تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

اوژن سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی
شامل بخارشوی اتوبخار جاروبرقی مخلوط کن غذاساز چرخ گوشت آبمیوه گیر خردکن ماکروفر قهوه ساز سرخ کن همزن سشوار و ...شامل برندهای مولینکس تفال فلر دلونگی کروپس روتل میگل براون و ...
09364036032
02146037301

  • ۰
  • ۰

تعمیرات همزن مولینکس

[caption id="attachment_1200" align="alignnone" width="275"]تعمیرات همزن تعمیرات همزن[/caption]

همزن‌ها ابزارهایی هستند که از آن‌ها در آشپزخانه و برای آماده‌سازی مواد اولیه برخی غذاها و دسرها استفاده می‌شود.

این وسایل انواع مختلفی دارند که می‌توان به همزن‌های دستی و برقی و کاسه دار و بدون کاسه اشاره کرد.

مولینکس یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه تولید لوازم خانگی و آشپزخانه، سالیان سال است که آوازه خاص و عام شده است.

این شرکت فرانسوی است و اکثر محصولات آن در کشور فرانسه تولید و روانه بازارهای بین‌المللی می‌شود.

از محصولات این شرکت می‌توان به انواع غذاسازها، میکسر و مخلوط‌کن، همزن، پلوپز، سرخ‌کن، اتو بخار، کتری برقی، جاروهای برقی و شارژی و دیگر لوازم خانگی اشاره کرد.

جالب است بدانید که برند تفال هم یکی از زیربرندهای این شرکت محسوب می‌شود. «زندگی آسان می‌شود» شعار این برند است که سال‌هاست بسیاری از کاربران با آن آشنا هستند.

 

 

انواع همزن‌های مولینکس

همزن کاسه دار: این مدل همزن، به افراد حرفه‌ای و کسانی که به صورت مداوم از همزن استفاده می‌کنند، پیشنهاد می‌شود. قیمت همزن کاسه دار از مدل‌های ساده بالاتر است و امکانات بیشتری هم در اختیار شما قرار می‌دهد. 
همزن بدون کاسه: این دسته از همزن‌ها ساختار ساده‌ای دارند و ابعاد آنها کوچک است. از این رو برای افرادی که با کمبود فضا مواجه هستند، یک انتخاب عالی محسوب می‌شود. قیمت مناسب و استفاده آسان این مدل را به یک محصول دوست داشتنی تبدیل کرده است.
 همزن‌های پاورمیکس و ایزی مکس از جمله مدل‌های بسیار معروف همزن در سبد کالایی این شرکت به شمار می‌آیند. همزن‌های مولینکس با قدرت‌های 450 وات و 500 وات ارائه می‌شوند و تمام نیازهای شما را برای مخلوط کردن یک نواخت محصولات برطرف می‌کنند. 

 

 

طرز استفاده از همزن مولینکس

اگر از همزن‌های بدون کاسه استفاده می‌کنید، باید مواد اولیه را درون ظرفی شیشه‌ای یا استیل بریزید و با استفاده از همزن برقی، آن‌ها را خوب با یکدیگر مخلوط کنید.

توجه داشته باشید که تمام حرکات دست خودتان است. اما اگر از همزن‌های کاسه‌دار استفاده می‌کنید، کار کمی راحت خواهد بود.

به این صورت که شما مواد اولیه را درون ظرف پلاستیکی یا استیلی که در جایگاه مخصوصش قرار گرفته،

ریخته و تنها کافی است تیغه‌های مناسب را به همزن متصل کرده و دکمه روشن را بفشارید، مواد به آرامی با یکدیگر مخلوط شده و حتی کاسه و ظرف نیز به طور متناوب حول محور خود می‌گردد که همین امر منجر به مخلوط شدن بهتر مواد خواهد شد.

اوژن سرویس یکی از مراکز تعمیرات مولینکس محسوب می شود. چنانچه دارای محصولات برند مولینکس هستید و همزتان خراب شده است یا ایراد فنی دارد، می توانید با اوژن سرویس تماس بگیرید. تا کارشناسان ما بتوانند پاسخگوی مشکل شما باشند.

  • ۰۱/۰۱/۲۰
  • ozhan service

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی