترسی به سایر نقاط شهر و رفت و آمد، بسیار راحت و مناسب است. مانند محله رودکی که با وجود مراکز خریدی که داراست و تراکم جمعیتی که در آن وجود دارد، همچنان دسترسی خوب خود را حفظ نموده است. این محله با ایستگاه مترویی که دارد، ایستگاه های اتوبوس و همچنین تاکسی های شهری دسترسی بسیار مناسبی برای تردد به دیگر خیابان ها داراست. اگر هم با خودروی شخصی تردد دارید، باید بدانید خوشبختانه این محله در محدوده ی ترافیکی قرار ندارد.

امکانات

از آنجا که محله رودکی یا سلسبیل در تهران از قدمتی برخوردار است و جمعیت زیادی از گذشته تا امروز در آن سکونت داشتند؛ انواع امکانات رفاهی، عمومی و ... در آن مورد استفاده قرار گرفته است. مراکز خرید زیادی که این منطقه را به بورس فروش پوشاک تبدیل کرده است، افراد زیادی را به رودکی جذب کرده است و امکانات رفاهی مانند انواع رستوران ها و کافه ها برای آنها فراهم شده است. بیمارستان هایی مانند اقبال، بابک و ... نیازهای درمانی، بوستان های مختلف مانند رضوان یا باغ گلستان نیازهای تفریحی ساکنین محل را تامین کرده است. انواع امکانات ورزشی و مغازه های مختلف با فروش انواع کالاها نیز در این محله وجود دارد.

طبیعت گردی

همانطور که اشاره شد انواع بوستان هایی که در محله سلسبیل تهران واقع شده است، روزانه تعداد زیادی از ساکنین را سرگرم می کند. اما آنچه که بیشترین جمعیتی را به محله رودکی می کشاند، مراکز خرید پوشاک آن است که با وجود تنوع زیاد و طیف قیمتی گسترده آن هر روزه شاهد شلوغی آن هستیم. از نمونه های برجسته آن می توان به مجتمع های تجاری الماس یا رودکی اشاره کرد. به همین سبب از گذشته رستوران های زیادی نیز اینجا فعالیت می کنند مانند رستوران امیران یا سپیدار که از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

  • ۰۲/۱۲/۱۶
  • ozhan service

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی