تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

اوژن سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی
شامل بخارشوی اتوبخار جاروبرقی مخلوط کن غذاساز چرخ گوشت آبمیوه گیر خردکن ماکروفر قهوه ساز سرخ کن همزن سشوار و ...شامل برندهای مولینکس تفال فلر دلونگی کروپس روتل میگل براون و ...
09364036032
02146037301

  • ۰
  • ۰

آووکادو + نخود = هومول

سعی کنید به غذاهایی فکر کنید که برای شما مفید هستند و همچنین از خوردن مقادیر زشت و ناپسند احساس گناه کمی دارید. آیا هوموس و گواکاموله به ذهن شما خطور کرده است؟ تفنگ به سرت: اگر فقط می توانستی یکی داشته باشی کدام را انتخاب می کردی؟ آره من هم از اون بازی خوشم نمیاد به همین دلیل است که در یک روز تنبل که باید در یک رگه سالم بمانم اما همچنان زیاده روی کنم، هوموس را با آووکادو، لیموترش و گشنیز درست می کنم. من دوست دارم آن را "هومول" بنامم، زیرا ساده تر از گفتن "آووکادو و هوموس" است... و گفتن آن لذت بخش تر است.

هومول 1 

هومول

ساخت آن فوق العاده ساده است. در یک غذاساز یا با استفاده از هاون و هاون، موارد زیر را با هم ترکیب کنید:

  • 1 قوطی نخود آبکش کرده و آبکشی کنید
  • 3 حبه سیر
  • 4 قاشق غذاخوری تاهین
  • 2 عدد آووکادو بزرگ (اگر گودال به خصوص بزرگ است، یکی دیگر اضافه کنید)
  • 1 قاشق چایخوری پوست لیموترش برای طعم قوی تر لیموترش
  • روغن زیتون (تا زمانی که به غلظت دلخواه شما برسد اضافه کنید)
  • آب لیمو به مزه
  • نمک واسه مزه، نمک برای طعم دادن
  • گشنیز و چاشنی مورد علاقه برای تزئین (من پاپریکا دودی و فلفل کاین را دوست دارم.)

hummole2 

این کار را تا زمانی که صاف و یکدست شود و مزه دار شود. با سبزیجات، کراکر یا چیپس ترتیلا مورد علاقه خود آغشته کنید. از این در یک مهمانی یا روی مبل با لباس خواب خود لذت ببرید تا کمی احساس گناه کنید.

hummole3 

اوژن سرویس مرکز تعمیر غذاساز در تهران

  • ۰۱/۰۷/۲۶
  • ozhan service

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی