تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

اوژن سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی
شامل بخارشوی اتوبخار جاروبرقی مخلوط کن غذاساز چرخ گوشت آبمیوه گیر خردکن ماکروفر قهوه ساز سرخ کن همزن سشوار و ...شامل برندهای مولینکس تفال فلر دلونگی کروپس روتل میگل براون و ...
09364036032
02146037301

۲۴ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعمیرات سماور برقی جانتک / شیر سماوربرقی جانتک

 

سماور برقی جایگزینی بسیار ایده‌آل برای سماورهای گازی یا نفتی قدیمی و حتی کتری‌های برقی است. به همین خاطر بسیاری از افراد از این محصول در آشپزخانه خود برای تهیه چای، قهوه و دیگر نوشیدنی‌های گرم استفاده می‌کنند و شامل برندهای مختلفی از جمله جانتک نیز می باشد. اما برند دستگاه شما هرچقدر هم که باکیفیت باشد باز هم خرابی و نیاز به تعمیر آن اتفاقی اجتناب ناپذیر می باشد. در این مواقع به یک تعمیرگاه سماور برقی جانتک معتبر برای تعمیر یا سرویس دستگاه خود نیاز دارید.

چرا که تعمیرات سماور برقی جانتک تخصصی است و باید توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص انجام شود.

 

ویژگی‌های ما به‌عنوان  تعمیرات سماور برقی جانتک

مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و خدمات منحصربه‌فرد است که یک تعمیرات سماور برقی جانتک را به بهترین مرکز تعمیر این دستگاه تبدیل می‌کند. تعمیرگاه مجاز اوژن سرویس به‌عنوان تعمیرات جانتک ، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که در کنار خدمات عالی، رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کرده است. یکی از بهترین ویژگی‌های مجموعه ما، ارائه خدمات تعمیرات در محل است.

با استفاده از این سرویس شما دیگر به جابه‌جایی سماور برقی جانتک خود برای تعمیر آن نیاز ندارید و تنها با یک تماس می‌توانید دستگاه خود را تعمیر کنید. تعمیرکاران مجموعه ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محلتان حاضر می‌شوند تا کار تعمیر سماور برقی جانتک شما را شروع کنند. باید اشاره کرد که تعمیرکاران مجموعه ما از میان مجرب‌ترین و بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی و برقی انتخاب شده‌اند تا کیفیت کار آن‌ها ایده‌آل باشد.

 

هزینه‌های تعمیرات در تعمیر سماور برقی جانتک در تهران

یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای افرادی که سماور برقی جانتک آن‌ها خراب شده است، هزینه تعمیرات دستگاه می‌باشد. میزان هزینه‌های تعمیرات در تعمیرات سماور برقی جانتک به مولفه‌های مختلفی بستگی دارد و نمی‌تواند مقدار آن را به طور دقیق مشخص کرد. برای مثال اگر قطعه‌ای از سماور برقی جانتک شما معیوب شده باشد، تعمیرکار مجموعه ما باید آن را با یک قطعه جدید جایگزین کند.

هزینه قطعات اورجینال موجود در تعمیرگاه ما با نرخ روز محاسبه می‌شود و این یکی دیگر از دلایلی است که نمی‌توان قیمتی مشخص برای هزینه‌های تعمیرات سماور برقی جانتک مشخص کرد. باید اشاره کرد که تمام نرخ‌های مجموعه ما مطابق با نرخ مصوب اتحادیه استان تهران است و مجموعه ما تلاش می‌کند خدمات خود را با بهترین و منصفانه‌ترین قیمت به مشتریان ارائه دهد.

یکی دیگر از مولفه‌های تاثیرگذار بر میزان هزینه تعمیر سماور برقی جانتک ، میزان خرابی دستگاه است. برای مثال اگر کلید پاور سماور برقی شما خراب شده باشد، این قطعه با هزینه‌ای بسیار اندک تعویض یا تعمیر می‌شود. از طرف دیگر در بسیاری از موارد امکان تعمیر قطعات سماور برقی جانتک وجود ندارد و تعمیرکاران مجموعه ما باید قطعه معیوب دستگاه شما را تعویض کنند. . باید اشاره کرد که هزینه تعمیر قطعات از تعویض آن‌ها در مجموعه ما پایین‌تر است.

با سماور برقی جانتک همیشه می‌توانید چای دم کنید!

از زمان‌های قدیم ایرانیان از سماور برای تهیه چای استفاده می‌کردند. هرچند که سماور ریشه‌ای روسیه‌ای دارد اما همچنان در ایران یکی از محبوب‌ترین وسایل آشپزخانه به‌شمار می‌آید. سماور برقی عملکرد بسیار ساده‌ای دارد و با استفاده از آن می‌توان به‌خوبی چای و دیگر نوشیدنی‌های گرم را تهیه کرد.

عیوب رایج در تعمیرات سماور برقی ریوالد توسط نمایندگی

عیوب رایج در تعمیرات سماور برقی جانتک و دلایل بروز آن‌ها

برای عیب‌یابی اصولی سماورهای برقی جانتک تنها شناخت قطعات آن کافی نیست و باید با ایرادات متداول آن نیز آشنا بود. چرا که با شناخت این ایرادات و مقایسه با عملکرد هر یک از قطعات، می‌توان عیب اصلی وسیله را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کرد.

برخی عیوب رایج سماورهای برقی جانتک عبارت‌اند از:

  • سماور برقی روشن نمی‌شود: اگر سماور برقی جانتک شما روشن نمی‌شود، دلایل زیادی برای بروز این مشکل وجود دارد. از جمله این دلایل می‌توان به خرابی دوشاخه، پریز برق، ترموستات و اتصالی در سیم‌کشی سماور اشاره کرد. باتوجه به حساسیت بالا این مشکل، پیشنهاد می‌شود تعمیر آن را به یک تعمیرات سماور برقی جانتک مانند اوژن سرویس بسپارید.
  • ترموستات سماور خاموش می‌شود: این مشکل در زمانی پیش می‌آید که ترموستات سماور برقی جانتک شما تنظیم نیست. شما می‌توانید با کمی بررسی، ترموستات سماور خود را به‌تنهایی تنظیم کنید یا تنظیم آن را به یک متخصص تعمیر سماور برقی جانتک بسپارید.
  • خرابی المنت سماور برقی: در برخی موارد با نشتی آب از تنوره سماور، المنت‌های آن یکی پس از دیگری می‌سوزند. برای رفع این مشکل باید از چسب دوقلو برای رفع نشتی مخزن سماور برقی جانتک خود استفاده کنید.
  • نشتی آب از کف سماور: اگر واشرهای آب‌بندی المنت سماور برقی جانتک شما بسوزد، در این زمان از کف سماور شما آب نشت می‌کند. برای رفع این مشکل کافی است واشرهای المنت‌های حرارتی را تعویض نمایید.

نکاتی برای افزایش طول عمر سماور برقی جانتک

سماورهای برقی جانتک ساختار پیچیده‌ای ندارند و می‌توان با رعایت برخی نکات ساده، عمر آن‌ها را به‌خوبی افزایش داد. از جمله این نکات می‌توان به عدم استفاده از آب تصفیه نشده و دارای املاح سنگین اشاره کرد. چرا که استفاده از این نوع آب‌ها باعث رسوب‌گذاری درون مخزن سماور می‌شود و بعد از مدتی جداره‌های سماور برقی دچار مشکل می‌شوند. همچنین رسوب‌گذاری طعم و رنگ چای یا قهوه تهیه شده با سماور را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نکته دیگر عدم استفاده مداوم و بدون وقفه از سماور است که باعث آسیب دیدن المنت‌ها و ترموستات آن می‌شود. همچنین باید اشاره کرد که برای جلوگیری از آسیب دیدن سماور برقی، از قرار دادن اجسام خارجی مانند کنسرو در مخزن دستگاه خودداری کنید.

معرفی قطعات و لوازم یدکی سماور برقی جانتک

سماورهای برقی جانتک ساختار بسیار ساده‌ای دارند و از این نظر بسیار به کتری‌های برقی شباهت دارند. از قطعات به‌کاررفته در این سماورها می‌توان به المنت‌های حرارتی، ترموستات، لامپ خبر و بدنه پلاستیکی یا استیل اشاره کرد. برای عیب‌یابی اصولی این وسیله باید با عملکرد هر یک از این قطعات و تاثیر آن‌ها در عملکرد نهایی سماور آشنایی داشت. به همین خاطر با مهم‌ترین قطعات سماور برقی جانتک آشنا می‌شویم. توصیه می شود برای تهیه قطعات دستگاه خود حتما به تعمیر سماور برقی جانتک مانند اوژن سرویس تماس حاصل نمایید.

المنت‌های حرارتی سماور برقی جانتک

وظیفه رساندن دمای آب به نقطه جوش در سماورهای برقی جانتک برعهده قطعه‌ای بسیار مهم با نام المنت حرارتی است. این قطعه با عبور جریان مستقیم برق از درون خود، دمای آب سماور را به نقطه جوش می‌رساند تا آب درون مخزن آن به جوش آید. باید اشاره کرد که این المنت وظیفه گرم نگه‌داشتن آب درون سماور را نیز برعهده دارد. المنت‌های حرارتی سماور برقی به علت نوسان برق و یا عدم استفاده درست می‌توانند خراب شوند.

ترموستات سماور برقی جانتک

تمام وسایل حرارتی دارای ترموستات هستند و سماورهای برقی جانتک نیز از این قاعده جدا نیستند. ترموستات قطعه‌ای بسیار مهم در عملکرد سماورهای برقی جانتک است و باید به سلامت آن توجه لازم را داشت. چرا که این قطعه وظیفه دارد تا از افزایش دمای بیش از اندازه المنت‌های حرارتی جلوگیری کند. همچنین با کاهش دمای آب، ترموستات المنت‌های سماور برقی را به‌صورت اتوماتیک روشن می‌کند.

لامپ خبر

لامپ خبر یکی دیگر از قطعات ساده اما بسیار مهم سماورهای برقی جانتک است. این لامپ روشن یا خاموش بودن المنت‌های دستگاه را به افراد اطلاع می‌دهد. در زمانی که این لامپ خاموش باشد، المنت‌های دستگاه نیز خاموش هستند و آب درون سماور در محدوده نقطه جوش قرار دارد. هر زمان که این لامپ نیز روشن باشد، المنت‌های سماور برقی در حال به جوش آوردن آب درون مخزن هستند.

بدنه سماور برقی جانتک

سماورهای برقی جانتک بسته به مدلشان دارای بدنه‌هایی با جنس مختلف هستند. برخی از مدل‌های این دستگاه با بدنه استیل و براق و برخی دیگر با بدنه پلاستیکی تولید می‌شوند. باید اشاره کرد که بدنه سماور برقی در کنار زیبایی، نقش عایق حرارتی را نیز برعهده دارد. به همین خاطر وجود ترک یا فرورفتگی در این قطعه مهم سماور برقی جانتک خود را حتما جدی بگیرید. اگر بدنه سماور شما آسیب دیده است، می‌توانید از تعمیرگاه اوژن سرویس به‌عنوان برترین تعمیرات سماور برقی جانتک یک جایگزین اورجینال آن را خریداری کنید.

فروش و ارسال قطعات سماور برقی جانتک به سراسر کشور

قطعات سماور برقی اکثر برندها در بازار بسیار کمیاب هستند. با این‌حال شما می‌توانید تمام قطعات اورجینال برند سماور برقی جانتک خود را از تعمیرات سماور برقی جانتک خریداری کنید و در جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید.

تعمیرات سماور برقی جانتک خود را به ما بسپارید

پشتیبانی شبانه‌روزی، تعمیر در محل و استفاده از قطعات اورجینال تنها سه عدد از خدمات منحصربه‌فرد تعمیرگاه اوژن سرویس به‌عنوان تعمیرات سماور برقی جانتک است. شما با سپردن تعمیر وسیله خود به ما می‌توانید از خدمات بی‌نظیر ما استفاده کنید. همچنین دستگاه سماور برقی جانتک شما با کم‌ترین هزینه و بیشترین کیفیت توسط تعمیرکاران مجرب ما تعمیر می‌شود.

معرفی سماور برقی جانتک

سماور برقی جانتک با طراحی ساده و در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه شده است. استفاده از این رنگ ها باعث می شود تا مشکلی بابت ست کردن این دستگاه و دکوراسیون آشپزخانه نداشته باشید. بدنه این سماور از پلاستیک و شیشه تهیه شده است که علاوه بر اسحکام بالا در سبک تر شدن وزن کلی دستگاه موثر واقع شده است .همچنین شیشه های این سماور مقاومت لازم در برابر حرارت بالا را دارد. این سماور دارای یک سینی چکه گیر هم هست. شما می توانید با استفاده از پیچ مخصوصی که در جعبه دستگاه قرار دارد، سماور را بر روی پایه آن سوار کنید. همراه با این سماور یک قوری شیشه ای هم ارائه شده است. ظرفیت این قوری برابر با یک لیتر است و در داخل آن یک فیلتر از جنس استیل قرار گرفته است که تفاله های چای در آن جمع می شود.

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

بازسازی ظروف تفلون عباس آباد

بازسازی ظروف تفلون

به دنبال مرکز بازسازی ظروف تفلون در عباس آباد می گردید ؟

پیشنهاد ما سنتر سرویس است

بازسازی ظروف تفلون از دسته خدمات مورد استقبال مشتریان سنتر سرویس در تمامی مناطق تهران است.این سرویس از جمله سرویس های مرتبط با لوازم خانگی در تهران محسوب می شود.

بازسازی تفلون، بازسازی دیگ و قابلمه و بازسازی ماهیتابه تفلون

سنتر سرویس در جهت آسایش و راحتی کاربران و با همکاری متخصصین خدمات بازسازی ظروف تفلون در محله امیرآباد تلاش کرده است خدماتی نظیر بازسازی ظروف تفلون امیرآباد , تعمیر ماهیتابه تلفون امیرآباد , تعمیر و بازسازی قابلمه چدن در امیرآباد, گرانیت کردن قابلمه و تعمیر و گرانیتی کردن دیگ و قابلمه پلوپز در امیرآباد ارائه داده و تجریه خوبی را برای کلیه مشتریان خود از جمله مشتریان عزیز خود در جنوب ارائه نماید.

 

چگونه  از سنتر سرویس برای بازسازی ظروف تفلون و چدن و گرانیت استفاده کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت : سنتر سرویس و مشاهده آدرس و ساعت کاری به این مرکز مراجعه فرمایید همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس مرکز سنتر سرویس تماس بگیرید.

 

 

معرفی محله عباس آباد

عباس آباد یا همان خیابان بهشتی به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، تقاضای خرید خانه در این محله بالا است
محله عباس آباد تهران

اگر قصد سکونت در مناطق مرکزی تهران را دارید و دسترسی مناسب محله برای شما اهمیت بسیاری دارد، محله عباس آباد تهران می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. در صورتی که قصد خرید آپارتمان در عباس آباد را دارید برای آشنایی بیشتر با این محله تا پایان مطلب با دلتامگ همراه باشید.

محله عباس آباد تهران

عباس آباد تهران کجاست؟

محله عباس آباد تهران در منطقه ۷ شهرداری قرار دارد و از شمال به خیابان بهشتی و خیابان قنبرزاده، از شرق به خیابان دکتر شریعتی و خیابان قدوسی، از جنوب به خیابان مطهری و خیابان یوسفیان و از غرب به بزرگراه مدرس متصل می‌شود و در مجاورت با محله‌های ‌نیلوفر، دبستان، آرژانتین، سنایی، سهروردی، حشمتیه قرار دارد. تاریخچه محله جلفا به زمان قاجار باز می‌گردد اما اوج پیشرفت این محله، از دهه ۱۳۶۰ به بعد اتفاق افتاد و از آن تاریخ به بعد به دلیل حادثه هفتم تیرماه، نام محله جلفا به شهید بهشتی تغییر یافت.

در گذشته بافت محله جلفا مسکونی بود؛ اما با گسترش شهر نشینی به تدریج بافت محله به اداری و تجاری تغییر یافت و همین امر سبب شد روزانه افراد بسیاری به این محله تردد داشته باشند. به همین دلیل در ساعاتی از روز شما شاهد ترافیک سنگینی در محله جلفا هستید؛ اما این انر سبب نمی‌شود که از مزایایی که با خرید خانه در این محله نصیب ما می‌شود چشم پوشی کنیم.

بهترین خیابان های محله عباس آباد برای زندگی

با وجود اینکه بیشتر بافت محله عباس آباد اداری و تجاری است؛ اما مناطقی که ساختمان‌های مسکونی در آن قرار دارند برای زندپگیدر شرایط بسیار خوبی هستند. بنابراین می‌توان  آپادانا، سورنا، سهروردی، مهناز، نیلوفر، میرعماد، نوبخت، اندیشه و پارسا را جزو بهترین منطقه عباس اباد نام برد.

 

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

تعمیرات سماور برقی کرکماز / شیر سماوربرقی کرکماز

 

سماور برقی جایگزینی بسیار ایده‌آل برای سماورهای گازی یا نفتی قدیمی و حتی کتری‌های برقی است. به همین خاطر بسیاری از افراد از این محصول در آشپزخانه خود برای تهیه چای، قهوه و دیگر نوشیدنی‌های گرم استفاده می‌کنند و شامل برندهای مختلفی از جمله کرکماز نیز می باشد. اما برند دستگاه شما هرچقدر هم که باکیفیت باشد باز هم خرابی و نیاز به تعمیر آن اتفاقی اجتناب ناپذیر می باشد. در این مواقع به یک تعمیرگاه سماور برقی کرکماز معتبر برای تعمیر یا سرویس دستگاه خود نیاز دارید.

چرا که تعمیرات سماور برقی کرکماز تخصصی است و باید توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص انجام شود.

 

ویژگی‌های ما به‌عنوان  تعمیرات سماور برقی کرکماز

مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و خدمات منحصربه‌فرد است که یک تعمیرات سماور برقی کرکماز را به بهترین مرکز تعمیر این دستگاه تبدیل می‌کند. تعمیرگاه مجاز اوژن سرویس به‌عنوان تعمیرات کرکماز ، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که در کنار خدمات عالی، رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کرده است. یکی از بهترین ویژگی‌های مجموعه ما، ارائه خدمات تعمیرات در محل است.

با استفاده از این سرویس شما دیگر به جابه‌جایی سماور برقی کرکماز خود برای تعمیر آن نیاز ندارید و تنها با یک تماس می‌توانید دستگاه خود را تعمیر کنید. تعمیرکاران مجموعه ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محلتان حاضر می‌شوند تا کار تعمیر سماور برقی کرکماز شما را شروع کنند. باید اشاره کرد که تعمیرکاران مجموعه ما از میان مجرب‌ترین و بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی و برقی انتخاب شده‌اند تا کیفیت کار آن‌ها ایده‌آل باشد.

 

هزینه‌های تعمیرات در تعمیر سماور برقی کرکماز در تهران

یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای افرادی که سماور برقی کرکماز آن‌ها خراب شده است، هزینه تعمیرات دستگاه می‌باشد. میزان هزینه‌های تعمیرات در تعمیرات سماور برقی کرکماز به مولفه‌های مختلفی بستگی دارد و نمی‌تواند مقدار آن را به طور دقیق مشخص کرد. برای مثال اگر قطعه‌ای از سماور برقی کرکماز شما معیوب شده باشد، تعمیرکار مجموعه ما باید آن را با یک قطعه جدید جایگزین کند.

هزینه قطعات اورجینال موجود در تعمیرگاه ما با نرخ روز محاسبه می‌شود و این یکی دیگر از دلایلی است که نمی‌توان قیمتی مشخص برای هزینه‌های تعمیرات سماور برقی کرکماز مشخص کرد. باید اشاره کرد که تمام نرخ‌های مجموعه ما مطابق با نرخ مصوب اتحادیه استان تهران است و مجموعه ما تلاش می‌کند خدمات خود را با بهترین و منصفانه‌ترین قیمت به مشتریان ارائه دهد.

یکی دیگر از مولفه‌های تاثیرگذار بر میزان هزینه تعمیر سماور برقی کرکماز ، میزان خرابی دستگاه است. برای مثال اگر کلید پاور سماور برقی شما خراب شده باشد، این قطعه با هزینه‌ای بسیار اندک تعویض یا تعمیر می‌شود. از طرف دیگر در بسیاری از موارد امکان تعمیر قطعات سماور برقی کرکماز وجود ندارد و تعمیرکاران مجموعه ما باید قطعه معیوب دستگاه شما را تعویض کنند. . باید اشاره کرد که هزینه تعمیر قطعات از تعویض آن‌ها در مجموعه ما پایین‌تر است.

با سماور برقی کرکماز همیشه می‌توانید چای دم کنید!

از زمان‌های قدیم ایرانیان از سماور برای تهیه چای استفاده می‌کردند. هرچند که سماور ریشه‌ای روسیه‌ای دارد اما همچنان در ایران یکی از محبوب‌ترین وسایل آشپزخانه به‌شمار می‌آید. سماور برقی عملکرد بسیار ساده‌ای دارد و با استفاده از آن می‌توان به‌خوبی چای و دیگر نوشیدنی‌های گرم را تهیه کرد.

عیوب رایج در تعمیرات سماور برقی ریوالد توسط نمایندگی

عیوب رایج در تعمیرات سماور برقی کرکماز و دلایل بروز آن‌ها

برای عیب‌یابی اصولی سماورهای برقی کرکماز تنها شناخت قطعات آن کافی نیست و باید با ایرادات متداول آن نیز آشنا بود. چرا که با شناخت این ایرادات و مقایسه با عملکرد هر یک از قطعات، می‌توان عیب اصلی وسیله را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کرد.

برخی عیوب رایج سماورهای برقی کرکماز عبارت‌اند از:

  • سماور برقی روشن نمی‌شود: اگر سماور برقی کرکماز شما روشن نمی‌شود، دلایل زیادی برای بروز این مشکل وجود دارد. از جمله این دلایل می‌توان به خرابی دوشاخه، پریز برق، ترموستات و اتصالی در سیم‌کشی سماور اشاره کرد. باتوجه به حساسیت بالا این مشکل، پیشنهاد می‌شود تعمیر آن را به یک تعمیرات سماور برقی کرکماز مانند اوژن سرویس بسپارید.
  • ترموستات سماور خاموش می‌شود: این مشکل در زمانی پیش می‌آید که ترموستات سماور برقی کرکماز شما تنظیم نیست. شما می‌توانید با کمی بررسی، ترموستات سماور خود را به‌تنهایی تنظیم کنید یا تنظیم آن را به یک متخصص تعمیر سماور برقی کرکماز بسپارید.
  • خرابی المنت سماور برقی: در برخی موارد با نشتی آب از تنوره سماور، المنت‌های آن یکی پس از دیگری می‌سوزند. برای رفع این مشکل باید از چسب دوقلو برای رفع نشتی مخزن سماور برقی کرکماز خود استفاده کنید.
  • نشتی آب از کف سماور: اگر واشرهای آب‌بندی المنت سماور برقی کرکماز شما بسوزد، در این زمان از کف سماور شما آب نشت می‌کند. برای رفع این مشکل کافی است واشرهای المنت‌های حرارتی را تعویض نمایید.

نکاتی برای افزایش طول عمر سماور برقی کرکماز

سماورهای برقی کرکماز ساختار پیچیده‌ای ندارند و می‌توان با رعایت برخی نکات ساده، عمر آن‌ها را به‌خوبی افزایش داد. از جمله این نکات می‌توان به عدم استفاده از آب تصفیه نشده و دارای املاح سنگین اشاره کرد. چرا که استفاده از این نوع آب‌ها باعث رسوب‌گذاری درون مخزن سماور می‌شود و بعد از مدتی جداره‌های سماور برقی دچار مشکل می‌شوند. همچنین رسوب‌گذاری طعم و رنگ چای یا قهوه تهیه شده با سماور را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نکته دیگر عدم استفاده مداوم و بدون وقفه از سماور است که باعث آسیب دیدن المنت‌ها و ترموستات آن می‌شود. همچنین باید اشاره کرد که برای جلوگیری از آسیب دیدن سماور برقی، از قرار دادن اجسام خارجی مانند کنسرو در مخزن دستگاه خودداری کنید.

معرفی قطعات و لوازم یدکی سماور برقی کرکماز

سماورهای برقی کرکماز ساختار بسیار ساده‌ای دارند و از این نظر بسیار به کتری‌های برقی شباهت دارند. از قطعات به‌کاررفته در این سماورها می‌توان به المنت‌های حرارتی، ترموستات، لامپ خبر و بدنه پلاستیکی یا استیل اشاره کرد. برای عیب‌یابی اصولی این وسیله باید با عملکرد هر یک از این قطعات و تاثیر آن‌ها در عملکرد نهایی سماور آشنایی داشت. به همین خاطر با مهم‌ترین قطعات سماور برقی کرکماز آشنا می‌شویم. توصیه می شود برای تهیه قطعات دستگاه خود حتما به تعمیر سماور برقی کرکماز مانند اوژن سرویس تماس حاصل نمایید.

المنت‌های حرارتی سماور برقی کرکماز

وظیفه رساندن دمای آب به نقطه جوش در سماورهای برقی کرکماز برعهده قطعه‌ای بسیار مهم با نام المنت حرارتی است. این قطعه با عبور جریان مستقیم برق از درون خود، دمای آب سماور را به نقطه جوش می‌رساند تا آب درون مخزن آن به جوش آید. باید اشاره کرد که این المنت وظیفه گرم نگه‌داشتن آب درون سماور را نیز برعهده دارد. المنت‌های حرارتی سماور برقی به علت نوسان برق و یا عدم استفاده درست می‌توانند خراب شوند.

ترموستات سماور برقی کرکماز

تمام وسایل حرارتی دارای ترموستات هستند و سماورهای برقی کرکماز نیز از این قاعده جدا نیستند. ترموستات قطعه‌ای بسیار مهم در عملکرد سماورهای برقی کرکماز است و باید به سلامت آن توجه لازم را داشت. چرا که این قطعه وظیفه دارد تا از افزایش دمای بیش از اندازه المنت‌های حرارتی جلوگیری کند. همچنین با کاهش دمای آب، ترموستات المنت‌های سماور برقی را به‌صورت اتوماتیک روشن می‌کند.

لامپ خبر

لامپ خبر یکی دیگر از قطعات ساده اما بسیار مهم سماورهای برقی کرکماز است. این لامپ روشن یا خاموش بودن المنت‌های دستگاه را به افراد اطلاع می‌دهد. در زمانی که این لامپ خاموش باشد، المنت‌های دستگاه نیز خاموش هستند و آب درون سماور در محدوده نقطه جوش قرار دارد. هر زمان که این لامپ نیز روشن باشد، المنت‌های سماور برقی در حال به جوش آوردن آب درون مخزن هستند.

بدنه سماور برقی کرکماز

سماورهای برقی کرکماز بسته به مدلشان دارای بدنه‌هایی با جنس مختلف هستند. برخی از مدل‌های این دستگاه با بدنه استیل و براق و برخی دیگر با بدنه پلاستیکی تولید می‌شوند. باید اشاره کرد که بدنه سماور برقی در کنار زیبایی، نقش عایق حرارتی را نیز برعهده دارد. به همین خاطر وجود ترک یا فرورفتگی در این قطعه مهم سماور برقی کرکماز خود را حتما جدی بگیرید. اگر بدنه سماور شما آسیب دیده است، می‌توانید از تعمیرگاه اوژن سرویس به‌عنوان برترین تعمیرات سماور برقی کرکماز یک جایگزین اورجینال آن را خریداری کنید.

فروش و ارسال قطعات سماور برقی کرکماز به سراسر کشور

قطعات سماور برقی اکثر برندها در بازار بسیار کمیاب هستند. با این‌حال شما می‌توانید تمام قطعات اورجینال برند سماور برقی کرکماز خود را از تعمیرات سماور برقی کرکماز خریداری کنید و در جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید.

تعمیرات سماور برقی کرکماز خود را به ما بسپارید

پشتیبانی شبانه‌روزی، تعمیر در محل و استفاده از قطعات اورجینال تنها سه عدد از خدمات منحصربه‌فرد تعمیرگاه اوژن سرویس به‌عنوان تعمیرات سماور برقی کرکماز است. شما با سپردن تعمیر وسیله خود به ما می‌توانید از خدمات بی‌نظیر ما استفاده کنید. همچنین دستگاه سماور برقی کرکماز شما با کم‌ترین هزینه و بیشترین کیفیت توسط تعمیرکاران مجرب ما تعمیر می‌شود.

معرفی سماور برقی کرکماز

برای نوشیدن چای و انواع دمنوش در زمان استراحت و خستگی قطعا شما نیاز به یک سماور برقی با کیفیت و عالی دارید. سماور برقی کرکماز ترکیه میتواند در کمترین زمان ممکن برای شما و خانواده، چای آماده کند و در کنار هم لذت ببرید. شرکت Korkmaz با تولید سماورهای برقی استیل توانسته تا لذت نوشیدن چای با بهترین طعم و عطر و بو را به شما هدیه دهد. برای خرید یک سماور برقی ارزان میتوانید کرکماز را انتخاب کنید. سماور برقی کرکماز اصلی ساخت ترکیه در فروشگاه آف خرید موجود است. شرکت کرکماز با تولید انواع سماور برقی و چای‌ساز ارزان توانسته تا سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد.

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

تعمیرات سماور برقی ریوالد / شیر سماوربرقی ریوالد

 

سماور برقی جایگزینی بسیار ایده‌آل برای سماورهای گازی یا نفتی قدیمی و حتی کتری‌های برقی است. به همین خاطر بسیاری از افراد از این محصول در آشپزخانه خود برای تهیه چای، قهوه و دیگر نوشیدنی‌های گرم استفاده می‌کنند و شامل برندهای مختلفی از جمله ریوالد نیز می باشد. اما برند دستگاه شما هرچقدر هم که باکیفیت باشد باز هم خرابی و نیاز به تعمیر آن اتفاقی اجتناب ناپذیر می باشد. در این مواقع به یک تعمیرگاه سماور برقی ریوالد معتبر برای تعمیر یا سرویس دستگاه خود نیاز دارید.

چرا که تعمیرات سماور برقی ریوالد تخصصی است و باید توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص انجام شود.

 

ویژگی‌های ما به‌عنوان  تعمیرات سماور برقی ریوالد

مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و خدمات منحصربه‌فرد است که یک تعمیرات سماور برقی ریوالد را به بهترین مرکز تعمیر این دستگاه تبدیل می‌کند. تعمیرگاه مجاز اوژن سرویس به‌عنوان تعمیرات ریوالد، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که در کنار خدمات عالی، رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کرده است. یکی از بهترین ویژگی‌های مجموعه ما، ارائه خدمات تعمیرات در محل است.

با استفاده از این سرویس شما دیگر به جابه‌جایی سماور برقی ریوالد خود برای تعمیر آن نیاز ندارید و تنها با یک تماس می‌توانید دستگاه خود را تعمیر کنید. تعمیرکاران مجموعه ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محلتان حاضر می‌شوند تا کار تعمیر سماور برقی ریوالد شما را شروع کنند. باید اشاره کرد که تعمیرکاران مجموعه ما از میان مجرب‌ترین و بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی و برقی انتخاب شده‌اند تا کیفیت کار آن‌ها ایده‌آل باشد.

 

هزینه‌های تعمیرات در تعمیر سماور برقی ریوالد در تهران

یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای افرادی که سماور برقی ریوالد آن‌ها خراب شده است، هزینه تعمیرات دستگاه می‌باشد. میزان هزینه‌های تعمیرات در تعمیرات سماور برقی ریوالد  به مولفه‌های مختلفی بستگی دارد و نمی‌تواند مقدار آن را به طور دقیق مشخص کرد. برای مثال اگر قطعه‌ای از سماور برقی ریوالد شما معیوب شده باشد، تعمیرکار مجموعه ما باید آن را با یک قطعه جدید جایگزین کند.

هزینه قطعات اورجینال موجود در تعمیرگاه ما با نرخ روز محاسبه می‌شود و این یکی دیگر از دلایلی است که نمی‌توان قیمتی مشخص برای هزینه‌های تعمیرات سماور برقی ریوالد مشخص کرد. باید اشاره کرد که تمام نرخ‌های مجموعه ما مطابق با نرخ مصوب اتحادیه استان تهران است و مجموعه ما تلاش می‌کند خدمات خود را با بهترین و منصفانه‌ترین قیمت به مشتریان ارائه دهد.

یکی دیگر از مولفه‌های تاثیرگذار بر میزان هزینه تعمیر سماور برقی ریوالد، میزان خرابی دستگاه است. برای مثال اگر کلید پاور سماور برقی شما خراب شده باشد، این قطعه با هزینه‌ای بسیار اندک تعویض یا تعمیر می‌شود. از طرف دیگر در بسیاری از موارد امکان تعمیر قطعات سماور برقی ریوالد وجود ندارد و تعمیرکاران مجموعه ما باید قطعه معیوب دستگاه شما را تعویض کنند. . باید اشاره کرد که هزینه تعمیر قطعات از تعویض آن‌ها در مجموعه ما پایین‌تر است.

با سماور برقی ریوالد همیشه می‌توانید چای دم کنید!

از زمان‌های قدیم ایرانیان از سماور برای تهیه چای استفاده می‌کردند. هرچند که سماور ریشه‌ای روسیه‌ای دارد اما همچنان در ایران یکی از محبوب‌ترین وسایل آشپزخانه به‌شمار می‌آید. سماور برقی عملکرد بسیار ساده‌ای دارد و با استفاده از آن می‌توان به‌خوبی چای و دیگر نوشیدنی‌های گرم را تهیه کرد.

عیوب رایج در تعمیرات سماور برقی ریوالد توسط نمایندگی

عیوب رایج در تعمیرات سماور برقی ریوالد و دلایل بروز آن‌ها

برای عیب‌یابی اصولی سماورهای برقی ریوالد تنها شناخت قطعات آن کافی نیست و باید با ایرادات متداول آن نیز آشنا بود. چرا که با شناخت این ایرادات و مقایسه با عملکرد هر یک از قطعات، می‌توان عیب اصلی وسیله را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کرد.

برخی عیوب رایج سماورهای برقی ریوالد عبارت‌اند از:

  • سماور برقی روشن نمی‌شود: اگر سماور برقی ریوالد شما روشن نمی‌شود، دلایل زیادی برای بروز این مشکل وجود دارد. از جمله این دلایل می‌توان به خرابی دوشاخه، پریز برق، ترموستات و اتصالی در سیم‌کشی سماور اشاره کرد. باتوجه به حساسیت بالا این مشکل، پیشنهاد می‌شود تعمیر آن را به یک تعمیرات سماور برقی ریوالد مانند اوژن سرویس بسپارید.
  • ترموستات سماور خاموش می‌شود: این مشکل در زمانی پیش می‌آید که ترموستات سماور برقی ریوالد شما تنظیم نیست. شما می‌توانید با کمی بررسی، ترموستات سماور خود را به‌تنهایی تنظیم کنید یا تنظیم آن را به یک متخصص تعمیر سماور برقی ریوالد بسپارید.
  • خرابی المنت سماور برقی: در برخی موارد با نشتی آب از تنوره سماور، المنت‌های آن یکی پس از دیگری می‌سوزند. برای رفع این مشکل باید از چسب دوقلو برای رفع نشتی مخزن سماور برقی ریوالد خود استفاده کنید.
  • نشتی آب از کف سماور: اگر واشرهای آب‌بندی المنت سماور برقی ریوالد شما بسوزد، در این زمان از کف سماور شما آب نشت می‌کند. برای رفع این مشکل کافی است واشرهای المنت‌های حرارتی را تعویض نمایید.

نکاتی برای افزایش طول عمر سماور برقی ریوالد

سماورهای برقی ریوالد ساختار پیچیده‌ای ندارند و می‌توان با رعایت برخی نکات ساده، عمر آن‌ها را به‌خوبی افزایش داد. از جمله این نکات می‌توان به عدم استفاده از آب تصفیه نشده و دارای املاح سنگین اشاره کرد. چرا که استفاده از این نوع آب‌ها باعث رسوب‌گذاری درون مخزن سماور می‌شود و بعد از مدتی جداره‌های سماور برقی دچار مشکل می‌شوند. همچنین رسوب‌گذاری طعم و رنگ چای یا قهوه تهیه شده با سماور را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نکته دیگر عدم استفاده مداوم و بدون وقفه از سماور است که باعث آسیب دیدن المنت‌ها و ترموستات آن می‌شود. همچنین باید اشاره کرد که برای جلوگیری از آسیب دیدن سماور برقی، از قرار دادن اجسام خارجی مانند کنسرو در مخزن دستگاه خودداری کنید.

معرفی قطعات و لوازم یدکی سماور برقی ریوالد

سماورهای برقی ریوالد ساختار بسیار ساده‌ای دارند و از این نظر بسیار به کتری‌های برقی شباهت دارند. از قطعات به‌کاررفته در این سماورها می‌توان به المنت‌های حرارتی، ترموستات، لامپ خبر و بدنه پلاستیکی یا استیل اشاره کرد. برای عیب‌یابی اصولی این وسیله باید با عملکرد هر یک از این قطعات و تاثیر آن‌ها در عملکرد نهایی سماور آشنایی داشت. به همین خاطر با مهم‌ترین قطعات سماور برقی ریوالد آشنا می‌شویم. توصیه می شود برای تهیه قطعات دستگاه خود حتما به تعمیر سماور برقی ریوالد مانند اوژن سرویس تماس حاصل نمایید.

المنت‌های حرارتی سماور برقی ریوالد

وظیفه رساندن دمای آب به نقطه جوش در سماورهای برقی ریوالد برعهده قطعه‌ای بسیار مهم با نام المنت حرارتی است. این قطعه با عبور جریان مستقیم برق از درون خود، دمای آب سماور را به نقطه جوش می‌رساند تا آب درون مخزن آن به جوش آید. باید اشاره کرد که این المنت وظیفه گرم نگه‌داشتن آب درون سماور را نیز برعهده دارد. المنت‌های حرارتی سماور برقی به علت نوسان برق و یا عدم استفاده درست می‌توانند خراب شوند.

ترموستات سماور برقی ریوالد

تمام وسایل حرارتی دارای ترموستات هستند و سماورهای برقی ریوالد نیز از این قاعده جدا نیستند. ترموستات قطعه‌ای بسیار مهم در عملکرد سماورهای برقی ریوالد است و باید به سلامت آن توجه لازم را داشت. چرا که این قطعه وظیفه دارد تا از افزایش دمای بیش از اندازه المنت‌های حرارتی جلوگیری کند. همچنین با کاهش دمای آب، ترموستات المنت‌های سماور برقی را به‌صورت اتوماتیک روشن می‌کند.

لامپ خبر

لامپ خبر یکی دیگر از قطعات ساده اما بسیار مهم سماورهای برقی ریوالد است. این لامپ روشن یا خاموش بودن المنت‌های دستگاه را به افراد اطلاع می‌دهد. در زمانی که این لامپ خاموش باشد، المنت‌های دستگاه نیز خاموش هستند و آب درون سماور در محدوده نقطه جوش قرار دارد. هر زمان که این لامپ نیز روشن باشد، المنت‌های سماور برقی در حال به جوش آوردن آب درون مخزن هستند.

بدنه سماور برقی ریوالد

سماورهای برقی ریوالد بسته به مدلشان دارای بدنه‌هایی با جنس مختلف هستند. برخی از مدل‌های این دستگاه با بدنه استیل و براق و برخی دیگر با بدنه پلاستیکی تولید می‌شوند. باید اشاره کرد که بدنه سماور برقی در کنار زیبایی، نقش عایق حرارتی را نیز برعهده دارد. به همین خاطر وجود ترک یا فرورفتگی در این قطعه مهم سماور برقی ریوالد خود را حتما جدی بگیرید. اگر بدنه سماور شما آسیب دیده است، می‌توانید از تعمیرگاه اوژن سرویس به‌عنوان برترین تعمیرات سماور برقی ریوالد یک جایگزین اورجینال آن را خریداری کنید.

فروش و ارسال قطعات سماور برقی ریوالد به سراسر کشور

قطعات سماور برقی اکثر برندها در بازار بسیار کمیاب هستند. با این‌حال شما می‌توانید تمام قطعات اورجینال برند سماور برقی ریوالد خود را از تعمیرات سماور برقی ریوالد خریداری کنید و در جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید.

تعمیرات سماور برقی ریوالد خود را به ما بسپارید

پشتیبانی شبانه‌روزی، تعمیر در محل و استفاده از قطعات اورجینال تنها سه عدد از خدمات منحصربه‌فرد تعمیرگاه اوژن سرویس به‌عنوان تعمیرات سماور برقی ریوالد است. شما با سپردن تعمیر وسیله خود به ما می‌توانید از خدمات بی‌نظیر ما استفاده کنید. همچنین دستگاه سماور برقی ریوالد شما با کم‌ترین هزینه و بیشترین کیفیت توسط تعمیرکاران مجرب ما تعمیر می‌شود.

 

 

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

 بازسازی ظروف تفلون منظقه 6

بازسازی ظروف تفلون

به دنبال مرکز بازسازی ظروف تفلون در امیرآباد می گردید ؟

پیشنهاد ما سنتر سرویس است

بازسازی ظروف تفلون از دسته خدمات مورد استقبال مشتریان سنتر سرویس در تمامی مناطق تهران است.این سرویس از جمله سرویس های مرتبط با لوازم خانگی در تهران محسوب می شود.

بازسازی تفلون، بازسازی دیگ و قابلمه و بازسازی ماهیتابه تفلون

سنتر سرویس در جهت آسایش و راحتی کاربران و با همکاری متخصصین خدمات بازسازی ظروف تفلون در محله امیرآباد تلاش کرده است خدماتی نظیر بازسازی ظروف تفلون امیرآباد , تعمیر ماهیتابه تلفون امیرآباد , تعمیر و بازسازی قابلمه چدن در امیرآباد, گرانیت کردن قابلمه و تعمیر و گرانیتی کردن دیگ و قابلمه پلوپز در امیرآباد ارائه داده و تجریه خوبی را برای کلیه مشتریان خود از جمله مشتریان عزیز خود در جنوب ارائه نماید.

 

چگونه  از سنتر سرویس برای بازسازی ظروف تفلون و چدن و گرانیت استفاده کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت : سنتر سرویس و مشاهده آدرس و ساعت کاری به این مرکز مراجعه فرمایید همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس مرکز سنتر سرویس تماس بگیرید.

 

 

معرفی محله کارگر

اَمیرآباد یکی از محله‌های مرکزی شهر تهران است. امیرآباد در منطقه ۶ شهرداری تهران واقع شده و نام خیابان اصلی آن خیابان کارگرشمالی (خیابان امیرآباد) است. خیابان کارگر یکی از خیابان های اصلی و بزرگ تهران است که از بزرگراه همت و شهرک ولفجر و محدوده انرژی اتمی شروع می‌شود تا میدان و ایستگاه راه آهن تهران امتداد دارد. بعد از انقلاب ۱۳۵۷ نام خیابان امیرآباد به خیابان کارگر شمالی تغییر پیدا کرد.

 

بیمارستان شریعتی در امیرآباد

امیرآباد از سوی شرق به بزرگراه کردستان و محله یوسف‌آباد، از سوی غرب به بزرگراه چمران و محله گیشا، از شمال به بزرگراه شهید همت و محله ده ونک و از سوی جنوب به بلوار کشاورز یا آب کرج سابق محدود می‌شود.

بخش‌های متعددی از دانشگاه تهران در این محدوده واقع شده‌اند؛ از آن جمله می‌توان به دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، دانشکده علوم اجتماعی، دانشکده اقتصاد، دانشکده مدیریت، پردیس شماره ۲ دانشکده‌های فنی، دانشکده فیزیک و دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی اشاره کرد. ورزشگاه دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران و مؤسسه چاپ و انتشارات دانشگاه تهران از اماکن مهم آن هستند. علاوه بر بخش‌هایی از دانشگاه تهران، پردیس دانشگاه تربیت مدرس نیز در این محله واقع شده است.

همچنین سازمان انرژی اتمی ایران و راکتور تحقیقاتی تهران در شمال این محله قرار دارد.

بیمارستان قلب تهران، بیمارستان دکتر شریعتی تهران و کلینیک تخصصی دندان پزشکی ۶۰۰ ارتش نیز در امیرآباد است.

مجموعه برج‌های سه‌گانه مسکونی آ.اس. پ و مراکز تفریحی و خرید مجاور آن و همچنین برج بین‌المللی تهران به ارتفاع ۱۶۲ متر، در ۵۶ طبقه که بلندترین برج مسکونی ایران می‌باشد؛ در شمال این محله واقع شده‌اند.

از مراکز دیدنی، تفریحی و رفاهی این محله نیز می‌توان به پارک لاله، مرکز خرید لاله، بازارچه لاله، موزه هنرهای معاصر و موزه فرش اشاره کرد. همچنین هتل بین‌المللی لاله (اینترکنتیننتال سابق) در مجاورت پارک لاله و هتل بین‌المللی اسپیناس خلیج فارس در بلوار کشاورز و در این محلهِ تهران واقع شده‌اند.

از مراکز ورزشی امیرآباد علاوه بر ورزشگاه دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران، می‌توان مجموعه ورزشی خورشید ایرانیان در بلوار آزادگان (شیخ بهایی جنوبی) و مجموعه ورزشی صدف در انتهای خیابان کارگر شمالی در اول ورودی شهرک ولفجر را نام برد.

تاریخچه

میرزا تقی خان امیر کبیر علاوه بر سایر اقدامات عمرانی در کشور، امیرآباد را نیز در فاصله پنج کیلومتری شمال غربی شهر تهران بنا نهاد. اعتماد السلطنه درباره امیرآباد نوشته است:

«امیر در این قریه علاوه بر احیای اراضی و ایجاد قنات‌های متعدد، باغ و امارتی معتبر نیز احداث کرد و به واسطه آب و هوای مطبوع تر آن نسبت به تهران اغلب برای استراحت به آنجا می‌رفت».

ناصرالدین شاه به سبب نزدیکی امیرآباد به شهر برای تفریح به آنجا می‌رفته است. وی در یکی از این سفرها دستور احداث قورخانه را در کنار قریه امیرآباد داد. ظاهراً قورخانه همان قزل قلعه بوده که وسایل لشکری در آن نگهداری می‌شده است. بعدها قزل قلعه در اختیار ساواک قرار گرفت و به زندان سیاسی تبدیل شد. این زندان پس از انقلاب اسلامی تخریب و در قسمتی از فضای آن میدان میوه و تره بار و بعدها فروشگاه شهروند قزل قلعه ایجاد شد.

امیرآباد در آغاز از از اراضی خالصه (املاک دولتی) بود اما در اواخر دوره قاجار ارباب جمشید آن را از دولت خرید.[۱] پس از ورشکستگی ارباب جمشید دوباره به مالکیت دولت در آمد و بتدریج اهالی آن، بخش‌هایی از آن را از دولت خریدند. قسمت اعظم دیگری از زمین‌های امیرآباد تا قبل از سال ۱۳۲۰، محل کشت گندم و جو بود.

از سال ۱۳۲۰ تا ۱۳۲۴ امیرآباد در اختیار نیروهای نظامی آمریکایی قرار گرفت که بر حسب نیاز ساختمان‌هایی در آن احداث کردند، از جمله خوابگاه سربازان، تعمیرگاه موتوری، ساختمان بهداری، ساختمان تصفیه خانه آب، کارخانه برق و کارخانه یخ سازی.

در سال ۱۳۲۳ خورشیدی یک سوم روستا متعلق به اهالی و دو سوم متعلق به دولت بود. در این سال با تصویب مجلس شورای ملی ۲۸۳۰۰ متر مربع از اراضی امیرآباد به رایگان به سفارت آمریکا داده شد تا گورستان امریکایی‌هایی شود که در ایران در می‌گذشتند.[۲]

از دیگر بناهای مهم امیرآباد که در سال ۱۳۲۸ ساخته شد، خوابگاه دانشگاه تهران (کوی دانشگاه) است.

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

بازسازی دیگ و قابلمه گرانیتی یوسف آباد

بازسازی ظروف تفلون

به دنبال مرکز بازسازی ظروف تفلون در یوسف آباد می گردید ؟

پیشنهاد ما سنتر سرویس است

بازسازی ظروف تفلون از دسته خدمات مورد استقبال مشتریان سنتر سرویس در تمامی مناطق تهران است.این سرویس از جمله سرویس های مرتبط با لوازم خانگی در تهران محسوب می شود.

بازسازی تفلون، بازسازی دیگ و قابلمه و بازسازی ماهیتابه تفلون

سنتر سرویس در جهت آسایش و راحتی کاربران و با همکاری متخصصین خدمات بازسازی ظروف تفلون در محله یوسف آباد تلاش کرده است خدماتی نظیر بازسازی ظروف تفلون یوسف آباد , تعمیر ماهیتابه تلفون یوسف آباد  , تعمیر و بازسازی قابلمه چدن در یوسف آباد, گرانیت کردن قابلمه و تعمیر و گرانیتی کردن دیگ و قابلمه پلوپز در یوسف آباد ارائه داده و تجریه خوبی را برای کلیه مشتریان خود از جمله مشتریان عزیز خود در جنوب ارائه نماید.

 

چگونه  از سنتر سرویس برای بازسازی ظروف تفلون و چدن و گرانیت استفاده کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت : سنتر سرویس و مشاهده آدرس و ساعت کاری به این مرکز مراجعه فرمایید همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس مرکز سنتر سرویس تماس بگیرید.

 

 

معرفی محله یوسف آباد

یوسِف‌آباد یکی از محله‌های اصیل ، قدیمی و معروف تهران است که در منطقهٔ ۶ شهرداری تهران واقع شده‌است.این محله به دلیل نزدیکی به مرکز شهر ، بافت ترکیبی آپارتمانی و ویلایی و شهر سازی مدرن با حفظ بافت سنتی ، بین ساکنان تهران ، از محبوبیت بالایی برخوردار است. این محله از غرب به بزرگراه کردستان و محلهٔ امیرآباد، از شرق به خیابان ولی‌عصر و محلهٔ عباس‌آباد، از شمال به بزرگراه شهید همت و محلهٔ ونک و از جنوب به خیابان دکتر فاطمی و دوراهی یوسف‌آباد محدود می‌شود.[۳]

تاریخچه

اراضی یوسف‌آباد در دورهٔ قاجار به مالکیت به بانک استقراضی روسیه درآمد. با سقوط نظام تزاری در روسیه، دولت اتحاد شوروی این بانک و همه دارایی آن را به دولت ایران واگذار کرد که ابتدا «بانک ایران» و سپس «بانک فلاحتی» و پس از آن، بانک کشاورزی نامیده شد. در سال ۱۳۱۹ خورشیدی، وزارت دارایی زمین‌های یوسف‌آباد را به بهای ۹۳ هزار تومان از بانک کشاورزی گذاشت. از آن‌جا که زمین‌های کشاورزی یوسف‌آباد کم‌درآمد بود و درآمد سالیانهٔ دولت از آن به چند هزار تومان هم نمی‌رسید، در سال ۱۳۲۲ دکتر میلسپو مستشار آمریکایی وزارت دارایی دستور داد، این زمین‌ها به کارمندان دولت فروخته شود.[۴]

زمین‌های یوسف‌آباد بر اساس مرغوبیت‌شان از متری یک تومان تا متری سه تومان به کارمندان وزارت‌خانه‌های مختلف فروخته شد. به کارمندان دارای رتبه‌های بالاتر قطعات چهارصد تا پانصد متری و به کارمندان جزء قطعات ۱۸۰ تا دویست متری فروخته شد. یکی دو قطعه هزار متری هم فروخته شد که گفته می‌شود یکی از آن‌ها را محمد ساعد مراغه‌ای نخست‌وزیر وقت خرید.[۴]

واگذاری این زمین‌ها بدون طراحی شهری و نقشه‌برداری و تعیین حدود کوچه‌ها و خیابان‌ها انجام گرفت و از همین رو به مشکلات و اختلافاتی انجامید که روند واگذاری زمین‌ها را طولانی کرد. تا پایان سال ۱۳۲۹ سه هزار قطعه زمین در بخش شرقی یوسف‌آباد واگذاری شده اما هنوز ساخت‌وسازی در آن‌ها آغاز نشده بود. برای بخش غربی یوسف‌آباد هم دو هزار قطعه زمین در نظر گرفته شده بود که نقشه‌برداری و تقسیم‌بندی آن‌ها در سال ۱۳۲۹ آغاز شد.[۴] در سال ۱۳۳۴ درآمد حاصل از فروش زمین‌های یوسف‌آباد به تأمین سرمایه برای تأسیس بانک ساختمانی اختصاص داده شد.[۵]

شباهت اسمی

یوسف‌آباد به زمین‌های متعلق به میرزا یوسف مستوفی الممالک (از رجال دوره ناصرالدین‌شاه) نیز گفته می‌شده که در سال ۱۲۸۸ هجری قمری، اراضی خارج از حصار تهران در شمال غربی دارالخلافهٔ ناصری[۶] بوده و محدوده‌اش آن گونه که نصرالله حدادی در کتاب طهران قدیم توصیف کرده، چنین است:

میرزا یوسف مستوفی‌الممالک، اراضی بالادست محله سنگلج را تا فاصله بالای آب کرج در تیول خود داشت. او بخشی از آن را به پسرش «حسن مستوفی‌الممالک» بخشید و باغ حسن‌آباد، واقع در همین حوالی میدان حسن‌آباد ساخته شد. در بالادست میدان، یوسف‌آباد شکل گرفت و در انتها به محله بهجت‌آباد که اقلیت ارامنه در آن زندگی می‌کردند، ختم می‌شد که تماماً جزو مایملک میرزا یوسف مستوفی‌الممالک بود.

[۷]

اما اراضی یوسف‌آباد با محلهٔ کنونی یوسف‌آباد تهران تطبیق نمی‌کند و بیشتر گویای وجه تسمیهٔ چهارراه یوسف‌آباد است که به تقاطع خیابان‌های حافظ و نادری (جمهوری اسلامی کنونی) گفته می‌شود. این شباهت اسمی باعث شده برخی به اشتباه این دو یوسف‌آباد را یکی بگیرند.

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

تعمیرگاه آب مرکبات گیر تفال صادقیه

اوژن سرویس یکی از معتبر ترین نمایندگی تعمیر آب مرکبات گیر تفال در تهران می باشد که سال ‌هاست به ‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در زمینه خدمات پس از فروش آب مرکبات گیر تفال فعالیت دارد.

اوژن سرویس با ارائه خدمات تخصصی تعمیرات لوازم خانگی توسط تعمیرکاران متخصص خود در تهران توانسته تجربه چندین ساله خود را در تعمیر لوازم خانگی با علم روز دنیا گره بزند و یکی از به روز ترین تعمیرگاه در این زمینه باشد. لوازم یدکی و قطعات آب پرتقال گیری تفال را از ما بخواهید.

اوژن سرویس مرکز تعمیرات آب مرکبات گیر تفال

قطعه کالا مرکز فروش لوازم یدکی آب مرکبات گیر تفال

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

آب مرکبات گیری تفال مدل ZP300138

آب مرکبات‌گیری «تفال» مدل «ZP300138» دستگاهی خوش‌ساخت و کاربردی با ابعاد جمع‌وجور است. این دستگاه با عملکرد برقی خود در مدت زمانی کوتاه انواع مرکبات را آبگیری می‌کند. طرز کار دستگاه بسیار آسان است و هر کسی می‌تواند به سرعت با آن کار کند. برای کار با این دستگاه کافی است میوه را به دو نیم تقسیم کنید و روی قسمت آب مرکبات‌گیر فشارش دهید. با این کار موتور 25 وات دستگاه با قدرت و به صورت خودکار شروع به کار می‌کند و نیازی به فشردن دکمه یا روشن کردن دستگاه نیست. این دستگاه فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و با طراحی ارگونومیک و بدنه‌ی پلاستیکی به‌راحتی در قفسه و کابینت قابل نگهداری است. سری آب مرکبات‌گیر با چرخش دوطرفه، زمان لازم برای استخراج عصاره‌ی میوه را بسیار کوتاه کرده است. وجود درپوش ضدغبار در این دستگاه راحتی استفاده از آن را افزایش داده است و از نشستن غبار روی سری آب‌مرکبات‌گیری جلوگیری می‌کند. زیر پایه‌ی دستگاه قسمت مخصوصی برای جمع‌آوری و نگهداری سیم آن در نظر گرفته شده تا بتوانید پس از استفاده به راحتی از آن نگهداری کنید.

سایر توضیحات

آبگیری کامل با قابلیت چرخش مخروطی به دو طرف چپ و راست سری مخروطی فشاری چندکاره برای آبگیری مرکبات بزرگ و کوچک مخزن مدرج شفاف

قابلیت‌ها

تنظیم مقدار پالپ

جنس صافی

پلاستیک

امکانات ضد فرسودگی

سیستم ضد چکه

نحوه عملکرد

اهرم فشاری

امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

امکانات آماده سازی غذا

آبگیری مرکبات با سایز کوچک

مخزن دستگاه

مخزن آبمیوه

امکانات

چرخش دو طرفه

پوشش محافظتی

درپوش ضد گرد و غبار

ابعاد

۱۸ × ۱۸ سانتی‌متر

امکانات ظاهری

پایه ضد لغزش

جنس بدنه

پلاستیک

تعداد سری آب مرکبات گیر

۱

ظرفیت مخزن آبمیوه

۰.۶

توان

۲۵ وات

طول سیم

۰.۸ سانتی متر

وزن

۱.۳ گرم

جنس مخزن آبمیوه

پلاستیک

اوژن سرویس مرکز تعمیرات آب مرکبات گیر تفال

قطعه کالا مرکز فروش لوازم یدکی آب مرکبات گیر تفال

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

تعمیر مخلوط کن تفال

تعمیر مخلوط کن تفال با قطعات اورجینال با قیمت مناسب چیزی است که مشتریان به دنبال آن هستند. امروزه نمایندگی تعمیرات مخلوط کن تفال در اوژن سرویس با شعبات فراوان در غرب، شرق، شمال، جنوب و مرکز تهران و قطعات اورجینال لذت خدمات تخصصی تعمیر و عیب یابی را به مشتریان خود ارائه می دهد. با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی اوژن سرویس می توانید تا 75 درصد در تعمیرات مخلوط کن تفال صرفه جویی کنید.

 

خدمات پس از فروش مخلوط کن تفال به چه صورت است؟

اگر اخیراً یک مخلوط کن تفال خریداری کرده‌اید، توصیه می‌کنیم از خدمات پس از فروش مخلوط کن تفال استفاده کنید. شماره نمایندگان خدمات پس از فروش مخلوط کن تفال شما در کارت گارانتی درج شده است. توجه داشته باشید که اوژن سرویس نماینده برند تفال نیست و نمایندگی مجاز تعمیر مخلوط کن برند های مختلف می باشد. اگر به هر دلیلی نتوانستید با نمایندگی خدمات گارانتی دستگاه خود تماس بگیرید، می توانید با تماس با نمایندگی تعمیرات و قطعات یدکی مخلوط کن تفال اوژن سرویس تا 75 درصد صرفه جویی کنید. 

 

 

تعمیرات مخلوط کن تفال در اوژن سرویس چقدر زمان میبرد؟

معمولا پس از تماس با مرکز تعمیرات مخلوط کن تفال و اعزام تکنسین، دستگاه توسط کارشناس بررسی می شود. اگر تعمیرکار مهارت و دانش بالایی داشته باشد، می تواند پس از بازدید از دستگاه در اسرع وقت مشکل را مشخص کند. پس از آن در کمترین زمان ممکن مخلوط کن تفال تعمیر می شود. همچنین نوع تعمیر تاثیر بسزایی در مدت زمان عیب یابی و تعمیر دستگاه دارد.

عیب یابی مشکلات مخلوط کن تفال توسط تعمیرکار اوژن سرویس

اگرچه مخلوط کن ها از بالاترین کیفیت برخوردار هستند، اما گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی پیش بیاید که مصرف کنندگان را مجبور به تماس با تعمیرگاه مجاز مخلوط کن تفال کند. در زیر برخی از مشکلاتی که کاربران مخلوط کن با آن مواجه هستند آورده شده است.

چرا مخلوط کن روشن نمی شود؟ نحوه تعمیرات مخلوط کن تفال به چه صورت است؟

دلایل متعددی باعث روشن نشدن مخلوط کن می شود که در ادامه به بررسی این موارد و نکات عیب یابی و تعمیر مخلوط کن تفال پرداخته ایم:

  • در برخی از مواقع ممکن است در اثر سوختن موتور مخلوط کن تفال یا نیم سوز شدن آن، این دستگاه روشن نشود.
  • ممکن است علت خراب شدن مخلوط کن، خراب شدن اورلود باشد.
  • پارگی سیم و اتصالات مخلوط کن و خرابی پریز برق از دیگر مواردی است که باید بررسی شود.

علت خاموش شدن مخلوط کن چیست؟ برای تعمیرات مخلوط کن تفال چه کنیم؟

برای رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی مخلوط کن می توانید از طریق مراحل زیر عیب یابی مخلوط کن تفال را انجام دهید:

  • خرابی اورلود می تواند باعث خاموش شدن مخلوط کن در حین کار شود.
  • فشار زیادی به موتور وارد شده و موتور دچار آسیب شده است.
  • هرز شدن و خرابی پروانه خنک کننده موتور، باعث متوقف کردن اورلود مخلوط کن تفال می شود.
  • با خراب شدن این بخش، موتور داغ شده و در حین کار خاموش می شود.

هزینه تعمیرات مخلوط کن تفال

لازم به ذکر است کلیه پرداخت ها بر اساس نرخ تایید رسمی اتحادیه تعیین می شود. در صورت نیاز به تعویض قطعه، تعمیرگاه با کمترین هزینه قطعه معیوب را با قطعه اصلی تعویض می کند.

 

اوژن سرویس مرکز تعمیرات مخلوط کن تفال

قطعه کالا مرکز فروش لوازم یدکی مخلوط کن تفال 

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

انواع شیر سماور برقی / دلیل چکه کردن شیر سماور و آموزش تعمیر آن

بررسی علل چکه کردن شیر سماور از مهم ترین قطعات و لوازم یدکی سماور برقی و راه حل آن

از مشکلات رایج و دردسرسازی که در هر خانه ای مصرف کنندگان با آن مواجه می شوند نشتی و چکه شیر سماور می باشد به خاطر همین داشتن مهارت در تعمیر سماور یکی از مهمترین موارد است تا بتوان بدون صرف هیچ هزینه ای کارایی سماور را به روال قبل برگرداند. چرا که اگر مهارت کافی در این مورد وجود نداشته باشد و قطعه کوچکی از سماور منزل شما به خوبی کار نکند ناچارید به کلی استفاده از آن را کنار بگذارید.

چکه کردن شیر سماور

شیر سماور همچون انواع و اقسام دیگر شیرآلات دارای قطعات گوناگون و ظریفی می باشد که خرابی هر کدام از آنها میتواند دلیلی بر نشتی و چکه کردن آن باشد البته ساختار آن بسیار ساده است بنابراین تعمیر آن نیز به مراتب خیلی ساده تر از سایر شیرآلات خواهد بود.

آنچه که در این بخش از سبک زندگی مطالعه خواهید کرد در خصوص چکه شیر سماور است که به خاطر داشتن قطعات ظریف و کوچکتر ، وسیله ای مسئله ساز می باشد و به نوعی می توان گفت احتمال استهلاک و آسیب دیدگی آن در مدت زمان کوتاه بالا است.

چکه شیر سماور از مشکلات رایجی است که در هر خانه وجود دارد و عواملی همچون آب بند ، واشر ، حلقه و ... منجر به این اتفاق می شود و همین گاهی فاجعه ببار می آورد و اسباب زحمت اعضای خانواده می شود. چنانچه ابزارهای مناسب در منزل وجود داشته باشد می توانید به راحتی این مشکلات را رفع و رجوع کنید.

 

دلایل مهم و رایج چک کردن شیر آب سماور

پیش از این که اقدام به تعمیر شیر سماور بکنید حتما باید از علت خرابی و چکه کردن آن اطلاع حاصل نمایید تا هدفمند پیش بروید و دچار مشکلات دیگری نشوید. در ادامه این مطلب به چند مورد از علل رایج این مشکل خواهیم پرداخت:

شل شدن پیچ شیر سماور

شل شدن پیچ شیر سماور یکی از دلایل چکه کردن شیر سماور است که این مشکل بیش از هر چیز ناشی از شل شدن پیچ شیر می باشد. بنابراین می توان با سفت کردن پیچ شیر این مشکل را رفع کرد که این کار با استفاده از یک پیچ گوشتی و آچار کوچک میسر می باشد.

استاندارد نبودن آب بندی سماور

نکات مهمی که در هنگام خرید سماور باید به آن توجه داشته باشید قرار گیری زاویه شیر با کاسه آن در یک راستا می باشد چرا که این نکته از مهم ترین استانداردهای سماور می باشد و نشان دهنده آب بندی اصولی شیر است. چنانچه سماور فاقد این ویژگی باشد احتمال اینکه به زودی به تعمیر نیاز داشته باشد بالا است.

ایراد در بدنه سماور

بعضی مواقع امکان دارد چکه کردن آب ناشی از ایرادی که در بدنه سماور وجود دارد باشد. مشکل رایجی که در این زمینه تجربه شده است چکه کردن آب از کف سماورهای برقی می باشد که از دلایل اصلی آن وجود ایراد در واشرهای آب بندی المنت سماور برقی می تواند باشد.

 

نشتی در لوله شیر

برخلاف زمانی که نشتی به قسمت اتصال قطعات مربوط می شود گاهی نیز امکان دارد که لوله شیر آب سوراخ شده و یا صدمه دیده باشد و در نهایت باعث شود که آب از آن چکه کند که در این صورت باید لوله شیر هرچه زودتر تعویض شود.

واشر نداشتن شیر سماور

نکته مهمی که مخصوصاً در سماورهای قدیمی رایج است فقدان واشر در شیر سماور می باشد بنابراین چنانچه پس از خرید سماور متوجه چکه کردن شیر آب آن شدید بدانید که به خاطر نداشتن واشر در شیر آن می باشد و فقط با اضافه کردن یک واشر حتی در سماورهای قدیمی می توانید مانع این چکه کردن بشوید.

 

آموزش قدم به قدم تعمیر شیر آب سماور

برای هر یک از عواملی که پیش از این برای چکه کردن شیر سماور اشاره شد راه حل هایی وجود دارد. بنابراین پس از اینکه به طور دقیق علت چکه کردن را بررسی کردید می توانید از روش هایی که در ادامه برای تعمیر سماور منزل ارائه شده است به کار بگیرید.

  • در اغلب مواقع پیچاندن شیر یک سماور نو کمی سخت است و برای همین در چنین شرایطی اکثر مصرف کنندگان با شل کردن پیچ آن ، از دشواری آن می کاهند ، اما بسیاری از آنها از اندازه شل کردن آن اطلاعی ندارند که امری بسیار مهم است. چنانچه مشکل چکه کردن شیر آب سماور از شل بودن بیش از حد آن است شما با کمک ابزارهای ساده ای مثل پیچ گوشتی یا آچار به راحتی می توانید آن را به حالت قبل و استاندارد خود در بیاورید.
  • وجود واشر کمک بسیار بالایی در آب بندی شیر می کند ، پس برای اینکه شیر سماور را تعمیر کنید حتماً به وضعیت واشر در شیر توجه نمایید. چنانچه واشر نداشت، می توانید با خرید یک واشر مناسب مشکل را برطرف کنید و چنانچه واشر آن مستهلک و خراب شده باشد با تعویض آن می توانید هزینه اضافی تعمیر یا تعویض شیر سماور را از دوش خود بردارید.
  • چنانچه ایراد از آب بندی باشد و قرارگیری کاسه و نری در یک راستا نباشد پیشنهاد می کنیم پیچ شیر را شل کرده و سپس اقدام به اصلاح زاویه قرارگیری آن بکنید تا مشکل برطرف شود ولی باید بدانید که این راهکار موقتی می باشد، پس توصیه می کنیم در صورت این که چنین مشکلی مشاهده کردید از همان ابتدا که سماور را می خرید از فروشنده یا سازنده سماور درخواست کنید تا شیر را برای تان تعویض کند.
  • اگر مشاهده کردید که نشتی به بدنه خود سماور مربوط است با تعویض شیر و یا لحیم کاری می توان آن را اصلاح کرد. البته باید شدت خرابی و آسیب آن را بررسی کرده و بعد اقدام کنید چراکه امکان دارد رسوبات یا خاک اره ای در داخل لوله باشد و فقط با یک بار تمیز کاری و باز کردن شیر مشکل رفع شود.

 

روش های پیشگیری از چکه کردن شیر سماور

برای پیشگیری از چکه کردن شیر سماور قبل از هر چیزی باید با شیوه استفاده صحیح از سماور را به خوبی آشنا باشید و باید بدانید بهترین عملکرد مراقبت از آن به نحوی که دیگر نیازی به تعمیر نداشته باشد است یا حداقل خیلی دیر این اتفاق بیفتد. پس چنانچه در نمناک اشاره شده است برای اینکه از مشکلات جانبی سماور جلوگیری کنید حداقل ماهی یکبار باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. با کمک یک انبردست مهره زیر شیر سماور را باز کنید.
  2. سپس نری شیر را از آن در بیاورید.
  3. با استفاده از یک دستمال نرم، اقدام به پاکسازی نری بکنید.
  4. از بالا همان جای خالی نری دستمال را وارد آن کرده و از سمت دیگر یعنی پایین آن خارج نمایید تا قسمت داخلی به خوبی تمیز شود.
  5. در مرحله بعدی با استفاده از کمی روغن مایع معمولی خوراکی اقدام به روغن کاری نری بکنید ، سپس آن را در جای خود قرار دهید و بعد چندین بار حرکت رفت و برگشت به هر دو سمت انجام دهید تا قسمت داخلی نیز توسط آن به خوبی روغن کاری شود.
  6. در نهایت شیر را بررسی کنید تا از نداشتن لقی اطمینان داشته باشید و پس از اطمینان مهره را سر جای خود قرار داده و محکم ببندید.

شما با انجام این مراحل باعث می شوید که شیر سماور تان خیلی کمتر و دیرتر نیاز به تعمیر داشته باشد. علاوه بر این روش های پیشگیری ، حتی در صورت نیاز پیدا کردن به تعمیر شما با روش های ساده ای که پیش از این به آنها اشاره شد می توانید با کمی مهارت و بدون اینکه نیاز به تخصص خاصی داشته باشید در منزل شیر سماور را تعمیر کنید.

انواع شیر سماور برقی را از میتوانید از قطعه بانک تهیه کنید :

شیر سماور کوتاه از دو متریال آلومنیومی و پلاستیکی تولید شده است. بدنه شیر آلومنیومی و دسته آن پلاستیکی است. شیر سماور برقی در واقع لوله ایست که به بدنه سماور متصال شده و در میان لوله اهرمی تعبیه شده که مسیر خروج آب سماور را باز یا مسدود می کند. وقتی میگوییم شیر سماور بلند و یا کوتاه منظور فاصله اهرم شیر کتری برقی تا دهانه شیر است. پایه دسته شیر کتری و یا محفظه اهرم شیر حجم مدوری بغل تخت است.زیر پایه پیچ و واشر که مربوط به اتصالات اهرم سماور است تعبیه شده و در قسمت اتصال به بدنه کتری برقی هم دارای پیچ و مهره است.

از آنجا که تنوع سماور برقی ها زیاد می باشد  شیر سماور انواع دستگاه ها نیز با هم تفاوت دارند و بعضا با تغییراتی کوچک مناسب....بهتر است برای تهیه شیر سماور بصورت حضوری به فروشگاه ما مراجعه کنید و سماور خود را نیز به همراه بیاورید تا همکاران ما اینکار را انجام دهند تا از آب بندی آن نیز مطمئن باشید :

شیر سماور برقی فلر ، شیر سماور برقی میگل ، شیر سماور برقی کرکماز ، شیر سماور برقی پلان ، شیر سماور برقی آرزوم ، شیر سماور برقی مایر ، شیر سماور برقی کاراجا ، شیر سماور برقی سارینا ، شیر سماور برقی آلدنته ، شیر سماور برقی هاید وان پلاس ، شیر سماور برقی ایران استیل ، شیر سماور برقی نوردیا ، شیر سماور برقی آپولون ، شیر سماور برقی سینبو ، شیر سماور برقی لینس ، شیر سماور برقی مگا فورس ، شیر سماور برقی اوزکنت ، شیر سماور برقی سایا ، شیر سماور برقی مهسان ، شیر سماور برقی فانتوم ، شیر سماور برقی فانتوم ، شیر سماور برقی پگاسوس ، شیر سماور برقی لینس ، شیر سماور برقی رمتا ، شیر سماور برقی سروش ، شیر سماور برقی کینگ ، شیر سماور برقی ناسا الکتریک ، شیر سماور برقی سی وی اس ، شیر سماور برقی هاردستون ، شیر سماور برقی هایگر ، شیر سماور برقی بیم ، شیر سماور برقی مونوتک ، شیر سماور برقی همیلتون ، شیر سماور برقی ریوالد ، شیر سماور برقی آرچلیک ، شیر سماور برقی مونوتک ، شیر سماور برقی راسل ، شیر سماور برقی کالوات ، شیر سماور برقی مونوتک ، شیر سماور برقی باریتون ، شیر سماور برقی زاروتی ، شیر سماور برقی ویداس ، شیر سماور برقی جانتک ، شیر سماور برقی بلانتون ، شیر سماور برقی فکر ، شیر سماور برقی تکنو ، شیر سماور برقی دونالکس ، شیر سماور برقی گرند ، شیر سماور برقی فوما ، شیر سماور برقی برلیانت ، شیر سماور برقی روزنبرگ ، شیر سماور برقی نیکولاس ، شیر سماور برقی مودکس ، شیر سماور برقی رمتتا ، شیر سماور برقی ادمیلسون ،

 

قطعه کالا مرکز فروش لوازم یدکی سماور برقی 

  • ozhan service