تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

اوژن سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی
شامل بخارشوی اتوبخار جاروبرقی مخلوط کن غذاساز چرخ گوشت آبمیوه گیر خردکن ماکروفر قهوه ساز سرخ کن همزن سشوار و ...شامل برندهای مولینکس تفال فلر دلونگی کروپس روتل میگل براون و ...
09364036032
02146037301

  • ۰
  • ۰

تعمیرات جاروبرقی مولینکس

[caption id="attachment_1225" align="alignnone" width="300"]تعمیرات جاروبرقی تفال تعمیرات جاروبرقی [/caption]

اوژن سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز جاروبرقی مولینکس یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر جاروبرقی مولینکس در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.

 با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات جاروبرقی مولینکس با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر به‌روز در این زمینه باشد.

 سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای جاروبرقی مولینکس می باشد .

تعمیرات انواع جاروبرقی مولینکس در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص انجام می شود.

 

مدارهای الکتریکی و الکترونیکی در جاروبرقی مولینکس ها‬‎

ساده ترین نوع مدار الکتریکی جارو برقی کلید (معمولا" دو حالته) روشن و خاموش و همچنین لامپ (در بعضی موارد) می باشد. کلید ها از نوع فشاری بوده و سر راه فاز یا نول اصلی مدار قرار می گیرند.

لامپ خبر در اکثر جارو ها با اتصال کابل جارو به پریز برق روشن شده و بیانگر آمادگی دستگاه جهت آغاز به کار است.

در بعضی از جارو های برقی،علاوه بر کلید اصلی تعبیه شده بر روی بدنه ، کلید دیگری نیز بر روی لوله مکنده وجود دارد که عمل روشن و خاموش نمودن دستگاه را از همان نقطه میسر می سازد.

جارو های مذکور در واقع مجهز به ترانس ایزوله هستند

قطعات جاروبرقی مولینکس

ترانس ایزوله یک رله مغناطیسی است که از سیم پیچ با اهم بالا به منظور ایجاد میدان مغناطیسی جهت جذب اهرم کلید استفاده نموده و علاوه بر اهرم از هسته فلزی و کلید متصل به اهرم تشکیل شده است.

با وصل کلید روی دسته جارو ، مدار رله بسته شده واز آن جریان می گذرد عبور جریان در رله میدان مغناطیسی لازم جهت جذب اهرم را فراهم می آورد.

کلید ترانس ایزوله، تیغه های قوی جهت عبور فاز اصلی مدار را داراست از اینرو با بسته شدن کلید، فاز به موتور رسیده واز آنجا که نول قبلا" به موتور داده شده بود شروع به کار می کند.

هر گاه کلید روی لوله مکنده بحالت قطع در آید،مغناطیس رله قطع شده و فشار یک فنر،کلید رله را بحالت باز در خواهد آورد و موتور خاموش می شود استفاده از ترانس ایزوله دو حسن را تواما" در بر خواهد داشت.

علاوه بر قطعات مذکور در بعضی از جارو ها مانند الکترولوکس از کلید های فشاری مخصوص (میکروسوئیچ) استفاده شده که اگر قطعات بدنه (در پوش پشت موتور) و یا بدنه مخصوص موتور یا بدنه مربوط به جمع آوری زباله درست بسته نشوند، این کلید ها در حالت باز بوده و مدار داخلی قطع است.

در بعضی مدل های دیگر سر راه موتور از فیوز حرارتی (اورلود) استفاده شده که با پر شدن کیسه زباله و به تبع آن افزایش جریان موتور ،

این قطعه تحریک شده و موتور را خاموش می کند. اگر زباله ها خالی نشوند،چند لحظه بعد از روشن شدن موتور ، خاموش شدن خودکار آن تکرار می گردد.

همچنین در بعضی از جارو ها یک مدار الکترونیکی تنظیم کننده دستی ولتاژ کار موتور (دیمر) نیز در نظر گرفته شده که بتوسط گردش ولوم این مدار می توان موتور را در توان های مختلف بکار گرفت.

اوژن  با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل و بدون نیاز به جابجایی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.

 

  • ۰۱/۰۲/۲۶
  • ozhan service

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی