تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

تعمیرات لوازم خانگی

اوژن سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی
شامل بخارشوی اتوبخار جاروبرقی مخلوط کن غذاساز چرخ گوشت آبمیوه گیر خردکن ماکروفر قهوه ساز سرخ کن همزن سشوار و ...شامل برندهای مولینکس تفال فلر دلونگی کروپس روتل میگل براون و ...
09364036032
02146037301

  • ۰
  • ۰

تعمیرات غذاساز امیرآباد

تعمیر غذاساز
تعمیر غذاساز

بدنبال تعمیرگاه غذاساز در منطقه امیرآباد میگردید ؟

پیشنهاد ما اوژن سرویس است …

 

دستگاه غذاساز نیز مانند تمام وسایل برقی دیگر در معرض خراب شدن قرار دارند و عوامل مختلفی ممکن است باعث بروز مشکل در آن شود.

خراب شدن کلیدهای دستگاه غذاساز، پاره شدن تسمه، شکستن تیغه و یا کثیف شدن آن، کار نکردن دستگاه غذاساز و… ازجمله مشکلات رایجی است که در تمام دستگاه‌های غذاساز با هر برندی ممکن است ایجاد شود.

یک تعمیرکار حرفه‌ای برای تعمیر دستگاه غذاساز ابتدا مشکل غذاساز را تشخیص می‌دهد و سپس برای حل کردن آن مشکل اقدام میکند.

  • تشخیص قطعه خراب‌شده در دستگاه غذاساز نقش بسیار مهمی در تعمیر آن دارد
  •  چون هرگونه تشخیص نادرست ممکن است باعث آسیب جدی‌تری به دستگاه غذاساز شما شود
  • به همین دلیل بهتر است با توجه به برند دستگاه غذاسازتان به نمایندگی مجاز تعمیرات غذاساز تماس بگیرید.

معرفی کوتاه محله امیرآباد :

اَمیرآباد یکی از محله‌های مرکزی شهر تهران است. امیرآباد در منطقه ۶ شهرداری تهران واقع شده و نام خیابان اصلی آن خیابان کارگرشمالی (خیابان امیرآباد) است.

خیابان امیرآباد یکی از خیابان های اصلی و بزرگ تهران است که از محدوده انرژی اتمی و آ. اس. پ شروع می‌شود تا ایستگاه راه آهن امتداد دارد. بعد از انقلاب اسلامی، نام محله امیرآباد محدود به خیابان کارگر شمالی شد.

 
بیمارستان شریعتی در امیرآباد

امیرآباد از سوی شرق به بزرگراه کردستان و محله یوسف‌آباد، از سوی غرب به بزرگراه چمران و محله گیشا، از شمال به بزرگراه شهید همت و محله ده ونک و از سوی جنوب به بلوار کشاورز محدود می‌شود.

بخش‌های متعددی از دانشگاه تهران در این محدوده واقع شده‌اند؛ از آن جمله می‌توان به دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، دانشکده علوم اجتماعی، دانشکده اقتصاد، دانشکده مدیریت،

پردیس شماره ۲ دانشکده‌های فنی، دانشکده فیزیک و دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی اشاره کرد. ورزشگاه دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران و مؤسسه چاپ و انتشارات دانشگاه تهران از اماکن مهم آن هستند. علاوه بر بخش‌هایی از دانشگاه تهران، پردیس دانشگاه تربیت مدرس نیز در این محله واقع شده است.

همچنین سازمان انرژی اتمی ایران و راکتور تحقیقاتی تهران در شمال این محله قرار دارد.

 

  • ۰۰/۱۲/۲۷
  • ozhan service

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی