تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

اوژن سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی
شامل بخارشوی اتوبخار جاروبرقی مخلوط کن غذاساز چرخ گوشت آبمیوه گیر خردکن ماکروفر قهوه ساز سرخ کن همزن سشوار و ...شامل برندهای مولینکس تفال فلر دلونگی کروپس روتل میگل براون و ...
09364036032
02146037301

۲۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 ​بازسازی ظروف تفلون کن

بازسازی ظروف تفلون

به دنبال مرکز بازسازی ظروف تفلون در کن می گردید ؟

پیشنهاد ما اوژن سرویس است

بازسازی ظروف تفلون از دسته خدمات مورد استقبال مشتریان اوژن سرویس در تمامی مناطق تهران است.این سرویس از جمله سرویس های مرتبط با لوازم خانگی در تهران محسوب می شود.

بازسازی تفلون، بازسازی دیگ و قابلمه و بازسازی ماهیتابه تفلون

اوژن سرویس در جهت آسایش و راحتی کاربران و با همکاری متخصصین خدمات بازسازی ظروف تفلون در محله شهران تلاش کرده است خدماتی نظیر بازسازی ظروف تفلون شهران , تعمیر ماهیتابه تلفون شهران , تعمیر و بازسازی قابلمه چدن در شهران , گرانیت کردن قابلمه و تعمیر و گرانیتی کردن دیگ و قابلمه پلوپز در شهران را  ارائه داده و تجریه خوبی را برای کلیه مشتریان خود از جمله مشتریان عزیز خود در جنوب ارائه نماید.

 

چگونه  از اوژن سرویس برای بازسازی ظروف تفلون و چدن و گرانیت استفاده کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت : اوژن سرویس و مشاهده آدرس و ساعت کاری به این مرکز مراجعه فرمایید همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس مرکز اوژن سرویس تماس بگیرید.

 

 

معرفی محله شهران

شهران محله‌ای در شمال غرب تهران، پایتخت ایران است و در منطقه ۵ شهرداری تهران جای دارد و یکی از خوش آب و هوا ترین محله‌های تهران است که در دامنه جنوبی رشته کوه البرز جای دارد و دارای بافتی نوساز با خیابان های عریض می باشد.[۱][۲] [۳]شهران از جنوب به اتوبان همت (شهرزیبا)از شرق به اتوبان باکری (جنت آباد مرکزی و شمالی)و از غرب به محله کن و از شمال به کوه‌های دامنه البرز و پارک جنگلی کوهسار شهران محدود می شود که از طریق خط ۶ متروی تهران و اتوبان‌های همت و باکری و رفسنجانی(منتهی به اتوبان آبشناسان) به تمام نقاط تهران و امکانات دسترسی عالی دارد.[۳] شهران قبلاََ بصورت یک خیابان یک تکه بود ولی بعد از ساخت اتوبان آبشناسان (ایران پارس قدیم و ادامه اتوبان رفسنجانی) که به فلکه اول شهران منتهی می شود، شهران به دو قسمت جنوبی و شمالی تقسیم شد به حدفاصل اتوبان همت تا اتوبان آبشناسان(فلکه اول شهران)، شهران جنوبی و حدفاصل فلکه اول شهران تا پارک جنگلی کوهسار شهران، شهران شمالی گفته می شود.[۴] مهم ترین خیابان های شهران عبارتند از خیابان شهران، خیابان یکم، خیابان طوقانی، خیابان کوهسار، خیابان وسک(شهید خیابانی)، خیابان عسگری، خیابان نیرو، خیابان نیما یوشیج .[۵] [۶]

بوستان جنگلی کوهسار شهران در شمال‌غربی این محله و در دامنه جنوبی رشته کوه البرز جای دارد و به همین دلیل شهران از خوش آب‌وهواترین مناطق غرب تهران به‌شمار می‌رود.[۷] بزرگراه نیایش (که از شرق در خیابان ولیعصر پایان می‌پذیرد)، بزرگراه ایران پارس (آبشناسان)، بزرگراه شهید باکری و همچنین بزرگراه همت از مسیرهای اصلی ارتباطی منطقه شهران و مرکز شهر تهران می‌باشند. این محله بخش شرقی محله کن می‌باشد.[۸] شهران از شرق به محله جنت آباد از غرب به محله کن از شمال به کوه‌های دامنه البرز و پارک جنگلی کوهسار شهران و از جنوب به محله شهر زیبا محدود می‌شود.

بلندی‌های شمال شهران به دلیل دارا بودن پیست و محوطه‌ای باز همراه با وزش ملایم و دائمی باد جای مناسبی برای علاقه‌مندان ورزش‌های هوایی (گلایدر و…) و همچنین موتورسواری[۹] شده‌است.

این محله در دوره‌های قدیم با توجه به اینکه نزدیک آب قنات محله کن بود، به «آب‌پیک» آوازه یافته بود اما سپس نام آن به شهران که نام یکی از بزرگان سرزمین ایران در دوران یزدگرد سوم بود، تغییر یافت. پس از دهه ۱۳۵۰ جمعیت شهران دچار افزایش شد. گسترش مناسب امکانات آموزشی، فرهنگی، ترابری، خرید و گردشگری در محله نیز باعث افزایش جمعیت آن در سال‌های گذشته شده‌است.

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

تعمیر پلوپز تفال

نمایندگی تعمیر پلوپز تفال در اوژن سرویس با هدف مشتری مداری بهتر اقدام به ایجاد شعب فعال در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران نموده است تا شما بتوانید بعد از ثبت درخواست از این خدمات بهره مند شوید. با ثبت درخواست و مشاهده پنل کاربری می توانید به صورت مستقیم با بخش شکایات و پیگیری ارتباط برقرار کرده و به تعمیرکار خود امتیاز دهید.

 

 

نحوه تماس جهت تعمیرات پلوپز تفال در اوژن سرویس

برای اطلاع از نحوه تماس با مرکز تعمیر پلوپز تفال در تهران میتوانید از مراحل زیر اقدام نمایید:

  1. میتوانید با نزدیکترین شعبه اون سرویس  تماس حاصل نمایید.
  2. همچنین از طریق وب اپلیکیشن تعمیرات تخصصی اوژن سرویس نیز میتوانید اقدام به ثبت درخواست نمایید.
  3. بعد از ثبت درخواست شما از سوی مرکز برایتان پیامکی حاوی کد اشتراک به همراه مشخصات تعیرکار پلوپز تفال ارسال خواهد شد.
  4. پس از انجام مراحل عیب یابی و تعمیرات پلوپز، فاکتور هزینه تعمیرات پلوپز تفال به همراه گارانتی خدمات3  اعتبار دارد، در اختیار مشتری قرار می گیرد.
  5. در انتها از شما در خصوص خدمات ارائه شده نظرسنجی میگردد​​​​​

 

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات پلوپز تفال چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

موضوع دیگری که در استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات پلوپز تفال باید از آن آگاه باشید، این است که تعمیرکار پلوپز تفال باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

  • تعمیرکاران این مجموعه از قطعات اورجینال و فابریک برای تعمیر پلوپز تفال شما در محل استفاده می کنند.
  • تکنسین های این نمایندگی مجرب، دارای دانش علمی لازم، متعهد و خوش اخلاق و پایبند به قوانین مدیریت و رضایت مشتری هستند.
  • تعمیرکاران اوژن سرویس دوره های لازم برای تعمیرات پلوپز تفال را گذرانده اند.
  • تعمیرکار این نمایندگی در زمینه تعمیر پلوپز تفال مهارت و سابقه طولانی دارد.
  • مشتریان می توانند در هر ساعت از شبانه روز و 24 ساعت شبانه روز با کارشناسان این مرکز تماس گرفته و مشکل دستگاه خود را گزارش دهند

​​​​​​​

تعمیرات پلوپز تفال در اوژن سرویس چقدر زمان میبرد؟

بیشترین سوالاتی که مشتریان از متخصصان این مجموعه می پرسند، مدت زمان تعمیرات پلوپز تفال است. زمان تعمیر پلوپز تفال به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله می توان به نوع تعمیر و میزان آسیب وارده به دستگاه اشاره کرد. به طور کلی تعمیر حرفه ای تعمیرکار اوژن سرویس می تواند نوع ایراد پلوپز تفال را مشخص کرده و زمان تعمیر را به شما اطلاع دهد. اگر عیب پلوپز تفال شما جزئی باشد، تکنسین آن را در همان لحظه تعمیر می کند. در صورت تخصصی بودن تعمیر، دستگاه شما به مرکز خدمات مجهز اوژن سرویس منتقل می شود و در کمتر از سه روز تعمیر می شود.

عیب یابی مشکلات پلوپز تفال

برای عیب یابی پلوپز تفال می توانید نکات ذکر شده زیر را مطالعه نمایید:

  1. تعمیرات مشکل روشن نشدن پلوپز تفال
  2. نحوه تعمیر برق داشتن پلوپز تفال
  3. طریقه عیب یابی مشکل در صفحه نمایش پلوپز تفال
  4. چگونه مشکل قفل درب پلوپز تفال را تعمیر کنیم؟
  5. تعمیرات مشکل در پخت پلوپز تفال

تعمیرات مشکل روشن نشدن پلوپز

اگر پلوپز تفال شما روشن نمی شود، می توانید با انجام مراحل زیر مشکل را برطرف کنید:

  • برای اطمینان از اینکه پلوپز تفال به درستی وصل شده است، سیم برق را از پریز جدا کرده و دوباره وصل کنید.
  • اگر پلوپز شما از شارژر تغذیه می کند، شارژر را بررسی کنید و مطمئن شوید که به درستی به پلوپز تفال متصل است. در صورت لزوم شارژر را تعویض کنید.
  • دکمه روشن یا خاموش را تست کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کند. اگر دکمه آسیب دیده است، باید تعویض شود.
  • اگر هیچ یک از موارد فوق به درستی کار نکند، ممکن است سیستم برقی پلوپز تفال شما آسیب دیده باشد.

نحوه تعمیر برق داشتن پلوپز تفال

اگر پلوپز تفال شما مشکل برق داشتن دارد، می‌توانید با رعایت مراحل زیر مشکل را برطرف کنید:

  • بررسی کنید که برق وصل است. برای این کار، می‌توانید از یک دستگاه دیگری استفاده کنید و ببینید آیا آن دستگاه برق می‌گیرد یا خیر.
  • بررسی کنید سیم برق پلوپز تفال وصل باشد و اطمینان حاصل کنید که در حالت خوبی قرار دارد. در صورتی که سیم برق شکسته، سایش یا ترکیدگی دارد، باید تعویض شود.
  • در صورتی که هیچ یک از موارد فوق به درستی کار نمی‌کند، ممکن است سیستم برقی پلوپز تفال شما خراب شده باشد. در این صورت، بهتر است به تعمیرکار پلوپز تفال در اوژن سرویس مراجعه کنید.

عیب یابی مشکل صفحه نمایش پلوپز تفال

اگر پلوپز تفال شما مشکل صفحه نمایش دارد، می توانید با انجام مراحل زیر آن را حل کنید:

  • اگر پلوپز شما با باتری کار می کند، باتری را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی شارژ شده است. اگر باتری به درستی شارژ نمی شود، ممکن است صفحه پلوپز تفال شما معیوب باشد.
  • مطمئن شوید که کابل نمایشگر به درستی به پلوپز متصل است. اگر کابل فرسوده یا شکسته است، باید تعویض شود.
  • صفحه نمایش را بررسی کنید و مطمئن شوید که به درستی کار می کند. اگر صفحه نمایش معیوب یا آسیب دیده است، باید تعویض شود.
  • اگر مشکل صفحه نمایش مربوط به نرم افزار است، نرم افزار را بررسی کنید و مطمئن شوید که درست کار می کند. اگر نرم افزار خطا دارد، باید آن را به روز کنید یا دوباره نصب کنید.
  • بررسی کنید تا مطمئن شوید که دکمه های کنترلی پلوپز تفال به درستی کار می کنند. اگر دکمه های کنترل مشکل دارند، ممکن است باعث ایجاد مشکل در صفحه نمایش دستگاه شما شود.

چگونه مشکل قفل درب پلوپز تفال را تعمیر کنیم؟

اگر قفل درب پلوپز تفال مشکل دارد با دنبال کردن مراحل زیر می توانید مشکل را برطرف کنید:

  • ابتدا باید بررسی کنید که قفل درب پلوپز به درستی کار می کند. در برخی از مدل های پلوپز تفال ممکن است قفل درب به دلیل آسیب یا فشار داخل دستگاه به درستی کار نکند.
  • بررسی کنید که لولاهای درب پلوپز تفال به درستی وصل شده و بدون شکاف یا گیر باز شوند.
  • در برخی از مدل های پلوپز، قفل درب ممکن است به دلیل خرابی ترموستات کار نکند. در این صورت باید ترموستات و سیم پیچ را بررسی کنید و در صورت لزوم آنها را تعویض کنید.

تعمیرات مشکل در پخت پلوپز تفال

مشکلات مربوط به پخت و پز در پلوپز تفال می تواند بسیار متنوع باشد. برای حل این مشکلات می توانید از مراحل زیر استفاده کنید:

  • ابتدا باید بررسی کنید که دمای پلوپز تفال به درستی تنظیم شده باشد. برخی از مدل های پلوپز دارای دمای دستی هستند که باید به درستی تنظیم شود.
  • در برخی از مدل های پلوپز تفال، تنظیمات ممکن است به دلیل خطاهای دستگاه یا خطاهای برنامه ریزی با مشکل مواجه شوند. در این صورت باید تنظیمات پلوپز را بررسی کرده و در صورت نیاز به روز رسانی کنید.
  • بررسی کنید که آیا مقدار آب در پلوپز به درستی تنظیم شده است یا خیر. در طول زمان پخت، ممکن است آب در پلوپز به دلیل تبخیر کاهش یابد که با اضافه کردن آب به پلوپز تفال برطرف می شود.
  • شکل و اندازه غذا در پلوپز می تواند در پخت آن مشکل ایجاد کند. برای حل این مشکل می توانید شکل و اندازه دقیق غذا را تعیین کنید.
  • لوازم یدکی و قطعات پلوپز تفال را بررسی کنید
  • اگر پلوپز شما به دلیل مشکل سخت افزاری در پخت و پز مشکل دارد، باید به تعمیرگاه مجاز پلوپز تفال در اوژن سرویس مراجعه کنید تا تکنسین مشکلات پلوپز شما را تشخیص داده و راه حلی برای آن بیابد.

همچنین همانطور که در بالا توضیح داده شد 3 راه برای دریافت خدمات پلوپز در اوژن سرویس  وجود دارد که می توانید از آن بهره مند شوید.

نحوه سرویس پلوپز تفال

سرویس پلوپز تفال معمولاً شامل تمیز کردن اجزای آن مانند دیگ داخلی، درب و المنت حرارتی است تا از عملکرد مطلوب اطمینان حاصل شود. مراحل کلی سرویس پلوپز تفال به شرح زیر است:

  • پلوپز تفال را از برق بکشید و اجازه دهید تا قبل از سرویس کاملا خنک شود.
  • دیگ داخلی را بردارید و آن را با آب گرم و صابون بشویید. قبل از متصل کردن قطعات مجدد آن را بشویید و کاملاً خشک کنید.
  • درب پلوپز تفال را با یک پارچه یا اسفنج مرطوب تمیز کنید. به دریچه بخار و هر شکاف دیگری که ممکن است بقایای غذا در آن جمع شود توجه کنید. آن را کاملا خشک کنید.
  • اگر پلوپز تفال دارای دریچه بخار قابل جدا شدن است، آن را جدا کرده و جداگانه تمیز کنید. برخی از دریچه های بخار را می توان با آب شست، در حالی که برخی دیگر ممکن است نیاز به پاک کردن با یک پارچه مرطوب داشته باشند.
  • قسمت بیرونی پلوپز تفال را با یک پارچه مرطوب پاک کنید تا هرگونه کثیفی یا لکه از بین برود. از استفاده از پاک کننده های بسیار قوی که ممکن است سطح را خراش دهند خودداری کنید.
  • المنت حرارتی را برای هر گونه علائم آسیب یا تجمع بررسی کنید. اگر تجمع بیش از حد وجود داشت، می توانید از یک برس نرم یا یک پارچه برای تمیز کردن آن به آرامی استفاده کنید.
  • پلوپز تفال را به برق وصل کنید و آن را تست کنید تا مطمئن شوید که درست کار می کند.

هزینه تعمیرات پلوپز تفال

تعرفه تعمیرات پلوپز تفال با توجه به نرخ تعیین شده از سوی اتحادیه و مراکز مربوطه مشخص می شود. بر همین اساس هزینه تعمیر پلوپز تفال در تعمیرگاه مجاز و مرکزی اوژن سرویس هزینه ای کاملا منصفانه و مقرون به صرفه است. لازم به ذکر است که هزینه تعمیر در تعمیرگاه مجاز و مرکزی اوژن سرویس به دلایل زیر میتواند متغیر باشد:

  • قدیمی یا جدید بودن مدل پلوپز شما و قیمت قطعات آن ها تاثیر مستقیم دارد.
  • استفاده از قطعات فابریک یا متفرقه برای رفع عیب و تعمیر شما هزینه تعمیر را تغییر میدهد.
  • مدت زمان ضمانتنامه در ارتباط با تعمیرات پلوپز تفال توسط تعمیرکار اوژن سرویس ، هزینه خدمات را تغییر میدهد.
  • کاهش هزینه ها تا 75 درصد

اوژن سرویس مرکز تخصصی تعمیرات پلوپز تفال 

قطعه کالا مرکز فروش لوازم یدکی پلوپز تفال 

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مولینکس صادقیه

آبمیوه گیری، یک دستگاه پر کاربرد برای آماده سازی آبمیوه طبیعی در هر خانه ای می باشد. اما ممکن است پس از مدتی کارایی روز های اول خود را از دست بدهد. به همین خاطر باید در اولین فرصت به نمایندگی مجاز آن مراجعه نمایید. البته نا گفته نماند که آبمیوه گیری مولینکس نیز از این قاعده مستثنی نیست و شما برای تعمیر آن نیاز به نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مولینکس خواهید داشت. به همین خاطر اوژن سرویس ، در این مطلب، نمایندگی های مجاز جهت تعمیر و عیب یابی دستگاه آبمیوه گیری مولینکس را به شما معرفی خواهد نمود.

 

با استفاده از از خدمات تعمیرگاه مجاز اوژن سرویس تا 75 درصد هزینه های تعمیر را کاهش دهید.

مطالبی که در این مقاله مطالعه می کنید:

نحوه نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مولینکس

نحوه تماس با نمایندگی مجاز تعمیر آبمیوه گیری مولینکس

هزینه تعمیر آبمیوه گیری مولینکس در تعمیرگاه های مجاز

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار آبمیوه گیری مولینکس

چه زمان برای تعمیر آبمیوه گیری مولینکس به تعمیرگاه مراجعه کنیم؟

اوژن سرویس  نمایندگی مجاز جهت تعمیر آبمیوه گیری مولینکس

 

لوازم یدکی و قطعات آبمیوه گیری مولینکس

نحوه نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مولینکس

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مولینکس، به محلی گفته می شود که کلیه پرسنل آن جهت عیب یابی و تعمیر دستگاه آبمیوه گیری مولینکس، تخصص کافی داشته و دستگاه شما را در کم ترین زمان ممکن، عیب یابی نموده و جهت تعمیر آن اقدام می کنند. در نظر داشته باشید که انتخاب یک تعمیرگاه مناسب و منصف، یکی از معیار هایی است که باید در زمان انتخاب نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مولینکس مد نظر داشته باشید.

نحوه تماس با نمایندگی مجاز تعمیر آبمیوه گیری مولینکس

برای تماس و برقرار نمودن  ارتباط با تعمیرگاه مجاز جهت تعمیر و عیب یابی آبمیوه گیری مولینکس، کافی است یکی از راه های زیر را انتخاب کنید:

با شماره یکی از نزدیک ترین تعمیرگاه های آبمیوه گیری مولینکس، نسبت به محل خود تماس بگیرید.

می توانید درخواست تعمیر و عیب یابی دستگاه خود را در سایت به صورت آنلاین ثبت نمایید.

پس از آن که درخواست تعمیر آبمیوه گیری مولینکس را در سایت ثبت نمودید، نام تکنسین به همراه کد اشتراک برای شما ارسال خواهد شد.

در صورتی که نیازی به حضور تعمیرکار در محل نمی بینید، می توانید دستگاه آبمیوه گیری مولینکس خود را‌به نزدیک ترین تعمیرگاه جهت تعمیر و عیب یابی منتقل کنید.

هزینه تعمیر آبمیوه گیری مولینکس در تعمیرگاه های مجاز

معیار های مختلفی جهت تعیین‌ هزینه تعمیر و عیب یابی دستگاه آبمیوه گیری مولینکس وجود دارد. به طور مثال، خدمات تعمیر و تعویض قطعه برای موتور، قیمتی متفاوت با تعویض تیغه ها دارد. همین طور باید در نظر داشته ‌باشید که شخص تعمیرکار، عیب یابی را به صورت اصولی و صحیح انجام داده باشد. هم چنین باید به سراغ یک نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مولینکس منصف بروید تا تعمیر و تعویض قطعات دستگاه آبمیوه گیری مولینکس برای شما مقرون به صرفه باشد.

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار آبمیوه گیری مولینکس

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار متخصص آبمیوه گیری مولینکس انجام می شود. تعمیرکاران همگی در شناخت اجزا و قطعات دستگاه آبمیوه گیری مولینکس تجربه و مهارت کافی را دارند و به شما این اطمینان خاطر را خواهند داد تا با تعمیر بخشی از دستگاه آبمیوه گیری مولینکس، به سایر قطعات آن آسیبی وارد نکنند. شما می توانید برای اعتماد بیش تر به تعمیرگاه و تعمیرکار، با نمایندگی های مجازاوژن سرویس  جهت تعمیر و عیب یابی دستگاه آبمیوه گیری مولینکس خود تماس بگیرید.

چه زمان برای تعمیر آبمیوه گیری مولینکس به تعمیرگاه مراجعه کنیم؟

در ادامه برای شما مهم ترین مواردی که را باید با مشاهده آن ها، به تعمیرگاه مجاز جهت تعمیر و عیب یابی دستگاه آبمیوه گیری مولینکس خود مراجعه کنید را آورده ایم، با ما همراه باشید:

  1. چرا موتور دستگاه آبمیوه گیری مولینکس نمی چرخد؟ برای تعمیر و عیب یابی آن چه کاری انجام دهیم؟

در صورتی که در زمان استفاده از دستگاه آبمیوه گیری مولینکس، متوجه عدم چرخش موتور دستگاه شدید، می توانید ابتدا خودتان آن را در منزل عیب یابی و تعمیر نمایید. توجه کنید که اگر در این کار تخصص کافی ندارید و تا به حال یک پیچ را هم باز نکرده اید، به شما توصیه می کنیم که حتما به نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مولینکس مراجعه نمایید.

  • پیش از هر کاری دستگاه آبمیوه گیری مولینکس خاموش کرده و دو شاخه را از برق بکشید.
  • موتور دستگاه آبمیوه گیری مولینکس را باز نمایید.
  • موتور را گریس کاری کرده و مجدد دستگاه آبمیوه گیری مولینکس ببندید.
  • در صورت بر طرف نشدن مشکل چرخش موتور دستگاه آبمیوه گیری مولینکس، به احتمال زیاد، بوش آن آسیب دیده است. برایت تعویض بوش دستگاه آبمیوه گیری مولینکس می توانید به نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز مراجعه نمایید.

دلیل سر و صدای زیاد در دستگاه چیست؟ تعمیر آبمیوه گیری مولینکس در محل

ممکن است به هر دلیلی دستگاه آبمیوه گیری مولینکس شما در زمان کار دچار لرزش و صدای غیر طبیعی شود. این مسئله می تواند به دلیل عدم تراز بودن سطح زیرین دستگاه آبمیوه گیری مولینکس باشد. پس پیش از هر کاری حتما صاف بودن و تراز بودن سطح قرار گیری دستگاه آبمیوه گیری مولینکس را چک کنید.

  • در صورتی که سطح زیرین دستگاه آبمیوه گیری مولینکس صاف بود، گیره ها و اتصال کامل آن ها را چک کنید.
  • اگر گیره ها به صورت صحیح با بدنه اتصال داشتند، دستگاه آبمیوه گیری مولینکس شما نیاز به تعویض قطعه دارد‌ که باید در اولین فرصت با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مولینکس تماس گیرید و یا به آن جا مراجعه نمایید.

چرا موتور دستگاه آبمیوه گیری مولینکس بیش از اندازه داغ می شود؟نظر تعمیرکار اوژن سرویس در این باره

برای بر طرف کردن مشکل داغ شدن بیش از اندازه موتور دستگاه آبمیوه گیری مولینکس، می توانید موارد زیر مورد بررسی و اجرا قرار دهید:

  • در صورتی که حجم زیادی از میوه ها را‌ در داخل دستگاه آبمیوه گیری مولینکس ریخته باشید، موتور دستگاه داغ می کند.
  • استفاده بیش از اندازه‌ بدون استراحت دادن به دستگاه آبمیوه گیری مولینکس، می تواند یکی از دلایل داغ شدن‌ بیش از حد موتور دستگاه آبمیوه گیری مولینکس باشد.
  • از قرار دادن دستگاه آبمیوه گیری مولینکس بر روی فرش و موکت در زمان استفاده به شدت خودداری کنید.
  • در صورتی که با بررسی موارد فوق، باز هم مشکل داغ شدن موتور دستگاه آبمیوه گیری مولینکس بر طرف نشد باشد از شفت دستگاه بازدید کنید.
  • اگر درباره شفت دستگاه آبمیوه گیری مولینکس اطلاعات و تخصصی در مورد بررسی آن ندارید، حتما به تعمیرگاه مجاز جهت تعمیر و عیب یابی آن مراجعه نمایید.

دلیل خاموش شدن ناگهانی دستگاه آبمیوه گیری در زمان کار چیست؟ برای تعمیر و عیب یابی آبمیوه گیری مولینکس چه کاری انجام دهیم؟

در صورتی که با خاموش شدن ناگهانی دستگاه آبمیوه گیری مولینکس خود مواجه شدید، حتما موارد زیر را بررسی کنید:

  • یکی از دلایل خاموش شدن ناگهانی دستگاه آبمیوه گیری مولینکس، می تواند عدم عملکرد صحیح قطعه اولود باشد.
  • این قطعه می تواند در موارد ضروری، دستگاه آبمیوه گیری مولینکس شما را به صورت اتوماتیک خاموش کند.
  • یکی از دلایلی که می تواند به اولود دستگاه آبمیوه گیری مولینکسآسب وارد کند، یاتاقان های آبمیوه گیری می باشد.
  • از دیگر دلایل خاموش شدن ناگهانی دستگاه آبمیوه گیری مولینکس، نیم سوز شدن موتور می باشد.
  • جهت بررسی نیم سوز شدن موتور، دستگاه را به طور کامل خاموش نموده و اتصال برق آن را قطع کنید.
  • موتور را از دستگاه آبمیوه گیری مولینکس جدا کنید.
  • با استفاده از دو سیم، موتور را به برق متصل کنید.
  • در صورت روشن شدن موتور، به طور قطعی، قطعه اولود دستگاه آبمیوه گیری مولینکس شما آسیب دیده است.
  • جهت تعمیر و عیب یابی قطه اولود دستگاه آبمیوه گیری مولینکس می توانید به نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مولینکس مراجعه نمایید.

دلیل روشن نشدن دستگاه آبمیوه گیری مولینکس چیست؟ جهت تعمیر و عیب یابی آن چه اقدامی کنیم؟

امکان دارد که بخواهید از دستگاه آبمیوه گیری مولینکس استفاده کنید و به هر دلیلی دستگاه شما روشن نشود. ما به شما دلایل احتمالی را در ادامه خواهیم گفت:

  • حتما جریان برق پریز را چک کنید.
  • امکان آسیب دیدن دو شاخه دستگاه آبمیوه گیری مولینکس وجود دارد.
  • در صورتی که دو شاخه سالم بود، امکان دارد که قطعی در سیم برق بوده و روشن شدن دستگاه آبمیوه گیری مولینکس را ممکن نمی کند.
  • اگر سیم و دو شاخه به طور کامل سالم بودند، امکان دارد که اولود دستگاه آبمیوه گیری مولینکس آسیب دیده باشد.
  • اگر در زمان عیب یابی توسط تعمیرکار، اولود نیز سالم بود، موتور دستگاه آبمیوه گیری مولینکس سوخته است.
  • برای تعمیر و تعویض موتور دستگاه آبمیوه گیری مولینکس، باید به نمایندگی های مجاز تعمیر و عیب یابی دستگاه آبمیوه گیری مولینکس مراجه نمایید.

در صورت مشاهده تکه های بزرگ میوه و عدم آب گیری کامل دستگاه آبمیوه گیری مولینکس، برای تعمیر و عیب یابی آن چه کنیم؟

امکان دارد که در زمان استفاده از دستگاه آبمیوه گیری مولینکس، متوجه تکه های بزرگی از میوه ها بشوید که آب گیری آن ها به صورت کامل انجام نشده است. در این صورت چند احتمال وجود دارد:

  • کند شدن تیغه ها می تواند یکی از دلایل عدم آب گیری کامل میوه ها در دستگاه آبمیوه گیری مولینکس باشد.
  • امکان دارد صفحه زیر تیغه دچار مشکل شده باشد.
  • حتما فاصله بین تیغه و صفحه تیغه را بررسی کنید. در صورت عدم چفت شدن می تواند آب گیری را به صورت کامل انجام ندهد.
  • می تواند برای رفع فاصله بین صفحه و تیغه ها، از چند واشر تنظیم کننده که بر روی شفت موتور دستگاه آبمیوه گیری مولینکس نصب می شوند، استفاده نمایید.
  • در صورت مشاهده مجدد این مشکل، برای رفع خرابی و جلوگیری از سایر آسیب ها، به نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مولینکس مراجعه نمایید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مولینکس در اوژن سرویس چه مزایایی برای مصرف کنندگان دارد؟

در صورتی که دستگاه آبمیوه گیری مولینکس شما آسیب دیده است و نیاز به تعمیر و عیب یابی دارد، باید در زمان انتخاب تعمیرگاه تخصصی و مجاز دقت کافی را به خرج دهید.

  • توجه کنید که کلیه خدمات تعمیر توسط تعمیرکاراناوژن سرویس ، دارای 3 ماه ضمانت نامه معتبر می باشد.
  • کلیه هزینه های تعمیر و عیب یابی، طبق مصوبه اتحادیه بوده و برای شما کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.
  • کلیه تکنسین ها و متخصصین اوژن سرویس ، با تکنولوژی دستگاه های روز دنیا آشنایی داشته و می توانند به راحتی دستگاه آبمیوه گیری مولینکس شما را عیب یابی نموده و تعیمر آن را آغاز کنند.
  • برای تمام خدمات تکنسین های اوژن سرویس ضمانتنامه 3 ماهه ارائه می شود.
  • دسترسی تکنسین های اوژن سرویس به به قطعات فابریک آبمیوه گیری مولینکس

لوازم یدکی آبمیوه گیری مولینکس را از قطعه کالا بخواهید .

اوژن سرویس مرکز تعمیرات آبمیوه گیری مولینکس

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

آبمیوه گیری مولینکس مدل JU610D10

 

فواید نوشیدنی‌های طبیعی بر همگان روشن است. نوشیدن آبمیوه‌ی سالم می‌تواند بدن ما را در مقابل بسیاری از بیماری‌ها مصون کند. اما با ماشینی‌شدن ابعاد مختلف زندگی این روزهای ما و سرعت‌گرفتن همه‌ی کارها، شاید اهمیت‌دادن به یک رژیم غذایی سالم و مصرف مواد مصرفی با ارزش غذایی زیاد، کار ساده‌ای نباشد. در این میان دستگاه‌هایی تولید و به بازار عرضه شده‌اند که می‌توانند در مسیر قدم‌گذاشتن به یک زندگی سالم‌تر به ما کمک کنند. دستگاه آب‌میوه‌گیری یکی از این لوازم است که داشتن آن در خانه، تهیه‌ی آسان و سریع یک لیوان آب‌میوه‌ی تازه و خنک را به امری آسان تبدیل می‌کند. دستگاه‌های آبمیوه‌گیری می‌توانند در مدت‌زمان کوتاه، انواع میوه همچون هویج، کرفس، سیب و... را برای ما آبگیری کنند. آب‌میوه‌ها علاوه‌بر ارزش غذایی بسیار بالا، به‌سرعت جذب بدن می‌شوند و چه بهتر که از نوع طبیعی آن‌ها استفاده کنیم که در خانه خودمان به روش کاملا بهداشتی و مطمئن تهیه می‌شوند.

طراحی و ساخت

دستگاه JU610D10 یکی از آب‌میوه‌گیری‌های مولینکس است. این دستگاه از بدنه‌ای از جنس پلاستیک بادوام و استیل ساخته شده و استحکام خوبی دربرابر ضربه دارد. قسمت ورودی میوه‌ها در بخش بالایی دستگاه واقع شده است که با قطر زیادی که دارد، می‌تواند به‌آسانی قطعات بزرگ میوه را از خود عبور دهد. این ویژگی کار با دستگاه را آسان‌تر کرده و به آن سرعت بخشیده است. مخزن آبمیوه‌گیری در این محصول مولینکس مندرج بوده و 1.2 لیتر ظرفیت دارد.

جنس تیغه

تیغه‌ی آب‌میوه‌گیری JU610D10 از استیل ساخته شده است تا دربرابر زنگ‌زدگی ناشی از رطوبت مقاوم باشد. این ویژگی به‌خصوص در دستگاه‌هایی مانند آب‌میوه‌گیری که تیغه تماس مستقیم با مواد غذایی دارد، حائزاهمیت است. تیغه‌ی این دستگاه زنگ نمی‌زند و طعم خوب و خوشایند آب‌میوه را تغییر نمی‌دهد.

قطعات و لوازم یدکی آبمیوه گیری مولینکس

ابعاد دهانه ورودی

یکی از ویژگی‌های مهمی که برای انتخاب دستگاه آبمیوه‌گیری باید به آن توجه کنید، اندازه‌ی قطر دهانه‌ی ورودی دستگاه است. آبمیوه‌گیری  JU610D10 با قطر دهانه‌ی 7.5 سانتی‌متری به‌راحتی می‌تواند یک میوه کامل مانند سیب را از خود عبور دهد و برای گرفتن آب‌میوه‌ها نیازی به خردکردن آن‌ها به قطعات کوچک‌تر نیست.

در نتیجه

آبمیوه‌گیری مولینکس مدل JU610D10 در کنار مشخصاتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد از امکانات دیگری مانند قابلیت تنظیم دو سرعته، سیستم ضد چکه و سیمی به طول 1.1 متر بهره برده که همگی در کنار هم این محصول را به انتخابی مناسب برای کاربران تبدیل کرده است.

اوژن سرویس مرکز تعمیرات آبمیوه گیری مولینکس

قطعه کالا مرکز فروش لوازم یدکی آبمیوه گیری مولینکس

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

بازسازی ظروف تفلون حکیمیه

بازسازی ظروف تفلون

به دنبال مرکز بازسازی ظروف تفلون در حکیمیه می گردید ؟

پیشنهاد ما سنتر سرویس است

بازسازی ظروف تفلون از دسته خدمات مورد استقبال مشتریان سنتر سرویس در تمامی مناطق تهران است.این سرویس از جمله سرویس های مرتبط با لوازم خانگی در تهران محسوب می شود.

بازسازی تفلون، بازسازی دیگ و قابلمه و بازسازی ماهیتابه تفلون

سنتر سرویس در جهت آسایش و راحتی کاربران و با همکاری متخصصین خدمات بازسازی ظروف تفلون در محله حکیمیه تلاش کرده است خدماتی نظیر بازسازی ظروف تفلون حکیمیه , تعمیر ماهیتابه تلفون حکیمیه , تعمیر و بازسازی قابلمه چدن در حکیمیه , گرانیت کردن قابلمه و تعمیر و گرانیتی کردن دیگ و قابلمه پلوپز در حکیمیه را  ارائه داده و تجریه خوبی را برای کلیه مشتریان خود از جمله مشتریان عزیز خود در جنوب ارائه نماید.

 

چگونه  از سنتر سرویس برای بازسازی ظروف تفلون و چدن و گرانیت استفاده کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت : سنتر سرویس و مشاهده آدرس و ساعت کاری به این مرکز مراجعه فرمایید همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس مرکز سنتر سرویس تماس بگیرید.

 

 

معرفی محله حکیمیه

حکیمیه نام محله‌ای در شمال شرق شهر تهران که می‌توان گفت شمال شرقی‌ترین نقطه شهر تهران محسوب می‌شود. این محله در منطقه ۴ شهرداری تهران واقع شده مانند محله هایی همچون مجید آباد از طرف مردم بخشی از تهرانپارس نیز به حساب می‌آید و دارای ۳ فاز است.فاز ۱( از شمال پارک ساحل تا ابتدای خیابان خرم امتداد دارد . فاز۲ ( شمال میدان فجر تا بلوار بهار ) . فاز ۳ (بلوار بهار تا کوی دانشگاه)

این محله از شمال به بزرگراه شهید بابایی (تهران)، از جنوب به خیابان دماوند، از غرب به ۳۵ متری خیابان اتحاد و از شرق به جاده تلو محدود می‌شود. حکیمیه دارای هوای پاکی می‌باشد. این محله از شمال به اراضی جنگل کاری تلو ، از جنوب به پارک ملی سرخه‌حصار، از غرب به پارک جنگلی لویزان، و از شرق به منطقه حفاظت شده سرخه حصار و خجیر دسترسی دارد.

دانشگاه شهید بهشتی - پردیس شهید عباسپور، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، دانشگاه امام حسین، دانشگاه پیام نور واحد تهران شرق، دانشکده هوافضا دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و پردیس شهید چمران دانشگاه فرهنگیان در این منطقه قرار دارد.

همچنین در شمال شرق حکیمیه، کوی دانشگاه امام حسین قرار دارد که از شمال به بزرگراه شهید بابایی و از شرق به تلو ختم می‌شود. این کوی دارای دو فاز با ساختمانهای معمولاً چهار طبقه و خیابان‌های فرعیه عریض می‌باشد. در میان دو فاز کوی دانشگاه امام حسین، مسجد صاحب الزمان و میدان میوه و تره بار کوچکی وجود دارد.

حکیمیه به علت تراکم جمعیت پایین ، آب و هوای خوب ، دسترسی آسان به مرکز تهران و خارج از شهر شناخته میشود . در چند سال اخیر ساخت و ساز در حکیمیه به صورت چشم گیری رشد داشته اما هنوز میتوان گفت : خانه های ویلایی نسبتشان بیشتر از آپارتمان ها است. حکیمیه دارای پارک جنگلی کوچکی به نام ساحل در جنوب خود است . بلوار بهار بلوار اصلی محله است که بیشتر فروشگاه ها در آن بلوار و یا اطراف آن هستند .

تاریخچه

این منطقه در عهد ناصری منزل اول سفر به طرف دماوند بوده‌است و روستایی معروف به «چاهک» داشته‌است که میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌الممالک آن را خرید، آباد کرد و به نام خود حکیمیه نامید. حکیم الممالک پسر میرزا اسماعیل خان یهودی بود که مسلمان و پیشخدمت محمدشاه قاجار شد. حکیم الممالک طبیب محمدشاه و ناصرالدین شاه بود و زمانی هم حاکم قم گردید. او در سال ۱۲۴۹ قمری متولد و در سال ۱۳۲۱ درگذشت. در کتاب مرآت البلدان دربارهٔ حکیمیه چنین آمده‌است: «در جلگه تهران در مشرق شهر و جنوب البرز، بین راه تهران به مازندران دهی بود بایر و خالی از سکنه، متعلق بورثه میرزامحمد لواسانی وزیر که جناب میرزا علینقی حکیم الممالک و پیشخدمت باشی سلام، آن را ابتیاع نمود و قنات آن رادایر نمود و باغی و عمارتی و آبادی در آنجا ایجاد کرد و حکیمیه اش نامید.»

بعد از فوت حکیم الممالک، میرزا زین العابدین امام جمعه این محله را خرید و مدتی به امامیه معروف شد.

حکیمیه یکی از دانشگاهی‌ترین مناطق تهران است با ۵ دانشگاه دولتی و یک دانشگاه آزاد. همچنین خوابگاه دانشگاه عباسپور و علم و صنعت ایران هم در این منطقه قرار گرفته‌است.

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

بازسازی ظروف تفلون پیروزی

بازسازی ظروف تفلون

به دنبال مرکز بازسازی ظروف تفلون در پیروزی می گردید ؟

پیشنهاد ما سنتر سرویس است

بازسازی ظروف تفلون از دسته خدمات مورد استقبال مشتریان سنتر سرویس در تمامی مناطق تهران است.این سرویس از جمله سرویس های مرتبط با لوازم خانگی در تهران محسوب می شود.

بازسازی تفلون، بازسازی دیگ و قابلمه و بازسازی ماهیتابه تفلون

سنتر سرویس در جهت آسایش و راحتی کاربران و با همکاری متخصصین خدمات بازسازی ظروف تفلون در محله پیروزی تلاش کرده است خدماتی نظیر بازسازی ظروف تفلون پیروزی , تعمیر ماهیتابه تلفون پیروزی , تعمیر و بازسازی قابلمه چدن در پیروزی  , گرانیت کردن قابلمه و تعمیر و گرانیتی کردن دیگ و قابلمه پلوپز در پیروزی را  ارائه داده و تجریه خوبی را برای کلیه مشتریان خود از جمله مشتریان عزیز خود در جنوب ارائه نماید.

 

چگونه  از سنتر سرویس برای بازسازی ظروف تفلون و چدن و گرانیت استفاده کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت : سنتر سرویس و مشاهده آدرس و ساعت کاری به این مرکز مراجعه فرمایید همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس مرکز سنتر سرویس تماس بگیرید.

 

 

معرفی محله پیروزی

خیابان پیروزی (با نام پیشین فرح آباد)، واقع در شرق تهران از مهم‌ترین خیابان‌های محله‌های دوشان تپه و نیرو هوایی واقع در منطقه ۱۴ شهرداری تهران می‌باشد. این خیابان از سمت باختر به میدان شهدا (ژاله سابق) یا همان دروازه دوشان تپه و از سمت خاور به میدان شهید کلاهدوز (انتهای خیابان سی متری نیروی هوایی) منتهی می‌شود.

خیابان پیروزی محله‌های بزرگ و کوچک زیادی را به هم پیوند داده که بعضی از آن ها خیلی قدیمی هستند. محله صددستگاه و چهارصددستگاه و هم چنین پرستار و بلوار ابوذر (شش پل ابوذر) از دیگر محلات مهم این خیابان می‌باشند. در خیابان پیروزی بسیاری از مکان‌ها با نام نیروهوایی دیده می‌شوند؛ از پادگان تا مرکز ساخت تسلیحات و سالن‌های ورزشی و تالارهای پذیرایی و خیابان‌ها و کوچه‌هایی که همه به محله نیروی هوایی مربوط می‌شوند.[۱]

تاریخچه

خیابان دوشان تپه یا فرح آباد به زمانی برمی گردد که شاه قاجار تصمیم گرفت برای استفاده از شکارگاه و کاخ دوشان‌تپه جاده‌ای بسازد. خیابان پیروزی همان جاده دوشان تپه است که از دروازه دوشان تپه (میدان شهدا)شروع می‌شود، حالا به یکی از خیابان‌های اصلی شرق تهران تبدیل شده‌است. این خیابان در دهه پنجاه شمسی به علت واقع شدن پادگان نیروهوایی در آن رونق گرفت. در زمان انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷، وقایعی که در این خیابان رخ داد نقش مهمی در تحولات آن زمان داشت.[۲] عبور بزرگراه امام علی از این خیابان ساختار و شکل قدیم آن را کمی تغییر داده‌ است.[۳]

خیابان‌های فرعی

  • خیابان اول تا ششم نیروی هوایی
  • خیابان دهقان (چهار راه کوکاکولا)
  • بلوار ابوذر
  • خیابان مقداد
  • خیابان پرواز
  • خیابان طبرسی
  • خیابان کریمشاهیان
  • خیابان پرستار
  • خیابان نبرد
  • خیابان دهقان
  • خیابان محصل
  • بزرگراه امام علی
  • خیابان شکوفه
  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

 بازسازی ظروف تفلون دریان نو

بازسازی ظروف تفلون

به دنبال مرکز بازسازی ظروف تفلون در ستارخان می گردید ؟

پیشنهاد ما اوژن سرویس است

بازسازی ظروف تفلون از دسته خدمات مورد استقبال مشتریان اوژن سرویس در تمامی مناطق تهران است.این سرویس از جمله سرویس های مرتبط با لوازم خانگی در تهران محسوب می شود.

بازسازی تفلون، بازسازی دیگ و قابلمه و بازسازی ماهیتابه تفلون

اوژن سرویس در جهت آسایش و راحتی کاربران و با همکاری متخصصین خدمات بازسازی ظروف تفلون در محله نارمک  تلاش کرده است خدماتی نظیر بازسازی ظروف تفلون پونک , تعمیر ماهیتابه تلفون پونک , تعمیر و بازسازی قابلمه چدن در پونک , گرانیت کردن قابلمه و تعمیر و گرانیتی کردن دیگ و قابلمه پلوپز در پونک را  ارائه داده و تجریه خوبی را برای کلیه مشتریان خود از جمله مشتریان عزیز خود در جنوب ارائه نماید.

 

چگونه  از اوژن سرویس برای بازسازی ظروف تفلون و چدن و گرانیت استفاده کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت : اوژن سرویس و مشاهده آدرس و ساعت کاری به این مرکز مراجعه فرمایید همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس مرکز اوژن سرویس تماس بگیرید.

 

 

معرفی محله ستارخان

خیابان ستارخان (نام پیشین: خیابان تاج)[۱] یکی از مهمترین خیابان‌های شهر تهران است که تماماً در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار گرفته‌است. ستارخان در واقع نام یکی از سرداران جنبش مشروطه ایران است.[۲][۳]

این خیابان که پیش از انقلاب اسلامی ایران خیابان تاج نام داشت، از میدان دوم صادقیه (آریاشهر) آغاز شده و پس از گذر از میدان اول صادقیه به تقاطع خیابان خسرو می‌رسد. پس از آن خیابان دو طرفه شده و از زیر پل‌های بزرگراه یادگار امام و پل ستارخان عبور می‌کند تا به سه راه تهران ویلا برسد. پس از آن خیابان باقرخان از آن منشعب می‌شود تا در میدان توحید که در گذشته میدان کندی نام داشت[۱] به انتهای خود می‌رسد.

خیابان ستارخان از طریق ایستگاه مترو توحید و ایستگاه مترو مدافعان سلامت و ایستگاه مترو طرشت قابل دسترسی است.

گفته می شود که محله ستارخان در ابتدا جزو باغات طرشت بوده است که چند سال پیش از انقلاب به مرور در آن ساخت و ساز توسط مهاجرین اهل خمین و یزد انجام شد. [۴]

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

چیبو تهران

 اپلیکیشن چیبو tchibo

چیبو
چیبو

برای اینکه بتوانید خرید را به آسان‌ترین شکل ممکن از آیوپای تجربه کنید‎ و به راحتی کالای متفاوت بهترین انتخاب‌ها را برای خودتان و خانواده داشته باشید، اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی چیبو را از دست ندهید. با نصب برنامه چیبو ، تمام حراج‌های شگفت انگیز و انواع تخفیف بر روی محصولات مختلف، سریع تر از همه به اطلاع شما می‌رسدو می‌توانید در سریع‌ترین حالت ممکن سفارش خود را به ثبت برسانید.

آیوپای تامین کننده کلیه لوازم چیبو

مزایای استفاده از اپ چیبو

• تجربه خرید آسان و سریع با اپلیکیشن چیبو

• اطلاع از آخرین جشنواره‌های تخفیفی و حراج‌ها

• تخفیف‌های بیشتر برای کاربران اپلیکیشن

• جستجوی آسان

• پیگیری لحظه‌ای سفارشات

• بررسی لحظه‌ای قیمت‌ها و اطلاع از شگفت‌انگیز شدن کالاهای منتخب شما

• 7 روز ضمانت بازگشت رایگان کالا و امکان مرجوعی آنلاین از طریق اپلیکیشن

• پشتیبانی 24 ساعت در 7 روز هفته

• امکان تحویل سریع برای کاربران چیبو

چه چیزهایی را می‌توانیم در اپ چیبو بخریم؟

شما در اپ چیبو می‌توانید هر کالایی را که زیر مجموعه موارد زیر باشد، درتمامی ایام سال از جمله روزهای حراج شگفت انگیز و تخفیف‌های بزرگ یا روزهای عادی خریداری کنید

 

• انواع کالای دیجیتال: انواع پی اس فور، مودم، لپ تاپ، ساعت هوشمند، ایرپاد، هدفون، تبلت، اسپیکر، انواع گوشی موبایل

• خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی: انواع خودروها، ابزار برقی و لوازم یدکی خودرو 

• مد و پوشاک: انواع لباس، زیورآلاتی مثل دستبند و گوشواره طلا،ساعت، کیف، کفش

• اسباب بازی، کودک و نوزاد: لوازم مربوط به بهداشت کودک، اسباب بازی، اسلایم، بادکنک، انواع بازی فکری، ماشین کنترلی 

• کالاهای سوپر مارکتی: قهوه، رب، انواع شکلات مثل نوتلا، زعفران، مربا 

• زیبایی و سلامت: انواع اسپری و مام خوشبو کننده، عطر، کرم پودر

• خانه و آشپزخانه: انواع توستر، چاقو، تلویزیون، سرخ کن، ساعت دیواری، جاروبرقی و لوستر

• کتاب، لوازم تحریر و هنر: انواع ابزار هنری، لوازم تحریر برای کودک و بزرگسال، آلات موسیقی مثل طبل، تار، هنگ درام 

• ورزش و سفر: انواع لوازم مربوط به ورزش‌های آبی، کوهنوردی، بدنسازی 

• محصولات بومی و محلی: انواع سبزی خشک محلی، قالی و قالیچه، پوشاک بومی، ابزار آشپزخانه سنتی و

مجموعه‌ای از بهترین برندها در اپ چیبو

بهترین برندها چه در روزهای حراج و تخفیف‌های شگفت انگیز ، چه در سایر روزهای سال، آماده هستند تا  به صورت 24 ساعته کالای مورد نظرتان را تهیه کرده و تضمین کننده کیفیت خرید شما باشند. برخی از مطرح‌ترین برندهای موجود در اپلیکیشن چیبو در زمینه‌های کالاهای بسیار پرطرفدار، شامل موارد زیر می‌شود:

• برندهای مطرح کالای دیجیتال : اگر قصد خرید کالای دیجیتال مثل انواع مودم، تبلت، گوشی موبایل را دارید برندهای معتبری مثل نوکیا، جی پلاس، موتورولا، سامسونگ، اپل، سونی، شیائومی، هواوی و … برای خرید در دسترس شما هستند.

• برندهای مطرح خانه و آشپزخانه: پارس خزر، دوو، آبسال، فیلیپس، دیپوینت، امرسان، ال جی، اسنوا، اخوان و … برای داشتن بهترین خرید در زمینه لوازم منزل تضمین کننده کیفیت سفارش شما خواهند بود.

• برندهای مطرح زیبایی و سلامت: برای داشتن زیبایی بیشتر و در زمینه تهیه لوازم بهداشتی و آرایشی می‌توانید روی برندهای لافارر، اسنس، دتول و … حساب ویژه‌ای باز کنید

بنابراین کافی است تصمیم بگیرید به دنبال کیفیت کدام برندها هستید تا در ساده‌ترین حالت ممکن به کالاهای زیر مجموعه آن‌ها در اپ چیبو دسترسی پیدا کنید. لازم به ذکر است اگر برندی برای محصولات خود حراج و تخفیف شگفت انگیز در نظر گرفته باشد، در چیبو نیز همان تخفیف‌ها روی سفارش شما اعمال خواهد شد.

 

سوالات متداول

چگونه می‌توانیم از خدمات ارسال محصول رایگان استفاده کنیم؟

اگر مجموع قیمت سفارشتان بالاتر از 5 میلیون تومان باشد، می‌توانید از خدمات ارسال رایگان چیبو استفاده کنید. اعضای چیبو هم به ازای هر ماه که از عضویتشان بگذرد، می‌توانند از چهار مرتبه ارسال رایگان برای سفارش‌های عادی کمتر از 5 میلیون تومان خود بهره‌مند شوند.

آیا می‌توانیم کالای آسیب‌دیده را مرجوع کنیم؟

البته! اگر از مشتریان عادی هستید، تا یک هفته فرصت دارید برای مرجوعی کالا اقدام کنید. اگر از مشتریان چیبو هستید نیز تا یک ماه فرصت دارید درخواست مرجوعی خود را اعلام کنید. اگر هم کالایتان آسیب‌دیده است و درخواست تعویض دارید، تا ۲۴ ساعت پس از اینکه کالا را دریافت کردید، باید فرم درخواست مرجوعی را پُر کنید یا با کارشناسان چیبو تماس بگیرید.

چگونه می‌توانیم از کیفیت کالای مورد نظرمان مطمئن شویم؟

اگر کالای مورد نظرتان را چند فروشنده به فروش می‌رسانند، می‌توانید امتیاز هرکدام را بررسی کنید و نظرات دیگر خریداران را درباره آن‌ها بخوانید.

چرا برای یک کالای یکسان، قیمت‌های متفاوتی درج شده است؟

چیبو این امکان را برای فروشندگان فراهم کرده تا بتوانند محصولات خود را در این پلتفرم به فروش برسانند. تفاوت در قیمت کالاها به دلیل تفاوت در قیمت‌گذاری این فروشندگان است.

کالایی که از فروشنده سفارش داده‌ایم، چند روز بعد به دستمان می‌رسد؟

بستگی به زمان تحویل فروشنده دارد که قبل از سفارش برایتان نمایش داده می‌شود. زمانی که سفارشتان را نهایی می‌کنید نیز می‌توانید زمان ارسال را انتخاب کنید. چیبو همیشه تلاش می‌کند تا کالاها در اسرع وقت به دست شما برسند.

آیا می‌توانیم محصولات خود را در برنامه چیبو به فروش برسانیم؟

البته! اگر فروشنده حقیقی هستید، تنها با کد ملی خود می‌توانید ثبت‌نام کنید و مدارکتان را برای ثبت به‌عنوان فروشنده ارسال کنید. کارشناسان چیبو پس از بررسی مدارکتان، با شما تماس می‌گیرند و شما را در این مسیر راهنمایی می‌کنند.

امکان دانلود مستقیم اپلیکیشن چیبو از بازار وجود دارد؟

بله؛ همیشه می‌توانید آخرین نسخه این اپ اندرویدی را از بازار بروزرسانی کنید.

برای دانلود اپلیکیشن چیبو روی لینک زیر کلیک کنید :

https://cafebazaar.ir/app/dev_ayopayshop.com.woocommerce

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

تعمیر ساندویچ ساز تفال

نمایندگی تعمیرات ساندویچ ساز تفال در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران به ارائه خدمات خود می پردازد. تعمیر ساندویچ ساز تفال نیاز به تخصص دارد و برای عیب یابی این محصول حتما باید از خدمات نمایندگی مجاز  بهره مند شوید. 

 

نحوه تماس جهت تعمیرات ساندویچ ساز تفال در اوژن سرویس

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ساندویچ ساز تفال در تهران به شرح زیر است:

  1. ابتدا می توانید با نزدیک ترین نمایندگی در انتهای صفحه تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید با مراجعه به سایت درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.
  3. سپس کد اشتراک و نام خانوادگی تکنسین از طریق پیامک برای شما ارسال می شود.
  4. کمتر از یک ساعت دیگر تعمیرکار ساندویچ ساز تفال به محل شما اعزام می شود و دستگاه شما را تعمیر می کند.
  5. بعد از تعمیر ساندویچ ساز تفال می توانید فاکتور جداگانه ای بابت هزینه ها دریافت کنید.
  6. تعمیرات ساندویچ ساز در محل دارای گارانتی رسمی از 3 تا 12 ماه می باشد.

 

 

تعمیرات ساندویچ ساز تفال در اوژن سرویس چقدر زمان میبرد؟

گاهی اوقات کاربران ساندویچ ساز تفال به دلایل مختلف ممکن است هنگام کار با دستگاه خود با مشکل مواجه شوند. اگر ساندویچ ساز شما به درستی کار نمی کند، می تواند باعث از کار افتادن کامل دستگاه شود. بنابراین مصرف کنندگان در مواجهه با این مشکلات به دنبال تعمیر ساندویچ ساز تفال در اسرع وقت هستند. به طور کلی زمانی که می توان برای عیب یابی و تعمیر ساندویچ ساز در نظر گرفت، با توجه به عوامل مختلفی متفاوت است. یکی از این عوامل تاثیرگذار، نوع و میزان خرابی دستگاه است که تعمیرکار متخصص می تواند پس از عیب یابی، نوع عیب ساندویچ ساز را مشخص کند. اگر ایراد دستگاه شما کوچک باشد، در همان زمان توسط تکنسین مربطه برطرف خواهد شد.

عیب یابی مشکلات ساندویچ ساز تفال

رایج ترین مشکلات ساندویچ ساز را می توان با عیب یابی اولیه حل کرد. اگر فنی هستید، می توانید ساندویچ ساز تفال خود را به صورت رایگان تعمیر کنید. در ادامه تعمیرات و عیب یابی ساندویچ ساز تفال توسط تعمیرکار نمایندگی اوژن سرویس مورد بررسی قرار گرفته است.

تعمیرات مشکل گرم نشدن ساندویچ ساز تفال

چنانچه ساندویچ ساز تفال شما گرم نمی شود، می توانید موارد زیر را بررسی کنید:

  • اگر دستگاه به درستی به برق وصل نباشد، المنت گرمایشی معیوب باشد یا ترموستات کار نکند، این اتفاق می افتد.
  • برای عیب یابی، بررسی کنید که دستگاه به درستی به برق وصل شده باشد.
  • و در صورت وجود، سعی کنید آن را به پریز دیگری وصل کنید.

تعمیر مشکل پخت ناهموار ساندویچ ساز تفال

اگر ساندویچ ساز تفال شما به صورت ناهموار پخت نمی کند، نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • اگر ساندویچ‌ ساز به‌ درستی گرم نشده باشد یا ساندویچ‌ ها به درستی مونتاژ نشده باشند، این اتفاق می‌ افتد.
  • برای عیب یابی دستگاه، قبل از استفاده مطمئن شوید که ساندویچ ساز به طور کامل گرم شده است.
  • مطمئن شوید که قطعات به درستی در جای خود قرار گرفته و مواد پر شده درون ساندویچ ساز به طور مساوی توزیع شده اند.

در صورت نیاز می توانید از خدمات تکنسین های اوژن سرویس برای تعمیرات ساندویچ ساز تفال خود در محل استفاده نمایید.

عیب یابی مشکل بوی سوختگی ساندویچ ساز تفال

در صورت بروز مشکل بوی بد یا سوختگی از ساندویچ ساز تفال خود، می توانید به بررسی نکات زیر بپردازید:

  • اگر ساندویچ ساز کثیف باشد یا بقایای غذا در بشقاب ها گیر کرده باشد، این اتفاق می افتد.
  • صفحات را با برس یا اسفنج نرم به طور کامل تمیز کنید و از استفاده از مواد ساینده که ممکن است به پوشش نچسب آسیب برساند، خودداری کنید.
  • همچنین ممکن است بوی سوختگی دستگاه مربوط به داغ شدن سیم ها یا ایراد در اتصالات دستگاه باشد که باید بررسی شود.

اگر هیچ یک از این روش‌ های عیب‌ یابی جواب نداد، لازم است با تعمیرگاه مجاز ساندویچ ساز تفال تماس بگیرید.

 

قطعات ساندویچ ساز تفال را از قطعه کالا بخواهید.

اوژن سرویس مرکز تعمیر ساندویچ ساز تفال 

 

 

 

  • ozhan service
  • ۰
  • ۰

تعمیرات آبمیوه گیری تفال صادقیه

برند فرانسوی تفال با ارائه لوازم خانگی با کیفیت به بازار، توانسته سهم بزرگی از فروش را در بازار به خود اختصاص دهد. آبمیوه گیری تفال، نمونه ای از این محصولات است. این محصول با موتور قدرت مندی که دارد، آب میوه را به صورت کامل گرفته و آبمیوه ای گوارا و با طعم عالی در اختیار شما قرار می دهد. اوژن سرویس که به عنوان نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری تفال فعالیت می کند، با ارائه خدمات خود در زمینه تعمیرات، به خوبی از این محصول پشتیبانی می کند. این مرکز به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

تعمیر آبمیوه گیری تفال TEFAL در تهران

خدمات تعمیر آبمیوه گیری تفال در تهران به شرح زیر انجام می پذیرد:

به منظور فراهم کردن شرایطی مساعد برای همشهریان تهرانی، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی تفال در مناطق مختلف شهر، شعبه هایی دایر کرده است. تعدد این شعبات، دسترسی به این مراکز را برای مشتریان راحت کرده و به خدمات رسانی نمایندگی نیز سرعت بخشیده است. علاوه بر آن، می توانید از طریق شماره تلفن های این مرکز و یا درگاه اینترنتی این نمایندگی نیز سفارش خود را به ثبت برسانید.

در ضمن طی این تماس، متخصصان مجرب ما مشاوره هایی را در زمینه تعمیرات این محصول در اختیار شما قرار می دهند. از آن جایی که این مشاوره ها به صورت رایگان ارائه می شوند و در اکثر موارد، این مشاوره ها کارساز هستند، بدون نیاز به حضور تعمیرکار، خودتان می توانید دستگاه را عیب یابی و تعمیر نمایید.

عیب یابی آبمیوه گیری تفال

مراحل عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار آبمیوه گیری تفال به شرح زیر است:

آن چه این مرکز را از دیگر مراکز تعمیر متمایز می کند، استفاده از تعمیرکاران مجزا برای هر کدام از لوازم خانگی است. به همین سبب هم تعمیرات در این نمایندگی با کیفیت بالا و به صورت تخصصی انجام می گیرد.

تعمیرکاران حاضر در این مجموعه طی دوره هایی که دیده اند، تخصص کافی در این حوزه را کسب کرده و با نحوه تعمیرات دستگاه ها به خوبی آشنا شده اند. بر اساس تجربه و مهارتی که تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری تفال دارند، تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه را سرلوحه کار خود قرار می دهند. زیرا با این کار هم کیفیت تعمیر بالا رفته و هم عملکرد دستگاه تضمین می شود. اما اگر قطعه خراب شده قابل تعمیر نباشد، با استفاده از قطعات اورجینال آن را تعویض می کنند تا دستگاه با افت راندمان مواجه نشود.

ایرادات و اشکالات متداول آبمیوه گیری تفال

آگاهی از ایرادات و اشکالات رایج در آبمیوه گیری، مقدمه ای برای آموزش تعمیرات این دستگاه است. به همین منظور توصیه می کنیم این بخش را مقاله را با دقت مطالعه کنید. زیرا در این قسمت به چندین مورد از اشکالات متداول در آبمیوه گیری و همچنین نحوه تعمیر آنها اشاره خواهیم کرد. اما اگر دستی در تعمیرات ندارید، پیشنهاد ما این است که قبل از دستکاری دستگاه با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری تفال تماس بگیرید. ایرادات و اشکالات متداول آبمیوه گیری تفال به شرح زیر است:

چرا موتور آبمیوه گیری تفال داغ می کند؟ برای تعمیرات و عیب یابی در این مواقع چه کنیم؟

اگر قصد دارید تا از شیوه تعمیر ابمیوه گیری تفال در هنگام داغ شدن این دستگاه با خبر شوید به شما توصیه می کنیم تا در این بخش از مقاله نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری تفال با ما هراه باشید.

  • ریختن میوه زیاد در محفظه دستگاه موجب ایجاد فشار زیاد بر موتور آبمیوه گیری شده و باعث داغ شدن آن می شود.
  • در ضمن هیچ گاه دستگاه را به صورت مداوم روشن نگه ندارید.
  • یکی از دلایل تخصصی این ایراد، خارج شدن محور شفت از جای خود است.
  • در ضمن ممکن است در داخل محفظه میوه ها، جسمی کوچک و سخت گیر کرده و موجب بروز این ایراد شده است.
  • برای رفع ایراد، این موارد را بررسی کنید.
  • اما اگر مشکل حل نشد، سطحی که دستگاه را بر روی آن قرار داده اید کنترل کنید. زیرا اگر هوای موتور تهویه نشود، موتور داغ می کند.
  • به همین منظور هیچ گاه آن را بر روی فرش و موکت قرار ندهید.
  • اما اگر با اقدامات انجام شده به نتیجه نرسیدید، با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری تفال تماس بگیرید.

با روشن کردن آبمیوه گیری فیوز منزل می پرد، نظر تعمیرکار ابمیوه گیری تفال در این باره

در صورت پریدن فیوز بعد از روشن شدن دستگاه، از نکات و موارد زیر برای تعمیرات آبمیوه گیری تفال در محل و منزل کمک بگیرید:

  • اگر در آبمیوه گیری و یا هر وسیله برقی دیگری با این مشکل برخورد کردید، احتمالاً در دستگاه اتصالی هر چند کوچک وجود دارد.
  • به جز آن، خراب شدن خازن دستگاه و یا سوختن موتور نیز می تواند منجر به پریدن فیوز برق منزل شود.
  • بنابراین موتور و خازن را باید بررسی کرد. اما از آن جایی که این دو قطعه از مهمترین قطعات دستگاه به شمار می روند، بهتر است برای این کار از تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری تفال کمک بگیرید.

دستگاه بعد از چند ثانیه خاموش می شود، برای تعمیرات و رفع عیب آبمیوه گیری تفال در هنگام بروز این مشکل چه کنیم؟

در صورت خاموش شدن دستگاه بعد از چند ثانیه، از نکات و موارد زیر برای تعمیر آبمیوه گیری تفال در محل و منزل کمک بگیرید:

  • در آبمیوه گیری، قطعه ای به نام اورلود وجود دارد که وظیفه محافظت الکتریکی از مدار را بر عهده دارد.
  • این قطعه در مواقع خاصی باعث خاموشی خودکار دستگاه می شود.
  • از جمله این موارد می توان به خرابی یاتاقان ها، نیم سوز شدن موتور و از کار افتادن فن آبمیوه گیری اشاره کرد.
  • تمامی این قطعات را یک به یک بررسی کرده و در صورت نیاز آنها را تعمیر و یا تعویض کنید.
  • اما دلیل دیگر این ایراد، خرابی خود اورلود است. چنانچه اورلود سوخته باشد، دستگاه به صورت خودکار خاموش خواهد شد.
  • اگر نتوانید این قطعات را چک کنید، نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری تفال آماده ارائه خدمات تعمیرات به شما عزیزان می باشد.

برای رفع کردن مشکل نرچخیدن آبمیوه گیری تفال چه اقداماتی انچام دهیم؟

در صورت نچرخیدن دستگاه، از نکات و موارد زیر برای رفع عیب آبمیوه گیری تفال در محل و منزل کمک بگیرید:

  • اگر با روشن کردن دستگاه متوجه شدید که موتور آن نمی چرخد، باید به سراغ سیم ها و کلید دستگاه بروید. زیرا اگر در سیم های این بخش قطعی وجود داشته باشد، به دلیل عدم برق رسانی، موتور نمی چرخد.
  • در ضمن وجود جریان برق در کلید را نیز تست کنید.
  • در صورتی که در پایانه های متصل به کلید ایرادی وجود داشته باشد باید آنها را تعویض نمایید.

چرا آبمیوه گیری لرزش دارد؟ نظر تعمیرکار آبمیوه گیری تفال در این باره

در صورت لرزش داشتن دستگاه، از نکات و موارد زیر برای تعمیر آبمیوه گیری تفال در محل و منزل کمک بگیرید:

  • یکی از دلایلی که باعث ایجاد لرزش در آبمیوه گیری می شود، فاصله زیاد ورودی آبمیوه گیری با تیغه آن است. زیرا در این حالت به دلیل ورود ناگهانی میوه ها به محفظه، تعادل دستگاه به هم می خورد و لرزش ایجاد می شود.
  • برای جلوگیری از وجود لرزش در دستگاه، باید محفظه تفاله آن را چک کرده و قبل از پر شدن، خالی کنید.
  • اما دلیل تخصصی این ایراد مربوط به سفت نبودن گیره های آبمیوه گیری می شود.
  • چنانچه گیره ها سفت نباشند، دستگاه حین کار لرزش خواهد داشت.
  • البته این اتفاق خیلی کم رخ می دهد. زیرا در آبمیوه گیری های امروزی اگر قطعات به درستی در جای خود قرار نگیرند، دستگاه روشن نمی شود.
  • سطحی که دستگاه بر روی آن قرار دارد نیز عامل مهمی در بروز این ایراد است. زیرا اگر ناهموار باشد، موجب لرزش دستگاه می شود.
  • برای بررسی های تخصصی تر می توانید به نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری تفال مراجعه کنید.

تعمیرکار اوژن سرویس چه نظری در مورد داغ کردن موتور آبمیوه گیری تفال دارد؟

در صورت داغ کردن موتور دستگاه، از نکات و موارد زیر برای عیب یابی آبمیوه گیری تفال در محل و منزل کمک بگیرید:

  • در قدم اول باید ولتاژ برق منزل را چک کنید که خیلی زیاد نباشد.
  • نیم سوز شدن موتور هم می تواند از دلایل این مشکل باشد.
  • قرار دادن بار زیاد نیز از عوامل داغ کردن موتور آبمیوه گیری تفال است.
  • استفاده زیاد و طولانی نیز این ایراد را منجر می شود.

دلیل نشتی آبمیوه گیری تفال چیست؟ برای عیب یابی و تعمیرات چه کاری انجام دهیم؟

در صورت وجود نشتی در دستگاه، از نکات و موارد زیر برای تعمیرات آبمیوه گیری تفال در محل و منزل کمک بگیرید:

  • احتمال شکسته بودن ظرف را باید چک کنید.
  • وجود لرزش های زیاد در حین کار در دستگاه نیز عاملی برای نشتی از آن است.
  • برای بررسی دقیق تر علت نشتی می توانید از تعمیرکار آبمیوه گیری تفال در اوژن سرویس کمک بگیرید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری تفال در اوژن سرویس چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

تعمیرگاه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی اوژن سرویس همواره در تلاش بوده تا بتواند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند؛ در همین راستا در بخش انهایی مقاله نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری تفال قصد داریم تا به بررسی مزایایی بپردازیم که با استفاده از خدمات تعمیرگاهاوژن سرویس از آن بهره مند می شوید.

  • دسترسی تعمیرکاران هوم خانه به قطعات فابریک آبمیوه گیری تفال
  • سرعت در انجام فرایند تعمیر
  • امکان استفاده از خدمات تعمیر آبمیوه گیری تفال در محل
  • دریافت ضمانتنامه برای تمامی تعمیرات
  • صرفه جویی در وقت و هزینه ها

اوژن سرویس مرکز تعمیرات آبمیوه گیری تفال

قطعه کالا مرکز فروش لوازم یدکی و قطعات آبمیوه گیری تفال

  • ozhan service