تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

اوژن سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی
شامل بخارشوی اتوبخار جاروبرقی مخلوط کن غذاساز چرخ گوشت آبمیوه گیر خردکن ماکروفر قهوه ساز سرخ کن همزن سشوار و ...شامل برندهای مولینکس تفال فلر دلونگی کروپس روتل میگل براون و ...
09364036032
02146037301

  • ۰
  • ۰

تعمیرات جارو شارژی روتل

[caption id="attachment_1416" align="alignnone" width="287"]تعمیر جاروشارژی مولینکس MOULINEX با قطعات اورجینال تعمیر جاروشارژی [/caption]

روتل یکی از شرکت های معروف اروپاست که انواع جارو های شارژی در اندازه ها و مدل های مختلف و مطابق با سلایق مشتریان خود را وارد بازار کرده است.

جارو شارژی وسیله ای سبک و کم حجم است که برای گردگیری و تمیز کردن داخل ماشین، زیر مبلمان، راه پله ها و… که دسترسی به آنها دشوار است بسیار کاربردی است.

در ادامه میخواهیم شما را با نمایندگی تعمیرات جارو شارژی روتل بیشتر آشنا کنیم تا در صورتی که جارو شارژی شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر داشت، بدون دردسر از خدمات این شرکت ها بهره مند شوید.

اوژن سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات جارو شارژی روتل تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که اوژن سرویس نمایندگی رسمی جارو شارژی روتل نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.
 

تعمیر جارو شارژی روتل در تهران

نحوه تعمیر جارو شارژی روتل در تهران به شرح زیر می باشد:

اگر شما در تهران زندگی می کنید و جارو شارژی روتل شما نیاز به تعمیر دارد به راحتی می توانید به  تعمیرات جارو شارژی روتل اوژن سرویس مراجعه کنید و جاروی خود را به دست متخصصان مجرب و تعمیرکاران حرفه ای نمایندگی تعمیرات روتل بسپارید. شعب این نمایندگی های معتبر در سراسر تهران فعال هستند و آماده ارائه تمامی خدمات تعمیرات و سرویس دهی به مشتریان می باشند.

 

 

  • ۰۱/۰۴/۳۰
  • ozhan service

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی