تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

اوژن سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی
شامل بخارشوی اتوبخار جاروبرقی مخلوط کن غذاساز چرخ گوشت آبمیوه گیر خردکن ماکروفر قهوه ساز سرخ کن همزن سشوار و ...شامل برندهای مولینکس تفال فلر دلونگی کروپس روتل میگل براون و ...
09364036032
02146037301

  • ۰
  • ۰

تعمیر گوشت کوب برقی صادقیه

[caption id="attachment_1337" align="alignnone" width="300"]تعمیرات همزن برقی تعمیرات همزن برقی[/caption]

 تعمیر گوشت کوب برقی که مشکلات رایجی مانند نچرخیدن تیغه دستگاه در مواد غذایی، روشن نشدن گوشت کوب برقی و صدای غیر عادی در هنگام کار و سایر ایرادات مستقیما در اوژن سرویس انجام می گردد.

بعد از تعمیرات گوشت کوب برقی در ماندگار تعمیر، تست های زیادی توسط بخش کنترل کیفیت مجموعه به منظور اطمینان از عملکرد درست دستگاه انجام می شود.

دستگاه گوشت برقی کاربردهای فروان در آشپزخانه دارد و به یکی از وسایل ضروری هر خانه تبدیل شده است. زمانی که این دستگاه دچار مشکل شود موجب کند شدن روند اماده سازی غذا می شود.

تکنسین ها در اوژن سرویس ، با شناخت کامل نسبت به ایرادات گوشت کوب برقی وبا استفاده از قطعات با کیفیت، کلیه خدمات سرویس گوشت کوب برقی شما را در کوتاه ترین زمان انجام می دهند، به طوری که با استفاده صحیح، دستگاه دیگر دچار مشکل نخواهد شد.

نکاتی در زمان استفاده از گوشتکوب برقی:

  • در هنگام استفاده از گوشتکوب برقی به میزان ولتاژ مصرفی دستگاه و میزان ولتاژ برق محل استفاده توجه داشته باشید که با یکدیگر هماهنگی داشته باشد در غیر اینصورت امکان بروز مشکل وجود دارد.
  • برای اقدام به تمیز کردن دستگاه بعد از استفاده ،گوشتکوب برقی را از برق بکشید سپس اقدام به تمیز کردن آن کنید .
  • از قرار دادن گوشتکوب برقی در نزدیکی اجاق گاز خودداری کنید .
  • از گوشتکوب برقی میتوان به راحتی برای پوره کردن و مخلوط کردن مواد غذایی استفاده کرد برای انجام اینکار نیازی نیست که موادغذایی را به ظروف دیگری انتقال بدهید برای مثال میتوانید موادغذایی را در داخل قابلمه پوره کنید .
  • به دلیل شکل ظاهری گوشتکوب برقی از آن میتوان به راحتی برای استفاده در لیوان ها و پارچ استفاده شود .
  • بعد از هربار استفاده از گوشتکوب برقی تنها نیاز است که سری مورد استفاده تمیز شود و به هیچ عنوان نباید آب به قسمت موتور دستگاه برخورد کند.
  • به هیچ عنوان از گوشتکوب برقی برای خورد کردن مواد یخ زده استفاده نکنید زیرا اینکار باعث آسیب رسیدن به دستگاه میشود و نیاز به تعمیر گوشت کوب برقی را بیشتر می کند.

معرفی محله صادقیه

'آریاشهر (یا صادقیه) محله‌ای در غرب تهران است. پیش از انقلاب ۱۳۵۷ نام رسمی این محله آریاشهر بوده‌است. اکنون دربردارنده محله‌های از جمله صادقیه، طرشت شمالی، صادقیه شمالی، ارمکان و بلوار فردوس است.

بخشی از این محله در منطقه ۲ شهرداری تهران و بخش‌های دیگر آن نیز در منطقه ۵ شهرداری تهران جای گرفته‌است. بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح مرز میان این دو منطقه می‌باشد که از فلکهٔ دوم آریاشهر آغاز می‌شود به سمت شمال ادامه دارد.[۳] فلکهٔ دوم صادقیه در این محله قرار دارد که بزرگراه‌های محمدعلی جناح از جنوب و بزرگراه اشرفی اصفهانی از شمال، بزرگراه آیت‌الله کاشانی از غرب و خیابان ستارخان از شرق را به هم پیوند می‌دهد. در جنوب غربی این میدان ایستگاه متروی صادقیه جای گرفته‌است.

  • ۰۱/۱۲/۱۶
  • ozhan service

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی