تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

اوژن سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی
شامل بخارشوی اتوبخار جاروبرقی مخلوط کن غذاساز چرخ گوشت آبمیوه گیر خردکن ماکروفر قهوه ساز سرخ کن همزن سشوار و ...شامل برندهای مولینکس تفال فلر دلونگی کروپس روتل میگل براون و ...
09364036032
02146037301

  • ۰
  • ۰

چای ساز میگل مدل GTS 070

[caption id="attachment_1177" align="alignnone" width="300"]تعمیرات چای ساز تعمیرات چای ساز[/caption]

چای ساز میگل مدل GTS 070 جزو چایسازی هایی است که از نظر ظاهری بسیار زیباست و طراحی شکیلی دارد. کتری این چایساز بسیار حجیم است و 2.5 لیتر حجم دارد و قوری این دستگاه نیز 700 میلی لیتر ظرفیت دارد. کتری این دستگاه از جنس شیشه است و از نوع کتری های بی سیم است که قابلیت چرخش 360 درجه ای بر روی کفی را دارد. در کنار چای ساز میگل مدل GTS 070 نشانگر میزان آب تعبیه شده است که در هر لحظه میتوانید میزان آب موجود در کتری را مشاهده کنید. صافی جداشدنی این چایساز از جنس استیل ضدزنگ است و حجم مناسبی دارد. همچنین این محصول دارای قابلیت گرم نگهدار می باشد.

یک چای دبش و ایرانی بنوشید

به جرئت باید گفت چای یکی از مهم‌ترین نوشیدنی‌ها در میان ایرانی‌ها است. به همین خاطر ملزومات درست کردن و دم گذاشتن چای در میان وسایل ایرانی‌ها پیدا می‌شود. در قدیم‌الایام کتری و قوری از مهم‌ترین وسایل فراهم ساختن این نوشیدنی گوارا و دلپذیر بود؛ اما با گذشت زمان و مشغله‌های گوناگون، صبر و حوصله‌ای برای جوش آمدن آب کتری اندک شد و کتری و قوری برقی پا به میدان گذاشتند. آماده شدن چای در کتری و قوری برقی با کمترین زمان ممکن است که از این رو به افرادی که مشغله زیادی دارند، توصیه می‌شود تا حتماً دستگاهی همچون چای ساز میگل مدل GTS 070 داشته باشند.

چای ساز میگل مدل GTS 070 یک دستگاه جمع‌وجور است که فضای چندانی را در آشپزخانه شما نمی‌گیرد. این مدل به صورت کتری و قوری روی هم ساخته شده که دیگر نگرانی برای جای آن در آشپزخانه وجود نخواهد داشت.

مشاهده بیشتر

 

مشخصات

 

مشخصات

ابعاد

۲۸۰x۲۰۰x۳۸۰ سانتی‌متر

محل قرارگیری قوری

روی هم

محدوده ظرفیت قوری

۰.۷ تا ۱.۰ لیتر

محدوده ظرفیت کتری

۲.۰ تا ۲.۵ لیتر

امکانات نگهداری نوشیدنی

صفحه گرم نگه دارنده کتری

اوژن سرویس مرکز تعمیرات چای ساز میگل مدل GTS 070

قطعات چای ساز میگل را از قطعه کالا بخواهید.

  • ۰۱/۱۱/۰۴
  • ozhan service

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی