تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

اوژن سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی
شامل بخارشوی اتوبخار جاروبرقی مخلوط کن غذاساز چرخ گوشت آبمیوه گیر خردکن ماکروفر قهوه ساز سرخ کن همزن سشوار و ...شامل برندهای مولینکس تفال فلر دلونگی کروپس روتل میگل براون و ...
09364036032
02146037301

  • ۰
  • ۰

تعمیرات قهوه ساز مباشی | تعمیرات اسپرسو ساز مباشی

چه زمانی به تعمیر اسپرسو و قهوه ساز مباشی نیاز داریم  : 

  • زمانی که اسپرسو یا قهوه دم می کشد، دستگاه آن را گرم نگه نمی دارد.
  • اسپرسو ساز گرم نمی شود.
  • لامپ خبر کار نمی کند و دچار مشکل شده است.
  • قهوه موجود در دستگاه می جوشد.
  • زمانی که آب گرم می شود و حرارت آن بالا می رود از لوله وسط دستگاه خارج نمی شود.
  • خرابی و ایجاد مشکل در ترموستات المان که وظیفه آن گرم کردن است ، خوب کار نمی کند و خراب شده است.
  • المان دم کننده از کارافتاده است .
  • اسپرسوساز مباشی با سروصدای زیادی همراه است.
  • دستگاه روشن نمی شود.

شاید با وجود بعضی از این مشکلات همچنان بتوانید از دستگاه استفاده کنید ، اما به هیچ عنوان این کار را انجام ندهید زیرا باعث خرابی و آسیب به سایر قطعات دستگاه شما میشود .

رفع صدای زیاد و تعمیرات اسپرسو ساز مباشی در تهران

قهوه ساز و اسپرسو ساز ها در حالت عادی صدای زیادی دارند ، اما افزایش این صدا و بالا رفتن صدای آن هشداری برای خرابی دستگاه میباشد و در صورت مواجهه با آن حتما باید برای تعمیرات قهوه و اسپرسو ساز مباشی اقدام کنید .

اگر در زمان استفاده از دستگاه ، با سرو صدای غیرطبیعی و ناهنجاری مواجه شدید، هشداری جدی است که نباید از آن غافل شوید ، در بیشتر مواقع وجود سرو صدا در اسپرسوساز مربوط به خراب شدن و آسیب دیدن پمپ آب است .

علت گرم نبودن قهوه دمی و نحوه تعمیر اسپرسو ساز مباشی

در هنگام نوشیدن اسپرسو متوجه شدید که نوشیدنی شما آنطور که باید گرم باشد ، گرم نیست به شما آلارم خرابی دستگاه را می دهد.
گرم نگه داشتن اسپرسو یا قهوه به عهده المنت آن است. گرم نبودن نوشیدنی شما پس از دم کشیدن ، می تواند از نشانه های خراب بودن المنت اسپرسوساز باشد.

دراولین فرصت برای تعمیرات قهوه و اسپرسوساز مباشی اقدام کنید ، مزیت رسیدگی سریع و به موقع این است که بیشترمواقع المنت فقط نیاز به تعمیردارد و راحتی مشکل آن رفع می شود ، اما توجه نکردن به علائم و استفاده مداوم از دستگاه ، باعث می شود المنت اسپرسوساز بسوزد و نیاز به تعویض داشته باشد .

مسلما تعویض هزینه ای بیشتر از تعمیر را به همراه خواهد داشت برای دریافت خدمات سرویس و تعمیر قهوه و اسپرسو ساز مباشی تماس بگیرید یا با مراجعه به صفحه ثبت درخواست آنلاین ، درخواست خود را ثبت کنید .

نکات نگهداری و جلوگیری از خرابی های قطعات و لوازم یدکی اسپرسو و قهوه ساز مباشی

نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز قهوه و اسپرسوساز مباشی در سراسر تهران همراه شما هستند تا در کمترین زمان و در اسرع وقت بتوانند خدمات لازم و مورد نیاز شما را انجام دهند.

ضرب المثل پیشگیری بهتر از درمان است را مطمئنا شنیده اید ، استفاده صحیح و رعایت نکات در نگهداری اسپرسوساز مباشی ، علاوه بر اینکه عمر دستگاه شما را افزایش می دهد ، همچنین خراب شدن آن را به تعویق می اندازد. با ما همچنان همراه باشید تا راههای مراقبت از اسپرسوساز مباشی را باهم فرا گیریم .

  1. اسپرسوساز دارای یک سبد فیلتر می باشد ، در زمان استفاده از آن بهتر است سبد را با آب گرم بشویید. شستشوی سبد فیلتر با آب گرم باعث می شود رسوباتی که در دستگاه وجود دارد از بین برود.
  2. آبی که در فیلتر قرار دارد را مرتب و در زمان مشخص عوض کنید .
  3.  بعضی از قطعه های اسپرسوساز مباشی قابلیت جدا شدن از یکدیگر را دارند. به صورت روتین و برنامه ریزی شده هر چند وقت یکبار آنها را از یکدیگر جدا کرده و خوب بشویید.شما بخوبی از این مسئله آگاه هستید که در هر بار استفاده از دستگاه ، مقداری اسپرسو دربین قطعات آن باقی می ماند. با وجود اسپرسو در دستگاه و رسوب و نفوذ آن به داخل دستگاه ، عملکرد آن دچار مشکل شده و باید کاری برای تعمیراسپرسوساز مباشی خود انجام دهید.
  4.  فراموش نکنید بعد از هر بار استفاده از دستگاه آن را خاموش کنید. خاموش نکردن اسپرسوساز طول عمر آن را کم می کند. چون دستگاه شما به استراحت نیاز دارد و خاموش کردن آن ، از گرم شدن بی دلیل اسپرسوساز جلوگیری می کند.
  5.  هد موجود در دستگاه را بعد از هر بار استفاده تمیز کنید.
  6.  پس از هر بار استفاده از اسپرسوساز ، نازل بخار را تمیز کنید .
  7.  از مشکلات رایجی که تعمیرات اسپرسوسازمباشی شما را جلو می اندازد، اختلال و مشکلاتی است که سرمنشاء آن وجود رسوب در دستگاه است. برای جلوگیری از رسوب نگرفتن اسپرسوساز، بهتر است از آب تصفیه شده استفاده کنید ، آبهای شهری معمولا سخت و پراز املاح می باشند که بی شک دستگاه شما را با مشکل مواجه می کنند .
  8. یکی از بهترین روشهای تمیز کردن اسپرسوساز مباشی این است که مخزن آب دستگاه را از آب گرم و مواد شوینده پرکنید. دیگر نیازی نیست داخل فیلتر آن چیزی بریزید ، دستگاه را روشن کنید تا مانند گذشته کار کند، با انجام اینکار تمام مواد باقی مانده در دستگاه از آن خارج می شود و اسپرسوساز شما خوب شسته می شود .

تعمیر قهوه ساز و اسپرسوساز مباشی توسط اوژن سرویس انجام میشود 

  • ۰۲/۱۱/۲۶
  • ozhan service

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی